Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 479 630
  • 5 191

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
@Jaws tosiaan sai inspiroitua minut tänne. Joten toivottavasti tänne sisäsiittoiseen porukkaan mahtuu mukaan! Kesällä ainakin ehtii kirjoitella yöketjuun.

Katsoin juuri Blind Guardianin live-DVD:n. Onhan tuo kova. Kiima nousee tiistaita varten.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikä on sitten hyvää huumoria? No virvelimiehen jutut ainakin, mutta muuten?

No tottahan ne on aina hasukoja. Ehkä masulipasulia helpottaa, kun puhaltaa siihen ja juo kolme resiä maitoo päälle. Kyllä se niin on, että litra maitua päävässä piettää pakteerit kuriissa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikä on sitten hyvää huumoria? No virvelimiehen jutut ainakin, mutta muuten?

Ei minulla ole mitään suoraa vastausta tähän. Elokuvat naurattavat usein. Joskus stand up -koomikot. Milloin mikäkin. Tilannekomiikka on hauskaa. Kummeli olisi näkemättä paskaa -ketjun tavaraa, jos en olisi vähän nähnyt. Muutenkin jotkut sketsiohjelmat - Putous ynnä muut - saavat ennemmin itkemään kuin nauramaan. Makuja on erilaisia, moni tykkää Kummelista, se on ihan ok.

Jaws tosiaan sai inspiroitua minut tänne. Joten toivottavasti tänne sisäsiittoiseen porukkaan mahtuu mukaan! Kesällä ainakin ehtii kirjoitella yöketjuun.

Katsoin juuri Blind Guardianin live-DVD:n. Onhan tuo kova. Kiima nousee tiistaita varten.

Tämä oli hieno juttu. Sain yksityisviestitse positiivista palautetta tuosta aiemmin kirjoittamastani Hain vuosi -tarinoinnista. Hienoa, että LostHorizon inspiroitui ja päätti hypätä joukkoon tuimaan. Tervetuloa mukaan, tilaa on!

Blind Guardian on ilmeisesti joku power metal -bändi pikaisen googlauksen perusteella. Pitää varmaan perehtyä tarkemmin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sillä viikolla: hidasta batistinikävelyä
Ensi viikolla en ole muuta suunnitellut, mutta perhoja pitää alkaa talven hiljaiselon jälkeen virkkaamaan. Ja sitten pitää hankkia luvat kuntoon. Tai no, ne ehtii vielä seuraavallakin. Nyt jännätään tulevia lakkiaisrahoja. Ja onhan se jännä tavata sukulaisia, joista yli puolia en tunnistaisi ja toisesta puolesta puolikkaan kanssa en ole tyyliin juuri mitään puhunut, enkä tavannut pariin vuoteen.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Pitänee kyllä nyt mennä nukkumaan, aamulla soi kello seitsemältä. Toivottavasti herään siihen. Tai no, mitään mielekästähän ei ole tiedossa, mutta pakollista. Helsinki kohteena.

Minua tullaan kuitenkin näkemään täällä vielä. Lupaan sen. I'll be back.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä oli hyvä. Komea otus. Hait kiehtoneet jollain jännällä tavalla pienestä pitäen, kun pikkupoikana katsoin eläinkirjasta kuvia. Tiesin vaikka mitä haista. Yksi osasyy sille, miksi suosikkijoukkueissa on Sharks. Tuon videon hai oli melkein kuin ilmetty Bruce (keinotekoinen Tappajahai-leffassa käytetty hai).

Ehdottomasti eeppisimmännäköinen hai jonka tiedän: http://www.divetime.com/images/photos/assets/6/5816-largest_2942001489_ed6c6c76d2.jpg

Linkki vie kuvaan hailajista, jonka nimi englanniksi on ornate wobbegong.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kertokaa nyt joku - vaikka @Jaws itse kun kerran paikalla olet - että mikä tämä @SeQuins & Jaws-juttu on, mitä palstan ties mistä ketjuista olen saanut lukea, jotain epämääräistä huumoria... olen täysin pihalla, että mistä on kyse.

Noista romanssi-vitsailuista mieleeni tulikin tehdä sellainen paljastus, että vuosia sitten minulla oli täällä jotain pientä säätöä jonkun naispuolisen nickin kanssa. Tai no, vaihdeltiin siis yksityisviestejä, mutta homma lerpahti (heh) siihen, että taisi asua Tampereella.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tämä oli hyvä. Komea otus. Hait kiehtoneet jollain jännällä tavalla pienestä pitäen, kun pikkupoikana katsoin eläinkirjasta kuvia. Tiesin vaikka mitä haista. Yksi osasyy sille, miksi suosikkijoukkueissa on Sharks. Tuon videon hai oli melkein kuin ilmetty Bruce (keinotekoinen Tappajahai-leffassa käytetty hai).

Sama juttu täällä. Dinosaurukset ja valkohait olivat nuorelle Juteenille ne kovimmat jutut. Ehkä se iso koko ja jonkinlainen pelottavuus kiehtoivat nuorta mieltä. Discoveryn Youtube-kanavalla on muutamia pätkiä kanavan Shark Weekin jaksoista. Niitä tulee silloin tällöin kuikuiltua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ihan hauskaa olla näissä Onnibusseissa. Wlan ja latauspistokkeita jokaisen penkin alla. Hintakin kun on suhteellisen halpa niin kelpaa hyvin varattomillekin. Äsken hakkasin Heroes 3:sta ja kivaa oli.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Isäni kertoi tänään siinä työnteon ohessa hassuja juttuja. Silleen ohimennen, ei me tehdä näistä numeroa. Tavallisesti lausutut sanaset. KGB:n putkasta herääminen ja Viru-hotellin kuulusteluhuoneessa oleminen oli huppaisa tappaus, noin vuonna 1984 tämä. Isäni oli tapellut Tallinnan Piritan rannalla eräässä baarissa, lentänyt lasista läpi. Joutui putkaan. "Ensin te raahaatte minut tänne selliin ja sitten vielä herätätte aamulla seitsemältä, suksikaa nyt välillä vittuun ja jutellaan illemmalla". Ja korostan: ei mitenkään amismaisesti huutaen, vaan tavallisesti sanoen. Ja muitakin yksityiskohtia oli. En tiedä teidän isäsuhteistanne, mutta meidän on luonnollisen eloisa ja hyvä. Retostelematon. Siksi moni oudompi luulee esim. minun retostelevan, koska olen tottunut, että asiat sanotaan suoraan, mutta retostelematta.

Kerroin tämän vain siksi, että josko asioilla olisi suhteellisuutta. Tässäkin ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Isäni kertoi tänään siinä työnteon ohessa hassuja juttuja. Silleen ohimennen, ei me tehdä näistä numeroa. Tavallisesti lausutut sanaset. KGB:n putkasta herääminen ja Viru-hotellin kuulusteluhuoneessa oleminen oli huppaisa tappaus, noin vuonna 1984 tämä. Isäni oli tapellut Tallinnan Piritan rannalla eräässä baarissa, lentänyt lasista läpi. Joutui putkaan. "Ensin te raahaatte minut tänne selliin ja sitten vielä herätätte aamulla seitsemältä, suksikaa nyt välillä vittuun ja jutellaan illemmalla". Ja korostan: ei mitenkään amismaisesti huutaen, vaan tavallisesti sanoen. Ja muitakin yksityiskohtia oli. En tiedä teidän isäsuhteistanne, mutta meidän on luonnollisen eloisa ja hyvä. Retostelematon. Siksi moni oudompi luulee esim. minun retostelevan, koska olen tottunut, että asiat sanotaan suoraan, mutta retostelematta.

Kerroin tämän vain siksi, että josko asioilla olisi suhteellisuutta. Tässäkin ketjussa.

Korrostatko sanaa rretostelematon? Mullekin isä kertonut tarinaa kuvaamisesta Moskovan lentokentällä ja sen jälkeisistä toimenpiteistä, jotka sisälsivät Kalašnikovein varustautuneita toimijoita, sekä kuulusteluja, sekä väärän filmirullan antamisen tuhottavaksi.

Herää toki kysymys, että miksi on pitänyt mennä kuvaamaan Moskovan lentokentällä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ai tää oli tässä? No, ei väkisin. Hyvää yötä jos joku vielä on hereillä!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ehdottomasti eeppisimmännäköinen hai jonka tiedän: http://www.divetime.com/images/photos/assets/6/5816-largest_2942001489_ed6c6c76d2.jpg

Linkki vie kuvaan hailajista, jonka nimi englanniksi on ornate wobbegong.

Menes nyt johonkin. Noita linkkejä voi herranen aika avata tukehtumatta omaan sylkeensä! :D

Edit: Ai menitkin heti nukkumaan. No, öitä sinne!

Kertokaa nyt joku - vaikka @Jaws itse kun kerran paikalla olet - että mikä tämä @SeQuins & Jaws-juttu on, mitä palstan ties mistä ketjuista olen saanut lukea, jotain epämääräistä huumoria... olen täysin pihalla, että mistä on kyse..

Kaikkihan lähti ihan siitä, että SeQuins oli aivan maansa myynyt jossain ketjussa, en muista missä. Hänellä erkanivat tiet nykyisen eksänsä kanssa, minun kävi tuolloin kovasti sääliksi ja päätin sanoa jokusen kannustavan sanan. Tästä meni jonkin aikaa, päiviä, tai varmaan viikkojakin, kunnes luin taas SeQuinsilta surullisen viestin. Vastasin hänen viestiinsä jotenkin piristävään sävyyn. Yhtäkkiä koko juttu sitten eskaloitui niin, että huomasin yhtäkkiä piristyväni vastaavasti SeQuinsin viesteistä. Laitoin kiitoksena jonkun nopean yksityisviestin, kun SeQuins sanoi minulle jotain kilttiä täällä yöketjussa. Sen jälkeen puhuttiin yöketjussa jotain vähän hassuja - puhuttiin lapsuudesta, minä Pokemoneista ja hän barbeista - ja tämän jälkeen hänestä tuli "barbityttö" ja minusta "haipoika"... söpöä, eikö? Sitten tuli yöketjussa näitä henkisiä kisastudioita MM-kisojen aikaan ja muuta mukavaa. Joskus meni aika siirappiseksi ja siksi nimimerkki @Vuokralainen minut nimesikin juuri tuolla toisessa ketjussa Jatkoajan viralliseksi söpöilijäksi. Varsin vähän sitä söpöilyä on kuitenkin nähty täällä yöketjuissa ja muissa ketjuissa, jos yksityisviesteihin vertaa.

Tuo oli nyt nopea referaatti, lyhyempää en osannut tähän hätään kirjoittaa. Enemmänkin olisin osannut valaista, mutta eiköhän tuosta valkene jo tarpeeksi.

Ja se vielä piti mainita, että tapasimme jokunen viikko sitten SeQuinsin kanssa, kun hän tuli Turkuun siskonsa luokse kylään. Näkemisestä oli tässäkin ketjussa juttua aiemmin. :)

Sama juttu täällä. Dinosaurukset ja valkohait olivat nuorelle Juteenille ne kovimmat jutut. Ehkä se iso koko ja jonkinlainen pelottavuus kiehtoivat nuorta mieltä. Discoveryn Youtube-kanavalla on muutamia pätkiä kanavan Shark Weekin jaksoista. Niitä tulee silloin tällöin kuikuiltua.

Olet elänyt hienon lapsuuden. Dinosaurukset olivat ihan yhtä lailla jänniä ja ovat vieläkin. Tappajahai oli ja on hieno leffa, varsinkin se tunnusmusiikki joka tulee aina vaaran hetkellä. Jos meillä olisi akvaario, niin ottaisin hainpoikasen lemmikikseni. Voisi olla hain kasvaessa ns. hasardihommia, mutta kerrankos sitä eletään.

Ihan hauskaa olla näissä Onnibusseissa. Wlan ja latauspistokkeita jokaisen penkin alla. Hintakin kun on suhteellisen halpa niin kelpaa hyvin varattomillekin. Äsken hakkasin Heroes 3:sta ja kivaa oli.

Tampereelta Turkuun tullessani manasin mielessäni, että olisipa minullakin USB-latausjohto. Kyseessä ei silti ollut Onnibus, mutta harmitti kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei vittu tuota AstralTV-paskaa Maikkarilla. Oikeasti elämässään vaikeassa tilanteessa olevia huijataan soittamaan tuonne ja joku selvänäkijätantta tarjoaa keittiöpsykologiaansa avuksi. 3,55 euroa minuutti. Vittu pitäisi laittaa koko kanava boikottiin moisen paskan tarjoamisesta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mutta iltoja.

Kesäkuu on käsillä. Ja niin edelleen.

Kumma homma, pariin päivään kun ei oo ollut jatkoajan hellässä huomassa niin sitten omaa nickiä tägäillään joka ketjuun sinä aikana. No, ei kait tuo pahasta ole.

Yöketjukin kuihtuu kuihtumistaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tänä yönä ei kauaa viitsi jutustella. Aamulla tosiaan painetaan valkolakki päähän. Sen jälkeen ollaan tosi innostuneita tapaamaan sukulaisia, joista isoa osaa en tunnistaisi, jos tulisivat kadulla vastaan. Ja serkkuosastoa jäi suurin osa kutsumattakin. Sen jälkeen on varmaankin kivaa.

Opettelin eilen, eli näillä silmillä solmimaan Eldredgen kravattisolmun. Minkään muunlaista aiheeseen liittyvää solmua en osaakaan ja tuokin on aikas helppo. Ei ole silleen kovin usein tullut krakaa käytettyä, viimeksi rippijuhlissa. Välissä on ollut yhdet häät (ei omat), mutta niissä oli rusetti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ylen Areena kaatuu nykyään lähes koko ajan. Olen päivittänyt Flashin ihan uusimpaan versioon, muttei se mitään auta. Äsken katsoessani Batesin Motellia jouduin sulkemaan ja avaamaan selainikkunan ainakin kolme kertaa eikä se yhtään auttanut tilannetta. Ulkoasukin on ihan perseestä. Äänestän jatkossa sormillani ja suuntaan katseeni jonnekin ihan muualle. Kuten vaikkapa jonkun C-luokan julkkiksen bikinikuviin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tänä yönä ei kauaa viitsi jutustella. Aamulla tosiaan painetaan valkolakki päähän. Sen jälkeen ollaan tosi innostuneita tapaamaan sukulaisia, joista isoa osaa en tunnistaisi, jos tulisivat kadulla vastaan. Ja serkkuosastoa jäi suurin osa kutsumattakin. Sen jälkeen on varmaankin kivaa.

Opettelin eilen, eli näillä silmillä solmimaan Eldredgen kravattisolmun. Minkään muunlaista aiheeseen liittyvää solmua en osaakaan ja tuokin on aikas helppo. Ei ole silleen kovin usein tullut krakaa käytettyä, viimeksi rippijuhlissa. Välissä on ollut yhdet häät (ei omat), mutta niissä oli rusetti.

Aijaijai. Itse painoin lakin päähän keväällä 2013 ja täytyy sanoa, että se oli tähän astisesta elämästäni yksi parhaimmista päivistä. Koko päivän ja vähän edellisinäkin ja seuraavina päivinä kaikki vaan hymyilee ja onnittelee sua ja lahjoja tulee ikkunista ja ovista tutuilta ja vähän jopa tuntemattomiltakin.

Olihan se myös tavallaan herkkä hetki. Muutaman oppilaan kanssa olin taivaltanut alakoulun yläkoulun ja lukion samassa luokassa eli yhteensä 12 vuotta oli yhteistä kouluaikaa. Sitten yhtäkkiä hajaannutaan ympäri Suomea omille teillemme.

Mutta nautinnollista päivää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös