Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 490
  • 66 856

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis taasko väitetään että oon käynyt käsiksi johonkin akkaan. Kyllä mä sen syyttelyn muistan, mutta en itse tekoa. Kuka nyt muutenkaan loppuiltaa muistaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hitman Blood Money. On muuten kova peli. Tuonkin ilmestymisestä perhana pian 13 vuotta aikaa mutta erittäin hyvin on kestänyt aikaa. Ihan uusia kikkoja tässä harjoittelee kun pistää porukkaa kylmäksi. Aiemmin tuli oltua vähän suoraviivaisempi mutta nykyisellään yrittää pitää mahdollisimman vähän meteliä. Todella hyvä peli.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kikkeli osui pöntön sisäreunaan kun asioin ABClla toiletissa. Vittu että vituttaa. Miten voi onnistua tällä nysällä?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oon syönyt ns. lämmintä ruokaa tällä viikolla kerran. Muuten kyllä syönyt ihan riittävästi. Missä kohtaa se opitaan, että ruuan pitäisi olla usein semmoista lämmintä?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pori, tuo sumuisten vuorten eläintarha.

Iltaravit vastatuulessa kun sumu peittää näkyvyyden ja turvallisuuden. Mm. Falcon Håleryd ja Star Martini tarkotus juosta iltaseiskan jälkeen.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tuli taas pari päivää sitten käytyä saunomassa Harjuntorin saunalla. Eräs vanhempi mies tokaisi hyvin siellä lauteilla istuessamme. Kyllä tää sauna on vaan niin ihmeellinen paikka kuin voi olla. Missä muussa paikassa 16miestä jotka eivät tunne tosiaan istuisivat munasilleen? Täällä kukaan ei osaa sanoa onko vieressä istuva henkilö ammatiltaan lääkäri , palomies vai remontti reiska.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tänään lueskellut muutaman Aku Ankka- lehden digipalvelusta. On se kyllä vähän ankeaa tihrustaa niitä ruutuja ja tekstejä puhelimesta. Pitäisi varmaan avata palvelu tietokoneella niin näkisi suuremmasta ruudusta mutta tämä sohvan nurkassa nököttäminen vaan on kuitenkin jotenkin nastempaa kuin tietsikkatuolissa istuminen. Aku rules...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Operaatio: Ensiasunto etenee

Alkuvuodesta olis tarkotus laittaa nimet papereihin, ja pääsen pankin talonmieheks seuraavaks 20 vuodeks. Kävin myös ostamassa sängyn, sohvan ja 4 tuolia ruokapöydän ympärille. 1900e sinne meni. Vielä pitäs tuo töllötin päivittää isommaks
 

SgtMarkov

Jäsen
Tätä 7-vuotiaan pojan murhajuttua lueskelen juuri. Kerrassaan surullista, mutta pistää myös miettimään että miksi tuollaisella rikostaustalla on ylipäätään tullut minkäänlaista kutsua murhatun perheen luokse.

Jos meidän suvussa kulkisi tuollainen paskakasa niin omat lapset olisi kyllä viimeinen asia maailmassa joiden lähelle sellaisella hyypiöllä olisi mitään asiaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Iisoppi kertoi juuri olevansa kokeilunhaluinen naisien suhteen ja on kuulemma kokeillutkin. Nyt tätä asiaa ei saa jättää tähän, vaan tarvitsemme yksityiskohtaisen selonteon tästä tapahtuneesta.

Kiitos! Odotan raporttia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voisiko joku nyt tulla kädestä pitäen lukemaan jääkiekon sääntökirjan. Puolan cupin finaali ja juurikin tämä joukkue missä on muutama suomalaista.

Maalivahti siirsi maalin tahallaan paikaltaan ennen kuin kiekko meni maaliin. Sitten katsotaan tunti videoita. Jos noin kerran saa tehdä, niin kovin kauaa ei mene, kun kaikki alkaa siihen.

Naisten jalkapallossa ei vielä filmata, mutta äläpä pidätä hengitystä mikä on ensi vuonna Ranskassa tilanne World Cupissa.

Jos tuossa katsottiin vain oliko kiekko maalissa ennen siirtymää, niin sen näkisi ilman hidastuksia, koska ei ollut. Mutta saako noin tehdä.

Saa, tietenkin saa ilman mitään rangaistusta. Tekisin itsekin, joukkuetta auttaakseni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiitos! Odotan raporttia.
Kaiken sinäkin huomaat toveri @sämpylä89 . Olen ehkä tästä jo kirjoittanut tai ehkä se oli blogini aikoinaan... Mutta kuitenkin siis ystävystyin yläasteella kahden Jonnan (nimi muutettu) kanssa ja heidän kanssaan koin elämää ja miehiä. Ja joskus me vaan oltiin yhdessä ja juotiin, vähän kokeiltiin toisiamme mikä on hyväksi ja myös hyväiltiin itseämme. Me emme kokeneet sitä pahaksi. Me vaan oltiin kovin nuoria ja meillä oli ihan kivaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Iisoppi kertoi juuri olevansa kokeilunhaluinen naisien suhteen ja on kuulemma kokeillutkin. Nyt tätä asiaa ei saa jättää tähän, vaan tarvitsemme yksityiskohtaisen selonteon tästä tapahtuneesta.

Kiitos! Odotan raporttia.
Henkilökohtaisesti olen jo ottanut yhteyttä useisiin laadukkaisiin elokuvien tuottajiin ja he ovat kiinnostuneita tästä ideasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Henkilökohtaisesti olen jo ottanut yhteyttä useisiin laadukkaisiin elokuvien tuottajiin ja he ovat kiinnostuneita tästä ideasta.
Häh, tarviiko mun olla jonain taustavaikuttajana tai siis kertomassa tarinaa. Elokuva perustuu tosi tapahtumiin, Iisopin tarinaan...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voisiko joku nyt tulla kädestä pitäen lukemaan jääkiekon sääntökirjan. Puolan cupin finaali ja juurikin tämä joukkue missä on muutama suomalaista.

Maalivahti siirsi maalin tahallaan paikaltaan ennen kuin kiekko meni maaliin. Sitten katsotaan tunti videoita. Jos noin kerran saa tehdä, niin kovin kauaa ei mene, kun kaikki alkaa siihen.
Katos perkele, jos nyt Livetuloksia oikein tulkitsen, niin wanha kunnon Janne Laakkonenkin näköjään välierissä kurvailee ja ylivoimalla maalinkin ilmeisesti tehnyt. Ketäs muita tuolla on? Tomekki jossain jengissä muistaakseni valmentaa?

E: Jaa niin joo, tuosta sovelluksestahan se näkyy. Jesse Rothla on tuttu nimi joltain ajalta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vähän kokeiltiin toisiamme mikä on hyväksi ja myös hyväiltiin itseämme.
Tarvitsemme syvempää analyysia asiasta. Tämä ei vaan yksinkertaisesti riitä näillä main.

Odotan edelleen yksityiskohtaista raporttia kokeilusta ja hyväilystä. Miten? Missä? Jne..

Kiitos :)

Terv. Setä-Sämpylä

Ps. Minulta ei jää yksikään moinen juttu huomaamatta. Haistan nämä kuin hai veren.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tarvitsemme syvempää analyysia asiasta. Tämä ei vaan yksinkertaisesti riitä näillä main.
------
terv. Setä-Sämpylä
Ihan oikeasti siis kuvittelet että kerron miten kokeiltiin toistemme rinnan täyteläisyyttä, pyöritimme sormia nännin ympärillä ja jopa ilmaisimme kovettuneen nännin suuhumme... Kyllä ne asiat on meidän kolmen välisiä ja saa jäädä sellaisiksi. Ihan oikeasti me vain olimme nuoria ja kokeilun haluisia. Ja tämä taas täällä vahvistaa minusta kuvaa jonain "huorana" jolle kaikki käy... Onhan muutkin joskus olleet nuoria... Ja ehkä vähän vietävissä?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan oikeasti siis kuvittelet että kerron miten kokeiltiin toistemme rinnan täyteläisyyttä, pyöritimme sormia nännin ympärillä ja jopa ilmaisimme kovettuneen nännin suuhumme...
Menittekö missään välissä alakertaan asti maistelemaan ehkä toisenlaisia nupukoita? Down to the downtown?

Älä muista välitä. Antaa niiden funtsii susta mitä haluu. Jatketaan vaan meidän kesken.

Otit kovettuneen nännin suuhun....... ja?

Terv. Setä - Sämpylä
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei mulla muuta, mutta toivottavasti tämä lapsentapon tunnustanut janari hakataan tunnistamattomaksi vankilassa, jonka jälkeen istutetaan vielä kiukaalle vähän lämmittelemään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Älä muista välitä. Antaa niiden funtsii susta mitä haluu. Jatketaan vaan meidän kesken.
Nyt puhallan pelin poikki. Hyviä öitä ja oman kullan kuvia setä-sämpylälle. Olen omat kokeiluni tehnyt ja miehet hyväksi havainnut. Eli se siitä tällä erää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös