Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 601 085
  • 2 398
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tietääkö palstalaiset, että onko M. Heiskasella sattumoisin veljeä?? Olin Lappeenrannassa matsia tsiigaamassa ja muutama rivi alempana oli aivan Heiskasen näköinen kundi katsomossa.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kun siellä on taas tällä kaudella onnistuttu tekemään kalenteri siten, että tullu näitä viikonkin taukoja peleissä, niin ei oo sitten kuitenkaan osattu varautua jalkapallo maajoukkueen kotipeliin Telia 5G areenalla. 15.11 alkais Nordiksella ilmeisesti peli Saipaa vastaan 18:30 ja Telia 5G areenalla jalkapallo maajoukkueen peli (jossa voi ratketa ensimmäinen arvokisapaikka itsenäisyyden aikana) jo heti puoli tuntia myöhemmin, klo 19.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun siellä on taas tällä kaudella onnistuttu tekemään kalenteri siten, että tullu näitä viikonkin taukoja peleissä, niin ei oo sitten kuitenkaan osattu varautua jalkapallo maajoukkueen kotipeliin Telia 5G areenalla. 15.11 alkais Nordiksella ilmeisesti peli Saipaa vastaan 18:30 ja Telia 5G areenalla jalkapallo maajoukkueen peli (jossa voi ratketa ensimmäinen arvokisapaikka itsenäisyyden aikana) jo heti puoli tuntia myöhemmin, klo 19.

Kaikkea ei vain voi itse päättää, vaikka tahtoa olisikin. HIFK on kuitenkin ihan omilla nettisivuillaan ilmoittanut, että merkityksellistä ottelua voi seurata myös Nordiksella:
Nordiksella urheiluviihdettä yli lajirajojen
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Nyt vasta tämmösen kuvan näin ja herää kysymys, voinko mä muuttaa teille?
Haha ois tossa yks huone missä ois tilaa mut se on täynnä Minion tavaraa ku emäntä on ihan snadisti hurahtanu niihin :D
 

Liitteet

  • 20191027_142927.jpg
    20191027_142927.jpg
    616,3 KB · kertaa luettu: 397

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Haha ois tossa yks huone missä ois tilaa mut se on täynnä Minion tavaraa ku emäntä on ihan snadisti hurahtanu niihin :D
Haha ois tossa yks huone missä ois tilaa mut se on täynnä Minion tavaraa ku emäntä on ihan snadisti hurahtanu niihin :D
Mulle riittää et voin istua tossa tuolikombossa, sillä puolen missä ite et istu. Jännätään siinä sit käsikädessä edesottamuksia. Ja voidaan tehä semmonen vaimot vaihtoon ratkaisu, missä vaimot muuttaa keskenään nalkuttamaan.

Vedellään me vuoroviikoin toisiltamme ranteita auki
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Mulle riittää et voin istua tossa tuolikombossa, sillä puolen missä ite et istu. Jännätään siinä sit käsikädessä edesottamuksia. Ja voidaan tehä semmonen vaimot vaihtoon ratkaisu, missä vaimot muuttaa keskenään nalkuttamaan.

Vedellään me vuoroviikoin toisiltamme ranteita auki
Kuulostaa suunnitelmalta :D Alankii samantien täyttämään juomakaappia :D
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kaikkea ei vain voi itse päättää, vaikka tahtoa olisikin. HIFK on kuitenkin ihan omilla nettisivuillaan ilmoittanut, että merkityksellistä ottelua voi seurata myös Nordiksella:
Nordiksella urheiluviihdettä yli lajirajojen

Täähän on kyllä huikeeta! Mahtavaa office! Vähän erilainen lähestyminen tilanteeseen, kuin Turussa oli TPS:n osalta tossa edellisen jalkapallo maajoukkueen karsintaottelun aikana. Eli näytetäänköhän siellä Brewer streetillä isolta screeniltä fudista kiekkopelin aikana vai menisikö IFK niinkin pitkälle (kuitenkin erittäin kovasti odotettu tilanne suomalaisessa joukkueurheilussa), että videokuutiolta (vai miksi sitä kutsutaan?) näytettäisiin huuhkajien peliä äänettömänä, kiekkopelin aikana? Se meinaa olisi kyllä taas kerrassaan hieno teko IFK:lta ja alleviivaisi sitäkin, ettei siellä "pelätä" tai nähdä kilpailijoita ja heidän tuotteitaan uhkana, vaan ollaan muidenkin riemussa mukana, kun tarpeeksi merkittävistä asioista on kyse.

Skidisti ehkä hävettää, että mussutin tästä perjantaina, vaikka toi uutinen on tullu HIFK:n nettisivuille jo maanantaina. Mutta jos asiakas on aina oikeassa, niin silloinhan toi uutinen ei oo vain tavoittanut minua, ennenkuin mussutin asiasta keskustelufoorumilla.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Täähän on kyllä huikeeta! Mahtavaa office! Vähän erilainen lähestyminen tilanteeseen, kuin Turussa oli TPS:n osalta tossa edellisen jalkapallo maajoukkueen karsintaottelun aikana. Eli näytetäänköhän siellä Brewer streetillä isolta screeniltä fudista kiekkopelin aikana vai menisikö IFK niinkin pitkälle (kuitenkin erittäin kovasti odotettu tilanne suomalaisessa joukkueurheilussa), että videokuutiolta (vai miksi sitä kutsutaan?) näytettäisiin huuhkajien peliä äänettömänä, kiekkopelin aikana? Se meinaa olisi kyllä taas kerrassaan hieno teko IFK:lta ja alleviivaisi sitäkin, ettei siellä "pelätä" tai nähdä kilpailijoita ja heidän tuotteitaan uhkana, vaan ollaan muidenkin riemussa mukana, kun tarpeeksi merkittävistä asioista on kyse.

Skidisti ehkä hävettää, että mussutin tästä perjantaina, vaikka toi uutinen on tullu HIFK:n nettisivuille jo maanantaina. Mutta jos asiakas on aina oikeassa, niin silloinhan toi uutinen ei oo vain tavoittanut minua, ennenkuin mussutin asiasta keskustelufoorumilla.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Ostin nyt lipun fanikatsomoo ilmeisesti kun SaiPaa tuun kattoo15.11.19. Kai sinne sekaa mahtuu eikä ole väkivaltasia öykkäreitä siellä?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Nyt kun noita kausareita on mahdollista laittaa jakoon myös mobiilisti kavereille/tuttaville/kenelle tahansa, niin sellasta tuli tässä pohdittua, että jos lainaan kausaria jollekin tuntemattomalle henkilölle mobiilisovelluksella, niin saako hän siitä kausarista kaivettua kausarin omistajan nimen esiin?

Ja kun tällainen mobiililainaamis mahdollisuus nyt on, niin pitäisiköhän tänne laittaa sellainen ketju, jossa voi aina ilmoittaa, jos olisi halua kausaria lainata eteenpäin tiettyihin peleihin. Täällä ei kait saanu mainostaa ja myydä, joten tuossa ketjussa se lainaaminen pitäisi olla kait sitten ilmaista, mutta onhan sekin parempi, kuin että se oma paikka jää tyhjäksi, jos ei itse pääse paikalle.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt kun noita kausareita on mahdollista laittaa jakoon myös mobiilisti kavereille/tuttaville/kenelle tahansa, niin sellasta tuli tässä pohdittua, että jos lainaan kausaria jollekin tuntemattomalle henkilölle mobiilisovelluksella, niin saako hän siitä kausarista kaivettua kausarin omistajan nimen esiin?

Ja kun tällainen mobiililainaamis mahdollisuus nyt on, niin pitäisiköhän tänne laittaa sellainen ketju, jossa voi aina ilmoittaa, jos olisi halua kausaria lainata eteenpäin tiettyihin peleihin. Täällä ei kait saanu mainostaa ja myydä, joten tuossa ketjussa se lainaaminen pitäisi olla kait sitten ilmaista, mutta onhan sekin parempi, kuin että se oma paikka jää tyhjäksi, jos ei itse pääse paikalle.

Saa myydä tai ei niin jos em. tavalla lainaisin jonkun kausaria niin en osaisi lainata sitä maksamatta esim 10-20e korvausta lipputyypin/hinnan mukaan tai tarjoamatta bisseä. Sitten eri asia jos hyvä ystävä tai perhetuttu kyseessä. Jos omaa tsettiä lainaisin niin odottaisin pientä vapaaehtoista korvausta. Jos esim. pääsee 37e paikalle ilmaiseksi niin ei pitäisi paljoa kirpaista maksaa 15e lipun lainaajalle kiitokseksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jp60

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Saa myydä tai ei niin jos em. tavalla lainaisin jonkun kausaria niin en osaisi lainata sitä maksamatta esim 10-20e korvausta lipputyypin/hinnan mukaan tai tarjoamatta bisseä. Sitten eri asia jos hyvä ystävä tai perhetuttu kyseessä. Jos omaa tsettiä lainaisin niin odottaisin pientä vapaaehtoista korvausta. Jos esim. pääsee 37e paikalle ilmaiseksi niin ei pitäisi paljoa kirpaista maksaa 15e lipun lainaajalle kiitokseksi.

Niin, en mä tarkoittanu, että olisi mitenkään pakko lainata tai niin edelleen. Omalla kohdalla vaan harmitti viime kaudella, kun jäi väliin enemmän otteluita, kuin oli tarkoitus ja itse olisin voinut helposti antaa oman paikkani vaikka ilmaiseksi niihin peleihin, jos joku olisi halunnu mennä tilallani. Facessa aina silloin tällöin ilmoittelin kavereilleni (tosin usein lyhyellä varoitusajalla), että kausari olisi vapaana käytettävissä, mutta ei läheskään aina menny käyttöön. Ja kun käsittääkseni täällä ei tosiaan saisi kait myydä tai mainostaa, niin sen takia ehdottelin ketjua, jossa voisi kausareita laittaa lainaan ilmaiseksi, jos harmittaa käyttämättä jättäminen. Yksityisviesteillähän siinä sitten varmaan joutuu puhelinnumeroita vaihtamaan, niin siinä vaiheessahan voi sitten ilmoittaa, jos haluaa vapaaehtoisesti jotain maksaakin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

444

Jäsen
Unohdat huomisen ja käytät ite kausarias keskiviikkona.
Mistähän mä ton ”huomisen” oikein keksin. Keskiviikkoa olen kyllä mielessäni ajatellut, mutta se ajatus ei näemmä siirtynyt eetteriin asti. Kiitos korjauksesta.

Siispä: keskiviikolle paikka seisomakatsomoon tarjolla, kun itse en pääse. Ei maksa mitään.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin nyt lipun fanikatsomoo ilmeisesti kun SaiPaa tuun kattoo15.11.19. Kai sinne sekaa mahtuu eikä ole väkivaltasia öykkäreitä siellä?

No vaikka kuinka seesteisiä ollaankin, niin IFK:n fanikatsomoon ei kyllä vierasjoukkueen kannattajana tai tamineissa ole asiaa. En nyt halua olla mitenkään ilkeä tai kusipää, mutta eikös tuon nyt sano järkikin ihan jokaisen urheilulajin ja -seuran kannatustoiminnassa?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No vaikka kuinka seesteisiä ollaankin, niin IFK:n fanikatsomoon ei kyllä vierasjoukkueen kannattajana tai tamineissa ole asiaa. En nyt halua olla mitenkään ilkeä tai kusipää, mutta eikös tuon nyt sano järkikin ihan jokaisen urheilulajin ja -seuran kannatustoiminnassa?

Niin oli omituinen viesti että saattoi "pikku stiblu" tapahtua lippukaupoilla.

Ehkä oli kyse juuri vierasfanikatsomosta jos Saipan kannattaja mutta tiedä häntä, ei mulle ainakaan auennut ketä kannattaa, mutuna Saipa. Mutta pihalle pitäisi potkia meidän fanikatsomosta jos tulee toisen jengin paidassa tai ei tule kannattamaan IFK:ta. Se lipun hinta on juuri alhainen siitä syystä, että on fanikatsomo.

Voihan sitä Brewer streetilläkin toki matsin katsoa jos meni pieleen.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Huomiselle olisi taas paikka seisomakatsomoon tarjolla, kun en itse pääse hyödyntämään kausariani. Eikä tarvitse maksaa mitään.

Kaksi paikkaa olisi haussa, joskin seisomakatsomo ei lienee paras uus-stadilaisille ex-kouvostoliittolaisille. Mutta jos jollain muulla on huomiselle myynnissä ylimääräisiä lippuja, niin saa tarjota.

Huominen matsi ja yleisesti kauden kaksi kohtaamista HIFKn kanssa on itselle nyt jo yli vuosikymmenen täällä majailleena ne kauden kohokohdat...vaikkei kyllä KooKoolle ole suotuisia pelejä olleetkaan. Saas nähdä kuinka huomenna käy.

Menikin offtopiikiksi, pahoittelut ja paras voittakoon huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös