Rakastetun presidenttimme parhaat twiitit ovat tässä yhden valitsijan mukaan, toki valinta on vaikeaa, sillä miltei jokainen Trumpin twiitti on syvästi persoonallinen.
So far ...
theweek.com
Amerikoissa uusi vuosi vaihtuu juuri pikku hiljaa, joten julkaisen tässä aiotun uudenvuodenpuheen presidentiltä. Julkaisusta en tiedä, voi käydä niinkuin pillipiiparin nimenkin kohdalla. Hups!
Kansalaiset (kaikki vähemmistöt eivät sisälly tähän!) Minä uskon, että toisella kaudellani rakkaita nee-ri ystäviäni, voi sanoa jälleen nee-reiksi, tämä on lupaus, jota he ovat TOIVONEET! Kukaan ei ole tehnyt niin paljon nee-reiden hyväksi kuin minä!
Vuosi on ollut minulle jälleen mahtava. Saavutukseni ovat uskomattomat, mutta tiedän olevani superälykäs, joten mitä muutakaan ne voisivat olla.
Meteorologit erehtyivät hirmumyskyn D--n ennustamisessa, sen oli tarkoitus mennä Alabamaan. Kartta todisti sen. Ne, jotka väittivät minun piirtäneen lisäyksen, fake news! Ilmasto ei muutu, tuon norjalaisen pikkutytön pitäisi mennä kouluun ja valmistua sihteeriksi, niinkuin kaikki muutkin naiset. Naiset rakastavat minua, erityisesti kun huomioin heitä puheillani ja teoillani. Kukaan ei ole tehnyt niin paljoa naisten hyväksi kuin minä!
Demokraatit ovat muka asettaneet virkasyytteen minulle ja hyväksyneet sen. Niin epäreilua! Minä ei ole tehnyt mitään väärin. Puheluni oli täysin viaton. Sotilasapu lakkautettiin jo ennen puheluani. Fake news! Gullianilla ei ole mitään tekemistä kanssani, paitsi että hän on joskus ollut asianajajani. Tuskin tunnen miestä. Niin surullista.
Mutta syyte ei mene lävitse, minä tulen takaisin vahvempana kuin koskaan. Minä murskaan demot vaaleissa. Biden on korruptoinut henkilö, ei älykäs, jonka pitäisi olla vanhainkodissa. Kenenkään noin korruptoituneen ei pitäisi olla ehdokkaanakaan. Kaikki on todistettu, Rudy-ystäväni kertoi tämän minulle puhelimessa, ei ollut persepuhelu, kukaan ei kuullut sitä, ei kuullut! Fake news!
Muuri on entistä vahvempi, lähes läpäisemätön, se on minun ansiotani. Se ei muistuta risuaitaa, tämä on panettelua. Ne, jotka eivät rakasta Amerikkaa, väittävät niin. Surullista. Ja se voidaan korjata helposti. Ja siitä läpipäässeet voitaisiin ampua. Niin helppoa. Kansallisen oikeiston patriootit voisivat tehdä sen. Syytämme sitten demoja siitä. Meksiko on luvannut maksaa muurin.
Kauppasotaa Kiinan kanssa ei ole olemassa, ei koskaan ollutkaan. Nyt pääsimme todella hienoon diiliin. Olen tehnyt todella hienoja diilejä. Kaikkien maanviljelijöiden, joita rakastan aivan valtavasti, ongelmat johtuvat Obamasta. Obama, joka tuskin on amerikkalainen, on syypää kaikkeen. Ja Roswelissa tapahtui jotakin, se ei ollut fake news!
Minä olen suuri kurdien ystävä. Kurdit ovat minun ystäviäni. Autoin heitä pääsemään diiliin Turkin tai kalkkunan kanssa, mikä vaan, se joka sijaitsee jossakin... Öljy kuuluu idässä minulle, itse asiassa, olen ajatellut ryhtyä öljybisnekseen. Minusta tulee rikkaampi kuin se saudiprinssi, joka ei tapattanut vakoilijaa. Lehdistö sitä paitsi ansaitsi palkkamurhan. Mutta murhaa ei ollutkaan, Kaskoggi paloitteli itse itsensä, tyypillinen itsemurha.
Melanie ei ole vihainen minulle, koko perheeni rakastaa minua, myös molemmat idioottipoikani. En muista nuorimman, sen B...n nimeä, ehkä hän ei ole idiootti. Melanie ei koskaan hymyile, mutta se ei johdu minusta. Vaikka meillä on eri makuuhuoneet, hän ei ole lukinnut omaansa, ainakaan päiväsaikaan. Ja minä en ole pelannut golfia lähes 100 miljoonan edestä, fake news! Tuskin pelaan ollenkaan. Ja kun pelaan, saan aina yhden hole-in-onen vähintään. Rudy todistaa tämän, hyvä mies!
Minulla on uusi kirjeystävä, pieni rakettimies, Korean Jaska Jokunen. Hän on viisas, melkein yhtä viisas kuin minä. Hän on luvannut tuhota Bidenin, mikä naurettava nimikin. Bidee, Bidee. Briben. Rakettimiehen kanssa nauramme monille johtajille, mutta minä en nauranut Putinille! Fake news. Surullista. Minä lupaan tänäkin vuonna löytää uusia vanhahtavia englannin sanoja sanakirjastani, heti siitä värityskirjan vierestä. Se antaa hyvän vaikutelman. Tämä on LUPAUS!
Toivotan Hyvää Uutta Vuotta kaikille, paitsi demoille, vihaajille ja luusereille. Ei myöskään hyvää niille, jotka eivät äänestä minua. Äänestäminen on presidentin kunnioittamista. Presidentti on lain yläpuolella, niin minulle on kerrottu. Minä voitan seuraavat vaalit ja se ei ole fake news. Voitan lähes kaikki äänet, niinkuin viime vaaleissakin. Tämä vuosikymmen on minun!