Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 468 768
  • 2 997

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Täysin käsittämätöntä minulle miten samat nimimerkit jaksaa vääntää ja kääntää ketjusta toiseen. Mitä ihmettä he saavat moisesta kinaamisesta irti?
Sitähän se nykyään on. Suurin osa keskustelusta on tympeää ja pahantuulista rähinää siitä, mitä mieltä toinen nimimerkki kuitenkin on, koska on ollut sitä ja tätä mieltä tästä ja tuosta, ja toisen näkökulmaa ei edes yritetä ymmärtää. Offtopic kukoistaa, eikä siihen puututa. Kannustaa osallistumaan, sano.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitähän se nykyään on. Suurin osa keskustelusta on tympeää ja pahantuulista rähinää siitä, mitä mieltä toinen nimimerkki kuitenkin on, koska on ollut sitä ja tätä mieltä tästä ja tuosta, ja toisen näkökulmaa ei edes yritetä ymmärtää. Offtopic kukoistaa, eikä siihen puututa. Kannustaa osallistumaan, sano.

No ei kyllä todellakaan ole, hienosti siellä taas väärinymmärretty, teetkö olkiukkoja jossain jengissä, ei pitäisi tämmösiin aivokuolleiden ohilaukauksiin edes puuttua mutta pakko se on kun toinen on täysin väärässä eikä rassukka sitä edes itse ymmärrä. Ajattelet varmasti näin vain koska säilytät passiasi vetolaatikossa ja pidät kuvaa hienona.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Popparit esiin, jatkoajan popparit esiin ketjussa tapahtuu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin käsittämätöntä minulle miten samat nimimerkit jaksaa vääntää ja kääntää ketjusta toiseen. Mitä ihmettä he saavat moisesta kinaamisesta irti?
Samaa on varmaan moni ihmetellyt. Toisaalta jotkut vaan ovat luonteeltaan kinastelijoita ja vänkääjiä. Tietty sen voi ajatella elämän rikkautenakin. Sitä taas ei ymmärrä yhtään miksi jotkut puhuu että popparit esiin tai että siellä ja siellä oli hauskaa seurata. Patrik Laine -ketju esimerkiksi on usein mainittu. En ole koskaan käynyt ja harva varmaan tuollaisten mainintojen jälkeen viitsii käydäkään.

Suurimmalle osalle Jatkoajan kaltaiset palstat on varmaan pääosin yksipuolista viestintää. Tietty on tosi kivaa että muut lukee sen, mutta se joku ihmistyyppi tuntuu Kissin chatista tuttuun tyyliin jäävän oikein odottamaan kommentteja että pääsee vastaamaan. Tai eihän normi keskustelussa ole mitään, mutta ne vänkääjät.

Kuka sellaisen viestin lukee loppuun ja kuka lukee vielä seuraavatkin viestit, jos ne pari samaa jamppaa jatkaa sitä samaa väittelyä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@pettter, hyvää analyysia tuossa yllä. Olen aikalailla samaa mieltä. Monia ketjuja en lue kun ne on niin raskaita samojen nimimerkkien salvan kalistelujen takia.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ennustelen liigajoukkueiden voimasuhde-ketjuun jonkin sortin elämää syntyväksi, siellä nimittäin @McTorso laittelee perinteikkäitä arvioitaan kehiin. Syön hattuni jos niistä ei keskustelua synny.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko itsemoderointia valittaa siitä, että eihän poppareita etukäteen hankita jonkun oletetun tulevaisuuden perusteella.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ennustelen liigajoukkueiden voimasuhde-ketjuun jonkin sortin elämää syntyväksi, siellä nimittäin @McTorso laittelee perinteikkäitä arvioitaan kehiin. Syön hattuni jos niistä ei keskustelua synny.
Meinasin jo udella miksi lähtenyt nöyristelemään tuossa hyökkäystä arvioitaessa, mutta tyydyn seuraamaan sivusta.

Ja kivahan se että jollain löytyy luottoa omaan tiimiin. Olettaen siis että arvosteluasteikkonsa korkein lukema oli 10.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä helvettiä joko se touhu on siellä taas alkanut? Nyt jo ennen juhannusta?! Siis jumalauta kesäkuussa aletaan venyttään pippeliä siitä mikä joukkue on 14.9 valmis kauteen. Eihän tuolla ole edes pelaajia julkistettu. Saisi laittaa trollille parin kuukauden huilit voisi sitten elokuussa tulla kirjoittelemaan uudestaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Voimasuhde-ketjun rinnakkaistodellisuus on kyllä eräs huikeimmista "triideistä" tällä palstalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Futiksen mm-skaboissa on aihioita. Eilisiltainen Argentiinan esitys edesauttoi huomattavasti. Ja alkava juhannus. Vähän toivon, ettei trolligloryhunter tule nyt järjestämään pakkaa, jottei löydy yhteistä säveltä muulle porukalle. Olen minäkin ottanut osaa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Blues juniors ja Kiekko-Espoo ketjuissa on yhdellä trollaajalla auennut korkki kunnolla. Ihan koomista seurattavaa, kun monologia tulee ja kirjoitusvirheet lisääntyvät samaa tahtia, kun ilta etenee ja näköjään pullo tyhjenee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Blues juniors ja Kiekko-Espoo ketjuissa on yhdellä trollaajalla auennut korkki kunnolla. Ihan koomista seurattavaa, kun monologia tulee ja kirjoitusvirheet lisääntyvät samaa tahtia, kun ilta etenee ja näköjään pullo tyhjenee.
Samaa seuraillut pitkin paivaa. Ja kyseessa on viela kaveri joka ei kuollakseenkaan saa kohdistettua vastauksia suoraan viesteihin. Nain ulkopuolisen silmissa @ErkkaMailainen on vain katkera Unitedin kaatumisesta ja yrittaa huudella K-Espoota alas. Lapinakyvan saalittavasti
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulla on kirjaimellisesti popparipussi pöydällä, tosin niistä tuppaa irtoamaan erilaista kuorenpalaa joka jää kurkkuun ikävästi kiinni, joten en tiedä syönkö moisia ollenkaan. Voin kuitenkin ottaa ne esiin aina kun Jatkoajassa tapahtuu. Politiikka- ja mamu/suvis/natsi/feministi-ketjuja varten en viitsi ottaa, ne ovat kuitenkin ikiliikkujia joihin tulee sivukaupalla tekstiä juhannuksenakin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voimasuhde-ketjun rinnakkaistodellisuus on kyllä eräs huikeimmista "triideistä" tällä palstalla.
Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...
Nyt alkaa jutut olla jo klassikkoainesta Pajuluoman Maukan kaveruudesta lähtien. Mahtava ketju.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hain poppareita parempaa, eli Pirkka-sipsejä ja lähdin seikkailemaan tuonne Pride-ketjuun. Mutta pettymyshän se oli. Tuota samaa mutku ja sitku ja en mä, mutta.. meininkiä se oli kuin aikasemminkin.

Harmittaa, mutta minkäs tekee kun on itse muita parempi ja fiksumpi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hain poppareita parempaa, eli Pirkka-sipsejä ja lähdin seikkailemaan tuonne Pride-ketjuun. Mutta pettymyshän se oli. Tuota samaa mutku ja sitku ja en mä, mutta.. meininkiä se oli kuin aikasemminkin.

Harmittaa, mutta minkäs tekee kun on itse muita parempi ja fiksumpi.
Se on sitä nykyajan keskustelukulttuuria kun ei edes pyritä ymmärtämään toisten argumenttejä tai vastaamaan niihin kysymyksiin ja rummutetaan vaan omaa agendaa ja asian vierestä kun ei muuta keksitä. Koska se nyt vaan on niin kun se on se oikea mielipide. Faktaahan ei tarvitse olla, riittää että on oikealla asialla.
 

teppana

Jäsen
Se on sitä nykyajan keskustelukulttuuria kun ei edes pyritä ymmärtämään toisten argumenttejä tai vastaamaan niihin kysymyksiin ja rummutetaan vaan omaa agendaa ja asian vierestä kun ei muuta keksitä. Koska se nyt vaan on niin kun se on se oikea mielipide. Faktaahan ei tarvitse olla, riittää että on oikealla asialla.

Näin omaan silmään sinä kyllä tulet esiin kaikista eniten yllä kuvaamallasi tavalla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Näin omaan silmään sinä kyllä tulet esiin kaikista eniten yllä kuvaamallasi tavalla.
Kerrot varmaan mikä se oikea asia on mitä minä olen ajamassa? Olisi mukava tietää. Aika perinteistä että kun ei itsellä riitä rahkeet, niin tullaan tänne sit lässyttään.
 

teppana

Jäsen
Kerrot varmaan mikä se oikea asia on mitä minä olen ajamassa? Olisi mukava tietää. Aika perinteistä että kun ei itsellä riitä rahkeet, niin tullaan tänne sit lässyttään.

Oikeastaan ihan jokaisessa ketjussa missä kirjoitat tyylisi on tyhjää mouhottamista ja yksisilmäistä pirujen seinälle maalailua. Ja itsehän tulit tänne lässyttämään. Taisin kirjoittaa ensimmäisen viestini tähän ketjuun koskaan.

Ei siinä, saahan sitä olla mitä mieltä tahansa ja tieten tahtoen käydä sotaa omia ennakkoluuloja ja olkinukkeja vastaan. Itse väsähdin käytännössä yhden illan aikana kyvyttömyyteesi ymmärtää vastapuolen argumentteja tai tarkoitusperiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oikeastaan ihan jokaisessa ketjussa missä kirjoitat tyylisi on tyhjää mouhottamista ja yksisilmäistä pirujen seinälle maalailua. Ja itsehän tulit tänne lässyttämään. Taisin kirjoittaa ensimmäisen viestini tähän ketjuun koskaan.

Ei siinä, saahan sitä olla mitä mieltä tahansa ja tieten tahtoen käydä sotaa omia ennakkoluuloja ja olkinukkeja vastaan. Itse väsähdin käytännössä yhden illan aikana kyvyttömyyteesi ymmärtää vastapuolen argumentteja tai tarkoitusperiä.
No ne niiden vastapuolen "argumenttien" tarkoitusperähän on jo kaikille ollut selvää. Se että ei ole mitään mahdollista väärää missään. Sitten kun olisi vielä argumentteja, niin se olisi hyvä. Vähiin on jäänyt. Kyllä minä mielelläni käyn dialogia, jos sellaista joku haluaa käydä. Sääli että ihmiset sokaistuvat jonkin asian täydellisyydelle noin helposti ja sen jälkeenhän voi kaiken sivuuttaa argumentillä, mutku se nyt on niin. Ei kovin hedelmällistä keskustelua moinen. Varsinkin kun ne kysymykset kaikuu kuuroille korville ja jää vastaamatta ja kaikki aika menee johonkin ylimääräiseen nysväämiseen asian vierestä.
 
K

kiwipilot

Kerrot varmaan mikä se oikea asia on mitä minä olen ajamassa? Olisi mukava tietää. Aika perinteistä että kun ei itsellä riitä rahkeet, niin tullaan tänne sit lässyttään.

Mitä helvettiä? Sinähän se tulit tänne ensiksi parkumaan.

On varmaan kohtuullisen raskasta olla sinä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä helvettiä? Sinähän se tulit tänne ensiksi parkumaan.

On varmaan kohtuullisen raskasta olla sinä.
On varmaan kohtuullisen raskasta mennä ympäri foorumia lainaileen jotain minun aiheeseen liittymättömiä viestejä ja sen jälkeen sönköttään näitä hyökkäyksiä minua vastaan persoonana. Varmaan sinulla on aiheeseenkin jotain sanottavaa?
 
K

kiwipilot

On varmaan kohtuullisen raskasta mennä ympäri foorumia lainaileen jotain minun aiheeseen liittymättömiä viestejä ja sen jälkeen sönköttään näitä hyökkäyksiä minua vastaan persoonana. Varmaan sinulla on aiheeseenkin jotain sanottavaa?

Ei, ei suinkaan ole ollenkaan raskasta. Tuntuu vaan olevan niin, että sinä olet parkumassa kaikissa vähänkään mielenkiintoisissa sekä ajankohtaisissa ketjuissa mikä tekee noista säikeistä kohtuullisen raivostuttavaa luettavaa. Se taas sattuu silmiin ja välillä hieman jopa vituttaa. Kiitettävästi olet ottanut edesmenneen Kisapuiston roolin palstan virallisena tyhjänä tynnyrinä. Ettekös te muuten ole samalta kylältä kotoisinkin?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei, ei suinkaan ole ollenkaan raskasta. Tuntuu vaan olevan niin, että sinä olet parkumassa kaikissa vähänkään mielenkiintoisissa sekä ajankohtaisissa ketjuissa. Se taas sattuu silmiin ja välillä hieman jopa vituttaa. Kiitettävästi olet ottanut edesmenneen Kisapuiston roolin palstan virallisena tyhjänä tynnyrinä. Ettekös te ole samalta kyliltä kotoisinkin?
Emme ole. Enkä ymmärrä mitä tekemistä sillä on minkään kanssa? Sinähän olet ainakin minun huomioni mukaan parkumassa joka ketjussa mihin minä kirjoitan, että miten paska henkilö minä olen. Ei tehnyt tämäkään poikkeusta. Joten mielenkiintoinen näkökanta tulla trollaamaan, jälleen ja sitten selittää että minä parun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös