Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 207
  • 2 997
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On kieltämättä mennyt nopealla vilauksella melkoiseksi munanmittailuksi tuo voimasuhdeketjun meno. En uskalla lukea viimeisintä sivua pitemmälle ja ehkä parempi niin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi olen tottunut käymään ruokakaupassa lähes joka päivä. Jos olisi kaapit täynnä ravintoa, niin ei tulisi ehkä lähdettyä erikseen hakemaan poppareita.

Brexit-ketjussa niitä tarvitaan, vaikka ei ole edes viikonloppu lähelläkään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onneksi olen tottunut käymään ruokakaupassa lähes joka päivä. Jos olisi kaapit täynnä ravintoa, niin ei tulisi ehkä lähdettyä erikseen hakemaan poppareita.

Brexit-ketjussa niitä tarvitaan, vaikka ei ole edes viikonloppu lähelläkään.
Tylsää kun availlaan tuollaisia ketjuja keskellä viikkoa, viikonloppuna olisi kaljan kanssa kivempaa kirjoitella. Tosin eipä tuota kauaa jaksa kun keskusteluun ei edes pyritä, porukalla vaan tullaan nimittelemään ja @Moderaattorit eivät tee mitään. Erittäin rakentavaa keskustelupalstakulttuuria.
 
K

kiwipilot

Tylsää kun availlaan tuollaisia ketjuja keskellä viikkoa, viikonloppuna olisi kaljan kanssa kivempaa kirjoitella. Tosin eipä tuota kauaa jaksa kun keskusteluun ei edes pyritä, porukalla vaan tullaan nimittelemään ja @Moderaattorit eivät tee mitään. Erittäin rakentavaa keskustelupalstakulttuuria.

Oletko ikinä miettinyt omaa tapaasi keskustella? Aivan järjetöntä mutun säestämää möykkäämistä, faktat aivan hukassa ja tämä kaikki vittujen lennellessä. Sitäpaitsi, Sinähän olet hyvin monessa viestissäsi kertonut kuinka kaikki jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ”ulisevat” - ainakin käytät tuota sanaa kovin useasti. Se on vissiin sitä rakentavaa keskustelukulttuuria mitä täälläkin peräänkuulutat? Ja sitten hakataan raportointi -nappia ja tullaan tänne parkumaan. On varmaan kohtuullisen raskasta olla Sinä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oletko ikinä miettinyt omaa tapaasi keskustella? Aivan järjetöntä mutun säestämää möykkäämistä, faktat aivan hukassa ja tämä kaikki vittujen lennellessä. Sitäpaitsi, Sinähän olet hyvin monessa viestissäsi kertonut kuinka kaikki jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ”ulisevat” - ainakin käytät tuota sanaa kovin useasti. Se on vissiin sitä rakentavaa keskustelukulttuuria mitä täälläkin peräänkuulutat? Ja sitten hakataan raportointi -nappia ja tullaan tänne parkumaan. On varmaan kohtuullisen raskasta olla Sinä?
Mitähän sinä nyt yrität sönköttää? Minä en raportoi kuin esim. sinun tyylisiä henk. koht. hyökkäyksiä jotka kohdistuvat minuun tai johonkuhun muuhun henkilönä. Kyllä mun juttuja saa haukkua niin paljon kuin haluaa. Ei minun kanssa tarvitse olla samaa mieltä, enkä minä sitä kutsu ulinaksi. Minä kutsun ulinaksi tuollaista lapsellista "äänesti väärin" ulinaa, mihin kirjoittajat ei voi millään tavalla vaikuttaa, mutta millä vain ilmaisevat sen että ovat mielestään muita älykkäämpiä ja jotenkin heitä parempia ihmisinä. Sekä sitä että aletaan vähättelemään muiden älykkyyttä, kun heidän mielipide ei ole sama kuin itsellä. Ihmettelen kun esim. sinä saat menä ketjusta toiseen minulle vittuilemassa, tai tiedät minun raportointinapin hakkaamisista, ei täällä ole samat säännöt kaikille. Jatka sinäkin vain valitsemallasi tiellä.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko se tää vai edellinen ryyppyputki, tää varmaan kun joku kysyi baarissa että saako istua pöytään. Joo tottakai. Mitä lie anime-/mangajuttuja selitteli ja kysyi että tykkäänkö mä. En. Sitten se oli että anteeksi, taisin tulla väärään pöytään. Ei saatana perse penkkiin ja ala kertomaan niistä asioista. Mikä ihmisiä vaivaa? Sä kerrot asiasi ja toinen kertoo omansa ja kaikilla on kaikki hyvin. Alkukesästä mä kuuntelin pari tuntia Harry Potterista vai oliko se sormusten herra, mutta mitä sitten. Treffeilläkin jengi aina haluaa että toinen on erilainen kuin itse kun kuka nyt samanlaista haluaa. Lätkämatsiin käsi kädessä vai? Ööö ei.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pahvihousujen ketjussa alkaa olemaan tunnelmaa ja nyt ei puhuta Lindgren - Friman pakkiparista. Leijonakoru mainittu.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tuomarit vähän rauhoittivat otteita kentällä ja antoivat 5+20 OR Lähemäelle.
Siis 5+20 (eli 5 + pelirangaistus) ja ottelurangaistus (yhtä. 50 min) vai 5+PR tai OR? 5+PR ja OR ovat eri rangaistuksia.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kyllä lätkäjätkä on tarkkajätkä.
Siksi kysyn/ihmettelen, kun lätkänkin parissa on paljon tyyppejä, jotka eivät näiden eroa ymmärrä. Ja tilannetta ei paranna, että valtakunnan televisiossa otteluita selostaa tämmöisiä tietämättömiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siksi kysyn/ihmettelen, kun lätkänkin parissa on paljon tyyppejä, jotka eivät näiden eroa ymmärrä. Ja tilannetta ei paranna, että valtakunnan televisiossa otteluita selostaa tämmöisiä tietämättömiä.

Ei se ole pelkästään formulan etuoikeus, että säännöt muuttuu koko ajan ja kukaan ei enää tiedä mistään mitään.

En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on säätää joku sääntö nyt, kun se kuitenkin ensi vuonna muutetaan. Paljon järkevämpää olisi hypätä suoraan sinne ensi tai sitä seuraavaan vuoteen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voisiko sanoa, että Telian ketjussa tapahtuu tuolla Liigan puolella. No, sanoin jo.

Eräs lupasi olla katsomatta koko Liigakautta, koska tämä ensimmäinen testi(!)lähetys Pitsiturnauksen yhteydessä ei miellyttänyt. En tiedä näenkö mä unta, vai kahminko mä lunta, nyt on mahtava meininki meneillään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voisiko sanoa, että Telian ketjussa tapahtuu tuolla Liigan puolella. No, sanoin jo.

On kyllä mahtavat kaksi ketjua nuo. Melkein jokaisella on jotain ongelmia.

Olisi hienoa saada kuulla miten ne muut asiakkaat keille moderaattorit eivät ole tunnuksia Jatkikselle myöntäneet. Tämä lisännee terassien myyntiä, kun porukka ei jaksa taistella ja antavat olla.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Hauskinta tuolla on eräs nimimerkki, joka tuntuu ottavan henkilökohtaisesti kaiken Teliaan kohdistuvan kritiikin. Vähän tulee mieleen Muron Zinzino-ketjuun eksyneet 'tyytyväiset asiakkaat'
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hauskinta tuolla on eräs nimimerkki, joka tuntuu ottavan henkilökohtaisesti kaiken Teliaan kohdistuvan kritiikin. Vähän tulee mieleen Muron Zinzino-ketjuun eksyneet 'tyytyväiset asiakkaat'

Tämä juuri. En ole pitänyt kirjaa, mutta siellä on varmaan jo kymmenet nimimerkit kertoneet yksityiskohtaisesti mikä mättää. Silti mikään ei mätä vaan kaikki toimii.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä juuri. En ole pitänyt kirjaa, mutta siellä on varmaan jo kymmenet nimimerkit kertoneet yksityiskohtaisesti mikä mättää. Silti mikään ei mätä vaan kaikki toimii.

Mutta pitääkö siellä siis käydä ilmoittautumassa myös meidänkin, joilla kaikki toimii?

Varmaan suurin osa katselee lähetyksiä ihan tyytyväisenä ilman ongelmia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta pitääkö siellä siis käydä ilmoittautumassa myös meidänkin, joilla kaikki toimii?

Varmaan suurin osa katselee lähetyksiä ihan tyytyväisenä ilman ongelmia.

Aidot luvut olisikin kiva tietää. Se tiedetään ihan tutkimuksista, että eihän monikaan hyvää asiakaspalautetta jaksa antaa. Kyllä ongelmia on silti varmaan ollut tuhansilla, vaikka yhtä lailla monta tuhatta kenties onkin ollut ongelmitta.

Emme nyt saa tietää oliko suurimmalla osalla kaikki hyvin. Tässä olisi medialla paikka tehdä uutinen "Kiekkokausi alkoi Raumalta uuden palveluntarjoajan kanssa - näin kaikki meni"

Voitaisiin haastatella toimitusjohtajaa ja asiakkaita, mutta ollaan valittu olla vain hiljaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Keskustelu vihreistä käy kiivaana. Eniten pyörii esillä nimet Touko Aalto, Juho Eerola, Tuomas Embuske ja Ulla Appelsin. Tunnettuja vihreitä kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös