Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 166 333
  • 5 746

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämän seuran lippuasiat tuntuu kiinnostavan erikoisen paljon ihmisiä

Ei nyt oikeasti kannata esittää yllättynyttä. Tämän teidän KHL-keissin taustat ja taloudelliset sidonnaisuudet ovat Suomen mittapuussa niin erikoiset, että kyllähän se jääkiekkoa seuraavia kiinnostaa. Ja varmaan monia hymyilyttääkin.

Itseäni ainakin kiinnostaa että miten teidän katsojien keskiarvolla saa aikaiseksi niin matalan liikevaihdon. Ei sen ihmeempää.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja tällä oli mikä merkitys? Sehän nyt on ihan sama miten nämä Jokereiden ja yhteistyökumppanin välisessä sopimuksessa on sovittu. Rahaa tulee sisään ja yhteistyökumppani saa liput. Ei se ole katsojilta pois tai pitäisi liikuttaa millään tavalla maksavaa katsojaa. Ei ole urheilussa uutta eikä ihmeellistä, mutta näköjään KHL-Jokerien kohdalla tämä on aivan katastrofi poikkeustapaus ja näin ei saisi toimia. Aina ei ymmärrä.

Tällä oli se merkitys että väitit itse jotain muuta. Ja ei, rahaa ei tule sisään Jokereille näistä lipuista pennin jetiä.

Kuka on puhunut katastrofista jossain? Pidät näemmä asioiden vääristelemisestä.

En ymmärrä miksi tunget KHL-Jokereita joka paikkaan. Minulle se on Jokerit. Ei ollut liigassa liiga-Jokerit eikä nyt KHL-Jokerit.

Ottaa ilmeisen koville hyväksyä että halli ei täyty ilman lippujen jakamista ILMAISEKSI. Ei näitä ole missään sopimuksissa etukäteen sovittu. Jos et ymmärrä miten asia näyttäytyy maksaville kuluttajille on sinun ongelmasi. Asia osaltani loppuun käsitelty. Ei jaksa syöttää trollia.
 

Aina I.F.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terve. Minulla olisi lippuja tarjolla näillänäkymin 4kpl illan otteluun jos palstalla on joku vielä ilman ja nämä lahjoitetaan.YV viestiä jos tarvetta
 

HokiTero87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT,FPS,NHL
Ei tää lippujen jakaminen oo mikää uus juttu, olin firmassa töissä jossa sai 5lippua/matsi/hlö. Tämä siis liiga aikana ja samanlailla niitä oli runkosarjaan sekä pleijareihin tarjolla. Lippu kamppiksia on ollu kokoajan myös kun oikeista lähteistä hakenut. Ymmärrän toki et kausarin ostaneita ottaa päähän, mutta kuitenkin hienoa että mökki on täynnä, ennemmin sitten ilmaislipuilla sold out. Elämä ei aina ole reilua.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
@SOF1969 En nyt puhunut edes KHL-ajasta. Vaan muistelin aikaisempiakin aikoja. Silloinkin ihmisiä kiinnosti nämä lippuasiat ihmeen paljon, kun vertasi muihin joukkueisiin.

Ok. Siitä en osaa sanoa itse mitään, ei ne minua silloin kiinnostanut, enkä edes muista mitä ne olivat. Sen muistan että Hartwallin alussa oli täyttä. Sattuneista syistä kävin vain Jokerit-HIFK -matseissa :-)

Tarkoitin vain KHL-aikaa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Rahaa tulee sisään

Ei ainakaan kausi toisensa perään supistuvan, nyt jo HJK:akin pienemmän liikevaihdon mukaan. Vai miten selitetään että seuralla jolla on enemmän katsojia peleissä kuin HJK:lla, Kärpillä, Tapparalla ja HIFK:llä voi olla kuitenkin näitä pienempi liikevaihto?

Edit: liikevaihto on kaudella 2017-18 noussut edelliseen kauteen verrattuna. My bad.

E2: lisätty Tappara.
 
Viimeksi muokattu:

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Miten se liikevaihto on supistunut kausi kaudelta, jos se oli viime vuonna about 5 millii enemmän mitä toissavuonna? Ei muuta, kunhan kysyin vaan.

Jos näin on, niin otan sen verran takaisin ja totean, että My bad. En pääse näkemään viimeisimpiä lukuja, mutta tällaisen löysin.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Tuo on toissakaudelta. Viime vuonna liikevaihto oli jotain 12,5 milliä.

Jeps. Tilinpäätöksen mukaan yhtiö teki 12,2 miljoonan euron liikevaihdolla 12,5 miljoonan euron tappiota.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeps. Tilinpäätöksen mukaan yhtiö teki 12,2 miljoonan euron liikevaihdolla 12,5 miljoonan euron tappiota.

Hyvin lähellä. 12,2 miljoonaa liikevaihtoa, 12,5 miljoonaa tappiota.
Hei jätkät. Tappio pieneni kumminki 2,5 milliä edelliskauteen. Enää VAIN 12,5 ;)

Nojoo. Eiköhän tämä tästä, ei ehkä tän ketjun kamaa.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Terve. Minulla olisi lippuja tarjolla näillänäkymin 4kpl illan otteluun jos palstalla on joku vielä ilman ja nämä lahjoitetaan.YV viestiä jos tarvetta
Terveiset hallilta.
Otit siis liput vastaan.
Olet vannoutunut Putin fani.
Tai ihan perus-narri vaan.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ite varasin ilmaisia lippuja läjän molempiin peleihin ja vein oman jengin jätkät katsomaan jääkiekkoa ja sattui muutama peruutus

Sä tuet Krimin sotaa. Etkö yhtään osaa ajatella omilla aivoilla? En gång Putin - alltid Putin!!!!

(tää oli huono vitsi tai oikeastaan todellista ajatusmaailmaa tältä Jokerit palstalta :-)
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Ilmainen tilaisuus
 

Liitteet

  • Screenshot_20190304_160905.jpg
    Screenshot_20190304_160905.jpg
    201 KB · kertaa luettu: 570

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Mistä tuohon pääsee, itsellä näyttää normaalisti maksulliselta?

Jos tosiaan noin on, niin huomenna palaa kausari areenalla.

Sori, en laita linkkiä jakoon kun en halua jengin käyvän katsomassa moista saastaa nimeltä KHL.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös