Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 510
  • 66 539

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maine - tamperettaan parempi osavaltio.

Luulin hetken, että tuo Manta esitti Pulmusissa Marcyä, mutta se olikin Bearse.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen miettinyt tätä asiaa kiivaasti. Olen katsellut miehiä sillä silmällä, että kyllä se sieltä vielä kolahtaa. Mutta ei niin ole käynyt. Naisia olen yrittänyt olla katselematta, mutta en ole aivan täysin pystynyt tätä kiusausta vastustamaan. Tämän vuoksi olen tuntenut suurta riittämättömyyttä. Olen käynyt helvetinmoisen painin itseni kanssa, enkä ole vieläkään aivan varma, mutta luulen, että olen hetero.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen miettinyt tätä asiaa kiivaasti. Olen katsellut miehiä sillä silmällä, että kyllä se sieltä vielä kolahtaa. Mutta ei niin ole käynyt. Naisia olen yrittänyt olla katselematta, mutta en ole aivan täysin pystynyt tätä kiusausta vastustamaan. Tämän vuoksi olen tuntenut suurta riittämättömyyttä. Olen käynyt helvetinmoisen painin itseni kanssa, enkä ole vieläkään aivan varma, mutta luulen, että olen hetero.

Voithan olla myös Bi. Ei ole ennennäkemätön asia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voithan olla myös Bi. Ei ole ennennäkemätön asia.

Se viesti oli ironiaa, muutaman samanlaisen hassuttelun jatkoksi. Kyllä tuo bi-kuviokin on mietitty, varsinkin kun seurustelin aika kauan bi-naisen kanssa ja tutustuin siinä myös siihen toiseen maailmaan, mutta edelleenkään ei ole vakuuttavia todisteita muusta kuin heteroudesta. Niin tylsää kuin se onkin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Heteroja tässä ollaan. Muistatteko pojat Amanda Beardin viime vuosikymmeneltä? Tuli mieleen urheilusta ja vähävaatteisuudesta.

Onko Amanda Beard mahdollisesti parrakas nainen, tuo entisaikojen sirkusten vetonaula?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Se viesti oli ironiaa, muutaman samanlaisen hassuttelun jatkoksi. Kyllä tuo bi-kuviokin on mietitty, varsinkin kun seurustelin aika kauan bi-naisen kanssa ja tutustuin siinä myös siihen toiseen maailmaan, mutta edelleenkään ei ole vakuuttavia todisteita muusta kuin heteroudesta. Niin tylsää kuin se onkin.

Heh, okei. Mutta kaikissa meissä asuu pieni homo. Kukapa ei voisi vastustaa nahkahousuihin pukeutuneita miehiä Berliinin underground-baarien hämyisillä käytävillä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@nummenkallio ei siinä tylsää ole, tylsä et tunnu olevan muutenkaan
@godspeed noita ei todellakaan ole vaikea vastustaa

Miksi taas tuo palovaroitin satunnaisesti piippaa? Ei siis mitään jatkuvaa, mutta parin minsan välein lyhyt piip. Paloa ei ole ja virta näissä uusissa tulee sähköllä. Ja puolisen vuotta nuo tsekattiin taloyhtiön puolesta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio ei siinä tylsää ole, tylsä et tunnu olevan muutenkaan
@godspeed noita ei todellakaan ole vaikea vastustaa

Miksi taas tuo palovaroitin satunnaisesti piippaa? Ei siis mitään jatkuvaa, mutta parin minsan välein lyhyt piip. Paloa ei ole ja virta näissä uusissa tulee sähköllä. Ja puolisen vuotta nuo tsekattiin taloyhtiön puolesta.

Vetti, kiitän hienosta arviosta.

Veikkaan silti, että sulla on palovaroitin finaalissa. Vedähän nyt koko kierros uudestaan. Ja sit uudet patterit ja piippaukset! Tiedän noista jotain, varsinkin töiden puolesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@nummenkallio joo, kait pitää olla huoltoyhtiöön yhteydessä. Noihin kuulemma ei saa itse koskea. Vaikka kuinka tekisi mieli. Satunnaisesti tuota sattuu, mutta ihan helvetin ärsyttävää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi taas tuo palovaroitin satunnaisesti piippaa? Ei siis mitään jatkuvaa, mutta parin minsan välein lyhyt piip. Paloa ei ole ja virta näissä uusissa tulee sähköllä. Ja puolisen vuotta nuo tsekattiin taloyhtiön puolesta.
Eiköhän siitä ole vaan patteri lopussa, onko oikeasti sellainen että ei pysty itse mennä sen verran rassaamaan että voisi patterin vaihtaa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio joo, kait pitää olla huoltoyhtiöön yhteydessä. Noihin kuulemma ei saa itse koskea. Vaikka kuinka tekisi mieli. Satunnaisesti tuota sattuu, mutta ihan helvetin ärsyttävää.

Kyllä sinä saat siihen itse koskea. Missä se varoitin on, katossa vai? Kehotan kyllä vaihtamaan pariston, jos ei mitään hirveää itseltä vaadi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Roger Moore @nummenkallio testataan. Jotenkin olen tottunut kun kielletään, en tee, ja kun käsken niin tehkää. Jotenkin kuvittelin että siellä ei ole pattereita kun sähköllä eletään. Ensimmäinen vastarakennettu asunto missä elän (no, toinen, mutta anoa minkä olen itse hankkinut). Jos ei mitään vähään aikaan kuulu, niin rip.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siellä ei ole patteria. Ja @nummenkallio esim landella nuo patterinvaihdot ovat tulleet tutuksi, sehän ei ole tässä ongelma.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos ei mitään vähään aikaan kuulu, niin rip.
Muutaman Jatkoajan nimimerkin tiedän kuolleen. Ja sitten on näitä ihmeellisesti katoavia, kuten Savon Detroit. Ja itsetuhoisuuteen taipuvainen ihmisvihaaja eli nimimerkki Hemingway, joka siis myös yhtäkkiä katosi. Ehkä vaan makaa laavussa ja ällistelee. Taikka sitten muutaman metrin alempana kalmistossa.

E: HUH!
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Käyttäjänimetön ei ehkä fiksuin teko. Eniten kiinnosti tietää oliko siellä siellä sähkön lisäksi patterit. No, ei ollut. Piippaukset toki loppuneet jo aiemmin, mutta täytynee olla huoltoyhtiöön yhteydessä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvä kun tuli puheeksi. Muutin tässä joku aika sitten, ja nyt huomasin, ettei täällä ole palovaroitinta. Täytyy varmaan hommata kanarialintu. Sitten kun se pyörtyy, niin tähän asiaan koulutettu rusakko ryntää minun luo ja herättää.

Tuossa talvella oli eräässä lehdessä kolumni erään Jatkoajan nimimerkin kuolemaan liittyen. Hieno ele. Vaikka ei siinä nimimerkkiyttä lainkaan käsitelty.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@A Siente
Ei ole mitään tietoa missä ja miten asut. Olen eroni jälkeen asunut noin 2,5 vuotta nykyisessä asunnossani ja olen olettanut että vastaava systeemi on nykyisin pakollinen uudisrakennuksiin. Ainakin jos puhutaan kerrostaloista. Saa korjata jos olen väärässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvä @vetti kyllä jätkä pärjää! Lähetään joskus dokaan ilman palovaroitinta ;)

Tietenkin tuo sopii :) Eihän tässä palovaroitittmen kera ole mitään hätää. Vituttaa täällä hetkellä se että hermot herättää aina 6.07 aamusta riippumatta. Nytkin reilun viikon sairiksen jälkeen ensimäinen vilkaisu kelloon oli yllättäen 6.07.

Onneksi maanantaina pääsee duuniin, loppuu toikin ongelma.
 
Viimeksi muokattu:

sinikettu

Jäsen
Aina välillä kuulee sanonnan, että lihavat on lepposia. Se on suurelta osin myytti. 2010 tutkimusanalyysin mukaan ylipaino lisää masennnuksen riskiä 55 prosentilla ja masennus ylipainon riskiä 58 prosentilla. Vähän muna-kana-ongelmahan tuo näyttää olevan sen suhteen, kumpi tulee ensin, mutta molempaan suuntaan näyttää oleva vaikutusta. Ylipainolla on myös yhteyttä ainakin kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja ahdistuneisuushäiriöihin. Samaa linjaa tarjoaa eräs persoonallisuuspsykologian tutkimus, jonka mukaan painoindeksi on yhteydessä suurempaan neuroottisuuteen, erityisesti impulsiivisuuteen.

Seuraavan kerran kun kuulette jonkun sanovan, niin korjatkaa ja sanokaa, että laihat on lepposia. Niin se vaan on, ihan tutkitusti.

Olen aloittamassa tällaisen yhden miehen mythbusters -tiimin. Pysykää linjoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Kevät on Suomessa hienoa aikaa. Tai kesäähän tämä kait jo kohta on, mutta ei siitä siltikään pääse mihinkään. Valoisuus ja lämpö iskevät luihin ja ytimiin vielä pimeyttä ja pakkastakin ronskimmin. On taas niin mukava olla.

Minkähänlainen piikki alkoholin kulutuksessa tulee suomalaisilla ensimmäisillä helteillä? En mä nyt itseäni minään hirveänä alkkiksenakaan pidä, mutta kyllähän näillä auringonpaisteilla koko ajan tekee mieli istua kavereiden kanssa terassilla. Eikä silläkään edes ole väliä, että oliko se terassi sitten jonkun kotona tai baarin omistama. Tekee mieli nähdä ihmisiä, ja mieli olla ihmisten kanssa tekemisissä. En tiedä mikä helvetin romantikko keväisin aina heräilee, mutta en ole siitä harmissani. Joskus sitä miettii, että kuinka paljon ilmastollakin voi oikeasti olla vaikutusta ihmisen käytökseen, ja mikäli yhtään peilaan tutkimusta itseeni, niin vastaan, että aivan helvetin paljon.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hyvä kun tuli puheeksi. Muutin tässä joku aika sitten, ja nyt huomasin, ettei täällä ole palovaroitinta. Täytyy varmaan hommata kanarialintu. Sitten kun se pyörtyy, niin tähän asiaan koulutettu rusakko ryntää minun luo ja herättää.

Muutin tässä joku aika sitten ja olen sitä miettinyt, että palovaroitinta ei ole. Välillä sitä aina ihmettelee, mutta en oikein keksi mitä sillä kerrostalossa edes tekisi. Mitä ja ennen kaikkea miten tässä pitäisi syttyä, että se hälytin piipittäisi muutakin kuin vanhaa patteria.

Tämän maan lait ei sellaisesta ole kuulleetkaan, mutta ehkä jättirautakaupasta niitä saisi. Mitä enemmän asiaa mietin, niin en osta. Saisiko jotain tilastoja milloin siitä on ollut hyötyä kaupungissa.

Maalaiset nyt sählää joidenkin työkalujensa kanssa ja mitä ikinä tekevätkään. Onhan niillä kuulema autojakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös