@HankMoody nyt voisit valita uuden joukkueen Starsin tilalle.
Joo, kiitos muistutuksesta. Mä voisin Ducksiin vaihtaa.
@HankMoody nyt voisit valita uuden joukkueen Starsin tilalle.
Mä haluaisin haastaa neljä nopeinta Playoff 2018 pakkiparit -vetoon!
- Kukin pelaaja valitsee vuorotellen pakkiparin järjestyksessä 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1.
- Kun puolustaja on valittu, samasta joukkueesta ei saa enää valita toista puolustajaa.
- Voittaja on se, kenen pakkiparin yhteenlasketut tehopisteet ja plus-miinus-tilasto on suurin viimeisen finaalipelin jälkeen.
Esim. Klingberg (2+7=9, -2) - Karlsson (4+12=16, +3) = 26 pistettä
Tiebraker: 1. maalit, 2. syötöt, 3. plus-miinus-tilasto, 4. potti jakoon
- Panos 25€, eli voittaja saa 100 euroa
Who's bloody with me?
Jo perinteeksi muodostunut, kolmatta kertaa järjestettävä playofien kahdeksikkoveto minun ja Licon välillä on saanut alkunsa juuri pidetyssä varaustilaisuudessa. Tällaisiin kahdeksikkoihin päädyttiin:
LostHorizonin kahdeksikko
Filip Forsberg - Sidney Crosby - Auston Matthews - Ryan Getzlaf - Taylor Hall
Drew Doughty - John Carlson - Matt Dumba
Licon kahdeksikko
Brad Marchand - Mark Scheifele - Claude Giroux - Nathan MacKinnon - Patrick Kane
Victor Hedman - Brent Burns - Seth Jones
@Lico vahvistanee.
Tämä pisti silmään?Licon kahdeksikko
Brad Marchand - Mark Scheifele - Claude Giroux - Nathan MacKinnon - Patrick Kane
Mä haluaisin haastaa neljä nopeinta Playoff 2018 pakkiparit -vetoon!
- Kukin pelaaja valitsee vuorotellen pakkiparin järjestyksessä 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1.
- Kun puolustaja on valittu, samasta joukkueesta ei saa enää valita toista puolustajaa.
- Voittaja on se, kenen pakkiparin yhteenlasketut tehopisteet ja plus-miinus-tilasto on suurin viimeisen finaalipelin jälkeen.
Esim. Klingberg (2+7=9, -2) - Karlsson (4+12=16, +3) = 26 pistettä
Tiebraker: 1. maalit, 2. syötöt, 3. plus-miinus-tilasto, 4. potti jakoon
- Panos 25€, eli voittaja saa 100 euroa
Who's bloody with me?
Löytyisikö tällaiseen kisaan kolmea kiinnostunutta palstalaista?
NHL Playoff Challenge 2018 - Google Sheets
Valitsemisen voisi aloittaa heti, kun pleijarijoukkueet ovat selvillä ja osallistujat kasassa. Valinnat tehdään YV-ketjussa ja kaikki valinnat pitää tietysti saada loppuun ennen pleijareiden alkua (ti-ke-yö) eli osallistuminen vaatii pienimuotoista läsnäoloa/tavoitettavuutta JA:ssa. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa ilmoitus tähän ketjuun tai YV:nä minulle ja kertokaa monentenako haluatte draftata (1./2./3./4., nopein saa haluamansa paikan jne. Itse draftaan sillä paikalla, mikä jää valitsematta).
Tämä pisti silmään?
Kai siellä Vegasilla olisi ollut joku pelaaja, joka tekisi enemmän pisteitä, kuin Kane?
Tämä pisti silmään?
Muistutuksena vielä tämä, josta aiemmin mainitsin. Jos saadaan peli käyntiin tämän illan aikana, niin OK. Muutoin menee liian tiukalle aikataulun suhteen.
@Lico n kanssa tosiaan runkosarjassa pelattiin tuo pelaajien tehopisteisiin perustuva O/U-veto, joka ratkesi YHDEN pelaajan YHTEEN pisteeseen eli Paul Stastnylle yksi piste lisää, olisi voitto muljahtanut Licon suuntaan! Tästä johtuen oli tietysti pakko saada revanssi pudotuspeleihin ja tällaisilla ukoilla lähdetään taistoon samalla panoksella (50€) kuin runkosarjassa.
PLAYOFFS Player Points O/U Romppanen vs. Lico - Google Sheets
Pidin @LostHorizon :lle viime keväänä antamani lupauksen eli lupasin valita Patrick Kanen, koska hän kusi kaverin muroihin viime kevään paskoilla esityksillä. Ei sen ihmeellisempää!
Tarkistakaa vielä omanne ja sanokaa jos on joku virhe (varmistan kyllä viestistä virheen paikkansapitävyyden, eli ei onnistu voittajan vaihtaminen). Tämä sen takia, että kun muuttelin samaan muotoon bracketit, on saattanut tulla joku huolimattomuusvirhe tms.
Stanley Cup -voittajasta olitte kaikki samaa mieltä.
Ah, niinpäs olikin, muistin väärin...Kaikki muuten ok, mut Forsbergille ennustin Conn Smythen. Ja sekään ei liity itse vetoon.
Pakkipari-vedon varaukset on tehty. Tässä kisailijoiden parit.
V-G-
Subban - Carlson
@H.J.Simpson
Hedman - Byfuglien
@Lico
Burns - Jones
@viikst
Doughty - Krug
@LostHorizon
Letang - Rielly
Tsemppiä kaikille ja paras veikkaus voittakoon!
V-G-
Subban - Carlson
@H.J.Simpson
Hedman - Byfuglien
@Lico
Burns - Jones
@viikst
Doughty - Krug
@LostHorizon
Letang - Rielly
V-G-
Subban - Carlson
@H.J.Simpson
Hedman - Byfuglien
@Lico
Burns - Jones
@viikst
Doughty - Krug
@LostHorizon
Letang - Rielly
Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia. Millä joukkueella on eniten yli maalin miehiä joukkueessa, voittaa. Mun mielestä se on silloin Tampa. Jos Namestnikovia ei lasketa niin voittaja lienee silloin Toronto. Jos siis mennään NHL:n omien tilastojen mukaan. Namestnikov ei tosiaan enää Tampassa pelaa, mutta ehti tehdä 20 maalia. Muut saa päättää, itse olen jäävi tekemään päätöstä. En osannut kuvietella että yli 20 maalin mies myydään hyvästä joukkueesta, joten kuvittelin että tilastoissa olevat pelaajat on kaikki vielä joukkueessa mukana kärki tiimien osalta.Vedon aloitusviesti.
Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia. Millä joukkueella on eniten yli maalin miehiä joukkueessa, voittaa. Mun mielestä se on silloin Tampa. Jos Namestnikovia ei lasketa niin voittaja lienee silloin Toronto. Jos siis mennään NHL:n omien tilastojen mukaan. Namestnikov ei tosiaan enää Tampassa pelaa, mutta ehti tehdä 20 maalia. Muut saa päättää, itse olen jäävi tekemään päätöstä. En osannut kuvietella että yli 20 maalin mies myydään hyvästä joukkueesta, joten kuvittelin että tilastoissa olevat pelaajat on kaikki vielä joukkueessa mukana kärki tiimien osalta.
Lähteekö seuraavanlaiseen playoff-vetoon muutama tyyppi mukaan:
- Yhteensä 4 osallistujaa
- Jokainen valitsee 4 pelaajaa itselleen (2 hyökkääjää + 2 pakkia)
- Yksi pelaaja jokaisesta joukkueesta
- Lopuksi lasketaan joukkueen pistekeskiarvo/ottelu yhteen ja paras voittaa (tasatilanteessa enemmän otteluita pelanneet ovat edellä)
- Panos 25€/osallistuja
(Vetoon mukaan lähtijöiltä vaaditaan historiaa täällä lyödyistä vedoista ja niiden maksamisesta)
Mulle sopii hyvin.