Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 850 264
  • 11 238

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hommafoorumilaisillakin toi naistuntemus on pikkasen vajavaista, mitä olen kuullut heidän juttujaan tai nähnyt, kun kaveri on hommafoorumilainen ja FB-seinällänsä nämä jätkät sitten keskustelevat. Peräkammarinpoikien vakaita mielipiteitä. Jonkinlainen alaryhmä heistä ovat salaliittoihmiset.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Silläpä just tutkailen niitä etten ärsyttäs vaan vääriä isoja poikia, jos ärsytän niin nimimerkki voi muuttua muotoon saippuanpudottaja96. Pelottavaa....

Edit. Voileipä69! Voi jesus kristus miten hyvä nikki ois
Vois vaan joutua jatkuvasti vastailemaan että tuleeko se kinkku nyt alle vai päälle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saako tänne enää uudet nimimerkit kirjoittaa? Vai pitääkö olla vanha nimimerkki? Mistä semmosen saa? Mikä on se viestiraja päivässä mitä uusi nimimerkki saa kirjoittaa? Mitä tänne ylipäätään saa kirjoittaa, onko vanha nimimerkki se the boss, kuka päättää et tuo on paskaa, ei tuota voi kirjoittaa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saako tänne enää uudet nimimerkit kirjoittaa? Vai pitääkö olla vanha nimimerkki? Mistä semmosen saa? Mikä on se viestiraja päivässä mitä uusi nimimerkki saa kirjoittaa? Mitä tänne ylipäätään saa kirjoittaa, onko vanha nimimerkki se the boss, kuka päättää et tuo on paskaa, ei tuota voi kirjoittaa?
En minä tiedä mutta toi 2108 viestiä neljässä kuukaudessa on kyllä kovaa kamaa tälle palstalle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saako tänne enää uudet nimimerkit kirjoittaa? Vai pitääkö olla vanha nimimerkki? Mistä semmosen saa? Mikä on se viestiraja päivässä mitä uusi nimimerkki saa kirjoittaa? Mitä tänne ylipäätään saa kirjoittaa, onko vanha nimimerkki se the boss, kuka päättää et tuo on paskaa, ei tuota voi kirjoittaa?

Ei saa. Pitää olla. Et mistään. Nolla. Et mitään, on, minä, ei niin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämä on totta. Se on melko paljon enemmän kuin itse olen saanut aikaiseksi 12:n vuoden aikana. Lukenut olen toki enemmän kuin sämppäri.
Eihän siinä, jos on paljon sanottavana. Aikanaan oli eräällä foorumilla myös lista missä oli kirjoittajien keskiarvo viestien pituudelle. Jotenkin sitä oppi arvostamaan myös viestien mittaa, tosin nykyaikana se ADHD kulttuurissa lienee negatiivinen asia. Enkä nyt viittaa tällä tuohon pullan sukulais kirjoittajaan. Minä ainakin kirjoitan, ihan kiitos tuon palstan, aivan liian pitkiä viestejä. Ei vaan ikinä oppinut kunnolla tiivistämään, kun tavallaan se pidempi ja seikkaperäsempi oli hyve.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Onko E-urheilussa doping-testejä? Miten se testataan? Onko ylikellotetuille koneille oma sarja, onko joku e-jonne juonut liikaa energiajuomaa tai kahvia?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko E-urheilussa doping-testejä? Miten se testataan? Onko ylikellotetuille koneille oma sarja, onko joku e-jonne juonut liikaa energiajuomaa tai kahvia?

Hyvää pohdintaa. Voisi kuvitella, että nuoressa lajissa ei vielä ole tajuttu kaikkia näitä juttuja miettiä. Varmaan kuulemme jossain kohtaa missä mennään.

Sen verran rahaa siinä alkaa jo olla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole koskaan asunut ulkomailla ja arvatenkin en ole juuri katsellut ulkolaisten yleä, niin onko maailmallakin toimittajilla tapana kysellä urheilukilpailuissa järjestävän maan huipuilta että mitäs miältä ootte, kuinkas luulet tämän maanmieheni pärjäävän näissä kemuissa? Voisko olla tulevaisuuden tähti? Jotenkin tuntuu että toi vois olla ihan vaan suomalainen tapa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko huolestuttavaa, että olen kirjoittanut todella lyhyen palstaurani aikana suurimman osan viesteistäni Kierrätyskeskukseen, vaikka ajatukseni oli osallistua jääkiekkokeskusteluun Kärppäosiossa. Onko Jatkoaika Pandoran lipas, jonka avattuaan paluuta menneeseen ei ole?
Kyllä. Täältä ei osa lähde kulumallakaan pois.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Valtion ensi vuoden budjetissa on 424 miljoonaa euroa Suomen maaseudun kehittämiseen ja EU antaa samaan tarkoitukseen yli 2 miljardia euroa. Koska maaseutu on niin kehittynyt, ettei sen kehittämiseen tarvita enää valtion eikä EU:n rahaa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minua on jo pidempään vaivannut eräs asia. Äiti-vainaa teki ainakin 90-luvulla erästä todella hyvää kalapiirasta, mutta olen nyt kokonaan unohtanut mikä piirakan nimi oli ja mitä kalaa siihen tuli.

Taitaa olla siis ihan turhaa edes toivoa että jonain päivänä saisin tietää tuon piirakan nimen? Jos ei sitten sisko satu löytämään omista resepteisfään piirakan ohjetta. Tuota piirakkaa voisi itsekin tehdä joku kerta, oli se niin hyvää mutta lienee turha toivoa että piirakan nimeä saisi selville kun ei edes muista mitä kalaa siihen tuli?

Sen muistan että kalan lisäksi siihen tuli myös keitettyä kananmunaa ja tomaattia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toi Trivago-mainoksen mimmi on ihan ok näkönen. Minkä takia se puetaan ikäänkun se olis joku 75v. lesta? Lökähousut joidenka nappi on keskivartalon kohdalla, Kamalia paitoja. Vaadin pyllyfarkkuja ja tissitoppeja!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Juuri näin. Jos olisin yllä olevan viestin sijasta kirjottanu "Mikä vittu tää muumigate on?", niin jätkät olisivat olleet jonossa vastaamassa.

Eli, miksi vitussa täällä huudellaan Muumimukeista siellä sun täällä!?!
Eilen vai toissa päivänä oli Tove Janssonin syntymäpäivä ja sen kunniaksi myyntiin tuli uusi muumikippo vuorokauden ajaksi. Eli tämmönem kohtalaisen hyvin toiminut markkinointi jippo joka upposi tähän ämpäreitä ja muumikuppeja jonottavaan kansaan ja ihmiset ympäri maan olivat tohkeissaan. Itsekin osallistuin "asia joka ei avaudu minulle" ketjussa tähän hypeen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kannattaako aikuiseksi kasvaa?
Kannattaa. Ei todellakaan kiinnoistaisi enää olla parikymppinen. Ainakin tähän asti on tuntunut, että joka vuosikymmennellä on oikeastaan parempi olla. Tiedä sitten, jos vanhuuden pääsee kokemaan, niin onko se miten hauskaa. Mutsi on ainakin tyytyväinen eikä käsittääkseni haaveile olevansa nuorempi, vaikka jotain vaivojakin alkaa olla.
Aikuisena ei passaa liialti läträtä alkoholin, tai siis kaljankaan kanssa. Aikuisena kuuluu kävellä siten, että jalat ovat koko ajan suorina ja nousevat vaaka-asentoon. Aikuisena kuuluu olla vasara kädessä ja katsastuskonttorilla peloissaan. Aikuisena on kerran viikossa maanantai, lapsena oli aina lauantai. Aikuisena joutuu joko tappeluihin naisten kanssa tai jos luopuu niistä mellakoista, niin käymään huorissa tai olemaan yksin.

Niin, että mietipä vielä.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Toi Trivago-mainoksen mimmi on ihan ok näkönen. Minkä takia se puetaan ikäänkun se olis joku 75v. lesta? Lökähousut joidenka nappi on keskivartalon kohdalla, Kamalia paitoja. Vaadin pyllyfarkkuja ja tissitoppeja!

Annika Poijärvi. On muuten Riku Niemisen vaimo. Ihan vetävän näköinen kissa kieltämättä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aikuisena on kerran viikossa maanantai, lapsena oli aina lauantai.

Tosiaan, tässä on vielä se välimuoto. En todellakaan ole ollut mikään haalarijuntti, mutta välillä joutui jotain esseitä palautella professoreille. En ainakaan nopeasti muista yhdenkään niiden nimiä tai papereiden nimiä. Sen sijaan peruskoulun ja lukion nimiä muistan melkein jääkiekkojoukkueellisen verran.

Se oli noin muuten aivan sama mikä päivä oli, kunhan nuo hoiti.
--

Sen ihan oikeasti tajuaa kuinka se on joskus kivaa, että viikonloppu tuntuu joltain. Tietenkin keksittyä iloahan tämä on, mutta on edes helvetti jotain iloa jossain.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ettei olisi tämä piiras, joka löytyy laittamani linkin takaa?

Kalapiiras - Kotikokki.net - reseptit

Ei ollut tämä piiras. Tämä piirakka ei kuvan perusteella ole samannäköinen kuin tuo piiras mitä koitan muistella. Ja reseptitkään ei täsmää. Hakemaani kalapiiraaseen ei tullut esimerkiksi punasipulia, valkosipulia ja maustamatonta jogurttia.

Mutta onhan tämä melkoista hakuammuntaa ja en usko että hakemaani kalapiirasta tätä kautta löytyy. Kun hakukriteeritkin ovat aika laajat, ainoastaan muistan kalapiiraasta sen että äiti teki sitä melko harvoin kun tätä piiraaseen tullutta kalaa ei saanut lähikaupasta kovin usein ja piiraaseen tuli keitettyä kananmunaa ja tomaattiakin. Ja piirakalla oli oikein nimikin, muukin kuin vain kalapiiras.

Sellaista kuin kalastajan-Eemelin piirakka olen miettinyt, että se voisi tuo hakemani piirakka olla ja kerran kun tein tätä kalastajan-Eemelin piirakkaa niin siinä oli hiukan samanmakuinen pohja. Mutta kalastaja-Eemelin piiraaseen siihen versioon mitä minä tein niin tuli tonnikalaa ja tähän äidin tekemään piiraaseen ei kyllä tonnikalaa tullut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkä takia kokonainen leipä on sen muotonen, eikö sitä voi valmistaa niin että se olisi yhtä paksu koko matkalta. Vituttaa kun ostat vaikka valmiiks siivutetun kauraleivän, niin mitä sivummalta otat, sitä pienemmäks leivät muuttuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös