Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 005
  • 66 812

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Näin tänään aamulla neekerin kadulla kävelemässä kantaen telkkaria. Hätä meinas tulla kun oli niin samannäköinen kun mulla ja kävelinkin si heti ripeesti kotiin tarkastaan onko oma tallella. No sielä se kuitenkin oli puhdistamassa kenkiä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Näin tänään aamulla neekerin kadulla kävelemässä kantaen telkkaria. Hätä meinas tulla kun oli niin samannäköinen kun mulla ja kävelinkin si heti ripeesti kotiin tarkastaan onko oma tallella. No sielä se kuitenkin oli puhdistamassa kenkiä.
Se on jaloa, että olet päästänyt neekerin kartanoon töihin. Alkaa näillä ilmoilla olemaan aika kylmä poimia puuvillaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Koska mahtaa tulla aika, että miehillä ja naisilla myönnetään olevan muitakin eroja kuin pissavehkeet? Nyt poliittinen korrektius estää puolueettoman havainnoinnin. Mä väitän, että osalla miehistä on "raiskausgeeni". Ai miksi? Koska miehet raiskaavat (fakta) ja sille on peruste evoluutiossa. On toki helpompaa vierittää syy yksinomaan pahuuden piikkiin, mutta jos mietitte ihmiskunnan historiaa, niin huomattava osa lapsista on aikojen saatossa syntynyt viholliselta väkisin otetuista naisista. Myös monissa kulttuureissa johtavilla miehillä oli monta vaimoa, joten sen ajan taviksella (tai tämän ajan muslimilla?) ei vaan ollut muuta mahdollisuutta jatkaa sukuaan, kuin ottaa väkisin vihollisen nainen. Ja sitä menoa on kuulkaa jatkunut kauan. Nykyinen käsitys ydinperheestä ja romanttisesta rakkaudesta on verrattaen uusi juttu.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
I like turtles.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli mieleen noista tunnetuin-ketjuista, että yks eukko kerran brassaili mulle keiden kaikkien julkkujen kanssa oli mulkkuillut. Aika hyvä saldo. Muttei ollut Teemu Selännettä, en tiedä lisäsikö myöhemmin kokoelmiinsa. Nykyään se on perheenäitinä ja kaupunginosa-aktiivina vihreässä kuplassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lämmittelybändi. Miksei lämmittelisi yleisön lisäksi myös pääesiintyjää esiintymisvireeseen? Tuli vaan mieleen, kun äsken Tavastialla Jonna Tervomaa kävi laulamassa verkkareissa ja hupparissa Ken Stringfellowin vieraana Superwise-biisin. Ilman mitään esittelyjä tai muuta, kunhan Ken totesi biisin jälkeen lakonisesti "what a surprise" tai sinne päin. Taisi jäädä lämmittelijästä vähät välittävistä baarin puolella kälättäjiltä jäädä huomaamatta, että illan pääesiintyjä kävi jo lavalla.

Vastapainoksi Ken Stringfellow käväisi sitten soittamassa ilman mitään esittelyjä koskettimia jo Jonnan setin alkupuolella. Kun Kielityyppi palasi toisen kerran setin loppupuolella lavalle esittelyjen saattelemana, kitaristi Markus Nordenstreng kysyikin Jonnalta, että huomasitko, että se kävi jo kerran lavalla?

Tyylikästä. Vitun tyylikästä. Siis niinku oikeesti. Mitä sitä nyt vierailuihin tarvitaan jotain kieli ruskeana lipomista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajattelin että olisi aika siistiä jos saisi 100 vuoden asuntolainan bullettina. Sitten kun jälkikasvulle lätkähtäisi maksu hoidettavaksi niin möisivät asunnon.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Miksi Red Hot Chili Peppers on yhä väsynyt ja huono? Vastaus on simppeli. Yksi modernin rockin kovimmista säveltäjistä on poissa. John Frusciante nyt vain on nero joka sävelsi RHCPn suurimmat biisit Flean kanssa. Äijä on myös kitaristina varsin aliarvostettu. Ei teknisin, saatikka nopein, mutta tyylitajua ja ymmärrystä soolojen melodioiden kanssa löytyy miltei yhtä paljon kuin Slashilta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi Red Hot Chili Peppers on yhä väsynyt ja huono? Vastaus on simppeli. Yksi modernin rockin kovimmista säveltäjistä on poissa. John Frusciante nyt vain on nero joka sävelsi RHCPn suurimmat biisit Flean kanssa. Äijä on myös kitaristina varsin aliarvostettu. Ei teknisin, saatikka nopein, mutta tyylitajua ja ymmärrystä soolojen melodioiden kanssa löytyy miltei yhtä paljon kuin Slashilta.
Tämä on itselleni erittäin ristiriitainen juttu, koska minulle kovin levy Pepperseiltä on One Hot Minute, jolloin kitaristina on tietenkin Dave Navarro, josta en missään nimessä erityisemmin välitä. Frusciante on kieltämättä hieno kitaristi, sanoisin juuri tyylitajuiseksi, joka voittaa aina ominaisuutena nuo nopeusrunkkaukset.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Tämä on itselleni erittäin ristiriitainen juttu, koska minulle kovin levy Pepperseiltä on One Hot Minute, jolloin kitaristina on tietenkin Dave Navarro, josta en missään nimessä erityisemmin välitä. Frusciante on kieltämättä hieno kitaristi, sanoisin juuri tyylitajuiseksi, joka voittaa aina ominaisuutena nuo nopeusrunkkaukset.
Olen kanssasi samoilla linjoilla Navarrosta välittämisestä, mutta itselleni osuu eniten ehkä Stadium Arcadium. Mutta toisaalta en pidä juurikaan "vanhasta ja oikeasta funk-rhcp:stä", vaan myöhemmästä Fruscianten säveltämästä ja taustalaulamasta melodiseta funkpoprockhässäkästä, mitä se nyt ikinä genreltä olikaan. Tarkoitan siis toki tässä tätä Fruscianten toista tulemista.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä yhteistä on uudella alkoholilailla ja Länsimetrolla?

Kummankin pitäisi valmistua lähiaikoina, olisi pitänyt valmistua jo kauan sitten. Kummankin valmistumisesta on taas ollut puhetta tällä viikolla, mutta silti niihin ei meinaa uskoa. Tiedotettiin jopa Länsimetron virallisesta avaamisesta, mutta siltikään en usko siihen, ennen kuin näen. Ihan ensimmäiseen Länsimetron junaan en ole menossa sitten, kun se avataan. Jotain ongelmia siellä on silloinkin.
 

sinikettu

Jäsen
Kohta olisi melkein viikko vapaata eli tiistaista sunnuntaihin. Huominen pitää vain kärsiä ohi. Mitäköhän tässä pitäisi tehdä sinä aikana. Nynnyillä kotona Kuopiossa vai lähteä Helsinkiin tämän palstan karskien tosimiesten reviireille nauttimaan kassikaupalla vaikka Nobelaneria tai OLUT-olutta.

Westworldin ekan kauden kai siinä sivussa ainakin voisi katsoa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heti alkuun tehdään selväksi se, että mielestäni ihmisenä olemiseen kuuluu se, että auttaa apua tarvitsevaa. Make no mistake about that. Jostain syystä vaan lähdin viime yönä pohtimaan nenäpäivää ja googlettelin ja selvisi se, että yksistään nenäpäivä on 10 vuoden aikana kerännyt 20 miljoonaa euroa kehitysmaiden lapsille. Summa suuntaa antava. Tämä siis pelkästään nenäpäivän tuotto ja aikajanana tuo 10 vuotta. Tähän kun lisää kaikki muut lahjoitukset mitä pelkästään suomalaiset antavat eri avustusjärjestöjen kautta ja siihen lisää koko muun maailman ja ottaa aikajanaksi vaikka 20 vuotta, niin summan täytyy olla melkoinen. Luulisi siis pikkuhiljaa asioiden olevan paremmin, mutta ei siltä tunnu. Kuka vetää välistä? Kyllä se niin on, ikävä kyllä, että toisten hädällä kusetetaan hyväuskoista auttajaa. Vittu kun ei voi kehenkään luottaa. Taidankin tänä jouluna mennä ryöstämään kaikki joulupadat, niin saavat kusettajat nenilleen ja minä ilmaisen kinkun ja laatikot.
 
Pari päivää sitten oli Juha Miedosta juttua Iltalehdessä ja olin jo varma, että nyt saadaan infoa Juhan joulutorttujen tai joulukinkun syönnistä, mutta mitä vielä. Puhui vain ystävyydestä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pari päivää sitten oli Juha Miedosta juttua Iltalehdessä ja olin jo varma, että nyt saadaan infoa Juhan joulutorttujen tai joulukinkun syönnistä, mutta mitä vielä. Puhui vain ystävyydestä.

Mitenhän on Jussin joulun laita? Syökö kymmenkilosen kinkun jo aattoiltana? Jussin jouluperinteisiin pitäisi saada valaisua, pääsiäisen tuntevat kaikki.
 
......Luulisi siis pikkuhiljaa asioiden olevan paremmin, mutta ei siltä tunnu. Kuka vetää välistä? Kyllä se niin on, ikävä kyllä, että toisten hädällä kusetetaan hyväuskoista auttajaa. .

Noilla avustusjärjestöillä on kyllä kovat kulut ja sitten paikalliset poliitikot ja muut rosvot vievät välistä kaiken, minkä pystyvät, niin ei varmaan puoletkaan mene perille. Lisäksi riisiapu yms passivoi paikallisia, jolloin elinkeinot kehittyvät todella hitaasti, kun riisit ja leivät saa jostain avustusrekasta, eikä omalta pellolta. Siihen vielä päälle mieletön väestönkasvu, jonka vuoksi Afrikan väkiluku kasvaa yli 30 miljoonaalla vuodessa. 2050 mennessä Afrikan väkiluku tuplaantuu 2 mijardiin, jolloin avustusten hyödyt on kuin hyttysen paska Saharassa.
 
Viimeksi muokattu:
Mitenhän on Jussin joulun laita? Syökö kymmenkilosen kinkun jo aattoiltana? Jussin jouluperinteisiin pitäisi saada valaisua, pääsiäisen tuntevat kaikki.
Iltalehti 2016: Juha Miedon jouluperinne hakee vertaistaan - mykistävä määrä kilokaloreita

"Takavuosien suurhiihtäjä on aiemmin kertonut, että mättää joulupyhien ja loppiaisen välillä peräti sata joulutorttua. Tänä vuonna mies on sellaisessa vauhdissa, että ennätykset saattavat mennä uusiksi."

"- On menny jo vaikka kuinka paljo. Torttuja pitää syörä aina ku on tarjolla. Varmahan 30 oon jo syöny. Tässä voi paukuttaa henkseleitä, notta on jouluateriat syöty jo, Mietaa naureskeli jo lähes viikkoa ennen joulupyhiä."
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Iltalehti 2016: Juha Miedon jouluperinne hakee vertaistaan - mykistävä määrä kilokaloreita

"Takavuosien suurhiihtäjä on aiemmin kertonut, että mättää joulupyhien ja loppiaisen välillä peräti sata joulutorttua. Tänä vuonna mies on sellaisessa vauhdissa, että ennätykset saattavat mennä uusiksi."

"- On menny jo vaikka kuinka paljo. Torttuja pitää syörä aina ku on tarjolla. Varmahan 30 oon jo syöny. Tässä voi paukuttaa henkseleitä, notta on jouluateriat syöty jo, Mietaa naureskeli jo lähes viikkoa ennen joulupyhiä."

OH! Eikö se hakkaa tuhat mottia klapejakin vuodessa, vähintään. Tietyllä pervolla tavalla ihailen. Ja Jussilla on saunakin suon laidassa! Se ui suossa, oon nähnyt kuvan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Iltalehti 2016: Juha Miedon jouluperinne hakee vertaistaan - mykistävä määrä kilokaloreita

"Takavuosien suurhiihtäjä on aiemmin kertonut, että mättää joulupyhien ja loppiaisen välillä peräti sata joulutorttua. Tänä vuonna mies on sellaisessa vauhdissa, että ennätykset saattavat mennä uusiksi."

"- On menny jo vaikka kuinka paljo. Torttuja pitää syörä aina ku on tarjolla. Varmahan 30 oon jo syöny. Tässä voi paukuttaa henkseleitä, notta on jouluateriat syöty jo, Mietaa naureskeli jo lähes viikkoa ennen joulupyhiä."
Kyllähän työ ukko ravintoa tarvitsee kun hommia paiskii!!1 alle sata kiloiset punnitaan neuvolassa hehheh
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös