Jatkoajan KesäRinki 13.6.2020

  • 20 127
  • 146

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki meni väärin. Lienet sinäkin joku kirjuri? Ja kuka päästi sinut pois tehosekoittimesta?
En ole kirjuri enkä hanuri. Tehosekoittimessa en ole ollutkaan, vaan pienen hetken sauvasekoittimisessa, kun sekoitetiin siittiöitä 69-luvun lopulla ja pullahdin pinnalle heinäkuussa 1970. Olin paras uimari ja nopein väistelemään sen ajan sauvasekoitinta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen saattanut kuullakin joskus BB-Nikosta. Enpä ole tullut koskaan katsoneeksi Big Brotheria, mutten ajattele menettäneeni mitään. Sääli jos olen. Anyways: kirjuripoppoo, here I come.

Luulen että siellä kirjurijunassa saa enemmän brownie-pisteitä jos englannin sijaan huutaa saksaksi että ich komme, ich komme.
 

444

Jäsen
Sitä me vaan mietittiin, yritettiinkö täällä järjestääkin jotain vai tehtiinkö tästäkin ketjusta vain ja ainoastaan hassutteluketju?

- Modet

Siinähän se taitaa lukea ensimmäisessä viestissä, mitä ollaan järjestämässä ja missä ja milloin. Onko sen jälkeen keskustelu kielletty vai mikä peppukipeys tässä on taustalla? Ihan varmuuden vuoksi lisään vielä, että kyseessä ei ole henkilökohtainen hyökkäys (eikä voisikaan olla, koska nimimerkin takana häärii useampi henkilö) vaan puhtaasti uteliaisuus nollatason viestin kirjoittamisen taustoista.
 

redpecka

Jäsen
Teillä tulee selvästi aivan klassikkomiitti kun saitte jo modetkin ujosti kyselee jotta pääsiskö rinkiin vaiko ei tietenkään.

Odotan reissustanne livestriimiä jatkispalstalle (teknologia on kehittynyt jo siihen mennessä).

Mutta vanhana junantuomana stadilaisena ihmettelen poikien hätää majotuksista: ensinnäkin tokoinrannassa on hyvä nukkua ja aamulla saa samalla pronssiset naamarusketukset. Toisekseen... Unohdin.. Siitä on 30v aikaa mutta tässä mä penkillä edelleen örisen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Toki modet ovat tervetulleita molemmissa rooleissaan kunhan muistavat tarpeen tullen vaihtaa oman joukkueen pelipaidan tilalle erotuomarin paidan riippuen siitä ottavatko kyseiseen keskusteluun osaa omana itsenään vai modena.
 

MegaForce

Jäsen
Tavallaan tekisi mieli jopa osallistua, ainakin pussikaljoitteluun ja ihmettelyyn Tokoinrannassa, ja ehkä muutama hassu likainen kahvi Kontulassa. Pääsisi @Czescku :n 95 prosenttiin
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Millä te muuten tarkastatte että kukin on se ketä väittää olevansa? En tahdo lukea jatkoajasta että oli hyvä tämä isotissinen redpecka joka jakoi kaikille puistossa.
Olis hieno rinki, kun kaikki tulis paikalle ja esittelis itsensä: "moro, mä oon redpecka"
 

Glove

Jäsen
Onpas mennyt ihan ohi tämä, että homma on jo näin pitkällä. Kalenteriin merkintä ja sitten ilmoitan exälle, että tyttö ei tuu mun luokse ainakaan tuona viikonloppuna. Vieläkö @Czescku lla on vspaita majoituspaikkoja?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onpas mennyt ihan ohi tämä, että homma on jo näin pitkällä. Kalenteriin merkintä ja sitten ilmoitan exälle, että tyttö ei tuu mun luokse ainakaan tuona viikonloppuna. Vieläkö @Czescku lla on vspaita majoituspaikkoja?
Kyllä on. Tervetuloa. Upeaa!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vielä kun saataisiin Pärnänen paikalle.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Suski on joku IFK läppä, joka huhujen mukaan pani jotain pelaajaa joskus vuosia sitten. Minullekaan ei ole koskaan vuosien saatossa kun luin palstaa, selvinnyt kuka tai mikä tämä Suski oikeasti on. On mahdollista, että Suski ei ole edes olemassa, vaan tämä on joku meemi ennen meemejä.
 

Nick Neim

Jäsen
Suski on joku IFK läppä, joka huhujen mukaan pani jotain pelaajaa joskus vuosia sitten. Minullekaan ei ole koskaan vuosien saatossa kun luin palstaa, selvinnyt kuka tai mikä tämä Suski oikeasti on. On mahdollista, että Suski ei ole edes olemassa, vaan tämä on joku meemi ennen meemejä.
Eikös se ollut siinä jossain HIFK:n kauden päättäjäispuhelussa johonkin radioasemalle, kun Hank Pikkarainen huusi taustalla, että kuka pani Suskia? Ja siitä se sitten lähti.

Vahva mielikuva on asiasta, mutta ei kyllä varmaa muistikuvaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suski on joku IFK läppä, joka huhujen mukaan pani jotain pelaajaa joskus vuosia sitten. Minullekaan ei ole koskaan vuosien saatossa kun luin palstaa, selvinnyt kuka tai mikä tämä Suski oikeasti on. On mahdollista, että Suski ei ole edes olemassa, vaan tämä on joku meemi ennen meemejä.

Kyllä Suski ihan todellinen henkilö oli, ei mikään meemi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Lisään vielä että jos Suski saadaan paikalle, niin "Kesärinki"-termi saattaa saada ihan uusia ulottuvuuksia.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan että hallitus kieltää meidän kesäringin.

Joo taitaa meikäläiseltä jäädä tämä reissu tekemättä. Ei tässä viitti paljon lentolippuja varailla, ja luultavasti tuo Rockfest perutaan myös. Luulen että siirtyy Suomen reissu myöhemmälle kesään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän heikoltahan tuo tällä hetkellä näyttää. Katsotaan nyt miten tämä korona etenee. Suurella todennäköisyydellä kuitenkin siirtyy vuodella eteen päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös