@Smitty#41 n virkistysillan liveseuranta

  • 41 380
  • 370

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos perhoset vatsassa ovat yhtä kuin erektio niin I guess.

Oliko sinulla siis ripuli? Ja haluat kokea sen tunteen uudelleen? Syö raakaa kanaa! Ei siihen naisia tarvita!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ehdottomasti näyttäisin tytölle tämän ketjun. Se että on tunnettu jatkoajassa avaa tunnetusti kaikkien naisten haarat.

tämä ei pidä paikkaansa
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Silmät saattaa avata.

Silmät on sielun peili. Mikähän se haarojen välissä oleva juttu sit on? Sielun viemäri varmaan. Kyllä peiliä on kivempi kattoa ku viemäriä, tai no riippuu ehkä siitä kuinka ruma itse on.

@maken veivi jr. kommenttiin ja eritoten sen spoileriin on nyt kyllä ihan pakko vastata:

Michael Jackson
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Silmät on sielun peili. Mikähän se haarojen välissä oleva juttu sit on? Sielun viemäri varmaan. Kyllä peiliä on kivempi kattoa ku viemäriä, tai no riippuu ehkä siitä kuinka ruma itse on.

@maken veivi jr. kommenttiin ja eritoten sen spoileriin on nyt kyllä ihan pakko vastata:

Michael Jackson

Ei se seksissä mitään merkitse, haaroväli. Kerron kokemuksesta. Se on niin karvainenkin.

Silmäpaneminen on oma harrastuksensa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei se seksissä mitään merkitse, haaroväli. Kerron kokemuksesta. Se on niin karvainenkin.

Silmäpaneminen on oma harrastuksensa.

"Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee". Siinähän on hyvä iskulause! Ensin voi vielä johdatella naisen ansaan, niinku vaikka kysymällä että muistatkos sitä nuoruuden aikaa kun Suomi voitti kolmannen kerran jääkiekon MM-kultaa, ja sitten kun tyttö alkaa muistelemaan, niin pam, sanonta kehiin ja eikun tikkua silmään! Sanonta velvoittaa toimimaan, ei se silloin ole raiskauskaan.

P.S. Tikku on sitten tässä sanonnassa metafora penikselle, tuolle sielun puutarhaletkulle. Että älkää nyt saatana alkako naisia jollain hammastikulla tai saatana metsästä löytyneellä karahkalla silmään sohimaan! Tai muuten minä en ole vastuussa!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näyttää ketju muuten hieman poikenneen otsikon mukaisesta toiminnasta. Nythän tästä on tullut vinkkiketju ja pelkään, että ilta kuluukin kännykkästä vinkkien hakemiseen ja itse paistin valelu öljyllä jää liian vähälle ja lopulta pöydässä on kuivaa kantturaa. Viimeiset ohjeet siis ajoissa, eikä illan aikana mitään uutta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joko videotuomarin paikka on täytetty? Voisin tarjoutua siihen hommaan, olen kuitenkin luonteeltani vähän tällainen tirkistelijä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos tämän ketjun vinkit ottaisi ihmisen muodon niin oltaisiin aika lähellä Antti Luusuaniemen roolihahmoa M/S Romanticissa.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Jos tämän ketjun vinkit ottaisi ihmisen muodon niin oltaisiin aika lähellä Antti Luusuaniemen roolihahmoa M/S Romanticissa.

Ja kuinkas kävikään, olisi päässyt lopussa jatkoille kahden naisen kanssa! Eikös sillä mennyt lopulta pupu pöksyyn (tuotahan ei varsinaisesti näytetty, jätettiin tulkinta katsojan kontolle)? Eli meidän pyhä tehtävämme on varmistaa että Smittylle ei käy samalla lailla, vaan rohkeutta riittää ottamaan daami kumpaankin kainaloon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eli Smitty ei tiedä onko nainen varattu, minkäluonteinen tai onko edes tulossa virkistysiltaan.

Jes.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eli Smitty ei tiedä onko nainen varattu, minkäluonteinen tai onko edes tulossa virkistysiltaan.

Jes.
No kyllä mä hänen luonteestaan jo sen verran olen päässyt hajulle, ettei se ainakaan ole syy lyödä hanskoja suorilta käsin tiskiin.

Mutta sitten taas just tuo että kun me ei olla vielä päästy juurikaan keskustelemaan tällaisista elämään liittyvistä asioista, niin todellakin tuo naisen sinkkuus on välttämätöntä saada varmaksi ennen kuin edes mietin vakavissani, onko tässä mitään edettäävää vai pystytäänkö varmuudella tulevaisuudessakin vain läheisinä työtuttavina.
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootko @Smitty#41 muuten tullut tässä viime päivinä miettineeksi mitä kannattaa ja mitä ei kannata julkaista Jatkoajan keskustelupalstalla? On tästä meinaan aikamoinen ilmiö jo rakentunut. Eikö tästä tule suorituspaineita?
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kannattaa laittaa kondomi jo valmiiksi päälle kun pukeudut tuohon iltaan. Vaikka tarkoitus olisi olla täydellinen herrasmies, niin sitä ei ikinä tiedä minkälaisen vaikutuksen tuo tekee naiseen ja mihin hommat etenee, joten siinä hermostuksissa voi h-hetkellä tuo unohtua. Jos haluat oikein kunnolla suojautua niin laita kivekset myös kondomin sisään niin ollaan turvallisilla vesillä ja nainen saa heti sellaisen kuvan että olet vastuullinen mies.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ootko @Smitty#41 muuten tullut tässä viime päivinä miettineeksi mitä kannattaa ja mitä ei kannata julkaista Jatkoajan keskustelupalstalla? On tästä meinaan aikamoinen ilmiö jo rakentunut. Eikö tästä tule suorituspaineita?
Jos rehellisiä ollaan, niin mielelläni en sanoisi enää mitään mutta kaikilla on koko ajan jotain kysyttävää niin hissukseenko tässä pitäisi olla ja tehä niin kuin julkkikset eli olla kommentoimatta mitään mihinkään?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Minä lähtisin kaverikuva-taktiikalla liikenteeseen. Toimii hyvänä jäänrikkojana. "Hei Maikki (nimi muutettu, tai mistä minä tiedän vaikka Maikki olisikin), otetaanko kaverikuva?!" Sitten postaat sen tähän ketjuun niin kaikki on että "Wow, ne on jo tuolla levelillä kun söpöjä kaverikuvia ottavat!" Söpöys-aspektia voi lisätä laittamatta posket yhteen. Jos Maikki (nimi muutettu oletettavasti) ei meinaa suostua ehdotukseen kaverikuvasta, voit tehostaa ehdotusta kirjekuorella ja muutamalla setelillä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos rehellisiä ollaan, niin mielelläni en sanoisi enää mitään mutta kaikilla on koko ajan jotain kysyttävää niin hissukseenko tässä pitäisi olla ja tehä niin kuin julkkikset eli olla kommentoimatta mitään mihinkään?

En yrittänyt vittuilla. Vähän vaan hymyilitti kun tästä nyt on tehty tällainen show. Eihän siinä mitään jos huumori kestää, ja onhan tätä nyt kuitenkin ihan hauska lueskella. Tsemppiä vaan!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ootko @Smitty#41 muuten tullut tässä viime päivinä miettineeksi mitä kannattaa ja mitä ei kannata julkaista Jatkoajan keskustelupalstalla? On tästä meinaan aikamoinen ilmiö jo rakentunut. Eikö tästä tule suorituspaineita?

Vastaan tähän ketjun perustajan ominaisuudessa. Ensinnäkin eihän @Smitty#41 voinut tietää kirjoittaessaan täysin asiallisesti asiasta naisasiaketjuun, että myöhemmin joku idiootti tulee ja perustaa asiasta oman ketjun. Toisekseen ketju on perustettu pilke silmäkulmassa ja hyväntahtoisesti, enkä voi ymmärtää kuinka joku voisi ottaa tämän tosissaan. Kolmanneksi sille mitä tapahtuu jollain nimimerkkejä täynnä olevalla keskustelupalstalla ei kannata antaa mitään arvoa todellisessa elämässä. Ja mitä suorituspaineisiin tulee, niin pidä Smitty mielessä, että ilta on onnistunut jos säilytät sarjapaikkasi (=mahdollisuutesi). Älä yritä väkisin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pidät siis ilmeisesti teitä nyt jo läheisinä työtuttavina, vaikka et edes tiedä onko tämä nainen varattu tai että tuleeko hän näihin työpaikan virkistysjuhliin? Mistä te aina siellä töissä läheisinä työkavereina sitten keskustelette?

Vai pidätkö tosiaan sellaista ihmistä läheisenä työtuttavana jolle et ole vielä oikeastaan edes puhunut yhtään mitään?

Voi sinua lutuista poikaa. Kunpa se olisi sinkku, ja sinusta kiinnostunut, ja kaikilla tavoilla sellainen kuin millaiseksi olet hänet sinne pilvilinnan paraatiseinälle maalannut. Muuten voi tulla paha mieli, eritoten koska tämä koko homma on nyt paisumassa tämmöseksi Jompan kirjekuorien tasolla olevaksi Jatkoaika-legendaksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pidät siis ilmeisesti teitä nyt jo läheisinä työtuttavina, vaikka et edes tiedä onko tämä nainen varattu tai että tuleeko hän näihin työpaikan virkistysjuhliin? Mistä te aina siellä töissä läheisinä työkavereina sitten keskustelette?

Vai pidätkö tosiaan sellaista ihmistä läheisenä työtuttavana jolle et ole vielä oikeastaan edes puhunut yhtään mitään?

Voi sinua lutuista poikaa. Kunpa se olisi sinkku, ja sinusta kiinnostunut, ja kaikilla tavoilla sellainen kuin millaiseksi olet hänet sinne pilvilinnan paraatiseinälle maalannut. Muuten voi tulla paha mieli, eritoten koska tämä koko homma on nyt paisumassa tämmöseksi Jompan kirjekuorien tasolla olevaksi Jatkoaika-legendaksi.

Vittuile mulle äläkä Smittylle, minähän tämän ketjun perustin. Ai niin, sun mielestä koulukiusaaminen oli cool.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kannattaa laittaa kondomi jo valmiiksi päälle kun pukeudut tuohon iltaan. Vaikka tarkoitus olisi olla täydellinen herrasmies, niin sitä ei ikinä tiedä minkälaisen vaikutuksen tuo tekee naiseen ja mihin hommat etenee, joten siinä hermostuksissa voi h-hetkellä tuo unohtua. Jos haluat oikein kunnolla suojautua niin laita kivekset myös kondomin sisään niin ollaan turvallisilla vesillä ja nainen saa heti sellaisen kuvan että olet vastuullinen mies.
Hellän ja vastuullisen rakastajan mielikuvaa voi tehostaa vielä varautumalla suuseksiin pään yli vedetyllä kondomilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittuile mulle äläkä Smittylle, minähän tämän ketjun perustin. Ai niin, sun mielestä koulukiusaaminen oli cool.

Miksi? En keksi juuri nyt mitään syytä sinulle vittuilla, vaikka olihan tämän ketjun perustaminenkin toki myös koulukiusausta ja erittäin cool.

Smittyäkin yritän kaiken tämän koulukiusauksen keskellä tuoda lähemmäs maan pintaa, en minä osaa sitä tämän vittuilemattomammin tehdä.

Muistan näistä Smittyn kirjoitteluista kyllä oman itseni, joskus ylä-asteella vai lukiossakinko se vielä oli, kun kanssa aivan järjettömällä vimmalla ihastuin ties keneen tahansa ohikulkeneeseen olentoon. Pikkusiskolleni tuli tuolloin Sinä ja Minä -lehti, ja minäkin niitä välillä luin, siellä oli aina aivan yltiöromanttisia ja siirappisia rakkaustarinoita joissa monesti just tämmönen joku hiljainen mutta oikein mukava ja reilu poika/tyttö kaukaa ihaili jotain valtavan ihanaa ja söpöä poikaa/tyttöä, mutta kuvitteli ettei minulla ole tuohon mitään mahdollisuutta. Niihin sitä sitten samaistui ja toivoi että kyllä minullekin vielä käy noin että se tyttö jonka eilen näin vastakkaiseen suuntaan menevässä bussissa pelmahtaa tuosta seinän läpi vakuuttamaan minulle ikuista rakkauttaan. No ei sillee sit koskaan käynyt.

Tai no, aika lähellä kyllä oli, aloin saamaan himaan jossain vaiheessa semmosia ihme lahjoja ja kortteja joltain siskon kaverilta, enkä tienny kuka se oli. Niissä oli aina jotain sydämiä ja kaikkea ihanaa, karmeella urkkimisella sain sitten siskolta selville että lahjojen lähettäjä oli joku hänen luokallaan oleva tyttö ja sitten jotain tuntomerkkejä onnistuin urkkimaan, ja voi että se oli mukavaa sitten katsella siskon luokkakuvaa ja arvailla että kuka se näistä on.

Lopulta siinä kävi vielä niin, että minulle kävi ns. Ed Sheeranit; koska tämä yksi tyttö siskon luokalta oli minusta niin kikseissä, se jotenkin sai monet muutkin tyttökaverinsa kiinnostumaan minusta. Se oli metkaa. Niistä sitten yhdestä otin niin kovaa kiinni ettei se enää päässyt irti ja nyt me ollaan oltu vajaa 20 vuotta yhdessä, vajaa 10 vuotta naimisissa ja meillä on yksi (ei vajaa) lapsi, ja vaja on yhteisen omakotitalon pihalla. Eikä yhtään minua harmita. Niin että kyllä se elämä saattaa välillä olla vähän Sinä ja Minä -lehtien tarinoita ja pilvilinnojakin.

Takaisin studioon.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En ole käynyt katsomassa, mutta en hämmästyisi jos tämä seuranta linkittyisi pian vauva.fi-sivustolle sekä ylilautaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Smittyäkin yritän kaiken tämän koulukiusauksen keskellä tuoda lähemmäs maan pintaa, en minä osaa sitä tämän vittuilemattomammin tehdä.

Asiallinen vastaus kokonaisuudessaan, kiitos siitä. Tähän lainattuun osaan otan kiinni siltä osin, että olet kuitenkin ollut koko päivän kaverin niskassa kiinni. Ehkä kannattaisi antaa tilaa välillä hengittää? Enemmänkin tuntuu siltä, että et halua tuoda lähemmäksi maan pintaa vaan pinnasta läpi. Toki tyylisi kirjoitaa on aina ollut persoonallinen ja tämä oli sitten kehu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jompan kirjekuorien tasolla olevaksi Jatkoaika-legendaksi.

Viittaatko Joppe K:n työn puolesta kertyneeseen kaikkitietämykseen, vai onko multa mennyt jotain ohi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös