Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 097
  • 66 814

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jussi Saarinen on näemmä taas painamassa laatujuttuja Pohjois-Amerikassa. Täytyy olla edes vähän kateellinen tuollaisesta ammattitaidosta, että tuonne vuosi toisensa jälkeen pääsee tekemään parin minuutin inserttejä. Meidän verorahoilla!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pitääkö olla huolissaan veti vaihteeksi hyvin.
 

Ralph

Jäsen
Minnesota Wildille jälleen tappio – Komarov maskimiehenä

Mielenkiintoinen otsikko Ylellä. Komarov Wildin tappion maskimiehenä vai?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kukkonen on paska miksi se on tuolla. missä Patrik Laine. se on hyvä varsinkin kun tekee maaleja muuten floppi t:face bookissa majaileva jääkiekko asian tuntija
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Mä en riitele kenenkään kanssa, vaan kaikki riitelee mun kanssa"
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mun kaiutinpiuhat on varmaan yli kolkytvuotta vanhat ja takakaiuttimille jatkettu jollain teippiviritelmillä. Voisko olla aika vaihtaa äänenlaadun parantamiseksi?
Kuuntelemani musiikkikin on kyllä pääsääntöisesti vähintään yhtä vanhaa kuin noi piuhat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto kun ei meinaa pysyä pystyssä. 8.80 tuoppi täällä Tavastialla. Huomenna telkkariin ja ylihuomenna messuille. Miks joku ei vaan vois mennä mun puolesta näihin. Itse ei aina pysty. Niin ja ne treffitkin olis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä tuoksua pitäis kyllä pullottaa. Vanha viina, valkosipuli ja krapulahiki. Vähän yrjöä ja spermaakin seassa. Eau de Meitsi. Ei hitto otanko yhteyttä Max Perttulaan. Ja Lidlissä myyntiin. Tosimiehille. Ei myydä yhdessä Kauppalehden kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mulla on jo etiketti mielessä ja mainoskin. Ärsyttääkö mäkättävä akka. Pitääkö työkaverit sinua nynnynä. Ei hätää. Sinulla on toivoa. Ota kulaus tätä ja lorauta vähän paidan kauluksesta. Eikä tässä vielä kaikki. Saat kaupan päälle pääkallo-tarroja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
@petter illä riittää virtaa. Vierivä kivi ei sammaloidu!

Hän on kertonut olevansa noin 35-vuotias. Ei mene enää kuin muutama vuosi, maksimissaan viisi, ja sitten ei vaan enää jaksa. Kyllä se romahdus on ihan todellista, samalla lailla kuin parikymppinen hemaiseva blondi ei vain kohta enää ole sitä.

Onneksi pettter ottaa kaiken irti vielä kun voi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@petter onkin vielä nuori mies. En mä enää näillä kilometreillä pystyisi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Petter kahdella teellä. Liittynyt palstalle 2001. Viestejä 21, joista viimeisin 2009. Viimeksi paikalla 40 min sitten. Ja usein tagataan. Vai onko se tägätään. Nörtit tietää.

Nimimerkkiä kun vaihdoin niin hetken mietin viitsinkö näin samanlaista ottaa. Sori, heh.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onko tää joku vitsi mitä en tajua, vai miksi niin monella on väärä @pettter tägätty?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tätä tuoksua pitäis kyllä pullottaa. Vanha viina, valkosipuli ja krapulahiki. Vähän yrjöä ja spermaakin seassa. Eau de Meitsi. Ei hitto otanko yhteyttä Max Perttulaan. Ja Lidlissä myyntiin. Tosimiehille. Ei myydä yhdessä Kauppalehden kanssa.
Olet myöhässä. Tuollainen oli joskus vuonna 2003 jonkun naistenlehden välissä. Olikohan nimi Dagen Efter.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hartwall tuo rajoitetusti myyntiin MM95-oluet etiketteineen, niin kuin aikanaan niissä Karjala-pulloissa.

Pakko myöntää, että itseltäni löytyy vielä iso osa niitä etikettejä jossain tallessa muiden lätkäkorttien kanssa.

Linkki

Linkissä vielä Hartwallin uutinen aiheesta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hartwall tuo rajoitetusti myyntiin MM95-oluet etiketteineen, niin kuin aikanaan niissä Karjala-pulloissa.

Pakko myöntää, että itseltäni löytyy vielä iso osa niitä etikettejä jossain tallessa muiden lätkäkorttien kanssa.

Linkki

Linkissä vielä Hartwallin uutinen aiheesta.
Sopii toki myös "junttimaisinta mitä tiedät" -ketjuun.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hän on kertonut olevansa noin 35-vuotias. Ei mene enää kuin muutama vuosi, maksimissaan viisi, ja sitten ei vaan enää jaksa. Kyllä se romahdus on ihan todellista, samalla lailla kuin parikymppinen hemaiseva blondi ei vain kohta enää ole sitä.

Onneksi pettter ottaa kaiken irti vielä kun voi.
Joo taitaa moni muusikkokin olla lopullisesti laittanut korkin kiinni siinä paikkeilla.
Meni tägäykset kanssa vahingossa väärin pettterien kesken.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hartwall tuo rajoitetusti myyntiin MM95-oluet etiketteineen, niin kuin aikanaan niissä Karjala-pulloissa.

Pakko myöntää, että itseltäni löytyy vielä iso osa niitä etikettejä jossain tallessa muiden lätkäkorttien kanssa.

Linkki

Linkissä vielä Hartwallin uutinen aiheesta.
Itsellä on tallessa avaamattomana pullot joissa ovat Ojanen ja Jutila. Tuskin nousevat arvoon arvaamattomaan, mutta kannattamani joukkueen pelaajat piti hyllyyn saada ja säästää koskemattomina.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hartwall tuo rajoitetusti myyntiin MM95-oluet etiketteineen, niin kuin aikanaan niissä Karjala-pulloissa.

Pakko myöntää, että itseltäni löytyy vielä iso osa niitä etikettejä jossain tallessa muiden lätkäkorttien kanssa.

Linkki

Linkissä vielä Hartwallin uutinen aiheesta.
Vähän paska tiedote, kun siitä ei (asiaan perehtymättömälle) käy ilmi että nämä ovat uusintaversio silloin -95 julkaistuista etiketeistä.
Mulla on ne kaikki etiketit tallessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös