Nightwish - Sleeping Sun (OFFICIAL VIDEO) - YouTube Tehosekoitin - Maailma on sun
30.09.2016 klo 16.19 #11 376 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät dexter__35 kirjoitti: Nightwish - Sleeping Sun (OFFICIAL VIDEO) - YouTube Laajenna klikkaamalla Tehosekoitin - Maailma on sun
dexter__35 kirjoitti: Nightwish - Sleeping Sun (OFFICIAL VIDEO) - YouTube Laajenna klikkaamalla Tehosekoitin - Maailma on sun
30.09.2016 klo 23.56 #11 377 M Moto Jäsen Suosikkijoukkue HIFK sonnychiba kirjoitti: Tehosekoitin - Maailma on sun Laajenna klikkaamalla CMX - Pelasta Maailma
01.10.2016 klo 08.28 #11 378 W Wizzö Jäsen Suosikkijoukkue TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat Moto kirjoitti: CMX - Pelasta Maailma Laajenna klikkaamalla Tinneri - Mustavalkoinen maailma - YouTube
Moto kirjoitti: CMX - Pelasta Maailma Laajenna klikkaamalla Tinneri - Mustavalkoinen maailma - YouTube
01.10.2016 klo 16.17 #11 379 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Wizzö kirjoitti: Tinneri - Mustavalkoinen maailma - YouTube Laajenna klikkaamalla Irwin Goodman - Maailma on kaunis
Wizzö kirjoitti: Tinneri - Mustavalkoinen maailma - YouTube Laajenna klikkaamalla Irwin Goodman - Maailma on kaunis
02.10.2016 klo 02.48 #11 380 M Moto Jäsen Suosikkijoukkue HIFK sonnychiba kirjoitti: Irwin Goodman - Maailma on kaunis Laajenna klikkaamalla Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis
sonnychiba kirjoitti: Irwin Goodman - Maailma on kaunis Laajenna klikkaamalla Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis
03.10.2016 klo 11.37 #11 381 W Wizzö Jäsen Suosikkijoukkue TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat Moto kirjoitti: Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis Laajenna klikkaamalla Viikate - Kaunis kotkan käsi - YouTube
Moto kirjoitti: Pelle Miljoona Oy - Olen kaunis Laajenna klikkaamalla Viikate - Kaunis kotkan käsi - YouTube
03.10.2016 klo 18.43 #11 382 U UnenNukkuja Jäsen Suosikkijoukkue Aika moni, kunhan on turkulainen Wizzö kirjoitti: Viikate - Kaunis kotkan käsi - YouTube Laajenna klikkaamalla jatketaan samalla Viikate - Eräs kaunis päivä
Wizzö kirjoitti: Viikate - Kaunis kotkan käsi - YouTube Laajenna klikkaamalla jatketaan samalla Viikate - Eräs kaunis päivä
03.10.2016 klo 19.25 #11 383 N NDT665 Jäsen Suosikkijoukkue TPS UnenNukkuja kirjoitti: Viikate - Eräs kaunis päivä Laajenna klikkaamalla Viikate - Luomet Lyijyä Painaa - YouTube
UnenNukkuja kirjoitti: Viikate - Eräs kaunis päivä Laajenna klikkaamalla Viikate - Luomet Lyijyä Painaa - YouTube
04.10.2016 klo 18.56 #11 384 B Barnes Jäsen Suosikkijoukkue Tasuno Tasalakki NDT665 kirjoitti: Viikate - Luomet Lyijyä Painaa - YouTube Laajenna klikkaamalla Kake Randelin - Pakko painaa pitkää päivää
NDT665 kirjoitti: Viikate - Luomet Lyijyä Painaa - YouTube Laajenna klikkaamalla Kake Randelin - Pakko painaa pitkää päivää
04.10.2016 klo 19.06 #11 385 U UnenNukkuja Jäsen Suosikkijoukkue Aika moni, kunhan on turkulainen Barnes kirjoitti: Kake Randelin - Pakko painaa pitkää päivää Laajenna klikkaamalla Tehosekoitin - Pakko päästä pois
Barnes kirjoitti: Kake Randelin - Pakko painaa pitkää päivää Laajenna klikkaamalla Tehosekoitin - Pakko päästä pois
05.10.2016 klo 18.17 #11 386 W Wizzö Jäsen Suosikkijoukkue TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat UnenNukkuja kirjoitti: Tehosekoitin - Pakko päästä pois Laajenna klikkaamalla Korpiklaani - Päät Pois Tai Hirteen - YouTube
UnenNukkuja kirjoitti: Tehosekoitin - Pakko päästä pois Laajenna klikkaamalla Korpiklaani - Päät Pois Tai Hirteen - YouTube
06.10.2016 klo 11.52 #11 387 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Wizzö kirjoitti: Korpiklaani - Päät Pois Tai Hirteen - YouTube Laajenna klikkaamalla Jarkko Martikainen - Minä vien roskat ois
Wizzö kirjoitti: Korpiklaani - Päät Pois Tai Hirteen - YouTube Laajenna klikkaamalla Jarkko Martikainen - Minä vien roskat ois
08.10.2016 klo 01.27 #11 388 M Moto Jäsen Suosikkijoukkue HIFK sonnychiba kirjoitti: Jarkko Martikainen - Minä vien roskat ois Laajenna klikkaamalla Chisu - Minä ja mun pää
sonnychiba kirjoitti: Jarkko Martikainen - Minä vien roskat ois Laajenna klikkaamalla Chisu - Minä ja mun pää
09.10.2016 klo 15.17 #11 389 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Moto kirjoitti: Chisu - Minä ja mun pää Laajenna klikkaamalla Mokoma - Kristuksen ruumis ja pedon pää
Moto kirjoitti: Chisu - Minä ja mun pää Laajenna klikkaamalla Mokoma - Kristuksen ruumis ja pedon pää
09.10.2016 klo 16.46 #11 390 D dali Jäsen Suosikkijoukkue Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA sonnychiba kirjoitti: Mokoma - Kristuksen ruumis ja pedon pää Laajenna klikkaamalla Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi - Homot tyrii
sonnychiba kirjoitti: Mokoma - Kristuksen ruumis ja pedon pää Laajenna klikkaamalla Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi - Homot tyrii
11.10.2016 klo 00.03 #11 391 M Moto Jäsen Suosikkijoukkue HIFK dali kirjoitti: Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi - Homot tyrii Laajenna klikkaamalla Tuomas Holopainen - The Last Sled
dali kirjoitti: Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi - Homot tyrii Laajenna klikkaamalla Tuomas Holopainen - The Last Sled
13.10.2016 klo 11.59 #11 392 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Moto kirjoitti: Tuomas Holopainen - The Last Sled Laajenna klikkaamalla The Misfits - Last Caress
13.10.2016 klo 16.18 #11 393 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. sonnychiba kirjoitti: The Misfits - Last Caress Laajenna klikkaamalla Jimmy Reed - Caress Me Baby
14.10.2016 klo 17.35 #11 394 B Barnes Jäsen Suosikkijoukkue Tasuno Tasalakki zunter kirjoitti: Vanilla Ice - Ice Ice Baby Laajenna klikkaamalla Britney Spears - ...Baby One More Time
zunter kirjoitti: Vanilla Ice - Ice Ice Baby Laajenna klikkaamalla Britney Spears - ...Baby One More Time
16.10.2016 klo 01.45 #11 395 V Valumato Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa Barnes kirjoitti: Britney Spears - ...Baby One More Time Laajenna klikkaamalla Anthrax - Got The Time
Barnes kirjoitti: Britney Spears - ...Baby One More Time Laajenna klikkaamalla Anthrax - Got The Time
16.10.2016 klo 09.32 #11 396 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Valumato kirjoitti: Anthrax - Got The Time Laajenna klikkaamalla The God Machine - What Time Is Love Grungen kulta-ajalta...
Valumato kirjoitti: Anthrax - Got The Time Laajenna klikkaamalla The God Machine - What Time Is Love Grungen kulta-ajalta...
18.10.2016 klo 14.47 #11 397 B Barnes Jäsen Suosikkijoukkue Tasuno Tasalakki sonnychiba kirjoitti: The God Machine - What Time Is Love Grungen kulta-ajalta... Laajenna klikkaamalla Justin Bieber - What Do You Mean Ehkä maailman tunnetuin lätkäfani. Heti Putinin jälkeen.
sonnychiba kirjoitti: The God Machine - What Time Is Love Grungen kulta-ajalta... Laajenna klikkaamalla Justin Bieber - What Do You Mean Ehkä maailman tunnetuin lätkäfani. Heti Putinin jälkeen.
19.10.2016 klo 23.08 #11 398 S Snacilep Jäsen Suosikkijoukkue Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina zunter kirjoitti: Haddaway - What is Love Laajenna klikkaamalla Whitney Houston - I Will Always Love You
zunter kirjoitti: Haddaway - What is Love Laajenna klikkaamalla Whitney Houston - I Will Always Love You
21.10.2016 klo 12.24 #11 399 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Snacilep kirjoitti: Whitney Houston - I Will Always Love You Laajenna klikkaamalla Sonata Arctica - What did you do in the war, dad?
Snacilep kirjoitti: Whitney Houston - I Will Always Love You Laajenna klikkaamalla Sonata Arctica - What did you do in the war, dad?
22.10.2016 klo 01.30 #11 400 M Moto Jäsen Suosikkijoukkue HIFK sonnychiba kirjoitti: Sonata Arctica - What did you do in the war, dad? Laajenna klikkaamalla Melrose - Gang War Huomenna taas tuossa melkein naapurin kortteliräkälässä (Bar 52, Lauttasaari). Rok.
sonnychiba kirjoitti: Sonata Arctica - What did you do in the war, dad? Laajenna klikkaamalla Melrose - Gang War Huomenna taas tuossa melkein naapurin kortteliräkälässä (Bar 52, Lauttasaari). Rok.