Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 147 900
  • 1 280

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Pakkien Pistepörssiveto:

Edit: joo pari minuuttia myöhässä

Hah, mietin lähdenkö Burnsilla vai Carlsonilla, samat sävelet näköjään siellä. Todettakoon, että luotan Burnsiin enemmän mutta lyömällä vetoa Sharksin pelaajan puolesta olisin sinetöinyt tappion ekalla rundilla joten meni nyt näin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Lopetan vääntämisen tähän. Toronto ja Tampa Bay mun puolesta jakakoon potin. Laita @viikst 10€ mulle luuserivedosta niin ollaan sujut. Sopikaa loput keskenänne. Ens vuonna hei sit sama veto uusiks.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lopetan vääntämisen tähän. Toronto ja Tampa Bay mun puolesta jakakoon potin. Laita @viikst 10€ mulle luuserivedosta niin ollaan sujut. Sopikaa loput keskenänne. Ens vuonna hei sit sama veto uusiks.
Torontollehan tuo potti ei kuulu missään tapauksessa, jos katsotaan NHL:n sivujen mukaan suoraan missä joukkueessa pelaajat tekivät 20 maalia tai enemmän, voittaa Tampa Bay. Jos taas katsotaan missä joukkueessa oli kauden lopussa 20 maalin pelaajia eniten, voittaa Pittsburgh. Eli potti kuuluu joko Tampa Bayta tai Pittsburghia veikanneelle, tai jaettuna molemmille.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Torontollehan tuo potti ei kuulu missään tapauksessa, jos katsotaan NHL:n sivujen mukaan suoraan missä joukkueessa pelaajat tekivät 20 maalia tai enemmän, voittaa Tampa Bay. Jos taas katsotaan missä joukkueessa oli kauden lopussa 20 maalin pelaajia eniten, voittaa Pittsburgh. Eli potti kuuluu joko Tampa Bayta tai Pittsburghia veikanneelle, tai jaettuna molemmille.
On täällä Torontoakin useamman kerran saatu voittajaksi. Vedon aloittajakin pisti asiassa päänsä pensaaseen, eikä asiaan saatu mitään selvyyttä. Mun puolesta unohdetaan koko veto ja vedetään ens vuonna uusiks. Voin olla vedon aloittaja ja lupaan kauden jälkeen ilmoittaa kuka voittaa. Sääntöjä en tiedä koko kauden aikana, eikä minun tarvitsekkaan koska pyysin muita osallistumaan aloittamaani vetoon.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Löytyykö kellään kiinnostusta tällaiseen?:

Kilpaillaan viidessä kategoriassa/playoff-kierros. Kategoriat olisivat Maalit, Syötöt, Pisteet, Pakkien pisteet sekä Viisikkopisteet (3 hyökkääjää+2 pakkia. saa olla eri joukkueista). (Nämä tulivat vain ensimmäisenä mieleen, saa ehdottaa korvaavia jos ei miellytä)
Jokainen kategoria on arvoltaan 10€, eli 50€ per kierros, neljän kierroksen yhteenlaskuttu summa siis loogisesti 200€. Kaikessa yksinkertaisuudessaan valitaan pelaaja/pelaajat ennen kierroksen alkua jokaiseen kategoriaan ja jännitetään kierroksen loppuun saakka. Jokaiselle kierrokselle saa valita uudet pelaajat jäljellä olevista joukkueista. Ja HUOM! pelataan siis playoff-kierroksen tilastoista, eli jos Ovechkin painaa 6 rysää playoffien avauskierroksella ja toisella 0, niin Ovechkinin maalisaldo toisella kierroksella on 0. Simple as that.

Tasatilanteissa ei ole mitään tie breakereita, vaan kumpikaan ei maksele mitään kyseisestä kategoriasta. Edellisen kierroksen häviäjä saa valita ensin pelaajansa seuraavalle kierrokselle (kategoriavoittojen mennessä tasan 2-2, viisikkovedon häviäjä voisi valita ensin, se tuskin menee enää tasan).
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Eeli Tolvanen

Mikko Rantanen

Tyson Jost

Alex Kerfoot

Patrik Laine

Kyle Connor

Joel Armia

Nikolaj Ehlers

Jack Roslovic

Joel Eriksson Ek

Alex Tuch

Adrian Kempe

Alex Iafallo

Kevin Labanc

Evander Kane

Adam Erne

Anthony Cirelli

Yanni Gourde

Brayden Point

Jesper Bratt

Taylor Hall

Nico Hishcier

Pavel Zacha

Miles Wood

Jake Debrusk

Ryan Donato

Chandler Stephenson

Jakub Vrana

Shane Gersich

Pierre Luc Dubois

Zach Aston-Reese

Dominik Simon

Travis Konecny

Oskar Lindblom

Nolan Patrick

Ivan Provorov

Mikhail Sergachev

Will Butcher

Samuel Girard




Tässä listattuna pelaajia, jotka pelaavat tänä keväänä ensimmäiset pudotuspelinsä, ei toki kaikkia. Listan ulkopuoleltakin voi ottaa halutessaan pelaajan, jolla ei vielä urallaan ole pudotuspelejä pelattuna NHL:ssä. Ensikertalaisten pistepörssi-veto voitaisiin siis laittaa vireille. Esimerkiksi 15€ per osallistuja. Mikäli menee veto tasan, niin ensimmäisenä katsotaan maalit, jos nekin tasan niin vähemmän otteluita pelannut voittaa.


Ensikertalaisten pistepörssi:


Brayden Point @TheKing8Hockey
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eeli Tolvanen

Mikko Rantanen

Tyson Jost

Alex Kerfoot

Patrik Laine

Kyle Connor

Joel Armia

Nikolaj Ehlers

Jack Roslovic

Joel Eriksson Ek

Alex Tuch

Adrian Kempe

Alex Iafallo

Kevin Labanc

Adam Erne

Anthony Cirelli

Yanni Gourde

Brayden Point

Jesper Bratt

Taylor Hall

Nico Hishcier

Pavel Zacha

Miles Wood

Jake Debrusk

Ryan Donato

Chandler Stephenson

Jakub Vrana

Shane Gersich

Pierre Luc Dubois

Zach Aston-Reese

Dominik Simon

Travis Konecny

Oskar Lindblom

Nolan Patrick

Ivan Provorov

Mikhail Sergachev

Will Butcher

Samuel Girard


Tässä listattuna pelaajia, jotka pelaavat tänä keväänä ensimmäiset pudotuspelinsä, ei toki kaikkia. Listan ulkopuoleltakin voi ottaa halutessaan pelaajan, jolla ei vielä urallaan ole pudotuspelejä pelattuna NHL:ssä. Ensikertalaisten pistepörssi-veto voitaisiin siis laittaa vireille. Esimerkiksi 15€ per osallistuja. Mikäli menee veto tasan, niin ensimmäisenä katsotaan maalit, jos nekin tasan niin vähemmän otteluita pelannut voittaa.


Ensikertalaisten pistepörssi:


Brayden Point @TheKing8Hockey

Patrik Laine tänne.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eeli Tolvanen

Mikko Rantanen

Tyson Jost

Alex Kerfoot

Patrik Laine

Kyle Connor

Joel Armia

Nikolaj Ehlers

Jack Roslovic

Joel Eriksson Ek

Alex Tuch

Adrian Kempe

Alex Iafallo

Kevin Labanc

Adam Erne

Anthony Cirelli

Yanni Gourde

Brayden Point

Jesper Bratt

Taylor Hall

Nico Hishcier

Pavel Zacha

Miles Wood

Jake Debrusk

Ryan Donato

Chandler Stephenson

Jakub Vrana

Shane Gersich

Pierre Luc Dubois

Zach Aston-Reese

Dominik Simon

Travis Konecny

Oskar Lindblom

Nolan Patrick

Ivan Provorov

Mikhail Sergachev

Will Butcher

Samuel Girard


Tässä listattuna pelaajia, jotka pelaavat tänä keväänä ensimmäiset pudotuspelinsä, ei toki kaikkia. Listan ulkopuoleltakin voi ottaa halutessaan pelaajan, jolla ei vielä urallaan ole pudotuspelejä pelattuna NHL:ssä. Ensikertalaisten pistepörssi-veto voitaisiin siis laittaa vireille. Esimerkiksi 15€ per osallistuja. Mikäli menee veto tasan, niin ensimmäisenä katsotaan maalit, jos nekin tasan niin vähemmän otteluita pelannut voittaa.


Ensikertalaisten pistepörssi:


Brayden Point @TheKing8Hockey
Mulle Nikolaj Ehlers
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ei mulla muuta.

Brayden Point muuten tässä vedossa kova heppa.

Kakkosylivoiman jässikkä, joka ottaa tukkaan Krejciltä sitten idän välierissä. 0+0.

Tai ainakin niin teikäläinen toivoo!
 

Nick Neim

Jäsen
Hauska muuten, että 9 puolustajaa tuohon on jo valittu, mutta mun "kolmospicki" (tai no ok, ehkä nelos, mutta ihan kärkipäätä silti) olisi edelleen vapaana.

Kertoo mielestäni siitä, että hyviä vaihtoehtoja on paljon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hauska muuten, että 9 puolustajaa tuohon on jo valittu, mutta mun "kolmospicki" (tai no ok, ehkä nelos, mutta ihan kärkipäätä silti) olisi edelleen vapaana.

Kertoo mielestäni siitä, että hyviä vaihtoehtoja on paljon.

Big Buff anyone?
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
On täällä Torontoakin useamman kerran saatu voittajaksi. Vedon aloittajakin pisti asiassa päänsä pensaaseen, eikä asiaan saatu mitään selvyyttä. Mun puolesta unohdetaan koko veto ja vedetään ens vuonna uusiks. Voin olla vedon aloittaja ja lupaan kauden jälkeen ilmoittaa kuka voittaa. Sääntöjä en tiedä koko kauden aikana, eikä minun tarvitsekkaan koska pyysin muita osallistumaan aloittamaani vetoon.

Rupeen kanssa kallistumaan siihen, että ei tuosta enää kehtaa rahoja peria, vaikka ihan joukkuekohtaisia tilastoja tuijottamalla Tampa voiton ansaitsisikin. Vähän liian monitulkinnallisesti veto ilmaistu.
Ellei nyt hävinneet osapuolet välttämättä halua maksaa, niin mulle on ihan ok, vaikka rahaa ei siirtyisi mihinkään suuntaan.



Ja samalla tuohon pakkien pistepörssivetoon Drew Doughtylla mukaan.

Pakkien Pistepörssiveto:

Roman Josi, @Kari Runk
Seth Jones, @cheap_shot
P.K Subban, @eeMule
Victor Hedman, @Esoppi
John Carlson, @SVSV
Brent Burns, @Kultakarinkane
Torey Krug, @Linnunpelätin
Kris Letang @Zohan
Ryan Ellis @Lico
Drew Doughty @viikst
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Rupeen kanssa kallistumaan siihen, että ei tuosta enää kehtaa rahoja peria, vaikka ihan joukkuekohtaisia tilastoja tuijottamalla Tampa voiton ansaitsisikin. Vähän liian monitulkinnallisesti veto ilmaistu.
Ellei nyt hävinneet osapuolet välttämättä halua maksaa, niin mulle on ihan ok, vaikka rahaa ei siirtyisi mihinkään suuntaan.



Ja samalla tuohon pakkien pistepörssivetoon Drew Doughtylla mukaan.

Pakkien Pistepörssiveto:

Roman Josi, @Kari Runk
Seth Jones, @cheap_shot
P.K Subban, @eeMule
Victor Hedman, @Esoppi
John Carlson, @SVSV
Brent Burns, @Kultakarinkane
Torey Krug, @Linnunpelätin
Kris Letang @Zohan
Ryan Ellis @Lico
Drew Doughty @viikst

Ite ainakin makselen, jos saatte sovittua kuka/ketkä voitti.
 

Largo

Jäsen
Arvaa 30 maalin miehet-veto alkaa myös häämötellä loppujaan. Kuten muistatte varmaan kaikki säännöistä, jos valitsemasi pelaaja ei ole tehnyt 30 maalia runkosarjan loppuun mennessä, tulee siitä yksi piste, kun taas kaikista 30 maalin miehistä tulee piste.

@Lico

8 30:n maalin miestä 24:stä eli 8-16= -8.

@Lättyä

12 30:n maalin miestä 31:stä eli 12-19= -7

@Largo

15 30:n maalin miestä 29:stä eli 15-14= 1

@Linjatuomari

12 30:n maalin miestä 24:stä eli 12-12 = 0

@SouthernSun76

10 30:n maalin miestä 30:stä eli 10-20= -10

@Linnunpelätin

10 30:n maalin miestä 26:sta eli 10-16= -6

(Molkkekin oli mukana, mutta hilpasi palstalta vuoden lopussa, kun jäi meikäläiselle ainakin velkaa.)

@Largo sekä @Linjatuomari ratkovat voiton.
Tämä meni meikäläiselle, mikähän meillä oli panoksena?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tämä meni meikäläiselle, mikähän meillä oli panoksena?

Lainataan käyttäjän @Jokujoonas veto ehdotusta Liigan puolelta, hieman muuttaen speksejä:

- Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 30 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.
- Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.
- Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 30 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 30 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.
- Panos voisi olla vaikka 20€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.
- Yksi ulkopuolinen käyttäjä voisi myös ottaa jokaisen listan vastaan ja julkaista ne sovittuun deadlineen mennessä.
- Jokainen on vastuussa omista pisteistään, kun kaikki ovat omat pisteensä laskeneet ja julkaisseet, voidaan tehdä tarkistuslaskenta. Toki jos joku haluaa, niin kerätkööt kaikki mun puolesta ja laskekoot.

Halukkaat laittakoot nimensä jonon jatkoksi:

Lico

20 euroa naamari. Vähennä suoraan mun osuus siitä mitä olit velkaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös