Olen lähtökohtaisesti Rockyn symppaaja, ja mielestäni olisi ansainnut lähteä kunnialla, mutta hetkellisesti tuntui jo siltä, että olin väärässä - valmentajan vaihtaminen kerrankin kannatti. No, nyt ollaan sitten vajottu about samaan tilanteeseen kuin silloin kun Rautakallio sai monoa. Ehkä se silti kannatti, jos ei pelillisesti, niin budjetin osalta - yleisömäärät on varmaan ollut nyt vähän parempia.
Todellakaan ei olla samassa tilanteessa. Rockyn kanssa ei taisteltaisi enää 10 sijasta. Ennakkoon selvät 0 pistettä peli. Nyt taisteltiin lentokonefiaskon jälkeen 1 piste. Ja taistelu jatkuu.
No tämä nyt on ikuista jossittelua, johon kukaan ei tiedä vastausta. Kotkaniemen johdolla peli on ajoittain parempaa, mutta tulokset ja pistekeskiarvo ei taida paremmaksi edes nousta. Tulos taululla kuitenkin ratkaisee.
Pari peliä olen nähnyt ja pelillisesti ollaan kehitytty. Tuloksellisesti tuskin tahti on paljon parantunut, jos yhtään mikä on kauden päätyttyä ratkaisevaa.Ilmeisesti seuraat pelejä teksti-tv:n välityksellä, koska et ole huomannut pelillisiä muutoksia.
Kantri-Jyri olisi kyllä näissä paikoissa mies paikallaan, joissa nämä pelit nyt hävitään.
Se on raaka peli rakennuksilla. Voi perkeleen perkele, kun nyppii. Nyt ne Sunny Car Teamille lahjoitetut pinnat olisi ollut tarpeen.
Pari peliä olen nähnyt ja pelillisesti ollaan kehitytty. Tuloksellisesti tuskin tahti on paljon parantunut, jos yhtään mikä on kauden päätyttyä ratkaisevaa.
No, jos välit oli täysin poikki vaihto oli välttämätön. Edelleen olen kyllä tavannut paljon nähneitä kiekko ihmisiä, jotka pitävät vaihtoa täysin turhana ja huonona. Itse kyllä pidän Kotkaniemestä, Ahosta en ennakolta paljon lämpene.
No, jos välit oli täysin poikki vaihto oli välttämätön. Edelleen olen kyllä tavannut paljon nähneitä kiekko ihmisiä, jotka pitävät vaihtoa täysin turhana ja huonona. Itse kyllä pidän Kotkaniemestä, Ahosta en ennakolta paljon lämpene.
Provo on aina provo. Mitä ihmettä päässä liikkuu, minkälaisilla silmillä noita pelejä katselee, jos mielipiteet pelistä on tuollaiset?Kyllä tää kauai päättyi siihen kun Rocky erotettiin ja päätettiin vetää kauai loppuun APUvalmentajalla. Rautakallion kanssa Ässät olisivat takuuvarmasti päässeet pelaamaan tuon yhden lisäkotipelin. Hyvä tsemppi ei riitä kun ei osaa valmentaa - ei ollut ensimmäinen peli (neljäs putkeen) kun tehdään junnumaisia mokia peluutuksessa, ketjuissa, ohjeistuksessa. Mutta kiva että suurin osa jatkiksen nimimerkeistä tykkää tästä meidän mr.tsempparista.
Kyllä tää kauai päättyi siihen kun Rocky erotettiin ja päätettiin vetää kauai loppuun APUvalmentajalla. Rautakallion kanssa Ässät olisivat takuuvarmasti päässeet pelaamaan tuon yhden lisäkotipelin. Hyvä tsemppi ei riitä kun ei osaa valmentaa - ei ollut ensimmäinen peli (neljäs putkeen) kun tehdään junnumaisia mokia peluutuksessa, ketjuissa, ohjeistuksessa. Mutta kiva että suurin osa jatkiksen nimimerkeistä tykkää tästä meidän mr.tsempparista.
Samaa ajattelin itsekin. Aho on kuitenkin hieman raikkaampi valmentaja kuin Rocky ja on kuitenkin sellainen valmentaja, mikä saa saletisti tulosta aikaan. Aikaa siihen menee, mutta ensi kauden peli on varmaan jo hieman erilaista, vrt. nykyiseen tyyliin ja on ainakin eri äijiä toteuttamassa asiaa.Jos Rautakallio olisi jatkanut myös ensi kausikin olisi jo nyt pilalla. Ammattimies Aho saanee Ässät aivan erilaiseen formuun kesän aikana huolimatta siitä, että paketissa tulee olemaan muutama pala, joita Aho ei olisi isolla todennäköisyydellä itse valinnut.
Hallilta kotiuduttu ja hyvä tunnelma oli. Peli ei kummoisia esittänyt, KooKoo enemmän niskanpäällä ja Ässät koitti vain selviytyä. Tällä kertaa se onnistui ja mukaan elintärkeät 3p. Vielä viime sekunneillakin näytti, että KooKoo pistää tasoihin mm ylärimalaukaus mutta Ahonen kesti taidolla ja tuurilla.
Radioselostuksen mukaan maalipaikat KK:lle kahden erän jälkeen 12 - 2 eikä ne Ässien paikat edes olleet kovin vaarallisia.