Niinjoo. Eikös hän aloittanut juurikin tänään virallisesti pestissään. Ryminällä sisään.Olikohan tämä sen uuden markkinointipäällikön kuningasajatus? Aika vahva avaus, mikäli näin on.
Niinjoo. Eikös hän aloittanut juurikin tänään virallisesti pestissään. Ryminällä sisään.Olikohan tämä sen uuden markkinointipäällikön kuningasajatus? Aika vahva avaus, mikäli näin on.
No näitä "yhteistyökumppaneiden" kamppiksia joka otteluun ilman mitään rajoitusta (paitsi 4 per henkilö) sen verran monella eri urlilla jaossa, että voi vaan miettiä kuinka paljon hallin täyttöasteesta on ilmaislipuilla. Tämän päälle ei tarvitse olla kovin hyvät kontatkit, jotta niitä printtilippujakin on isoina kasoina jaossa.
Lippuja on jaossa rajaton määrä ympäri hallia klubikatsomoa lukuunottamatta. Tällaisessa tapauksessa ei ole kyse mistään yhteistyökumppaneista, vaan ihan täydestä perseennäytöstä meille kausarilaisille.
Selittääkö joku hölmölle miten näihin lukuisiin eri sivustoihin tai kontakteihin pääsee käsiksi tavallinen tallaaja? Tai miten tuon kampanjan saa tavallinen, ei oikeita kontakteja tai sivustoja omaava toimimaan?
Varmasti ymmärrät sen, etteivät halua jakaa linkkejä liian julkisesti, jotta niiltä kuluttajilta saataisiin rahat pois jotka lippuja olisivat omilla rahoillaan ostamassa.
Ilmaislippulinkkejä jaellaan puolestaan yhteistyökumppaneille ns. pöydän alta. Näissä kampanjoissa voidaan mm. esittää viestin vastaanottajille toive, etteivät linkkiä levittäisi, jotta liput riittävät kyseisen firman duunareille jolle ilmaislippulinkki annettiin. Kun firmalla on tuhansia työntekijöitä, niin aina joku jostain pistää linkin kaverilleen ja tämä taas seuraavalle. Tällaista reittiä pitkin sain minäkin sen viimeviikkoisen tiedon aivan hullun isosta ilmaislippukampanjasta josta täällä myös kerroin. Ja eilinen tuli tietoon vähän vastaavalla tavalla.
Se että sinä tai joku muu kuluttaja ei tiedä näistä ilmaislippulinkeistä ei tarkoita sitä, etteikö sellaisia olisi. Et tällaista väittänytkään, mutta sanonpa vaan.
Sinänsä outoa, kun oikeastaan kukaan ei tiedä mutta kaikki tietää. Tai ainakin "minä" tiedän, tai ainakin "kaveri" tietää. Mutta ei kerro, koska sovittiin ettei kerrota.Se että sinä tai joku muu kuluttaja ei tiedä näistä ilmaislippulinkeistä ei tarkoita sitä, etteikö sellaisia olisi. Et tällaista väittänytkään, mutta sanonpa vaan.
Kyllä, nihkeetähän tuo on kun itsellänikin on kausari. Se vaan ihmetyttää, että miten mä tai tutut hallilla kävijät eivät ole kuulleet tästä ilmaisten lippujen kampanjasta, johon kuulemma on erittäin helppo päästä käsiksi?
Etkös sinä juuri ole toivonut hallin tyhjenevän kävijöistä? Ilmaisten lippujen mainostaminen tuskin edesauttaa asiaa, tai en jaksa uskoa että tämän tiedon eilen vuotaessa Jatkoaikaan, kovin moni jää kotiin mököttämään pudotuspeliottelusta vs kuinka monta katsojaa tulee lisää ilmaislipuilla. Aidosti tarkoitus ei ole provosoida, vaan kunhan mietin tätä logiikkaa.
Sinänsä outoa, kun oikeastaan kukaan ei tiedä mutta kaikki tietää. Tai ainakin "minä" tiedän, tai ainakin "kaveri" tietää. Mutta ei kerro, koska sovittiin ettei kerrota.
En ole mainostanut ilmaislippuja, vai näitkö jossakin minun postaamana sen linkin mitä kautta sai taas kerran neljä lippua ilmaiseksi sormia näpäyttämällä ympäri hallia?
Se että postasin kuvakaappauksen ja linkitin videon jotka todistivat uudesta massiivisesta ilmaislippukampanjasta eivät olleet mainostusta. Tai saathan niin ajatella jos haluat. Minusta mainostus tarkoittaa sitä, että tuotteesta kerrotaan myös mistä sitä saa.
Varsinkin kun aloitit koko homman laittamalla vain tekstin "ilmainen tilaisuus" ja kuvakaappauksen, eli tyylillä jolla varmasti asia rupesi kiinnostamaan normaalia useampaa.
Ei tässä ollut niinkään tarkoitus vertailla noita, tai sanoa, että tuo tai tuo oli paremmin tai on nyt paremmin, vaan laittaa eri aikakausilta lukuja. Laittelin Liiga-osioonkin Euroopan sarjoista kahdeksalta viime vuodelta lukuja.Sinänsä vähän huono verrata yleisömääriä KHL- ja Liiga-aikoina, kun joukkueen talous perustuu hyvin eri asioihin.
Sorry kaikki. Tarkoitin vuoden takaista lausuntoani tälle hetkelle. Nyt nääs räjähtää kausarimyynti.
En, mutta lisää varmasti myyntiäEn nyt vittuile, mutta meinaatko Kurrin omistajuuden räjäyttävän kausarien myynnin uusiin ulottuvuuksiin?
En, mutta lisää varmasti myyntiä
Todella monelle entinen omistus oli punainen vaate. Moni ihminen tuttavapiiristäni osti samantien kausarin ensimmäistä kertaa ensimmäisen KHL-kauden jälkeen Kurrin tultua julki 100% omistuksella, ja uskon, etten ole ainoa kellä on tämmöisiä tuttuja.Ok. Olen ollut ymmärryksessä, että myyntiä kiristävä asia on ollut pikemminkin tuote, ympäristö ja sen kiinnostavuuden väljähtäminen, eikä niinkään Venäläinen omistus.
No jotain uuttakin oppii.
Ok. Olen ollut ymmärryksessä, että myyntiä kiristävä asia on ollut pikemminkin tuote, ympäristö ja sen kiinnostavuuden väljähtäminen.