Mutta se tytsyhän menee suoraan baariin käymättä keilaamassa. Meet sinne baariin ja pokaat sen.Oon samoissa bileissä. Yritys on kova, mutta toistaiseksi ainoastaan keilapallo on uponnut ränniin.
Mutta se tytsyhän menee suoraan baariin käymättä keilaamassa. Meet sinne baariin ja pokaat sen.Oon samoissa bileissä. Yritys on kova, mutta toistaiseksi ainoastaan keilapallo on uponnut ränniin.
No nyt tämä on oikea seuranta!
"Lert tykkää tästä."
Ainaki sanoit panevas, enhän mä sitä tiiä oliks se pillu mitä panit.
Ei hätää, sen viestit voi kyllä lukea valikoidusti.Just joo, sit kun saadaan tänne lentävä reportteri paikalle, niin tietysti oon sen ignoressa. Vuorovaikutteisuus on nyt huonoa.
Mutta se tytsyhän menee suoraan baariin käymättä keilaamassa. Meet sinne baariin ja pokaat sen.
Joo samaa mieltä, pääasia on että panee.Joo ei turhan ronkeli kannata elämässä olla. Oma mottoni on, että ottaa vastaan sen mitä elämä antaa.
Eikun mä oon sen ignoressa. En voi heittää yleisökysymyksiä. Kiinnostais tietää keilaustulokset, niin voisin päätellä kaljatasoituksen.Ei hätää, sen viestit voi kyllä lukea valikoidusti.
@Lert saatana! Vuoden kovin seuranta ollut tulilla jo 11 sivua ja kaveri ilmestyy vasta nyt mestoille... Sun tykkäyksiä ois tarvittu! Ne olisi takuulla siivittänyt Smittyn pane, panee. Nyt pahoin pelkään että jää luu käteen. Missä mies on viipottanut? Älä sano vaan että oot ollut Smittyn mamman luona? Se selittäis sun poissaolot ja että Smittyn mamma skippasi keilaukset ja ilmestyi vasta baariin... Ja ny mies puhuu smoothisti vaan jostain nahilasta ja lätystä. Hih, kuulostaa saaneen miehen jutuilta.
sen tyttöystävä on jossain bileissä.
Onko Juhani Tammiselta kysytty prinsiipit illan vääntöön? Haetaanko 60 minuutin painetta vai jotain ihan muuta?
Vanhana maajoukkueen kapteenina ja TPS:n ykkösketjun kovimpana panomiehenä luulisi olevan sanansa sanottavana.
Annetaan Smitylle se mikä Smitylle kuuluu
Tamin resepti ilman muuta olisi 60 minuutin herkeämätön paine. Jos se tuottaa tulosta, niin ei muuta kuin ohjauspeli kuntoon.
Eli siis @vetti n fuckbuddyn tyttöystävä on tämä @Smitty#41 n tuleva tyttöystävä, näinkö?Nyt meni ilmat seurannan renkaista.
Eli siis @vetti n fuckbuddyn tyttöystävä on tämä @Smitty#41 n tuleva tyttöystävä, näinkö?
Meni kyllä ihan salatuiksi elämiksi.Eikö se ole ihan ilmeistä? Olen nähnyt tän juonen niin monta kertaa.
Eikö se ole ihan ilmeistä? Olen nähnyt tän juonen niin monta kertaa.
Meni kyllä ihan salatuiksi elämiksi.
Miten muuten kukaan ei ole vielä tätä klassikkoa tänne laittanut?
Tamin resepti ilman muuta olisi 60 minuutin herkeämätön paine. Jos se tuottaa tulosta, niin ei muuta kuin ohjauspeli kuntoon.
Parhaiten sen näkee silmistä ja hymystä.Kyllä sen tajuaa jos natsaa, tahi ei.