@Smitty#41 n virkistysillan liveseuranta

  • 41 458
  • 370

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pieni tilannepäivitys olisi paikallaan. Joko on numerot vaihdettu? Vaiko raju anaaliyhdyntä meneillään vessakopissa.


Ei mutta tosissaan. Fiilispohjalta liikkeelle. Kyllä sen tajuaa jos natsaa, tahi ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Vaiko raju anaaliyhdyntä meneillään vessakopissa.

Olisi kyllä pirun kova kun Smitty painaisi tilanne-checkiä videokuvan muodossa tänne. Joku glory-hole vessakopissa ja samaan aikaan vetäisi nelosen Karhun tuopista. Video loppuisi siihen että Smitty kippistää tuoppiaan ja toteaa, että "takaisin studioon!" ja iskee silmää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olenhan minäkin joskus ollut nuori mutta keskityin työkavereiden pokaamisen sijasta opettajien iskemiseen... Taisin minä pariin rakastuakin. No mitä se tähän liittyy... No tuli vaan mieleen... ei muuten.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenhan minäkin joskus ollut nuori mutta keskityin työkavereiden pokaamisen sijasta opettajien iskemiseen... Taisin minä pariin rakastuakin. No mitä se tähän liittyy... No tuli vaan mieleen... ei muuten.

Et ole putkimiehiä tai pizzalähettejä kokeillut?

Olen nähnyt alan elokuvia niistäkin,

edit: kaveri siis on nähnyt
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olenhan minäkin joskus ollut nuori mutta keskityin työkavereiden pokaamisen sijasta opettajien iskemiseen... Taisin minä pariin rakastuakin. No mitä se tähän liittyy... No tuli vaan mieleen... ei muuten.

Täällä puhutaan panemisesta ja sinun lusikkasi soppaan on opettajaasi rakastuminen?

Kerro nyt edes mitä teitte jälki-istunnossa...

*boldattu ällöttävä sana
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Pääkaupunkiseudulla... Helsingissä varmaan. Tai ei ny ainakaa Lahess...


Sen verran sanon että kyseessä on (ainakin omien sanojensa mukaan) syntyperäinen hesalainen. Sitä en tiedä missä kohti on mennyt piuhat niin solmuun että Pelsuja kannattaa...
Muistaakseni kertoi joskus, että tykästyi aikoinaan Pelsun logoon ja väreihin ja alkoi siten kannattamaan Pelicansia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Et ole putkimiehiä tai pizzalähettejä kokeillut?
En minä kyllä tiedä mitä ne kaikki tyypit oli joiden kanssa ryyppyvuosinani sänkyyn päädyin. No ei niissä karvaranteita ollut niin ehkei ollu pitsalähettejä. No meidän talon remppamiehen kanssa tuli vehdattua mutta hän olikin rakennusapumies... ei putkimies.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kerro nyt edes mitä teitte jälki-istunnossa...
En ole koskaan ollut jälki-istunnossa. Olen kunnon tyttö.

Ja kyllä minä panin useampaa opettajaani kuin joihin rakastuin. Autokoulun opeen olin ihan hulluna. Voi luoja, olin nuori ja hölmö!!! Ja Janne, siitä olisi voinut tulla jotain. Silloin en ollut enää nuori. Hölmö ehkä. Nyt naurattaa.. ja panettaa...
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Nyt alkaa sänky kyllä kutsumaan melkoisesti, nukkumisen osalta siis. Aamua en malta odottaa, jotta saadaan päätös tälle saagalle.

Vaikka paljon on Smittylle kettuiltu niin toivotan kuitenkin hälle onnea! Jos ei nyt natsaa niin yhdet pitkän kaavan itkukännit ja sen jälkeen entistä vahvempana takaisin kaukaloon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Moi oon kännissä. Missäs te?

Oon mä kans matkalla himaan as a matter of fact.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Älä turhaan ruoski itseäsi @Iisoppi. Hyvää kommenttia tullu läpi illan sieltä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilta itsessään ei sen enempää ylittänyt tai alittanut odotuksia mut hauskaa oli joten...

Pääsin mä hetken aikaa 1on1 jutustelemaan tän naisen kanssa vaikka lössiä ja meteliä oli vähän turhankin paljon. Highlights videon lähettää myöhemmin kukas muukaan kuin @Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös