Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 907
  • 21 694

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ihan sama. Jätkä soitti Joy Divisionissa ja New Orderissa. Se on aika paljon enemmän kuin monikaan meistä on tehnyt. Vai oletko sinä soittanut Closerilla? Techniquella? Sitä minäkin. Pää kiinni sitten.
Korkki kiinni, lapset ei tykkää. Sanoinko jossain dissaavani esim. Joy Divisionia? En. Ja mitä New Orderiin tulee, niin Blue Monday on paljon isompi sinkku kuin moni edes hiffaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Korkki kiinni, lapset ei tykkää. Sanoinko jossain dissaavani esim. Joy Divisionia? En. Ja mitä New Orderiin tulee, niin Blue Monday on paljon isompi sinkku kuin moni edes hiffaa.
Taitaapi olla edelleen tänä päivänä maailman myydyin 12-tuumainen. Ja paras.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On kyllä hyvä kappale. Tykkään sen ilmapiiristä ja tunnelmasta. Sinä tiedät selvästikin mistä puhut, kun on kyse musiikista.
No, pian 40 vuotta olen harrastanut musiikkia. Kuunnellut, soittanut ja lukenut siitä. Jos on asia josta tiedän, se on musiikki.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huomaa kyllä. Kun miettii että minä olen harrastanut musiikkia vasta 3,5 vuotta verrattuna sinun 40 vuoteesi, ero on kohtalaisen suuri.
Siksipä haluankin sinulle heittää näitä täkyjä. Että löytäisit hyvän musiikin etkä jumittuisi mihinkään paskaan. Elämä on lyhyt, eikä kenenkään soisi sitä viettävän huonon musiikin uhrina.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erkki on minun fyysinen isäni, mutta Bon on henkinen isäni.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erkki on minun fyysinen isäni, mutta Bon on henkinen isäni.


Itse asiassa minulla on kaksi henkistä isää. Bon Scott ja Ronnie Van Zant. Koskaan en ole edes ajatuksissani hankkinut tatuointeja, koska ne ovat saatanasta. Mutta jos olisin, niin toisessa olkapäässä olisi Bon ja toisessa Ronnie. Kaksi runoilijaa, jotka väsäsivät vitun paljon hienompaa kamaa kuin joku Nobelilla palkittu Dylan. Ne kertoivat elämästä. Dylan kertoi siitä, mitä on olla Dylan.

 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Herrajeesusarvon @Evil, laita YouTubeen Zel Quartet ja kerro mielipiteesi. Arvostaisin. Ps. Ei ole valitettavasti itse tehtyä musaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Herrajeesusarvon @Evil, laita YouTubeen Zel Quartet ja kerro mielipiteesi. Arvostaisin. Ps. Ei ole valitettavasti itse tehtyä musaa.
Hyvinhän ne vetää ilman mitään sielua. Runkkarien kamaa. Osataan, mutta ilman ideaa. Juuri tämän takia rakastan Jimmy Pagea mutta en rakasta Jeff Beckiä. Jeff soitti kitaraa, Jimmy soitti biisiä.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Viimeksi muokattu:

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelen mongolialaista kurkkulaulua.

 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Osa tämän biisin lyriikoista koskettaa itseäni yllättävänkin henkilökohtaisella levelillä. Nimittäin tajusin tunteeni omaa ensi"rakkauttani" kohtaan nimenomaan ollessani risteilyllä.

I’m calling for a cruise
California blue, yeah
When I was, I was young
I thought I was in love
You told me everything I wanted
But it wasn't enough


Kuvastavinta olikin juuri se, että hän kertoi mulle sen mitä halusin kuulla sen sijaan että olisi kertonut mulle mitä mun olisi täytynyt kuulla. Onneksi elämä opettaa.

 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tässä on vaan jokseenkin rautainen ja mukaansa tempaavan rytmikäs biisi varustettuna videolla, joka tekee kokonaisuudesta melkeempä kansallisaarteen.



Joo olen aikakaudelta kun koulun liikuntatunneilla juostiin pakoon puolapuille mustaamiestä. Mummon kaa pelattiin korttipeliä nimeltä Musta-Pekka. Molemmissa voitin usein. Ehkä pelkäsin mustaamiestä. Enään en. Ajat muuttuu ja historia pysyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös