HIFK kaudella 2018–2019

  • 673 868
  • 2 544

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tervehdys pohjoisesta.

Miltä Keräsen meno on näyttänyt kahdessa ensimmäisessä treenimatsissa?

Kertsi on itselleni viimeisimmän kymmenen vuoden ajalta ylivoimaisenen suosikkipelaajani Kärpistä. Pelasi aina logolle, toi aina energiaa ja pystyi parantamaan tiukassa paikassa - taisi pelata elämänsä parhaan pelin 2016 CHL-finaalissa. Jos pelaaja on lainkaan sama, näen ja koen että HIFK on oikea paikka Keräselle liigassa - kyseessä ei ole ainoastaan pommittaja, vaan tuo energiaa ja hyvää luistelua, ja on ennenkaikkea persoona jäällä ja sen ulkopuolella. Tekee maalejakin, ei montaa mutta usein tärkeään paikkaan.

Mielestäni kuin tehty HIFK-paitaan, vaikka maalta onkin.
 

444

Jäsen
Onhan tää nyt helvetin koomista, että huudellaan kuinka paska pukukoppipelaaja Ramu on, ja kun joku kehtaa kyseenalaistaa tämän huhun, niin aletaan jo vaatia todisteita, että tämä huhu ei pitäisi paikkaansa. Mutta itse ei viitsitä raottaa esimerkein ja lähtein, mistä on kyse. Pitää vain uskoa, koska joku niin huhuilee.
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
Tervehdys pohjoisesta.

Miltä Keräsen meno on näyttänyt kahdessa ensimmäisessä treenimatsissa?

Kertsi on itselleni viimeisimmän kymmenen vuoden ajalta ylivoimaisenen suosikkipelaajani Kärpistä. Pelasi aina logolle, toi aina energiaa ja pystyi parantamaan tiukassa paikassa - taisi pelata elämänsä parhaan pelin 2016 CHL-finaalissa. Jos pelaaja on lainkaan sama, näen ja koen että HIFK on oikea paikka Keräselle liigassa - kyseessä ei ole ainoastaan pommittaja, vaan tuo energiaa ja hyvää luistelua, ja on ennenkaikkea persoona jäällä ja sen ulkopuolella. Tekee maalejakin, ei montaa mutta usein tärkeään paikkaan.

Mielestäni kuin tehty HIFK-paitaan, vaikka maalta onkin.
Tampere Cupin 10.8.2018 kauden avauspelin perusteella Keränen oli IFK:n kuudesta uudesta (6+ 2 try outilla) pelaajasta mielestäni paras kahdessa suhteessa: Asenteessa ja pelikäsityksessä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onhan tää nyt helvetin koomista, että huudellaan kuinka paska pukukoppipelaaja Ramu on, ja kun joku kehtaa kyseenalaistaa tämän huhun, niin aletaan jo vaatia todisteita, että tämä huhu ei pitäisi paikkaansa. Mutta itse ei viitsitä raottaa esimerkein ja lähtein, mistä on kyse. Pitää vain uskoa, koska joku niin huhuilee.

Joku väittää kuulleensa "sisäpiiristä", että pelaaja X on mulkku ja kun juoruilussa on mukana on tarpeeksi toistoa, niin asia muuttukin vähitellen faktaksi. Palstatotuus on syntynyt!
 

444

Jäsen
Joku väittää kuulleensa "sisäpiiristä", että pelaaja X on mulkku ja kun juoruilussa on mukana on tarpeeksi toistoa, niin asia muuttukin vähitellen faktaksi. Palstatotuus on syntynyt!
Kyllä. Nyt on enää meidän ”skeptikkojen” tehtävä todistaa, että huhu ei pidä paikkaansa. Näin se homma etenee.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joku väittää kuulleensa "sisäpiiristä", että pelaaja X on mulkku ja kun juoruilussa on mukana on tarpeeksi toistoa, niin asia muuttukin vähitellen faktaksi. Palstatotuus on syntynyt!
Kyllähän tästä Ramun "vaikeasta persoonasta" on puhuttu mielestäni useamman käyttäjän toimesta täällä vuosien mittaan, ja luonnollisesti "tarina" on myös muokkautunut koko ajan jne. Jokaisella on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Itse jotenkin näissä jutuissa aina ajattelen, ettei savua ilman tulta.

Minun IFKssa on tilaa näille vaikeille persoonille, mutta silloin pelaajan tason pitää olla "Liigan paras", ja takavuosilta Caloun sopinee hyvin tähän kastiin.
 

444

Jäsen
Kyllähän tästä Ramun "vaikeasta persoonasta" on puhuttu mielestäni useamman käyttäjän toimesta täällä vuosien mittaan, ja luonnollisesti "tarina" on myös muokkautunut koko ajan jne. Jokaisella on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Itse jotenkin näissä jutuissa aina ajattelen, ettei savua ilman tulta.

Minun IFKssa on tilaa näille vaikeille persoonille, mutta silloin pelaajan tason pitää olla "Liigan paras", ja takavuosilta Caloun sopinee hyvin tähän kastiin.
Monta käyttäjää ei tee tarinasta totta ilman uskottavia lähteitä ja jotain konkreettisempia asioita kuin epämääräiset huhuilut. Monesti on myös niin, että kun kuulee saman huhun kymmeneltä ihmiseltä, niin lopulta taustalla on yksi ja sama lähde. Tällöin uskottavuus on samaa luokkaa kuin jos sen olisi kuullut yhdeltä ihmiseltä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän tästä Ramun "vaikeasta persoonasta" on puhuttu mielestäni useamman käyttäjän toimesta täällä vuosien mittaan, ja luonnollisesti "tarina" on myös muokkautunut koko ajan jne. Jokaisella on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Itse jotenkin näissä jutuissa aina ajattelen, ettei savua ilman tulta.

Joo, näistä "sisäpiiristä kuultua"-heittelyistähän ne tarinat ja uskomukset vähitellen syntyvät. Vuoden päästä joku ei muista lukeneensa tätä nimenomaista keskustelua, mutta silti alitajuntaansa on jostain ihmeen syystä iskostunut sellainen ajatus, että Ramstedt on täysin mulkku jätkä. Pakkohan sen siis on olla niin. Joillekin taas varmaan riittää kyseisen mielikuvan syntymiseen se, että pelaaja käyttää aktiivisesti Twitteriä ja uskaltaa joskus sanoa mielipiteensä ääneen (= vaikea persoona, joukkuehengen myrkyttäjä ja pahimman luokan diiva). Ja sattuu vieläpä olemaan ns. taitopelaaja eikä nelosketjun rouhija!

Edellisellä visiitillään Ramstedt oli hyvin lähellä johdattaa ykkössentterinä IFK:n aina mestaruuteen saakka sangen esimerkillisellä tekemisellään. Tässä ihan konkreettisia näyttöjä, jotka eivät tuolloin tuntuneet tänne kirjoittavia "Ramu-skeptikkojakaan" häiritsevän.
 
Viimeksi muokattu:

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Luin taannoin JA:sta huhun, että kaudella 2010-11 Mikke Granlund olisi kussut Ville Peltosen luistimiin. Mulla ole mitään syytä epäillä etteikö näin olisi. Kyllähän Mikke oli sentään surkea pukukoppipelaaja, ja koko ajan kännissäkin. Toivottavasti ei enää koskaan skrinnaile punasissa.

"Salmelaisella on olemassa selkeä visio menestyvän joukkueen rakentamisesta ja hän tietää tarkkaan minkälaisia pelaajia hän haluaa IFK:hon ensi kaudella. Kaukalossa täytyy näkyä intohimo ja halu pelata. Tärkeintä on, että pelaajat haluavat itse tulla IFK:hon." (hifk.fi 17.1.2018)

Jospa Ramu ei vaan halua tulla IFK:hon, vaan etsii edelleen isompia tilejä. Ja jos näin on, ei hänen palkkaamisensa yksinkertaisesti sovi uuden urheilujohtajan näkemykseen siitä, kenelle lappua tarjotaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Monta käyttäjää ei tee tarinasta totta ilman uskottavia lähteitä ja jotain konkreettisempia asioita kuin epämääräiset huhuilut. Monesti on myös niin, että kun kuulee saman huhun kymmeneltä ihmiseltä, niin lopulta taustalla on yksi ja sama lähde. Tällöin uskottavuus on samaa luokkaa kuin jos sen olisi kuullut yhdeltä ihmiseltä.
Miten palstatoveri @ElmerMoody pystyy tekemään lähteistään uskottavampia sinun silmissäsi? Pitäisikö hänen yksilöidysti kirjoittaa, että pelaaja/henkilö X on kertonut sitä ja tätä Ramusta? Voi olla, että sen jälkeen menisi mahdollisesti ystävyys, ja tämän jälkeen tänne ei saataisi enää mitään "sisäänpiirintietoja", ja tämä sama logiikka pätee muihinkin IFKn sisältä ja lähipiiristä kuultuihin juttuihin. Itse olin opiskeluideni ohessa pitkään töissä sellaisessa pestissä, jossa näki ja kuuli erittäin läheltä kaikennäköistä IFKn pelaajien ja muidenkin tunnetujen jääkiekkoilijoiden touhuista, mutta oman yksityisyyteni ja osassa tapauksissa pelaajien yksityisyyden suojan nimissä jätin kertomatta osan täällä, ja jos kerroin niin hyvin anonyymisti aina. Tämä on keskustelupalsta, jossa jokaisella on oikeus olla uskomatta tai uskoa muiden käyttäjien "tietoihin/huhuihin/tarinoihin.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän laittoi jengiä kirjoittelemaan pieni nosto Ramstedista. Mä en lähde sen enempää asiaa avaamaan myöskään, jo mun kirjoitustyylistä saattaisi joku aavistella lähteen alkuperän, joten täytynee lauseidenkin sanajärjestyksiä hivenen jo muutella että "anonymous" -hahmo säilyy ennallaan.

Leikit sikseen, Ramusta on puhuttu oikeastaan aina ja paljon. Ja nimenomaan myös mediassa vaikeana persoonana. En jaksanut sen enempää kaivella menneitä mutta esimerkiksi seuraavien otsikoiden alta löytyy myös "ei savua ilman tulta" otsikoita;

Sihvonen: Miksi Teemu Ramstedtia hyljeksitään? - Leijonat - Jääkiekko - Sport - MTV.fi

Teemu Ramstedt paljastaa miksi ei palannut kotiin HIFK:hon | Hämeen Sanomat

Ei näitä otsikoita kukaan keksi huvin vuoksi ja piinaa häntä kysymyksistä erimielisyyksistä. Slovanin jälkeen Nybari oli ilmoittanut suoraan Ramulle ettei ole käyttöä --> Lukkoon.

Koppielämä ja joukkueen yhteishenki - Yleinen kiekkokeskustelu - Tappara.co

Myös kahvaran paltsoilta vastaavaa murinaa.


Yrittäkää hyvät palstalaiset ymmärtää, että aina löytyy yksi henkilö joka turmelee joukkueen yhteishenkeä. Kiitos, ja pahoittelut ettei tämä viesti sisältänyt juuri lainkaan tulevalle kaudelle sijoittuvaa pohdintaa, paitsi sen faktan että Ramu ei tule.

Edit. lisäys.:

Ramstedtin tasoinen pelaaja hyvällä päällä ja käsillä, pakko syy tilanteisiin on löytyä muualta kuin taidoista. Välillä em. joukkueen yhteiseksi hyväksi pelaava pelaaja ajaa sen pelaajan edelle, jolla siintää jokin muu enemmän ajatuksissa, kuin logo.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
"Salmelaisella on olemassa selkeä visio menestyvän joukkueen rakentamisesta ja hän tietää tarkkaan minkälaisia pelaajia hän haluaa IFK:hon ensi kaudella. Kaukalossa täytyy näkyä intohimo ja halu pelata. Tärkeintä on, että pelaajat haluavat itse tulla IFK:hon." (hifk.fi 17.1.2018)

Jospa Ramu ei vaan halua tulla IFK:hon, vaan etsii edelleen isompia tilejä. Ja jos näin on, ei hänen palkkaamisensa yksinkertaisesti sovi uuden urheilujohtajan näkemykseen siitä, kenelle lappua tarjotaan.

Eihän Ramun ykkös- tai edes kakkosvaihtoehto ole vähään aikaan ollut IFK. Siksi olenkin toivonut, että hänelle on koitettu tarjota vähän isompaa kannustinta palata kotiin, on se sitten kattohuoneistoa ja mersua, jumalattomia bonuksia pistepörssin voitosta ja mestaruudesta tai pitkää diiliä - joka takaisi ainakin sen, ettei tarvitsisi käyttää koko vapaa-aikaa rahakkaampien diilien metsästykseen, varmasti sekin alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään. Pätkädiilien perässä matkustelu ei välttämättä ole järin hohdokasta elämää, eikä sen tuoma stressi ainakaan helpota IBD:n oireita.

Kyllähän myös Lessiolle tuttu Gilbert Brulé kelpaisi ykkössentteriksi. Taitaa kuitenkin olla vielä kalliimpi kuin Ramstedt kattohuoneistoineen ja bonuksineen.

Mitään keskinkertaisuuksia ei kannata hankkia peliätekeväksi sentteriksi, vaikka kuinka "taistelisi logolle". Tarvitaan takuuvarma pisteidentekijä, YV:n pyörittäjä, ilmiömäinen pelinrakentaja. Ei tarvita Hackeria, joka pörrää kovalla sykkeellä, muttei edistä peliä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän laittoi jengiä kirjoittelemaan pieni nosto Ramstedista. Mä en lähde sen enempää asiaa avaamaan myöskään, jo mun kirjoitustyylistä saattaisi joku aavistella lähteen alkuperän, joten täytynee lauseidenkin sanajärjestyksiä hivenen jo muutella että "anonymous" -hahmo säilyy ennallaan.

Leikit sikseen, Ramusta on puhuttu oikeastaan aina ja paljon. Ja nimenomaan myös mediassa vaikeana persoonana. En jaksanut sen enempää kaivella menneitä mutta esimerkiksi seuraavien otsikoiden alta löytyy myös "ei savua ilman tulta" otsikoita;

Sihvonen: Miksi Teemu Ramstedtia hyljeksitään? - Leijonat - Jääkiekko - Sport - MTV.fi

Teemu Ramstedt paljastaa miksi ei palannut kotiin HIFK:hon | Hämeen Sanomat

Ei näitä otsikoita kukaan keksi huvin vuoksi ja piinaa häntä kysymyksistä erimielisyyksistä. Slovanin jälkeen Nybari oli ilmoittanut suoraan Ramulle ettei ole käyttöä --> Lukkoon.

Koppielämä ja joukkueen yhteishenki - Yleinen kiekkokeskustelu - Tappara.co

Myös kahvaran paltsoilta vastaavaa murinaa.


Yrittäkää hyvät palstalaiset ymmärtää, että aina löytyy yksi henkilö joka turmelee joukkueen yhteishenkeä. Kiitos, ja pahoittelut ettei tämä viesti sisältänyt juuri lainkaan tulevalle kaudelle sijoittuvaa pohdintaa, paitsi sen faktan että Ramu ei tule.

Edit. lisäys.:

Ramstedtin tasoinen pelaaja hyvällä päällä ja käsillä, pakko syy tilanteisiin on löytyä muualta kuin taidoista. Välillä em. joukkueen yhteiseksi hyväksi pelaava pelaaja ajaa sen pelaajan edelle, jolla siintää jokin muu enemmän ajatuksissa, kuin logo.

Nuo MTV:n sekä Hämeen Sanomien jutut nyt ei uutisoi yhtään mistään mitään ja alas on muutenkin vajottu jos yrittää käyttää Sihvosen jorinoita jonkinlaisena lähteenä mihinkään. Tapparan keskustelupalstan linkittäminen tänne taas on vähän kuin palaisi allikosta takaisin ojaan. Eihän sieltä löytynyt kuin pari hassua viestiä vailla minkäänlaista informaatiota ja linkitys Lukon twiittiin, jossa juuri 30 vuotta täyttänyt Ramstedt tarjoaa lounaan koko joukkueelle (myrkytetty lounas oletettavasti).

Minulle merkitsee tekemisen taso jäällä eikä tyhjänpäiväinen juoruilu jossain keskustelufoorumeilla. Fakta on, että edellisellä IFK-visiitillään Ramstedt oli hyvin lähellä johdattaa ykkössentterinä IFK:n aina mestaruuteen saakka ja tekemisen taso jäällä etenkin keväällä oli ehkä esimerkillisintä pelaamista logolle sitten Ville Peltosen.
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
Miten palstatoveri @ElmerMoody pystyy tekemään lähteistään uskottavampia sinun silmissäsi? Pitäisikö hänen yksilöidysti kirjoittaa, että pelaaja/henkilö X on kertonut sitä ja tätä Ramusta? Voi olla, että sen jälkeen menisi mahdollisesti ystävyys, ja tämän jälkeen tänne ei saataisi enää mitään "sisäänpiirintietoja", ja tämä sama logiikka pätee muihinkin IFKn sisältä ja lähipiiristä kuultuihin juttuihin. Itse olin opiskeluideni ohessa pitkään töissä sellaisessa pestissä, jossa näki ja kuuli erittäin läheltä kaikennäköistä IFKn pelaajien ja muidenkin tunnetujen jääkiekkoilijoiden touhuista, mutta oman yksityisyyteni ja osassa tapauksissa pelaajien yksityisyyden suojan nimissä jätin kertomatta osan täällä, ja jos kerroin niin hyvin anonyymisti aina. Tämä on keskustelupalsta, jossa jokaisella on oikeus olla uskomatta tai uskoa muiden käyttäjien "tietoihin/huhuihin/tarinoihin.
Tuskin mitenkään. Mutta höpinät siitä, että huhuihin uskomattomien tulisi todistaa huhut perättömiksi on kerrassaan absurdi.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Onhan tää nyt helvetin koomista, että huudellaan kuinka paska pukukoppipelaaja Ramu on, ja kun joku kehtaa kyseenalaistaa tämän huhun, niin aletaan jo vaatia todisteita, että tämä huhu ei pitäisi paikkaansa. Mutta itse ei viitsitä raottaa esimerkein ja lähtein, mistä on kyse. Pitää vain uskoa, koska joku niin huhuilee.

Mua ei tartte uskoa ollenkaan, mulle on ihan sama. Kerron mitä olen kuullut ja muut tulkitsee niitä sitten miten tahtoo.

Tuossa aiemmin naurettiin sille että tämä juttu on vaan palstatotuus että Ramu on vaikea persoona. Paljon tuosta liikkuu kuitenkin huhuja tämän palstan ulkopuolellakin, joten olisi kiva kuulla jos jollain on sellaista tietoa että me toisin ymmärtäneet ollaan väärässä. Sehän olisi hieno juttu jos Ramu osoittautuisikin olevan hyvä joukkuepelaaja ja hengenluoja kopissa. Pelata kuitenkin osaa niin paljon voisi olla miehelle käyttöä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minulle merkitsee tekemisen taso jäällä eikä tyhjänpäiväinen juoruilu jossain keskustelufoorumeilla. Fakta on, että edellisellä IFK-visiitillään Ramstedt oli hyvin lähellä johdattaa ykkössentterinä IFK:n aina mestaruuteen saakka ja tekemisen taso jäällä etenkin keväällä oli ehkä esimerkillisintä pelaamista logolle sitten Ville Peltosen.
Niin onko tuo keväällä 2016 nähty dominointi Ramun taso vai oliko se enemminkin ”suonenveto”? Tuota kautta ja sitä lyhyttä stinttiä Espoossa lukuunottamatta, ei Ramu ole ollut missään urallaan mikään maaginen vaan enemmänkin sieltä löytyy totaalisia floppeja. Jos (paino sanalla jos) huhut vaikeasta persoonasta ja Karavaanarinkin haluttomuus sainata Ramua kotiin viime syksynä pitävät paikkansa niin itse en tekisi diiliä. Minun papereissani Ramu ei ole niin suuri tähti, että hänelle pitäisi pedata kaikki kultapedillä ja riskeerata joukkuedynamiikkaa siinä samalla. Tämän kauden olen itse antanut Salmelaiselle antaa näyttöjä UTJnä, joten jos hän näkee Ramun sainaamisen arvoisena niin seison sen päätöksen takana. Se on varma, että Salmelainen sekä Selin&co ovat tässä asiassa paremmin kartalla kuin kukaan meistä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hirveän kaukana ei olla muuten siitä, että Iltalehti otsikoi: HIFKn mestaruusjoukkue 2011 oli täynnä persoonia: Kusiko Mikael Granlund tosiaan Ville Peltosen luistimiin?

Ja kun on soitettu Villelle kysyäkseen tätä ja Ville nauraa sille paskaisesti roskana niin jutussa se on kuitenkin lopussa kiva pikku lopetus::

”Sitkeästä huhusta huolimatta Peltonen kiistää näin tapahtuneen. Mutta ehkä meille jää jotain luettavaa Villen omaelämäkertakirjasta?”
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niin onko tuo keväällä 2016 nähty dominointi Ramun taso vai oliko se enemminkin ”suonenveto”? Tuota kautta ja sitä lyhyttä stinttiä Espoossa lukuunottamatta, ei Ramu ole ollut missään urallaan mikään maaginen vaan enemmänkin sieltä löytyy totaalisia floppeja. Jos (paino sanalla jos) huhut vaikeasta persoonasta ja Karavaanarinkin haluttomuus sainata Ramua kotiin viime syksynä pitävät paikkansa niin itse en tekisi diiliä. Minun papereissani Ramu ei ole niin suuri tähti, että hänelle pitäisi pedata kaikki kultapedillä ja riskeerata joukkuedynamiikkaa siinä samalla. Tämän kauden olen itse antanut Salmelaiselle antaa näyttöjä UTJnä, joten jos hän näkee Ramun sainaamisen arvoisena niin seison sen päätöksen takana. Se on varma, että Salmelainen sekä Selin&co ovat tässä asiassa paremmin kartalla kuin kukaan meistä.

Se on tuorein näyttö kyseiseltä pelaajalta IFK-paidassa ja ainoastaan reilun parin vuoden takaa. Pelaajaprofiili, tarve ja ennen kaikkea markkinoiden tarjonta huomioiden tiukat on kriteerit jos tämä ei kelpaa.

Lisäksi vähän omituista väittää, että kyseinen kevät olisi ollut suonenveto ja muut kaudet "enemmänkin totaalisia floppeja" kun huomioi, että Ramu pelaili EHT:llä kolmella edeltävällä kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä puolustajat ovat ainakin vielä ilman sopparia ensi kaudeksi:

Henrik Tallinder (39, L)
Jake Newton (29, L)
Michael Kostka (32, R) EP
Steven Seigo (28, R) EP
Dylan Reese (33, R) EP
Adam Pardy (34, L) EP
Topi Jaakola (34, L) EP
Janne Jalasvaara (34, L) EP
Keaton Ellerby (29, L) EP

Eipä tuossa nyt mitään pomminvarmasti hyviä pakkeja ole mistä valita, monella ollut vaikeata viime vuosina ja ikä painaa.


Mun mielestä Newton kertoi viime kauden päätteeksi jollekkin lehdelle että on jo sopimus ensi kaudella mutta ei voi paljastaa mitään tietoja.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No eiks tolle Jalasvaaralle nyt vois ihan kunnon sopparia tarjota. Ei 34v nyt mitään vielä hyvälle pakille ole.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tobias Salmelainen: Uskalla signata Ramstedt. Älä ajattele, että sun on pakko hankkia joku ihan oma löytö täysin puskista. Älä myöskään välitä siitä, että jotkut fanit pelkäävät mörköjä. Älä itse niitä mörköjä pelkää. Sitouta Ramstedt yhteiseen tekemiseen, senhän pitäisi olla sinun vahvin taito johtajana.

Tarvitsemme kiekollisen pelinrakentajan ja YV-moottorin, parempaa et tule markkinoilta löytämään.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
No eiks tolle Jalasvaaralle nyt vois ihan kunnon sopparia tarjota. Ei 34v nyt mitään vielä hyvälle pakille ole.

Nojaa. Ei se ikä, mutta missä kunnossa hän enää on? Ensin odotti jonnekki joululle asti ennen kuin teki sopimuksen, ja täysin penkin allehan se viime kausi joka tapauksessa meni. Oliko yksi syöttöpiste (tai maali) 25 otteluun? Aika moni muu pakki tuolta listalta menisi kyllä Jalasvaaran edelle, imho.

EDIT: Yksi maali ja nolla syöttöä 25 otteluun.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mun mielestä Newton kertoi viime kauden päätteeksi jollekkin lehdelle että on jo sopimus ensi kaudella mutta ei voi paljastaa mitään tietoja.
Vahvojen huhujen mukaan on tulossa takaisin JYPiin artistipahvilla jos ei saa mielestään parempaa sopimusta (KHL, NLA?) Treenannut kotimaassaan JYPin varusteet päällä myös, tämä nyt sinänsä ei mitään varsinaisesti kerro tai vahvista, mutta sinänsä hyvä huomio kun JYP ei ainakaan aiemmin ole varusteitaan pelaajille omiksi antanut, eli jos sopimus seurassa loppuu ja jatkoa ei tule varusteet yleensä on kierrätetty muille tai esim junnuille.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nojaa. Ei se ikä, mutta missä kunnossa hän enää on? Ensin odotti jonnekki joululle asti ennen kuin teki sopimuksen, ja täysin penkin allehan se viime kausi joka tapauksessa meni. Oliko yksi syöttöpiste (tai maali) 25 otteluun? Aika moni muu pakki tuolta listalta menisi kyllä Jalasvaaran edelle, imho.

EDIT: Yksi maali ja nolla syöttöä 25 otteluun.

Aaa ok, ostan ton pohdinnan kyllä. Nyt mentiin täällä päässä ihan nimen perusteella vaan sit :D
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun monilla tuntuu olevan vaikeuksia käsittää, mikä Ramstedtissa hiertää, voin yrittää avata kyseistä ihmistyyppiä parhaani mukaan: hän on henkilö, joka tietää kaiken paremmin kuin muut eikä vältä tätä jatkuvasti tuomasta ilmi. Kyse voi olla esim. siitä, miten toinen pelaaja pitää oma kypäräänsä päässä, Ramstedt tietää paremmin. Hän voi esim. soittaa vielä illalla ja kertoa, miksi toisen pelaajan kypärän asento on väärä eikä anna asian olla, vaikka kysymyksessä oleva toinen pelaaja on ammattilainen ja varmasti itse tietää, mikä on hänelle parasta. Vastaavia, erittäin luotettavista lähteistä kuultuja tarinoita on paljonkin (useita lähteitä, joita en tietenkään voi paljastaa).

Kun vastaavia asioita on jatkuvasti päivästä toiseen, hän käy ympärillä oleville ihmisille raskaaksi. Toiset ihmiset sietävät kyseistä ihmistyyppiä hyvin, mutta suuri osa huonommin. Moni jopa erittäinkin huonosti. Ihmisillä saa tietenkin olla omat, eriävätkin mielipiteensä, mutta hyviin käytöstapoihin myös kuuluu antaa asioiden olla, varsinkin, jos asia ei henkilölle kuulu. Ei voida myöskään olettaa, että kaikkien muiden ihmisten nyt vaan pitää sietää yhden ihmisen käytöstä ja tämä yksi ihminen saa olla ”oma itsensä” ja muiden vain on siedettävä sitä. Se, että uskaltaa olla oma itsensä on enimmäkseen hyvä asia, mutta siinä vaiheessa, kun muut kokevat sen ärsyttävänä tai vastenmielisenä, on peiliinkatsomisen paikka.

Joukkuelajeissa henkisellä hyvinvoinnilla on merkittävä rooli. Se on usein tekijä, joka kääntää tiukat paikat voitoksi. Joukkueenkokoajan tehtävä on minimoida kaikki mahdolliset turhat häiriötekijät ja tämä lienee suurin syy siihen, miksi Ramstedt ei HIFK:ta kiinnosta. Ensikäden tietoa on ns. riittävästi. Jos joukkueessa viideosa pitää pelaajasta, viidesosa ei voi sietää ollenkaan, kaksi viidesosaa ärsyyntyy säännöllisesti, mutta pystyy sietämään ja yksi viidesosa suhtautuu neutraalisti, kannattaako pelaajaa palkata? Mun mielestäni missään nimessä ei kannata. Ellei kysymyksessä sitten ole täysin suvereeni pelaaja, joka ratkoo yksin pelejä ja tuo rutkasti rahaa kassaan. Tällöin voisin harkita. Muussa tapauksessa en. Kun joukkue on tiiviisti yhdessä 9 kk vuodessa ja jos hallille meneminen ja joukkueen kanssa yhdessä oleminen muuttuu raskaaksi, se näkyy aivan varmasti myös ilmapiirissä ja luultavasti myös peliesityksissä. Urheiluun sisältyy erittäin paljon ihmisjohtamista ja huonolla ihmisjohtamisella mennään usein perse edellä puuhun ja seuraukset voivat olla hyvinkin kauaskantoisia, tästä HIFK:llakin on kokemusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös