Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 149 064
  • 1 280

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eikös tämä pitäisi olla 8v8 veto, mikäli samasta joukkueesta ei saa ottaa toista pelaajaa? 16 joukkuetta kuitenkin kokonaisuudessaan playoffeissa. Tämä kiinnostaisi itseänikin, esim. 30€ vedon voisin ottaa.

Sieltähän se tulikin se korjaus. Epäilinkin jotain aivokäyrän vinksahtamista. Kiitos.

@Uniquewn :lle varmaan 8vs8 sopii myös? Sitä tosiaan tarkoitin. Molemmat käy 50e per pala. Ja @H.J.Simpson asia pihvi myöskin.

Tehdään valintoja vaikka sunnuntaina aikasintaan, jos kaikki pudotuspelijoukkueet ovat selvinneet.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
@Uniquewn :lle varmaan 8vs8 sopii myös? Sitä tosiaan tarkoitin. Molemmat käy 50e per pala. Ja H.J.Simpson asia pihvi myöskin.

Tehdään valintoja vaikka sunnuntaina aikasintaan, jos kaikki pudotuspelijoukkueet ovat selvinneet.

16vs16 käy myös niin, että molemmista otetaan yksi (noin sen sisäistin, kun luin huolimattomasti). Mutta eipä sen väliä ole, kumpi vaan käy. Ja sunnuntai käy varmaankin myös.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
16vs16 käy myös niin, että molemmista otetaan yksi (noin sen sisäistin, kun luin huolimattomasti). Mutta eipä sen väliä ole, kumpi vaan käy. Ja sunnuntai käy varmaankin myös.

Alunperin tosiaan tarkoitin 8vs8, mutta käy myös 16vs16. Jää ainakin virhearvioille varaa. Päätä sä tai voidaan viikonloppuna!
 

Gemondo

Jäsen
Lähteekö seuraavanlaiseen playoff-vetoon muutama tyyppi mukaan:
  • Yhteensä 4 osallistujaa
  • Jokainen valitsee 4 pelaajaa itselleen (2 hyökkääjää + 2 pakkia)
  • Yksi pelaaja jokaisesta joukkueesta
  • Lopuksi lasketaan joukkueen pistekeskiarvo/ottelu yhteen ja paras voittaa (tasatilanteessa enemmän otteluita pelanneet ovat edellä)
  • Panos 25€/osallistuja

(Vetoon mukaan lähtijöiltä vaaditaan historiaa täällä lyödyistä vedoista ja niiden maksamisesta)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vedetään se 16vs16! Ja ilmeisesti kokonaispistemäärä ratkaisee, tasapisteissä isompi maalimäärä?

Näinpä. Olin aikeissa tie-breikkereitä sitten myöhemmin ehdotella, mutta tuota itsekin ajattelin.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Sieltähän se tulikin se korjaus. Epäilinkin jotain aivokäyrän vinksahtamista. Kiitos.

@H.J.Simpson asia pihvi myöskin.

Tehdään valintoja vaikka sunnuntaina aikasintaan, jos kaikki pudotuspelijoukkueet ovat selvinneet.

Kyllä mulle käy kanssa tuo, että molemmat saa ottaa yhden pelaajan/joukkue, että tulee se 16v16 tai sitten 8v8, ettei tule samoista joukkueista pelaajia. Ei sen niin väliä.

Tulen sunnuntai-iltana reissusta, voidaan silloin tosiaan katsoa noita valintoja, mikäli playoff-joukkueet ja -parit ovat selvillä
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lähteekö seuraavanlaiseen playoff-vetoon muutama tyyppi mukaan:
  • Yhteensä 4 osallistujaa
  • Jokainen valitsee 4 pelaajaa itselleen (2 hyökkääjää + 2 pakkia)
  • Yksi pelaaja jokaisesta joukkueesta
  • Lopuksi lasketaan joukkueen pistekeskiarvo/ottelu yhteen ja paras voittaa (tasatilanteessa enemmän otteluita pelanneet ovat edellä)
  • Panos 25€/osallistuja

(Vetoon mukaan lähtijöiltä vaaditaan historiaa täällä lyödyistä vedoista ja niiden maksamisesta)

Meikä vois tulla tähän mukaan!

Varmistan vielä, että lasketaan siis joukkueen pelaajien kokonaispistemäärä/ottelu eikä lasketa jokaisen pelaajan pistekeskiarvoa yhteen?

Eli mun joukkueen pelaajat tekee 100 pistettä sadassa ottelussa = saldo on 1 eikä neljän pelaajan pistekeskiarvoa yhteen mallia 1 + 1 + 1 + 1 = 4?

Parempi varmistaa, kun mietitytti kieliasu. Oon huano näissä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kyllä mulle käy kanssa tuo, että molemmat saa ottaa yhden pelaajan/joukkue, että tulee se 16v16 tai sitten 8v8, ettei tule samoista joukkueista pelaajia. Ei sen niin väliä.

Tulen sunnuntai-iltana reissusta, voidaan silloin tosiaan katsoa noita valintoja, mikäli playoff-joukkueet ja -parit ovat selvillä

Selvä homma. 16vs16 käy myös.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Lähteekö seuraavanlaiseen playoff-vetoon muutama tyyppi mukaan:
  • Yhteensä 4 osallistujaa
  • Jokainen valitsee 4 pelaajaa itselleen (2 hyökkääjää + 2 pakkia)
  • Yksi pelaaja jokaisesta joukkueesta
  • Lopuksi lasketaan joukkueen pistekeskiarvo/ottelu yhteen ja paras voittaa (tasatilanteessa enemmän otteluita pelanneet ovat edellä)
  • Panos 25€/osallistuja

(Vetoon mukaan lähtijöiltä vaaditaan historiaa täällä lyödyistä vedoista ja niiden maksamisesta)
Ehdottomasti olen messissä!
 

Gemondo

Jäsen
Varmistan vielä, että lasketaan siis joukkueen pelaajien kokonaispistemäärä/ottelu eikä lasketa jokaisen pelaajan pistekeskiarvoa yhteen?

Eli mun joukkueen pelaajat tekee 100 pistettä sadassa ottelussa = saldo on 1 eikä neljän pelaajan pistekeskiarvoa yhteen mallia 1 + 1 + 1 + 1 = 4?

Parempi varmistaa, kun mietitytti kieliasu. Oon huano näissä.

Jep, juuri näin. Tämä siksi ettei joukkueen menestyksellä nyt ole periaatteessa mitään merkitystä.

Lico & @V-G- siis mukana, yhtä vielä kaivataan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Innostuinpa käymään samalla kaikki vedot läpi missä olen mukana. Massavedoissa pingaan, jos tiedän todennäköisen voittajan tai ketkä kilpailevat siitä erityisesti. Pahoittelen etukäteen, jos joku veto unohtui, ottakeehan sitten yhteyttä.

Ja tehdään niin, että vaihdellaan sunnuntaina tai maanantaina tilinumeroita.

- @pikkuvaimo kerännee multa 50 euroa, viisikkosi johtaa 40 pisteellä. Edes Gretzky eikä Lemieux tuota eroa kirisi hyväkseni. Onnea!

- @Abdel :n kanssa tiukkaa veteraaniviisikossa, ero hyväkseni 10 pistettä ennen viimeistä viikkoa. Panos 50 euroa.
- saman kaverin kanssa tilanne 15vs15-vedossa liian suuri kurottavaksi, 100 euron panos. Meillä ratkesi aikaisemmin Liigan runkosarjan seitsikkoveto, joka päättyi hyväkseni, joten jos veteraani säilyy mulla, päädymme +-0 rahojen suhteen.

- @Zohan :n kanssa kahdeksikkovedossa tilanne 19 pistettä hyväkseni, tasaista on. Panos tässäkin 50 euroa.
- saman kaverin kanssa tilanne maalintekijä-vedossa on hyväkseni 385 maalia vs. 317 maalia, tässä kohdin uskaltaa tuulettaa 50 euroa.

- @Largo :n kanssa 15vs15-veto meikäläisen hyväksi 19 pisteellä, panoksena 100 euroa. Tasaiseksi menee. Playoffs-veto menee teikäläiselle 100 eurolla ja Hockey GM-vedossa etu on mulle yli 300 pistettä ennen kuin laskin omalta joukkueelta taklaukset, blokkaukset sekä aloitukset. Taitaa mennä meikäläiselle.

- @sinnepäinsä :n kanssa oli 15vs15-veto 30 euron kudilla, 1038 vs. 859 pistettä. Uskaltanee hehkuttaa.

- @LostHorizon otti helpot 60 euroa, ei jäänyt jakoa. Ero yli 100 pistettä tässä vaiheessa meidän hyökkääjä + puolustaja 30vs30-vedossa.

- @Red Label :n kanssa meillä on viime kauden Calder-kelpoisten välinen viisikkoveto tilanteessa 237 - 235 Red Labelin hyväksi, nyt ollaan jännän äärellä. Tämä oli yhdessä vaiheessa jo isosti meikäläiselle, mutta Mitch Marner nosti yksin Red Labelin mukaan taisteluun. Panos 50 euroa.
- saman kaverin kanssa on myös tämän kauden Calder-kelpoisten välinen viisikkoveto, jossa tilanne on murhaavasti 229-169 minulle. Panoksena tässäkin 50 euroa.
- Ja vielä löytyi kolmaskin veto eli Columbus vs. Chicago runkosarjapisteet, jotka nyt menee teikäläiselle kovin selkeästi. 50 euroa tämäkin. Toiselle jää 50 euroa kouraan!

- +34v-viisikoita on @Noppa10 kivasti päivitellyt ja ilmeisesti rahaa on tulossa meikäläiselle, kuten myös U22-vedosta. @FutureHockey @Prof. Puck @Abdel @Noppa10 ovat mukana veteraanimätössä ja @Abdel, @LostHorizon, @Mr. Smith, @Noppa10, @B4rre, @fourtyone sekä @Largo mukana junnuvedossa.

- Tätä erästä massavetoakin joku päivitteli ja @V-G- tosiaan lienee karkaamassa voittoon. Kiitos @Linnunpelätin päivityksestä.

- Suomalaisten pörssivedon voitto menee @Zohan :lle todennäköisesti.

- @Vahamestari voittanee multa 20 euroa, kun väitti, ettei Kucherov voita pistepörssiä.

- @Artturenos :n kanssa Teuvo vs. Forsberg-pisteet ovat tiukassa tilanteessa, yksi piste eroa Teuvon hyväksi. Molemmilla kolme ottelua jäljellä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Liitteet

  • Vetoseurannat.pdf
    67,9 KB · kertaa luettu: 241

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Arvaa 30 maalin miehet-veto alkaa myös häämötellä loppujaan. Kuten muistatte varmaan kaikki säännöistä, jos valitsemasi pelaaja ei ole tehnyt 30 maalia runkosarjan loppuun mennessä, tulee siitä yksi piste, kun taas kaikista 30 maalin miehistä tulee piste.

@Lico

8 30:n maalin miestä 24:stä eli 8-16= -8.

@Lättyä

12 30:n maalin miestä 31:stä eli 12-19= -7

@Largo

15 30:n maalin miestä 29:stä eli 15-14= 1

@Linjatuomari

12 30:n maalin miestä 24:stä eli 12-12 = 0

@SouthernSun76

10 30:n maalin miestä 30:stä eli 10-20= -10

@Linnunpelätin

10 30:n maalin miestä 26:sta eli 10-16= -6

(Molkkekin oli mukana, mutta hilpasi palstalta vuoden lopussa, kun jäi meikäläiselle ainakin velkaa.)

@Largo sekä @Linjatuomari ratkovat voiton.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Täytyy henkisesti varautua siihen että tuo Flyersin kolmikko tulee ohi vielä viimisissä peleissä kolmikkovedossa kun oma kolmikko on melkeen koko kauden kisaa johtanut, olis juuri niin vittumaista kuin olla voi.

@Lico tuo pakkien pisteet kisa Nashville vs Calgary vs Rangers mun ja @Abdel kanssa unohtu sulta tuosta listasta
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jännäksi menee luuseriveto kun Orpik meni syöttämään maalin viime yönä ja on nyt tasoissa Alznerin kanssa. Oliko tasatilanteeseen jotain sääntöä vai meneekö potti jakoon?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jännäksi menee luuseriveto kun Orpik meni syöttämään maalin viime yönä ja on nyt tasoissa Alznerin kanssa. Oliko tasatilanteeseen jotain sääntöä vai meneekö potti jakoon?

Kirjoitin sääntöihin aikanaan, että katsotaan sitä myöhemmin, mutta unohtui täysin. En tiedä oliko viime kaudella joku tie-breaker käytössä, mutta tasapuolisuuden vuoksi päätän tässä, että potti jakoon.

Tuskin ongelmaa syntyy vai?
 

Ferris

Jäsen
Kirjoitin sääntöihin aikanaan, että katsotaan sitä myöhemmin, mutta unohtui täysin. En tiedä oliko viime kaudella joku tie-breaker käytössä, mutta tasapuolisuuden vuoksi päätän tässä, että potti jakoon.

Tuskin ongelmaa syntyy vai?

Mulle sopii potin jakokin, kun en sitäkään tule saamaan. Muistelen viime vuonna samaan aikaan kyselleeni samaa asiaa ja jotenkin jäi mieleen että tiebreakeriksi olisi tuolloin päätetty, että se kumpi on tehnyt vähemmän pisteitä on voittaja, koska pisteiden vähyys oli the main point alunperin kisassa?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jännäksi menee luuseriveto kun Orpik meni syöttämään maalin viime yönä ja on nyt tasoissa Alznerin kanssa. Oliko tasatilanteeseen jotain sääntöä vai meneekö potti jakoon?

Kirjoitin sääntöihin aikanaan, että katsotaan sitä myöhemmin, mutta unohtui täysin. En tiedä oliko viime kaudella joku tie-breaker käytössä, mutta tasapuolisuuden vuoksi päätän tässä, että potti jakoon.

Tuskin ongelmaa syntyy vai?

Mä en jaksa kahlata tämän vuoden ketjua läpi, mutta ainakin viime kaudella sovittiin jo ennen ensimmäisiä pelejä, että VÄHEMMÄN pisteitä tehnyt voittaa...

edit. @Ferris just kiteyttikin tuohon...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mulle sopii potin jakokin, kun en sitä tule saamaan. Muistelen viime vuonna samaan aikaan kyselleeni samaa asiaa ja jotenkin jäi mieleen että tiebreakeriksi olisi tuolloin päätetty, että se kumpi on tehnyt vähemmän pisteitä on voittaja, koska pisteiden vähyys oli the main point alunperin kisassa?

Mä en jaksa kahlata tämän vuoden ketjua läpi, mutta ainakin viime kaudella sovittiin jo ennen ensimmäisiä pelejä, että VÄHEMMÄN pisteitä tehnyt voittaa...

edit. @Ferris just kiteyttikin tuohon...

Totta, näin olikin. Periaatteessa tuossa sääntö-kohdassa viittasin täysin viime kauden sääntöihin, joten perusteet olisi mennä niillä.

Mun moka, kun en niitä ylös laittanut selkeästi. Vaikea sanoa miten toimia, kuitenkin puhutaan sievoisesta summasta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaikea sanoa miten toimia, kuitenkin puhutaan sievoisesta summasta.
Sinä olet tämän vuoden vedon alulle laittanut, joten mun mielestä sulla on päätäntävalta tässä. Päätät miten päätät ja sillä mennään
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Sinä olet tämän vuoden vedon alulle laittanut, joten mun mielestä sulla on päätäntävalta tässä. Päätät miten päätät ja sillä mennään

Sitten me mennään potin jaolla, jos tasatilanteeseen päädytte. Ihan vain koska ei saatu mustaa valkoiselle tätä viime kauden tie-breakeria selvästi aikaisemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös