Oskari Setänen – seuraava lukkolainen huippumaalivahti

  • 219 395
  • 1 135

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pomputtelua edelleen ja pari kertaa kiekko Setäseltä kokonaan hukassa torjunnan jälkeen, mutta myös kovia torjuntoja pelin tärkeissä kohdissa, mukaanlukien se haastotilanne. Pian kuitenkin tuon tilanteen jälkeen peli alkoi kääntyä Lukolle. Jos Setänen ei tilanteesta olisi nostanut meteliä, niin olisikohan Virta haastanut? En usko. Kauden eka voitto Setäselle ja tärkeään paikkaan. Kun molemmat Setänen ja Lehtinen jatkavat viimeisten peliensä tasolla, Lukolla alkaa olla hemmetin hyvä kilpailutilanne.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Aika pirusti se pomputtaa. No, menkööt tällä kertaa. Hyvin meni valittamaan haastetusta maalista. Oikeusmurhahan se olisi ollut. Muutama tärkeä pelastus. Voitto tekee myös hyvää taatusti.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Setäseltä hyvä peli. Läpiajon koppaus vaikka ei hanskaan tarttunutkaan oli todella näyttävä. Samoin muutama venytys ratkaisuhetkillä pitää nostaa esiin. Noita otteita tilauksessa lisää.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Maalivahdille itseluottamus on elintärkeää, Setäselle tämä ottelu oli varmasti erittäin tärkeä juurinkin tuon rapistuneen itseluottamuksen kannalta. Koko joukkue yhdessä maalivahtien kanssa näyttää parantavan ottelu ottelulta se luo uskoa jatkoon.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Ton pomputtelun kanssa kyllä mv-valmennuksen täytyy yrittää tehä jotain. Lukko puolustus ei ole kuten NHL-pakisto jossa toinen seisoo kokoajan sutimassa pomppuja pois.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ton pomputtelun kanssa kyllä mv-valmennuksen täytyy yrittää tehä jotain. Lukko puolustus ei ole kuten NHL-pakisto jossa toinen seisoo kokoajan sutimassa pomppuja pois.

Setäsen kanssa saa tosiaan puolustus olla tarkkana, kun irtokiekkoja tulee paljon ja maalivahti sähisee joka suuntaan. Minusta isoon kaukaloon sopii paremmin Vehasen koulukunnan rauhallisempi maalivahti, joka peittää ja liimaa laukaukset. Itse olen sitä mieltä, että Lehtisen kanssa Lukon puolustus pääsee helpommalla ja Lassin pelityyli sopii paremmin puolustajien vahvuuksiin.

Täällä oli kirjoitettu, että riittää kun maalivahti torjuu laukauksen ja puolustus hoitaa irtokiekot. Varmasti noin onkin esim. änärissä, mutta Lukolla tuo ei tule toimimaan. Toivottasti Lukon osaava mv-valmennus tekee ihmeitä ja Oskari alkaa liimaamaan enemmän laukauksia ja tyyli rauhoittuu.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Setäsen kanssa saa tosiaan puolustus olla tarkkana, kun irtokiekkoja tulee paljon ja maalivahti sähisee joka suuntaan. Minusta isoon kaukaloon sopii paremmin Vehasen koulukunnan rauhallisempi maalivahti, joka peittää ja liimaa laukaukset. Itse olen sitä mieltä, että Lehtisen kanssa Lukon puolustus pääsee helpommalla ja Lassin pelityyli sopii paremmin puolustajien vahvuuksiin.

Täällä oli kirjoitettu, että riittää kun maalivahti torjuu laukauksen ja puolustus hoitaa irtokiekot. Varmasti noin onkin esim. änärissä, mutta Lukolla tuo ei tule toimimaan. Toivottasti Lukon osaava mv-valmennus tekee ihmeitä ja Oskari alkaa liimaamaan enemmän laukauksia ja tyyli rauhoittuu.

Juu Setänen on hyvin aktiivinen maalivahti, jopa hieman yli menevä liikkeissään(kuten kun tulee ulos peittoja tekemään). Molemmat toki pois opittavissa kunhan niihin keskitytään.

Olen itse varmaan tuon kirjoittanut ja sen takana tietysti seison, mutta juu se vaatii pakistolta(viisikkopuolustukselta) sitä toiminta mallia missä yksi luutii mallin edessä aktiivisesti niitä pomppuja.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käytännössä veskari voi tiputtaa kiekkoja, mutta pitäisi myös itse huomata se ja olla ensimmäisenä liimaamassa. Mutta usein Setänen ei tiedä yhtään missä se kiekko on. Vastustajan hyökkääjät suorastaan vyöryvät maalille, kun näkevät veskarin olevan ihan pihalla.

Mutta hyvä peli eilen Oskulta ja parantaa koko ajan. Toivottavasti molemmat veskat parantavat koko ajan niin tilanne on mahtava.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Käytännössä veskari voi tiputtaa kiekkoja, mutta pitäisi myös itse huomata se ja olla ensimmäisenä liimaamassa. Mutta usein Setänen ei tiedä yhtään missä se kiekko on. Vastustajan hyökkääjät suorastaan vyöryvät maalille, kun näkevät veskarin olevan ihan pihalla.

Mutta hyvä peli eilen Oskulta ja parantaa koko ajan. Toivottavasti molemmat veskat parantavat koko ajan niin tilanne on mahtava.


Monta validia pointia tuossa tekstissä
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Nyt vittuun toi saatanan reikä tuosta joukkueesta. Ei yhtään vitun torjuntaa koko pelissä. Muutaman kerran ollut vahingossa edessä. Liigan paskin maalivahti.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Liigan heikoin vahti. Se on kyllä totta. Ihmetyttää paljon miksi Lukko hankki Setäsen kun sen nyt tiesi jo etukäteen ettei kaveri ole mikään sateentekijä.
Raumalla kun on totuttu siihen että maalissa on aika liigan huippuvahti.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei voi taaskaan Setäsen piikkiin laittaa, mutta fakta on se, että ei Setänen koppia ota. Oskari on kaukana Liigan ykkösvahdin tasosta, siitä ei pääse mihinkään.

Vaihtoehto ovat mielestäni nyt:
1. Lehtisestä tehdään selkeä ykkösmaalivahti, joka pelaa illasta toiseen.
2. Hankintaan "Stepanek", joka pelaa Lehtisen kanssa pelit esim 40/20 tyylillä. Setänen kovaa treeniä ja pelejä Mestiksessä.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielestäni setänen ei ole voinut maaleille mitään, voittava maalivahti. Jatketaan tällä....
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei voi taaskaan Setäsen piikkiin laittaa, mutta fakta on se, että ei Setänen koppia ota. Oskari on kaukana Liigan ykkösvahdin tasosta, siitä ei pääse mihinkään.

Vaihtoehto ovat mielestäni nyt:
1. Lehtisestä tehdään selkeä ykkösmaalivahti, joka pelaa illasta toiseen.
2. Hankintaan "Stepanek", joka pelaa Lehtisen kanssa pelit esim 40/20 tyylillä. Setänen kovaa treeniä ja pelejä Mestiksessä.

Pekka on päättänyt että Setäsestä tehdään ykkönen vaikka ei saisi mitään kiinni. Se on kiveen hakattu.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikea tätä on oikein kierrelläkkään enää. Ei Setänen ole tällä hetkellä vaadittavalla tasolla ollakseen ykkösmaalivahti. Ihan sama monta on mennyt hänen piikkiin jne. kun ei kuitenkaan itse ota oikeastaan yhtään ylimääräistä kiinni. Ruvetaan olemaan sarjasijan ja pisteiden suhteen olemaan tilanteessa, että ylimääräisiä menetyksiä ei ole varaa antaa.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En laita yhtään maalia Setäsen piikkiin. Toki niitä game savereita saa ja pitää ottaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No perkele, kyllä ammattimies palkkansa on ansainnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös