Ei niitä tarvitse korvata, kun niitä oli alkujaankin liikaa jo. Mie kun olin pieni, julkkiksia oli Kekkonen, Kalevi Sorsa, Riki Sorsa, Loiri, Spede, Normaalin Eppu, Arja Saijonmaa, Tappi Kansa, Päätalo, Paasilinna ja Laila Hietamies. Vähemmässä määrin julkkiksia oli Koivisto, Holkeri, Tenho Sauren, Donner, Riitta Väisänen, Pekka Siitoin, Juice, Juha Mieto, Arvi Lind ja Keijo Rosberg.Oh yeah? Kukas sitten korvaa kaikki hiljakkoin tyhjää potkaisseet julkkikset, mä kysyn vaan. Matti Nykänen, Olli Lindholm, se syöpä-Janita jne. Tai en mä tiedä, joko tuo viimeksi mainittu ehti delata, mutta pian kuitenkin sekin.
Mikä näitä kaikkia yhdisti? Kaikki olivat tehneet elämässään edes jotain, mihin peruspertti tai -pirjo ei pysty. He olivat ansainneet julkisuutensa. Muutoinkin, kuin olemassa televisiossa tai jossain keinotekoisessa kännykkämaailmassa.
Ennen pärjättiin aika pienellä määrällä julkkiksia. Nykyisin jo useammalla on youtube-tili kuin verokortti. Ja kysy siinä sitten, miksi menee huonosti.