NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 597
  • 898

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Mä kävin tänään hakemassa Porin liikkeestä pelin. Liigalla aloittelin ja huomasin samalla, että Aleksi Saarela oli työmyyrä ja overall 57.
Mitä vittua? Viime kaudella parikymmentä häkkiä Liigassa.
No kaipa se pitää aloittaa kausi alusta ja vähän muokkailla noita pelaajia.
Aika normaali overall liiga pelaajalle ja ei EA:ta kiinnosta teetkö liigassa tehot 5+5 vai 20+20 mikä on tavallaan ihan ymmärrettävää kun miettii kuinka pieni osa pelaajista pelaa liiga-joukkueilla. Mutta jos Saarela jatkaa samaa tahtia kuin viime kaudella niin eiköhän siitä ainakin Huttiin tule kortti jonka ovr on 70-80. Ja niin P.Laine on 77 ovr ja työmyyrä niin ihan luonnollista että A.Saarelan pelaajatyyppiä ei ole muokattu.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Aika normaali overall liiga pelaajalle ja ei EA:ta kiinnosta teetkö liigassa tehot 5+5 vai 20+20 mikä on tavallaan ihan ymmärrettävää kun miettii kuinka pieni osa pelaajista pelaa liiga-joukkueilla. Mutta jos Saarela jatkaa samaa tahtia kuin viime kaudella niin eiköhän siitä ainakin Huttiin tule kortti jonka ovr on 70-80. Ja niin P.Laine on 77 ovr ja työmyyrä niin ihan luonnollista että A.Saarelan pelaajatyyppiä ei ole muokattu.

Joo kyllä mä sen tiedän ettei Liigapelaajia samalla tavalla katota kuin Änäriäijiä. Mutta sit sinne arvotaan jotain Antosia paljon paremmaksi.
Mä en noista HUTeista tajua mitään. Mä pelaan yksin tai kaverin kanssa samassa tilassa.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Mä kävin tänään hakemassa Porin liikkeestä pelin. Liigalla aloittelin ja huomasin samalla, että Aleksi Saarela oli työmyyrä ja overall 57.
Mitä vittua? Viime kaudella parikymmentä häkkiä Liigassa.
No kaipa se pitää aloittaa kausi alusta ja vähän muokkailla noita pelaajia.
Itsellä juuri käynnissä liiganmuokkaus-projekti. Ensin korjasin hieman rostereita mm. tuomalla McFarlandin SaiPaan ja poistamalla Ahot, Puljujärvet, Nutivaarat, Laineet jne. Liigasta. Nyt sitten käyn jokaisen joukkueen läpi ja muokkaan kaikki pelaajat jotka näyttävät olevan liian hyviä tai huonoja kokonaisuudeltaan. Jokaisesta joukkueesta löytyy keskimäärin sellainen 4 pelaajaa jotka pitää muokata.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Ennakkotilasin tuossa hetki sitten Xbox Marketplacesta normiversion pelistä. Arvelin että pelaamaan pääsisi vasta klo 00:00 jälkeen, mutta koitin silti käynnistää peliä. Ruudulle tuli sama ilmoitus kuin EA Access-kokeiluversiota startatessa eli "Sinulla on alle 10 tuntia aikaa" tjsp.
Olen kyllä jo oman 10 tuntiani käyttänyt. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
Erikoinen tuuri jatkui kun käynnistin HUTin ja päätin että ostan yhden kultapluspakan.
Eiköhän sieltä Stammer sitten pamahtanut ensimmäisenä näytölle! Taisi olla ensimmäinen huippupelaaja ikinä meikäläiselle noista ostopakoista.
No ei siinä, kyllähän tämä kelpaa!
 

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Onko Liigassa vieläkään minkäänlaista tunnelmaa peleissä vai onko kaikki ottelut samalla areenalla hiljaisten fanien edessä rumilla paidoilla?
 

Ylänahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chicago Blackhawks
Onko jollai muulla ongelmaa be a gm -modessa, että areenan musiikki ei kuulu ja maalilaulut puuttuu? NHL 16 tais olla molemmat toiminnassa.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Ostin pelin storesta illalla 8 aikaan. Heti rupes lataamaa ja nyt vasta puoliväli. Pitkä on odottavan aika :D
 

Mustarastas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Washington Capitals
Menin sitten ostamaan pelin jenkkistoren kautta ja nyt kun ostin 20 eurolla nhl pointseja suomen storesta, niin ei hyvittäny niitä mun eri käyttäjälle, mutta rahat veivät kumminkin. Onko tähän jotain kikkaa jolla saada pisteet tilille vai pitääkö ottaa yhteys aspaan ja toivoa, että palauttavat edes rahat. Ostin nuo pisteet siis psn storen kautta, kun tuolta hut storesta en suoraan pysty näköjään edes ostamaan. Ilmoittaa vaan, että sisältö ei ole vielä myynnissä tai enää myytävänä.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Sorruin... Saakeli! 40min odotusta. Toivottavasti tuo be a pro tarjoaa jotain minulle, vaikuttaa kyllä videoilla hauskalta pelimuodolta. Oon vaan melko kurja pelaaja.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Onko kukaan löytänyt sitä valikkoa mistä voi ottaa pois joitain valikkobiisejä? Osa käy hermoille, eikä pysty valitsemaan touch screenillä seuraavaa kipaletta kuten vaikkapa FIFAssa...
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Menin sitten ostamaan pelin jenkkistoren kautta ja nyt kun ostin 20 eurolla nhl pointseja suomen storesta, niin ei hyvittäny niitä mun eri käyttäjälle, mutta rahat veivät kumminkin. Onko tähän jotain kikkaa jolla saada pisteet tilille vai pitääkö ottaa yhteys aspaan ja toivoa, että palauttavat edes rahat. Ostin nuo pisteet siis psn storen kautta, kun tuolta hut storesta en suoraan pysty näköjään edes ostamaan. Ilmoittaa vaan, että sisältö ei ole vielä myynnissä tai enää myytävänä.
Tietääkseni niitä et voi nyt ostaa kuin samalla kikkailulla kuin millä ostit pelin (US psn-korteilla?). Juuri tämän takia maltoin itse odottaa Suomen julkaisua, kun menee liian vaikeaksi.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Onko Liigassa vieläkään minkäänlaista tunnelmaa peleissä vai onko kaikki ottelut samalla areenalla hiljaisten fanien edessä rumilla paidoilla?

Eikös se ole aika realistista jossei siellä ole tunnelmaa? Eikai SM-liigapeleissä käy juuri edes katsojia
 

TBL

Jäsen
VPD yllätti minut, sillä eilen odotti töiden jälkeen peli postilaatikossa.

Onko muilla ongelmia maalivahtien kanssa? Tietokonetta vastaan vaikeimmalla vaikeustasolla (full sim?) omalle molarille uppoaa vähän turhan helposti maaleja. Samaten laukauksia tulee AI:n puolelta edelleen turhan vähän, vaikka toki olenkin pelannut tähän mennessä vain viiden minuutin erillä. Tuo Draft Champions-mode on kyllä mukava lisäys peliin!
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Tietääkseni niitä et voi nyt ostaa kuin samalla kikkailulla kuin millä ostit pelin (US psn-korteilla?). Juuri tämän takia maltoin itse odottaa Suomen julkaisua, kun menee liian vaikeaksi.
Joo muutama negatiivinen puoli tässä jenkkiversiossa mikä minultakin löytyy, eli juurikin tuo pakka-kikkailu ja se että kieltä ei voi asettaa Suomeksi. Minua ei onneksi pahemmin nämä haittaa kun ei tule noita pakkoja oikeastaan rahalla ostettua ja ihan mielellään pelaan Englannin kielellä, jotenkin strategiat sun muut ovat järkevämpiä enkuksi. Mutta joskus kun Liiga-kautta pelaa niin olisi mukava kun valikot olisivat olleet Suomeksi.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, voi perse, olisi pitänyt Konsolinetin sijaan vissiin ennakkotilata VPD:stä! Ei tullut vielä tänäänkään. No, ens viikolla sitten itsellä seuraava mahku pelailla. Pakko pitää hypeä yllä viikonlopun yli streameja katsomalla.. :) Aika hyviä pelaajia moni tuntunut saavan noista Returning User palkintopakoista heti alkuunsa (HUTissa).

Edit: Juuh hainkin GameStopista ja Konsolinetin tuote lähtee sitten palautukseen. Hype!!
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Onko muilla ongelmia maalivahtien kanssa? Tietokonetta vastaan vaikeimmalla vaikeustasolla (full sim?) omalle molarille uppoaa vähän turhan helposti maaleja. Samaten laukauksia tulee AI:n puolelta edelleen turhan vähän, vaikka toki olenkin pelannut tähän mennessä vain viiden minuutin erillä.
Muutama pykälä pois koneen shot powerista, pitäisi auttaa oman kassarin torjuntaprosentteihin edes vähän.
Koneen laukausten määrä on kyllä jokavuotinen ongelma, joka on yleensä korjaantunut edes hieman jahka on kaikki sliderit saanut suurinpiirtein kohdilleen. Omat säätelyt ovat vielä vaiheessa, mutta 5min erillä tällä hetkellä on koneen kanssa laukaukset siinä 25 pinnassa molemmilla, maalien määrä vaihdellut 1-4 välillä per puoli.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Peli haettu gigantista hintaan 54,95€
Pirun kipeä lihaslukko yläselässä ei vaan ole antanut periksi istua kuin yhden matsin pleikkarilla...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Heha. 2x 10 pakkaa tuli, kun oli kahdella tilillä EA Access-versio pelistä. Jätin molemmille 7 pakkaa ensi viikon mahdollista TOTW:tä varten. Lisäksi eka 20 kortin pakka tuli jo nyt noista Gamestopin kymmenestä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikäli jollakulla jää ylimääräiseksi ennakkotilaajan pakkakoodi Xbox Onelle, mulle voi huudella ja tarjota YV:llä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jokos @Teloch on ehtinyt slidereita kokeilla? Toivoisin, että pistäisit sitten jakoon, sun asetukset ovat toimineet todella kivasti aina.

EDIT: oho, olitkin juuri jotain mainostellut. No, kun lopulliset saat luotua, niin pistähän jos muistat!
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Onko täällä muita jotka vääntävät Eashl? Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä esimerkiksi buildeista mitkä tuntuu hyvältä ja mitkä ei jne..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös