Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 261
  • 66 863

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Välillä mietin miksi kaikki on niin vaikeaa ja miksi väsyn niin helposti. Koti, kissa, kolaus, työ ja toverit... Minä yritin niin paljon ja väsyin taas liikaa. Mies otti ohjia ja hankki meille kyliltä auraajan. Kissankin olisi valmis laittamaan pois jos en jaksa. On taas ollut päiviä jolloin kaikkein mieluiten olisin vain nukkunut ja ollut ihan hiljaa. Tuntuu että monet asiat meni ohitse enkä edes tajunnut. Kissa, rakas likkamme on ollut lohtuna, niin lähellä. Olen pitänyt hänestä hyvää huolta, en usko että kukaan sitä kiistää. Mies, rakas, ilman häntä en selviäisi. Hän on yrittänyt piristää minua ettei olisi paha olla. Mutta ei minun ole oikeastaan paha olla vaan väsyttää.

Olen taas ollut sairauslomalla... Tämän ja viime viikon, ensi viikolla yritän taas töihin. En jaksa olla enää väsynyt... Uusi kissa, lumityöt, työ ja muutama muu asia oli taas minulle liikaa ja väsyin. En tiedä miksi muut jaksaa vaan ja minä väsyn niin helposti. Pidän työstäni ja pelkään että menetän sen kun en ole aina läsnä. Tiedän että osaan asiani. En tiedä miksi väsyn niin helposti kun on monia asioita vireillä, palloja ilmassa. Pallot vaan tippuu lattialle ja katson niitä ja tuntuu etten välitä. Kyllä minä välitän, tuntuu pahalta etten saa niitä kaikkia enää ilmaan ja annan olla... Miksi edes yrittää kun kaikki putoaa taas kerran. Kyllä tämä taas tästä selkenee... Kiitos, Anteeksi ja Hyvää Yötä!

Ei se ole heikkous jos väsyy, se on heikkous jos ei sitä tunnista itsessään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt voi sanoa että vuodet on ollut suotuisia. Komistunut kovin.
Neljännesvuosisata periaatteessa samalla hiustyylillä on myös huikea suoritus. Danny on tosin tainnut vetää melkein triplasti pidempään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Neljännesvuosisata periaatteessa samalla hiustyylillä on myös huikea suoritus. Danny on tosin tainnut vetää melkein triplasti pidempään.
Mites The Pena? Kekkonenkin veti aika vakiolla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tein tällaisen oman "krobben kiperät"-kyssärin:

Kuka Liiga-pelaaja?
"Tarjoushintaan ratsuni tai 'diasetyylimorfiinini' mukaan saa kukan siitoslehden tai levy-yhtiön"
Aleksi Heponiemi
Toinen:

Kuka Liiga-pelaaja?
"Kyllä jenkkiräppäri kirjoittaa pienesti"
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Alkaa olla vanhus jo tää elukka. Hyytynyt, taantunut. Ruoka, luu ja lenkki on ne asiat kun piristyy.

Mitä mie sit teen kun tää koira lähtee?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävin äsken Prismassa ja kun lähdin parkkihallista niin pääsi spontaani naurunpurskahdus. Siälä on sellanen n.50m pitkä seinä ja seinää vasten koko matkalta parkkiruutuja, paitsi suurinpiirtein puolivälissä jossa on ovi. Se kohta on viitotettu keltaisella ja ovessa pysäköinti kielletty plakaatti. Rivissä oli kaksi autoa parkissa. Semmonen vanhempi Mitsu Pajero miltei toisessa laidassa. Toinen oli peruutettuna ollut W124 koppanen MB. Arvaatteko mihin se oli parkkeerattu? Mitäs veikkaatte mitä roikkui taustapeilistä? A) Wunderbaumi B) Stringit C) pienoiskokoiset hevoiseläimen suitset?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kesällä kirjoitin täällä Jatkoajan keskustelupalstalla kuinka täällä kuntoutuskeskuksessa on meillä se veikkaus jalkapallon MM-kisoista. Sen jälkeen on ollut myös veikkaus HPK:n syyskauden peleistä. Kevään peleistä en uskaltanut veikkausta lähteä pitämään sillä ei ollut varmuutta siitä asunko täällä vielä koko kevätkauden ajan.

Mutta hiihdon MM-kisat ovat kohta alkamassa ja sen parin viikon ajan jonka kisat kestävät tiedän asuvani täällä kuntoutuskeskuksessa. Tällöinhän voisin jonkin kivan veikkauksen hiihdon MM-kisoista järjestää. Tai tällaista voisin täällä ainakin ehdottaa.

Olen yrittänyt keksiä hyvää veikkausta noista kisoista mutta en ole vielä keksinyt mitään. Löytyisiköhän täältä hyvää ideaa siihen minkälainen olisi hyvä veikkausskaba hiihdon MM-kisoista?

Pelkkä Suomen mitaliveikkaus kisoista voisi olla liian tynkä ja siten epäkiinnostava. Toisaalta taas täällä ei taida löytyä riittävästi asiantuntemusta kisaan jossa veikattaisiin vaikka kaikkien lajien voittajia tai mitalikolmikkoa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tykkään tuosta Livetuloksien uudesta ilmeestä. Juuri noin noitten sovellusten uudistukset pitää tehdä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kävin äsken Prismassa ja kun lähdin parkkihallista niin pääsi spontaani naurunpurskahdus. Siälä on sellanen n.50m pitkä seinä ja seinää vasten koko matkalta parkkiruutuja, paitsi suurinpiirtein puolivälissä jossa on ovi. Se kohta on viitotettu keltaisella ja ovessa pysäköinti kielletty plakaatti. Rivissä oli kaksi autoa parkissa. Semmonen vanhempi Mitsu Pajero miltei toisessa laidassa. Toinen oli peruutettuna ollut W124 koppanen MB. Arvaatteko mihin se oli parkkeerattu? Mitäs veikkaatte mitä roikkui taustapeilistä? A) Wunderbaumi B) Stringit C) pienoiskokoiset hevoiseläimen suitset?
Tahtoisin nähdä mitä tapahtuisi jos Johnnyn tuntomerkkien perusteella arvailemani, hyvin pukeutunut entinen muusikko, nyk. eläkeläinen ja hevoseläinharrastaja, näkisi ÄLÄ PYSÄKÖI TÄHÄN. MIINAKENTTÄ! kyltin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesällä kirjoitin täällä Jatkoajan keskustelupalstalla kuinka täällä kuntoutuskeskuksessa on meillä se veikkaus jalkapallon MM-kisoista. Sen jälkeen on ollut myös veikkaus HPK:n syyskauden peleistä. Kevään peleistä en uskaltanut veikkausta lähteä pitämään sillä ei ollut varmuutta siitä asunko täällä vielä koko kevätkauden ajan.

Mutta hiihdon MM-kisat ovat kohta alkamassa ja sen parin viikon ajan jonka kisat kestävät tiedän asuvani täällä kuntoutuskeskuksessa. Tällöinhän voisin jonkin kivan veikkauksen hiihdon MM-kisoista järjestää. Tai tällaista voisin täällä ainakin ehdottaa.

Olen yrittänyt keksiä hyvää veikkausta noista kisoista mutta en ole vielä keksinyt mitään. Löytyisiköhän täältä hyvää ideaa siihen minkälainen olisi hyvä veikkausskaba hiihdon MM-kisoista?

Pelkkä Suomen mitaliveikkaus kisoista voisi olla liian tynkä ja siten epäkiinnostava. Toisaalta taas täällä ei taida löytyä riittävästi asiantuntemusta kisaan jossa veikattaisiin vaikka kaikkien lajien voittajia tai mitalikolmikkoa.
Onhan noita, vaikka eri maiden saavuttamat mitalit yhteensä , eri lajeissa maiden saavuttamat mitalit. Tietämystä tosin vaatii, mutta randomillakin voi aina heitellä. Eikä tarvitse tietää kilpailijoiden nimiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tahtoisin nähdä mitä tapahtuisi jos Johnnyn tuntomerkkien perusteella arvailemani, hyvin pukeutunut entinen muusikko, nyk. eläkeläinen ja hevoseläinharrastaja, näkisi ÄLÄ PYSÄKÖI TÄHÄN. MIINAKENTTÄ! kyltin.
Näistä manskuista kun on ollut puhetta ja aina välillä mediassa joku tilittää kuinka on vaikea saada töitä jos nimi on esim. Palmroth tai Lindeman. Biaatch plz! Jos sen nimiset kaverit kun Odilo Globocnik tai Alfred Rosenberg nousevat edustamassaan maailmanluokan firmassa johtotehtäviin, niin se on yrityksen puutetta jos ei yks Friimanni pääse edes rappukäytäviä siivoon saatana! Ottakaa näistä herroista oppia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Näistä manskuista kun on ollut puhetta ja aina välillä mediassa joku tilittää kuinka on vaikea saada töitä jos nimi on esim. Palmroth tai Lindeman. Biaatch plz! Jos sen nimiset kaverit kun Odilo Globocnik tai Alfred Rosenberg nousevat edustamassaan maailmanluokan firmassa johtotehtäviin, niin se on yrityksen puutetta jos ei yks Friimanni pääse edes rappukäytäviä siivoon saatana! Ottakaa näistä herroista oppia.
Odilo Globocnik. Kuulostaa ihan keksityltä nimeltä, kuten Sillius Soddus tai Biggus Dickus.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähden ensimmäistä kertaa Venäjälle huomenna, kun karavaani saapuu Pietariin. Jos minusta ei kuulu enää mitään huomisen jälkeen ja minut on kidnapattu, tapettu, raiskattu, pahoinpidelty ja paritettu, niin haluan sanoa, että elätte muistoissani aina! Anteeksi kaikki hölmöyteni ja älkää muistelko pahalla Sämpylää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lähden ensimmäistä kertaa Venäjälle huomenna, kun karavaani saapuu Pietariin. Jos minusta ei kuulu enää mitään huomisen jälkeen ja minut on kidnapattu, tapettu, raiskattu, pahoinpidelty ja paritettu, niin haluan sanoa, että elätte muistoissani aina! Anteeksi kaikki hölmöyteni ja älkää muistelko pahalla Sämpylää.
Suatta jännität. Tota tappamista lukuunottamattahan noi kaikki tehrään sulle aina kun visiteeraat täälä mansessa. Ja sen piilohymyn ja pilkkeen sun naamallas on huamannu kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ollaanhan me tätäkin leikitty. Sulla on kyllä sairaat fantasiat, ku haluut ekaks kuristaa mut, järkätä mulle pienet hautajaiset ja sitten vetää hanskaan mua arkussa katsoen. Se mun seisokki siellä arkussa vaan pilaa aina sen autenttisuuden.
Eks tässä meillä just ollu roolit toisinpäin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ollaanhan me tätäkin leikitty. Sulla on kyllä sairaat fantasiat, ku haluut ekaks kuristaa mut, järkätä mulle pienet hautajaiset ja sitten vetää hanskaan mua arkussa katsoen. Se mun seisokki siellä arkussa vaan pilaa aina sen autenttisuuden.
Et oo tuosta kuullut? Death erection - Wikipedia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös