Pekka Virralle kenkää!

  • 46 147
  • 250
Tila
Viestiketju on suljettu.
Kyllä Pekka kenkää tulee saamaan, mutta veikkaan että menee loppusyksyyn.
Toki peli on sen verran kesyä ja paljon kovia jengejä, että sääleissä putoaminen varmaan voisi saada Kallen pohtimaan Pekan vaihtoa jo kauden jälkeen.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En vieläkään usko että Sahlstedt nolaisi itsensä ja potkisi Virran pois kesken kuluvan kauden, mutta jos niin käy niin en myöskään barrikadille nouse Virran puolesta punalippua liehuttamaan.
Noloa sekin olisi jos tällaista pelleilyä loppukausi ja sääleistä ulos, tolla joukkueella. Itse uskon että tällä kaudella ei pelit riitä enää hävittäviksi että Virta potkut saisi. Sitä ennen vaihtuu varmaan maalivahdit ja puolet pakistosta vielä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
En usko, että Pekalle annetaan kenkää. Kalle antoi joukkueelle arvosanan 8 eli hyvä. Tuo kommentin perusteella Pekka ei todellakaan saa kenkää. Erikoista on, että tavoitteeksi asetettiin 100 pistettä eli 4 pistettä enemmän, kuin ed. kaudella. Ensi kaudelle joukkue oletettavasti muuttuu taas paljon. Ainakin hyökkääjien osalta, kun en todellakaan usko, että Petmanit, Nymanit, Westerholmit ja muut jaksaa katsoa Pekkaa enää tämän kauden jälkeen. Eli kaudella 20-21 on taas odotettavissa selitykset: joukkue on vaihtunut paljon, jne., jne". Oletettava suuri vaihtuvuus taas tekee sen, että tavoitteita ei ole... tai jos on niin turvallinen 100p. Tämä "muutosten kausi" antaa Pekalle taas yhden vuoden vihellellä ilman paineita.

Itse en odota menestystä seuravien 2 vuoden aikana.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Kokenut valmentaja päätti nostaa nuoren pelaajan trukin piikkeihin sidottuna muutaman metrin korkeuteen ja kusta päälle julkisesti?

Ok, Tarmohan vastaa esim yv kuvioista ja Tarmolla on sukset ristissä muiden pelaajien kanssa ja Tarmo vastaa liigan top4 rosterin peluutuksesta ja on kentällisensä ainut joka vetää päin helvettiä, helvetisti enemmän kuin muut?

Pekka ole hyvä, pakkaa kolesterolilääkkeesi, tunge raketti hanuriisi ja ota suunnaksi vaikka kuu saatana.

Mä häpeän.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paha kommentoida sen enempää tuota, kun ei ole nähnyt itse haastattelua. Onhan Virta puhunut Pospisilistakin usein, mutta nuo on ollut Telian haastatteluja. Jotenkin sellainen fiilis, että värikynä löytynyt toimittajalta jälleen, vaikka varmasti osa taas pitää paikkaansa.

Hyvä asia tietysti se, että Virta puhuu nyt puolustuspelaamisesta. Olen sitä tässä huutanut viime viikot, että vittu sen pitää parantua. Selkeää parannusta oli, mutta typeriä yksilövirheitä tuli, mikä saa tietysti tuon näkymään erittäin rumana Tapparan tasoista joukkuetta vastaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pekka puhuu paljon hyvästä yhteishengestä ja positiivisesta ilmapiirista, mutta samalla itse poraa veneeseen reikiä sen, kun kerkiää. Mahtaakohan Pekka tajuta, että hän teki eilen kokonaisuuden kannalta vielä suuremman virheen kuin Reunanen on koko kauden aikana tehnyt. Pekka on tämän joukkueen heikoin lenkki ja yhteishengen myrkyttäjä.

Periaatteessahan Pekan näkemykset ovat täysin oikeita, mutta itse en halua kannattavani seuran heittävän nuoria pelaajia bussin alle ja käyvän tätä keskustelua median kautta. Itse en kanna enää senttiäkään Äijänsuon mäestä ylös ennen kuin toimintatavat ovat muuttuneet. Joko valmentaja vaihtuu tai Kalle pistää Pekan ruotuun.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pekka puhuu paljon hyvästä yhteishengestä ja positiivisesta ilmapiirista, mutta samalla itse poraa veneeseen reikiä sen, kun kerkiää. Mahtaakohan Pekka tajuta, että hän teki eilen kokonaisuuden kannalta vielä suuremman virheen kuin Reunanen on koko kauden aikana tehnyt. Pekka on tämän joukkueen heikoin lenkki ja yhteishengen myrkyttäjä.

Periaatteessahan Pekan näkemykset ovat täysin oikeita, mutta itse en halua kannattavani seuran heittävän nuoria pelaajia bussin alle ja käyvän tätä keskustelua median kautta. Itse en kanna enää senttiäkään Äijänsuon mäestä ylös ennen kuin toimintatavat ovat muuttuneet. Joko valmentaja vaihtuu tai Kalle pistää Pekan ruotuun.

Omalla kohdallani ei riitä, että Pekka Virta laitetaan ruotuun, vaan tällaista toimintaa pitää kyllä organisaation taholta aika ylhäältäkin jo kommentoida - ja tuomita. Mitä jatkotoimenpiteitä se sitten aiheuttaa, on organisaation oma asia.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Omalla kohdallani ei riitä, että Pekka Virta laitetaan ruotuun, vaan tällaista toimintaa pitää kyllä organisaation taholta aika ylhäältäkin jo kommentoida - ja tuomita. Mitä jatkotoimenpiteitä se sitten aiheuttaa, on organisaation oma asia.

Tällainen menee jo niin vahvasti liioittelun puolelle ettei tosikaan. Toisaalta eletään metoo-aikaa, jolloin kaikkinainen ylituomitseminen ja paheksunta on vissiin trendikästä.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Omalla kohdallani ei riitä, että Pekka Virta laitetaan ruotuun, vaan tällaista toimintaa pitää kyllä organisaation taholta aika ylhäältäkin jo kommentoida - ja tuomita. Mitä jatkotoimenpiteitä se sitten aiheuttaa, on organisaation oma asia.
No organisaation ei nyt ainakaan pidä lähteä julkiseen kommentointiin. Ristiriitainen ehdotus, juuri moitittiin julkista moittimista ja nyt pitäisi sitten moittia julkisesti...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pekka puhuu paljon hyvästä yhteishengestä ja positiivisesta ilmapiirista, mutta samalla itse poraa veneeseen reikiä sen, kun kerkiää. Mahtaakohan Pekka tajuta, että hän teki eilen kokonaisuuden kannalta vielä suuremman virheen kuin Reunanen on koko kauden aikana tehnyt. Pekka on tämän joukkueen heikoin lenkki ja yhteishengen myrkyttäjä.

Periaatteessahan Pekan näkemykset ovat täysin oikeita, mutta itse en halua kannattavani seuran heittävän nuoria pelaajia bussin alle ja käyvän tätä keskustelua median kautta. Itse en kanna enää senttiäkään Äijänsuon mäestä ylös ennen kuin toimintatavat ovat muuttuneet. Joko valmentaja vaihtuu tai Kalle pistää Pekan ruotuun.

En ainakaan itse lähde vielä heittämään Pekkaa näistä kommenteista bussin alle. On jotenkin niin vahva fiilis siitä, että Pekan sanoja on taas vähän vääristelty tai tuotu sellaiseen kuvaan, mikä ei ole ollut tarkoitus. Uskonkin seuraavan pelin lehdistötilaisuudessa Pekan kommentoivan tätä. Ja miksi ei kommentoisi. Onhan se paskaa, jos omia sanoja jatkuvasti vääristellään, kun paikka tulee.

Mutta jos Pekka ei lähde ns. puolustautumaan noiden kirjoitusten osalta niin olen pettynyt. Tällä hän allekirjoittaisi tuon tekstin täysin.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No organisaation ei nyt ainakaan pidä lähteä julkiseen kommentointiin. Ristiriitainen ehdotus, juuri moitittiin julkista moittimista ja nyt pitäisi sitten moittia julkisesti...

Organisaation on pakko kommentoida tällaista toimintaa. Vaikka niin, että asiasta on keskusteltu. Ei voi urheiluseuran toimintaperiaatteisiin kuulua julkinen häpäiseminen. Miettikää nyt edes ennen kuin kommentoitte.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Organisaation on pakko kommentoida tällaista toimintaa. Vaikka niin, että asiasta on keskusteltu. Ei voi urheiluseuran toimintaperiaatteisiin kuulua julkinen häpäiseminen. Miettikää nyt edes ennen kuin kommentoitte.
Edelleen hieman ristiriitaista, nyt jo puhutaan koko seuran huonoista toimintaperiaatteista, ja vaaditaan julkista kommentointia. Ja kyseessä on kuitenkin vain yksi Pekan kommentti!
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edelleen hieman ristiriitaista, nyt jo puhutaan koko seuran huonoista toimintaperiaatteista, ja vaaditaan julkista kommentointia. Ja kyseessä on kuitenkin vain yksi Pekan kommentti!

Kyllä Pekka on aiemminkin haukkunut pelaajia. Nyt meni jo niin pitkälle, että organisaation on mielestäni reagoitava. Jos ollaan hiljaa, annetaan hyväksyntä julkiselle häpäisylle. Kuten kirjoitin, tällainen EI VOI sisältyä urheiluseuran periaatteisiin. Ei sitä tarvitse mitenkään yksityiskohtaisesti selvittää lehtien kautta, vaan tuomita tällainen toiminta yleisellä tasolla.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Pekka on aiemminkin haukkunut pelaajia. Nyt meni jo niin pitkälle, että organisaation on mielestäni reagoitava. Jos ollaan hiljaa, annetaan hyväksyntä julkiselle häpäisylle. Kuten kirjoitin, tällainen EI VOI sisältyä urheiluseuran periaatteisiin. Ei sitä tarvitse mitenkään yksityiskohtaisesti selvittää lehtien kautta, vaan tuomita tällainen toiminta yleisellä tasolla.

Olen kanssasi samaa mieltä, että tuollainen toiminta ei kuulu urheiluseuran periaatteisiin. Mutta jos nyt odotetaan kuitenkin se seuraava Pekan haastattelu niin varmaan saadaan jotain lisätietoa, mitä hän on oikeasti sanonut mahdollisesti. Olisi typerää nyt haukkua tässä huomiseen peliin saakka äijää sellaisesta, mitä ei välttämättä ole tehnyt. Tästä haastattelustahan ei ole mitään video- tai radiomateriaalia.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Vetäkää nyt helvetti jo happea, itse kukin. Joululomat ja kaikkea.

Itse lueskelin äsken nuo aviisit läpi, kun kauhea itku ja hammasten kiristys. Jo on taas tehty kärpäsestä härkänen. Eihän noissa jutuissa käy ilmi oliko Tarmosta kysytty erikseen vai ottiko Pekka itse kantaa kysymättä. Niin tai näin, ihan sama.

Kun puhutaan lähtökohtaisesti ykköstason pelaajasta, odotukset ovat sen mukaiset. Jääkiekkoammattilaisen ammatti on julkinen ammatti. Silloin pitäisi olla selvää, että asioita voidaan repostella iltapulujen sivuilla. Joskus totuus satuttaa.

Varmasti asioita on käyty läpi myös suljettujen ovien takana jo aiemmin. Ei varmasti tullut tuo palaute Tarmollekaan yllätyksenä. Nyt katsotaan miten Tarmo asian käsittelee, tuleeko täynnä pyhää vihaa vai heittääkö läskiksi. Joskus jotkut tarvitsevat hieman ravistelua, ennenkuin menee ns. jakeluun. Pekka saattoi tehdä Tarmolle jopa karhunpalveluksen. Aika näyttää.

Itse arvostan eniten suoraa palautetta, ilman nykyajan 'pumpulia ja hattaraa', jossa on niin pop suuttua/loukkaantua kun joku hieman ääntään korottaa.

Jossei se mene perille hyvällä, se menee perille pahalla.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä Pekka on aiemminkin haukkunut pelaajia. Nyt meni jo niin pitkälle, että organisaation on mielestäni reagoitava. Jos ollaan hiljaa, annetaan hyväksyntä julkiselle häpäisylle.

Jos noista Pekan kommenteista saa julkisen häpäisyn, niin meillä on perustavanlaatuinen näkemysero häpäisystä terminä.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Huomenna nähdään miten on vaikuttanut, onko Tarmo kokoonpanossa, jos on niin kenen parina ja paljonko saa peliaikaa?

Jos huomennakin tulee takkiin, mikä tai kuka on seuraava syypää?
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse lueskelin äsken nuo aviisit läpi, kun kauhea itku ja hammasten kiristys. Jo on taas tehty kärpäsestä härkänen. Eihän noissa jutuissa käy ilmi oliko Tarmosta kysytty erikseen vai ottiko Pekka itse kantaa kysymättä. Niin tai näin, ihan sama.

Mitä sitten onko kysytty vai ei? Kommentit toimittajalle ovat silti idioottimaisia.

Kun puhutaan lähtökohtaisesti ykköstason pelaajasta, odotukset ovat sen mukaiset. Jääkiekkoammattilaisen ammatti on julkinen ammatti. Silloin pitäisi olla selvää, että asioita voidaan repostella iltapulujen sivuilla. Joskus totuus satuttaa.

Julkinen ammatti tarkoittaa, että joutuu arvostelun alle - tämä on totta. Julkinen ammatti ei anna silti esimiehelle oikeutta julkisesti nöyryyttää alaistaan. Tämä on esimieheltä yksiselitteisesti huonoa johtamista ja huonoa käytöstä. Eikä ole mitenkään puolusteltavissa.

Varmasti asioita on käyty läpi myös suljettujen ovien takana jo aiemmin. Ei varmasti tullut tuo palaute Tarmollekaan yllätyksenä. Nyt katsotaan miten Tarmo asian käsittelee, tuleeko täynnä pyhää vihaa vai heittääkö läskiksi. Joskus jotkut tarvitsevat hieman ravistelua, ennenkuin menee ns. jakeluun. Pekka saattoi tehdä Tarmolle jopa karhunpalveluksen. Aika näyttää.

Uskon itsekin, että asioita on käyty läpi suljettujen ovien takana ja hyvä niin. Siellä ne negatiiviset palautteet kuuluukin käydä läpi. Käsittelee Tarmo asian miten tahansa, toimintatapana täysin väärä ja antaa ulospäin todella huonoa signaalia seuran toiminnasta.

Itse arvostan eniten suoraa palautetta, ilman nykyajan 'pumpulia ja hattaraa', jossa on niin pop suuttua/loukkaantua kun joku hieman ääntään korottaa.

Jossei se mene perille hyvällä, se menee perille pahalla.

Samoin, suora palaute on hyvä asia. Tapa jolla se annetaan on erittäin tärkeää. Nyt on ylitetty tietty raja, jota ei saisi ylittää.
En todellakaan ymmärrä ihmisiä, jotka pystyvät jollain verukkeella puolustelemaan Pekka Virtaa tässä tapauksessa. Ei tuohon ole mitään kestävää puolustusta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mäkeläinen kommentoi twitterissä, että Virralta oli kysytty pelin jälkeen miksi Reunanen ei pelannut että onko loukkia vai johtuuko muusta. Antanut vastauksen ja pyydetty tarkentamaan vastausta. Lopputulos Iltalehti repi otsikot ja muut lehdet teki muutakin juttua
 

theZ

Jäsen
Mäkeläinen kommentoi twitterissä, että Virralta oli kysytty pelin jälkeen miksi Reunanen ei pelannut että onko loukkia vai johtuuko muusta. Antanut vastauksen ja pyydetty tarkentamaan vastausta. Lopputulos Iltalehti repi otsikot ja muut lehdet teki muutakin juttua
Tosi törkeetä medialta mennä kyselemään tuollaisia kun eihän rehellinen suomalainen mies voi kertoa kuin totuuden. I support Pekka.

Yleensä jääkiekkojoukkueissa tietyt asiat pysyy kopissa. Jostain syystä Pekka Virran touhuista vuotaa omilta pelaajiltakin poikkeuksellisen paljon juttua kopin ulkopuolelle. Ehkä se on vaan sitä rehellisyyttä molempiin suuntiin.
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mäkeläinen kommentoi twitterissä, että Virralta oli kysytty pelin jälkeen miksi Reunanen ei pelannut että onko loukkia vai johtuuko muusta. Antanut vastauksen ja pyydetty tarkentamaan vastausta. Lopputulos Iltalehti repi otsikot ja muut lehdet teki muutakin juttua

Ei ole sanonut mitään tälläistä, että Virta olisi joutunut tarkentamaan vastausta, mistä iltalehti olisi repinyt otsikoita. Nämä ovat sinun omia juttujasi.

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös