Edellä
@ICE kirjoittaa laveammin sen mitä kirjoitin aikaisemmin yritin nätisti
@Guru lle vääntää. Joo vittuilu on välittämistä ja on ihan hienoa että välitetään noin paljon. Kiitos Guru!
1. Lähdetkö nyt oikeasti vertaamaan Setästä Zapolskiin ja Kähköseen? Olet enemmän pihalla kuin uskalsin odottaakaan. Ja kyllä, on silkkaa idiotismia katsoa yksittäisiä maaleja ja miettiä, mikä olisi otettavissa ja mikä ei. Fakta on kuitenkin se, että nyt lähes kaikki laadukkaammat laukaukset ohittavat Setäsen - näin ei saisi olla. 2. Etkö itse näe miten epävarmaa Setäsen toiminta on jo pelkästään helpoissakin laukauksissa? 3. Ja sitten selität täällä, että vain jumalmoodissa oleva maalivahti rauhoittaisi peliä.. Oletko kykenevä ymmärtämään sen, että se luottamus maalivahtiin syntyy ja häviää kaikesta tekemisestä - myös niistä helpoista ja epävarmoista torjunnoista?
Keskustelua vittuilu kuitenkaan ei ole, joten itse ainakin toivoisin että pystyttäisiin keskustelemaan ihan niin kuin normaalit ihmiset eikä niin kuin trollit keskustelee.
1. En tarkoittanut verrata heitä taitojensa osalta toisiinsa. Vertaus oli valmennukseen ja mitä haen on alla vastauksessa 2 uusintana.
2. Kyse on edelleen valmentamisesta, siitä mitä MV-valmentajat ovat nähneet Oskarissa ja mihin uskovat pystyvänsä. Onko se jotain mihin em. kaverit ovat pystyneet aikaisemmin aikaisemmilla aihioilla, jotain enemmän vai jotain vähemmän. Faktaa ei tähän kuitenkaan kukaan tällä palstalla ole vielä pystynyt esittämään. Toki vaatii ennustajan lahjoja. Potentiaalia Kaapossa oli nähtävissä enemmän aikaisempien suoritusten takia. Oskarilla ei näitä meriittejä ole, joten enemmän taitaa olla työstettävää.
3. Jotenkin nuo kaksi lausetta ei nyt täsmää. Kerro nyt kumpaa haet, parantaako jumalmoodi (mielestäni hassu ilmaus kun aina sitä jumalaakin syytetään ties mistä virheistä) joukkueen suoritusta vai ei? Sen mitä aikaisemmin kirjoittelit, niin muistelisin että olet sitä mieltä, että parantaa. Minä väitän että jos joukkueen suoritus on tuota luokkaa kuin nyt on, niin tilanne ei parane. Sinä lisäsit sanan
vain, joten tiedä sitten olisiko kannattanut viitsiä edes vastata kun väkisin tungetaan sanoja suuhun.
Mutta uusintana vielä. ICE kirjoittaa auki ehkä paremmin sen mitä yritin eilen kirjoitella. Tosin itse tekisin vertailun Kaapoon toissakauden alussa. Silloin oli paketti yhtä sekasin ja Kaapolla luottamus hukassa. Mielestäni tuo vertailu olisi oikeudenmukaisempi.
Mutta ellet parempaan ja analyyttisempaan keskusteluun pysty niin pääset nro 2 minun ignore listalle. Eli elä ihmettele jos en enää vastaile kysymyksiisi. Hiljenemään en aio ruveta, sillä täällä on ihan hyvääkin pohdintaa useamman kirjoittajan voimin. Ovatko omani hyviä kirjoituksia? Eivät välttämättä, mutta useampi täällä jaksaa asianmukaisesti korjata erheeni hyvillä perusteluilla. Minä voin myöntää virheeni jos joku pystyy asian hyvin perustelemaan.