Tässä nyt olen kokoajan ihmetellyt, että tarkoittaako tuo siis sitä, että se Viaplayn riisuttu GameCenter tulee takaisin käyttöön vian korjaamisen jälkeen, vai että tosiaan joku kokonaan uusi palvelu tulisi korvaamaan aiemman. Jos se tähänkin asti käytössä ollut GameCenter-väännös palaa kehiin, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa niin kauan kuin se korjaus vain tapahtuisi nopeasti. Joku kokonaan uusi palvelu sitten kuulostaa siltä mitä täällä sanottiinkin, että varmaan seuraavalla kaudella voisi olla toiminnassa.
En ole varma, mutta vastaan kera faktojen että oman mutun perustaen ne lukemaani. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Minä uskon, että tuo twiitti, jota lainasit liittyy siihen, että Viaplaylle on tulossa kokonaan uusi palvelu GameCenterin tilalle, koska GameCenter poistettiin Yhdysvalloissakin. Käsittääkseni se vaihtui juuri tuohon NHL.tv-palveluun. Tuossa twiitissä puhutaan teknisestä viasta sekä GameCenteriä vastaavasta palvelusta, josta lasken 1+1= NHL.tv tulee Viaplayn tarjontaan samalla tavalla miten GameCenter, todennäköisesti jälleen ns. puutteellisempana versiona kuin NHL:n vastaava. Tämä on siis täysin mutua.
Mitä tulee tuohon uuteen palveluun, joka tulee seuraavalle kaudelle mahdollisesti, niin ymmärsin tuon palvelun liittyvän tuohon 48 tunnin rajoitusuudistukseen. Nyt kun katsoo mitä tahansa urheilua Viaplayn kautta (eli esimerkiksi NHL:ää ilman GameCenteriä), lähetystä pystyy katsomaan neljä tuntia ohjelman päättymisen jälkeen. Ymmärsin jonkun käyttäjän viestistä, että tuo uudistus tulee juurikin kesällä/ensi kaudelle, notta 4 tuntia -> 48 tuntia.