Salainen suosikki?

  • 191 715
  • 1 070

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Salainen suosikkini on Anna Eriksson. Omistan jopa pari levyä ja käynyt kerran keikalla. Pääasiassa musiikki makuni painottuu heviin, mutta tässä jotuu tekemään poikkeuksen. Tästä ei toki muille puhuta.
 

zuvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators, maalivahdit
Viestin lähetti Arnold
23 vee ja tykkää iskelmästä. Ja samat artistit iskevät, pääpaino nimenomaan nykyajan iskelmässä tai iskelmäpopissa.

Hienoa! Kohtalotoveri!
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
- Hanna Pakarinen: Fearless
- Britney Spears: Everytime
- Jonna Kantola (?): Paina Play
- Kirsi Ranto: Soitellaan
- Frederik: Volga
- Frederik: Rio
- Indica: Scarlett
- Jore Marjaranta: Ikävä

Musiikin ulkopuolelta:

- Pelicansin pelipaita, pirteä ilmestys, ei niin tavanomaisen värinen.
- Salatut Elämät, sitä tulee seurattua.
- Piirretyt elokuvat. Usein tulee vuokrattua, jos on tullut joku uusi piirroselokuva, esim. Ice Age ja Finding Nemo olivat loistavia, samoin Looney Tunes - Back In The Action ja Shrek. Karhuveljeni Koda on seuraavana vuokrauslistalla.
- Segan vanhat Sonic -pelit.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jean S:n ja Cliftersin rallatuksia on tullut kuunneltua viime aikoina..
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy myöntää, että mulla on pieni heikko kohta Maroon 5:a kohtaan. Samoin muutaman Uniklubin piisi innostaa. Ja pari päivää olen kuunnellut pelkästään finnhitsejä. Jeah.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kemopetrol

Niin, runttausmusiikin lämpimänä ystävänä on hieman nolona tunnustettava, että olen kuunnellut Kemopetrolia viime aikoina aika paljonkin.

Laura Närhi on kyllä aika ihqu!

Täältä tähän
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Jo lopettaneen Backstreet boysin lurituksia tulee autossa rallateltua. Kauniita ja Rohkeita vilkasen joskus kun vaimo katselee. Siinäpä nuo salaiset suosikit.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Dragostea Din Tei...

Vaikka olenkin classic-heavy-proge -sektorille profiloitunut, täytyy myöntää että tämä O-Zonen superhitti on iskenyt. Lisätään listaan vielä Britney Spearsin Toxic ja Bomfunk MC´s:n Hypnotic ja vielä Natalie Bedingfieldin (tjsp.) These Words.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sukkahousu&nahkalakkiheviä ?

No, Iron Maidenin kehtaa vielä tunnustaa, mutta sitten on tämä Judas Priest. Nahkalakit ja kaikki, tsiisus. JP:n vanhempi tuotanto soi kuitenkin CD:ssä. Niin ja sitten Scorppareiden 70-80-luvun levyt. Voi herra isä, kävin myös viime kesänä tangomarkkinoilla ja Ilmajoen musiikkijuhlilla... Ei hyvää päivää...
Ja pienenä tykkäsin Tapani Kansan laulamasta Rokkivaari Hotasesta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Monet Finnhits-klassikot: Frederik, Taiska, Armi&Danny, Merja Rantamäki, Eini, Marion....

Enpä olisi uskonut tätä 10 vuotta sitten!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti teemu73
Monet Finnhits-klassikot: Frederik, Taiska, Armi&Danny, Merja Rantamäki, Eini, Marion....

Enpä olisi uskonut tätä 10 vuotta sitten!
Tuon on pakko olla jokin ikääntymiseen (lue: kalkkeutumiseen) liittyvä juttu. Sama vika nimittäin täällä, tosin vain muutaman viinilasin nousuhumalassa. Koskee nimenomaan noita klassikoita, uudempaa suomi-iskelmää ei pysty kuuntelemaan edes tajuttomana.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Designer
Tuon on pakko olla jokin ikääntymiseen (lue: kalkkeutumiseen) liittyvä juttu.

No ei varmasti ole. Tuo porukka kuuluu ehdottomiin suosikkeihini. Suomi-iskelmähän on parasta mitä löytyy. Viimeisen kuukauden aikana olen ostanut kaksi Frederikin levyä. Ja olen 17-vuotias.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti girlzilla
Suomi-iskelmähän on parasta mitä löytyy. Viimeisen kuukauden aikana olen ostanut kaksi Frederikin levyä. Ja olen 17-vuotias.

Parasta? Sitä en osaa sanoa, mutta Frederik on loistava, itsellä lähes päivittäisessä soitossa muutama kappale, varsinkin Volga ja Rio, jotka jo aiemmin mainitsinkin.
 

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Fredi on jäänyt mieleen: varsinkin "Kolmatta linjaa takaisin" on kova!

Nailonit ja Kent ovat ihan oikeasti loistavia! Ei mitään hävettävää ;-)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mahtiankka
Frederik on loistava, itsellä lähes päivittäisessä soitossa muutama kappale, varsinkin Volga ja Rio, jotka jo aiemmin mainitsinkin.

Entäs kappaleet Tyttö kuin tiikeri ja Ii (siellä on se joki)? Ehdotonta eliittiä!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vesa-Matti Loiri.

Aivan uskomattoman loistava tulkitsija. Junnu-lauluja on tulossa toinenkin lätty lähiaikoina. Pitää ostaa sellainen.

Viime perjantaina tuli hankittua Eino Leino #1.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kyllähän noita kaikenlaisia kummallisia poppipumppuja tulee kuunneltua: meikäläistä miellyttävät erityisesti Jean S ja Frederik. Toinen erikoisuus mulla on mieltymykseni jazziin (ei siis Porin FC Jazziin vaan ihan siihen koko musiikkityyliin)
 

RHDF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit, firman aitiosta käsin
Tik Tak - Heilutaan , tätä en oikeessa elämässä tunnustaisi.

Paljon puhutulta Frederikiltä - Tule tyttö kyytiin, niminen kappale. Jotenkin nämä reissumies-kappaleet luovat hyvän fiiliksen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Joskus tekisi niin mieli kajauttaa ilmoille jossain karaoke-baarissa Matti Eskon - Rekkamies. Tosin en ole yli vuoteen laulanut, koska en ole pahemmin edes baareissa käynyt esikoisen syntymän vuoksi. Rekkamiehessä on jotain aitoa ja tulee ihan junnuvuodet mieleen, kun biisin kuultuaan lupasi tulla rekkamieheksi aikuisena.

Kari Tapion - Myrskyn Jälkeen on myös hyvä biisi, jota silloin tällöin tulee hoilattua kun ajelee yksin jossain tien päällä.

Oikea musiikkimaku painottuu dance/trance osastolle, mutta hyvä iskelmäbiisi saa vietyä mukaansa. Rock-musiikki tekee vahvasti tuloaan myös, kun ikää ja elämänkatsomusta tulee lisää.
 
Räppi ei ole meikäläisen juttu niinku olleskaan, mutta viime aikoina jonkin verran MTV:lläkin pyörinyt ruotsalaisen Looptroop-äijä Promoen biisi Long Distance Runner miellyttää kyllä kuuloa. Jopa niin paljon, että piti ihan tarkastaa, josko miehen levyä saisi jostain halvalla.

Ei löytynyt tarpeeksi huokeana vielä, ehkä joskus sitten.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Sistis

Viime perjantaina tuli hankittua Eino Leino #1.

Arrgghhh. Nuoruudessani heräsin joka s-tanan lauantaiaamu siihen, kun faija kuunteli tätä kovalla tippalinssissä ja tasoittavia samalla ottaen.

69 eyes on alkanut kuullostamaan aika hyvältä. Tyttäreni serkku sitä soittelee siellä kyläillessäni, joten pitäisiköhän pyytää CD lainaksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti PeteX
Arrgghhh. Nuoruudessani heräsin joka s-tanan lauantaiaamu siihen, kun faija kuunteli tätä kovalla tippalinssissä ja tasoittavia samalla ottaen.

Hehe. Otan osaa. :)

Onneksi levyhyllystäni löytyy myös esimerkiksi Maj Karmaa, Kotiteollisuutta tai Sielun Veljiä. Niitä voi itse kuunnella tippa silmässä tasoittavia ottaen sitten kun on penskoja.

Ei perkele... onhan mulla Nykäs-Masaakin. :)
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TikTak on oikeasti tosi kova, olisi mukava nähdä ja kuulla bändi livenä. Ainakin tuon Raumanmeri taltioinnin perusteella homma toimii tosi hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös