NHL-lähetykset netissä

  • 3 725 277
  • 9 711
Turha muuten kysellä noiden VLC-kikkojen perään.

-Tinke

Juu sitä en oikeastaan tuossa hakenutkaa. Ainut mikä tällä hetkellä kiinnostaa on se miten saan änärin jälleen telkkariini.

Onko muillakin niin että eivät edes pääse loggautumaan änärin sivuille sisälle ? Itse siis en, myöskin uuden käyttäjä tunnuksen tekeminen on mahdotonta.


RIP tosiaan VLC-kikkailut, monta vuotta palvelivat.

Ja meillä meni monta vuotta saada se mulla toimimaan. hymiö.
 

Hämpton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Anaheim Ducks
Reissusta tulossa kotia kohti ja spoilaamattomat Ankkojen pelit(Kings, Coyotes) olisi mainiota nähdä. Viaplayn tilaaja olen ainakin toistaiseksi, odottelen josko se saataisiin kuntoon. Onko mitään paikkaa, ei haittaa vaikka maksaisikin hieman, josta pelit pystyisin jälkilähetyksenä katsomaan?
 
Hetken ollu poissa linjoilta niin mitäs täällä tapahtuu?

VLC homma ei enää toimi, ok. Oli myös tilattuna Hockeystreams, sekään ei toimi ? Lopullisesti ?

Nyt sitten etsinnässä palvelu jolla näen helposti pelit suorana loppukauden ? Laittomuudet Yvenä ja lailliset vaikka tähän. Viaplayn asiakas en ole ikinä ollut joten myös siitä voi kertoilla. Myös selitys tälle panikoinnille black outeista ja

Asun Tsekeissä, ja katson pelit selaimella (pc) tai PS4 appillä jos mahdollista. jos tällä on siis mitään merkitystä.

SAATANA.

Jos asut tsekeissä, niin eikai viaplay sinne yksinoikeuksia omista?
Ostat tietty suoraan jenkkilästä tuon NHL.tv:n.
Loppukausi 50€ muistaakseni.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Peliitat
Mulla tarjoaa PS3-appi nyt joka matsiin "There are no feeds available for this game". Edes noi "Free Game of the Week"-matsit ei toimi. WTF? Unblock-US käytössä ja eilen toimi vielä oikein hyvin.

E: PC:llä toimii, mutta full screen aiheuttaa äänen ja kuvan nykimistä.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
En kokeillut PS3:a, mutta PC:llä tuo uusi systeemi vakuutti - aluksi. Kuva tuntui olevan parempi kuin ennen, spoilerit sai piiloon jne... Kunnes paljastui, että tuossa on jotain ihan käsittämättömiä bugeja! Lähetys "alkaa alusta" yhtenään, alapalkki elää ihan omaa elämäänsä jne. Luovutin ainakin toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Peliitat
En kokeillut PS3:a, mutta PC:llä tuo uusi systeemi vakuutti - aluksi. Kuva tuntui olevan parempi kuin ennen, spoilerit sai piiloon jne... Kunnes paljastui, että tuossa on jotain ihan käsittämättömiä bugeja! Lähetys "alkaa alusta" yhtenään, alapalkki elää ihan omaa elämäänsä jne. Luovutin ainakin toistaiseksi.

PS3-appi toimii kyllä moitteettomasti silloin kun se toimii. Tällä hetkellä ei toimi. Tuo PC-viritys on ihan karmeaa paskaa juuri noista mainitsemistasi syistä. Lisäksi mm. pause ei toimi, palkista ei kelatessa näe mihin kohtaan on hyppäämässä jne. jne.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
En kokeillut PS3:a, mutta PC:llä tuo uusi systeemi vakuutti - aluksi. Kuva tuntui olevan parempi kuin ennen, spoilerit sai piiloon jne... Kunnes paljastui, että tuossa on jotain ihan käsittämättömiä bugeja! Lähetys "alkaa alusta" yhtenään, alapalkki elää ihan omaa elämäänsä jne. Luovutin ainakin toistaiseksi.
PS3-appi toimii kyllä moitteettomasti silloin kun se toimii. Tällä hetkellä ei toimi. Tuo PC-viritys on ihan karmeaa paskaa juuri noista mainitsemistasi syistä. Lisäksi mm. pause ei toimi, palkista ei kelatessa näe mihin kohtaan on hyppäämässä jne. jne.
Mozilla + freedome yhdistelmällä ainakin on pelittänyt ekasta päivästä asti ihan moitteetta täällä. Eilen toimi vielä Unblock-Us Apple TV:lläkin, mutta tänään ei pääse edes NHL appsiin, kun tulee joku error.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Täällä toimii ATV4+Unblock us

Joo mulla on 3rd generation Apple TV, mutta ollut Unblockin kanssa jotain häikkää Apple Tv:ssä aikaisemminkin. Valitti aikoinaan jatkuvasti jotain tyyliin "Ladattaessa sisältö tapahtui virhe". Vaihdoin Unotellyyn ja ongelmat katosi.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Vahvistettakoon että Gamecenter+Unblock kombinaatiolla tuo lähetyksen alusta alkaminen ensimmäisen mainoskatkon kohdalla lakkasi kun vaihtoi Chromen Firefoxiin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vahvistettakoon että Gamecenter+Unblock kombinaatiolla tuo lähetyksen alusta alkaminen ensimmäisen mainoskatkon kohdalla lakkasi kun vaihtoi Chromen Firefoxiin.

Oikeasti? Minulla sama paska jatkuu. Alapalkki on edelleen hyödytön, pause ei toimi ja lähetys siirtyy alkuun itsestään. Millä selaimella tämä on tarkoitettu toimivaksi vai toimiiko millään? En tiedä johtuuko siitä, että unblock-us on edelleen koekäytössä (ilmainen viikko), mutta PS3-sovelluskaan ei toimi vaan väittää, ettei yhtään lähetystä ole millekään matsille.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Peliitat
Oikeasti? Minulla sama paska jatkuu. Alapalkki on edelleen hyödytön, pause ei toimi ja lähetys siirtyy alkuun itsestään. Millä selaimella tämä on tarkoitettu toimivaksi vai toimiiko millään? En tiedä johtuuko siitä, että unblock-us on edelleen koekäytössä (ilmainen viikko), mutta PS3-sovelluskaan ei toimi vaan väittää, ettei yhtään lähetystä ole millekään matsille.
Minulla lakkasi kun otin Adblockin pois päältä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Oikeasti? Minulla sama paska jatkuu. Alapalkki on edelleen hyödytön, pause ei toimi ja lähetys siirtyy alkuun itsestään. Millä selaimella tämä on tarkoitettu toimivaksi vai toimiiko millään? En tiedä johtuuko siitä, että unblock-us on edelleen koekäytössä (ilmainen viikko), mutta PS3-sovelluskaan ei toimi vaan väittää, ettei yhtään lähetystä ole millekään matsille.

Firefoxilla(adblock) pääsi pari kertaa kahdesta mainoskatkosta läpi mutta viimeistään kolmas mainoskatko painoi resettiä. Nyt kun kokeilee niin taas eka mainoskatko heittää alkuun. Komento takaisin. Muutenkin lähetyksen kuva pätkii ihmeellisesti 5 sekunnin välein. Kuva jäätyy hetkeksi mutta ääni toimii ja sitten kuva hyppää yhtäkkiä muutaman sekunnin eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Firefoxilla(adblock) pääsi pari kertaa kahdesta mainoskatkosta läpi mutta viimeistään kolmas mainoskatko painoi resettiä. Nyt kun kokeilee niin taas eka mainoskatko heittää alkuun. Komento takaisin. Muutenkin lähetyksen kuva pätkii ihmeellisesti 5 sekunnin välein. Kuva jäätyy hetkeksi mutta ääni toimii ja sitten kuva hyppää yhtäkkiä muutaman sekunnin eteenpäin.

Tähän ongelmaan olisi tosiaan ihan kiva saada ratkaisu. Siellä tulee ens yönä taas Capsien peli ja ei jaksaisi taas tapella tuon ongelman kanssa! Eli siis minulla kanssa käytössä NHL Gamecenter ja toistaiseksi olen pari peliä katsonut jälkilähetyksenä käyttäen Chromea (Adblock on ollut päällä) ja voi luoja kuinka on hermot mennyt! Tuloksen spoilaantuminenkin on paljon herkemmässä kun tuo alapalkki on niin käyttökelvoton. Täytyypä kotio päästyä kokeilla muuttaako tilannetta jos ottaa Adblockin pois päältä tai jos koittaa Firefoxilla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tähän ongelmaan olisi tosiaan ihan kiva saada ratkaisu. Siellä tulee ens yönä taas Capsien peli ja ei jaksaisi taas tapella tuon ongelman kanssa! Eli siis minulla kanssa käytössä NHL Gamecenter ja toistaiseksi olen pari peliä katsonut jälkilähetyksenä käyttäen Chromea (Adblock on ollut päällä) ja voi luoja kuinka on hermot mennyt! Tuloksen spoilaantuminenkin on paljon herkemmässä kun tuo alapalkki on niin käyttökelvoton. Täytyypä kotio päästyä kokeilla muuttaako tilannetta jos ottaa Adblockin pois päältä tai jos koittaa Firefoxilla.

Adblockin kun disabloi niin toimi sekä chromella että firefoxilla ihan normaalisti.
 
Onko normaalia että lähetys pätkii ja näyttää samaa 1-3sec kohtaa uudelleen aina välillä? Ei aina samaa tiettyä vaan ihan kuin kelaisi vähän taaksepäin ja taas mennään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin. Viikko kulunut ja Viaplayn "korjauksesta" ei ole kuulunut halaistua sanaa. Eiköhän tuo ole "päiviä" ensi kauden alkuun asti.

Kyselen asiasta nyt ainakin Facebook-sivun ja Twitterin kautta.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
On kyllä käsittämätöntä että se kestää. Koska alkavat vapaaehtoisesti tarjoamaan korvausta maksaville asiakkaille?
Veikkanpa, että tuollaista ihmettä saa odotella varsin pitkään. Vuonna 2013 pleijareiden aikaan NHL GCL toimi normaalisti, mutta Viaplayn kautta matseja ei näkynyt ainakaan viikkoon. Tiedustelin asiasta asiakaspalvelusta, ja ilmoittivat, etteivät ole itsekään kuin vain asiakkaan asemassa näissä, ja että korvausta on turha pyydellä. Kun ilmoitin irtisanovani palvelun saman tien, kiitti asiakaspalvelu ymmärtämisestä ja toivotti hyvää kesää... että näin heillä. Turha lienee mainitakaan, että tuon jälkeen olen katsonut änärini muita kanavia käyttäen. Lukeehan tuolla käyttöehdoissakin, etteivät ole missään vastuussa palvelun toimimattomuuden suhteen.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Okei. Nyt, kun olen päässyt yli tuskasta jonka Hockeystreamsin kuolema tuotti, on aika kääntää katse tulevaisuuteen.

Mikä on se keino, jolla änärin saa näkymään sekä livetilanteissa että jälkikäteen katsottuna? Mitä nyt olen keskustelua seurannut niin käytännössä vaihtoehtona on NHL:n oma GameCenter Live. Tämä ei kuitenkaan käsittääkseni toimi Suomessa. Toimiiko GCL Holan kautta? Mitä muita vaihtoehtoja on? Olen lukenut jostain unblock us -setistä, joka ilmeisesti on toimiva mutta maksaa? Onko GLC + Hola/joku muu -kombolla ongelmia käytettäessä Chromea (tärkeää chromecastin takia)?

Viaplay tullee kysymykseen sitten kun hoitavat tuon matsiarkiston kuntoon. Elintärkeä ominaisuus palvelussa. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.
 

nilee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Koneella toimii NHL.tv + freedome, mut nyt pitäis huomenaamulla katella tabletilla retroitin pelistä jälkilähetys. Latasin uusimman version nhl appsistä ja freedomen tablettiin mutta valittelee vieläkin nordics blackouttia kun koittaa pelejä katella, oisko kelläää heittää tipsejä? Androidin tabletti kyseessä.

Edit. Jahas, sehän alko toimii kuhan käynnisti tabletin uudestaan. Jätetään ny tää viesti kuite jos joku muu pähkäilee saman ongelman kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös