Perussuomalaiset

  • 5 478 958
  • 44 081

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Olipas mietoa, "Nussittuna nukkuisit paremmin", ja kaiken lisäjksi tuo taitaa pitää melko usein paikkansakin. Eipä siinä, itselläni ei ole varaa arvostella Kankaanniemeä, Kanervaa tai Kantolaakaan, mutta onneksi moralisteja muutoin tuntuu palsta olevan pullollaan.
En ymmärrä missä vaiheessa seksistä ja iskuyrityksistä on tullut valtaväestölle suuri saatana, kun itseäkin panettaa monta kertaa päivässä ja mielestäni seksi ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen kuuluu olennaisena osana normaalin ihmisen elämään. Ehkäpä vika onkin meikäläisessä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Olipas mietoa, "Nussittuna nukkuisit paremmin", ja kaiken lisäjksi tuo taitaa pitää melko usein paikkansakin. Eipä siinä, itselläni ei ole varaa arvostella Kankaanniemeä, Kanervaa tai Kantolaakaan, mutta onneksi moralisteja muutoin tuntuu palsta olevan pullollaan.
En ymmärrä missä vaiheessa seksistä ja iskuyrityksistä on tullut valtaväestölle suuri saatana, kun itseäkin panettaa monta kertaa päivässä ja mielestäni seksi ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen kuuluu olennaisena osana normaalin ihmisen elämään. Ehkäpä vika onkin meikäläisessä.

Arvostelu tuskin kohdistuu vonkaamiseen, vaan kaksinaismoralismiin. Kankaanniemi on esiintynyt aiemmin hyvin korkeamoraalisena henkilönä.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Arvostelu tuskin kohdistuu vonkaamiseen, vaan kaksinaismoralismiin. Kankaanniemi on esiintynyt aiemmin hyvin korkeamoraalisena henkilönä.

Jokainen mies pettää, kun sopiva nainen ja sopiva tilaisuus tulee eteen.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kyllähän case Kankaanniemen tietenkin ymmärtää, kun mies on moralisoimalla ratsastanut. Mutta sitä en ymmärrä miksi media järjestelmällisesti sivuuttaa kaikkia eniten kiinnostavan seikan, eli sen että heruiku näillä viesteillä mitään? Mikä oli onnistumisprosentti? Varmaan Toimi ei ollut ensimmäistä kertaa apajilla. Monestihan tuo suora asian ehdottelu ei tuntuisi tuottavan kovin hyvää tulosta, mutta toisaalta tuskin Toimikaan kovin montaa naista jaksaisikaan illassa hoitaa, vaikka ilmeisesti jonkinlainen sonni onkin. Eli siis seuraavaksi toivoisi median selvittävän Toimin herumisprosentin. Monesta meistä tulee kuitenkin jossain vaiheessa vanha irstas ukko, ellei sitä jo ole, ja taustatieto voi osoittautua hyvinkin arvokkaaksi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Taisi eduskunnan puhemiehen pesti karata käsistä nyt.

Tämähän koko keissin mielenkiintoisin aspekti on. Tuskin Kankaanniemi mikään pomminvarma valinta olisi ollut, mutta kokeneena ja vanhempana poliitikkona kuitenkin yksi todennäköisimmistä vaihtoehdoista. Puhenmiehen roolissa olisi lisäksi ollut vain etu, ettei Kankaanniemi ole leimautunut vain yhden puolueen mieheksi.

Lehtijuttujen perusteella Kankaanniemi leikki Kanervan Ikeä viime vuoden syksystä tämän vuoden kevääseen. Vonkauksen kohteena olevat persunaiset olisivat siis halutessaan voineet huomauttaa asiasta esim. puoluejohdolle aikoja sitten, mutta pitivät asian omana tietonaan. Ilmeisesti siksi, koska halusivat varjella vaalien alla puoluetta oletettavan haitalliselta mediakohulta.

Miksi sitten vuotaa tökeröt vonkausviestit julkisuuteen ja juuri nyt?

Syy oli kuulemma kostaa Kankaanniemen "tekopyhyys", jos tätä juttua on uskominen:
KSML: Tämän takia seksiviestejä saaneet naiset halusivat käräyttää Kankaanniemen

En ihan osta tuota sellaisenaan, vaan mieleen tulee pari muutakin motiivia vuotajille:

1) Kankaanniemi oli kenties puolueen sisäisissä huhuissa nousemassa eduskunnan puhemieheksi (tai ministeriksi), mitä taas ei välttämättä katsottu kaikkien persuissa toimivien mielestä hyvällä. Kankaanniemi liittyi Soinin remmiin kuitenkin vasta muutama vuosi sitten, joten jotkut pidemmän linjan (nais)persut ovat voineet kokea kuvion syystäkin epäoikeudenmukaisena. Vuodetulla mediakohulla pelattiin Kankaanniemi varmasti ulos näistä kuvioista.

2) Kankaanniemi pelattiin pois näyttävästä virasta, mutta vuotajilla olikin motiivina puolueen etu, kuten salatessaan "seksiviestit" julkisuudelta ennen vaaleja. Kun alkoi näyttämään siltä, että Kankaanniemi saattaa nousta esim. eduskunnan puhemieheksi, joku halusi välttää suuremman skandaalin. Eli tilanteen, missä ensimmäinen PS-puhemies joutuu heti turhan mediakohun keskelle ja menettäisi uskottavuutensa puhemiehenä. Jos vonkauksen kohteita oli kerran useita, niin asia olisi kuitenkin paljastunut ennemmin tai myöhemmin.

Niin tai näin, olisivat Kankaanniemi ja kohteena olevat akat voineet edes yrittää hoitaa säätämisensä siistimminkin, ilman median sotkemista asiaan. Soini ja Lindström kuitenkin tekivät sen mitä tehtävissä oli ja vihelsivät pelin tarpeeksi nopeasti poikki.

m: typo
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Soini ja Lindström kuitenkin tekivät sen mitä tehtävissä oli ja vihelsivät pelin tarpeeksi nopeasti poikki.
Tuota Lindströmin reaktiota ekaan IS:n juttuun voi verrata siihen Pirkko Lerner-Ruohosen reaktioon Helena Erosen hihamerkki-kohuun jossa Turun Sanomien kehystäjä Kari Vainion ja Uuden Suomen Markku Huuskon epäpyhällä allianssilla "ymmärrettiin" pakina sanantarkasti (jota pidän yhtenä Suomen journalismin mustista hetkistä) ja tungettiin mikrofoni Lerner-Ruohosen nokan eteen joka päätti reagoida tuomitsemalla teon tietämättä mistä oli kyse.

Sen jälkeen Perussuomalaisilla ei ollut enää perääntymismahdollisuutta.

Otteita Lindströmin reaktiosta toimittajan ensi kyselyyn:

"-No, ryhmäjohtaja ei tuumaa tällaisesta yhtään mitään ennen kuin on jutellut Toimin kanssa.

- ,Kuule jos nyt kuulen sinulta ensimmäisen kerran asiasta, niin en minä lähde mitään sanomaan ennen kuin olen keskustellut hehkilön kanssa ja tiedän mistä on kysymys.

-No, en minä lähde nyt kommentoimaan millään lailla. Juttelen ensin hänen kanssaan. Se on minun politiikkaani.

Ryhmäpomo seksiviestikohusta: ”Kankaanniemi ei ole vastannut” - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Toiset osaa ja toiset ei.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokainen mies pettää, kun sopiva nainen ja sopiva tilaisuus tulee eteen.

Olen istunut varattuna noin kolmekymppisenä miehenä kahden viikon työmatkalla baarissa, missä oli vain 11 helvetin hyvän näköistä huoraa ja minä. Kaikki kävivät vuorotellen ehdottamassa, mutta pysyin kovana ja ajattelin, että aamulla pitää kuitenkin katsoa peiliin. Tuota nuorempana olisin ehkä jossain tilanteessa saattanut sortua, mutta en enää tuossa vaiheessa enkä vanhemmiten missään tapauksessa. Se olisi kovin typerää ja vituttaisi varmasti jälkikäteen. En usko millään, että kaikki miehet pettäisivät, omalle kohdalleni en ainakaan voi kuvitella sellaista tilannetta.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas mietoa, "Nussittuna nukkuisit paremmin", ja kaiken lisäjksi tuo taitaa pitää melko usein paikkansakin. Eipä siinä, itselläni ei ole varaa arvostella Kankaanniemeä, Kanervaa tai Kantolaakaan, mutta onneksi moralisteja muutoin tuntuu palsta olevan pullollaan.
En ymmärrä missä vaiheessa seksistä ja iskuyrityksistä on tullut valtaväestölle suuri saatana, kun itseäkin panettaa monta kertaa päivässä ja mielestäni seksi ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen kuuluu olennaisena osana normaalin ihmisen elämään. Ehkäpä vika onkin meikäläisessä.
No eipä ollut yllätys tämä viesti. Kuinka saatanan juntti voi ihminen olla, kun pitää jotain nussimistekstareita iskuyrityksenä? Mä olen aina ihmetellyt mitä niiden ihmisten päässä liikkuu, jotka lähettelee naisille kuvia omista vehkeistään yms. Nyt selvisi sekin.

Seksi ja iskuyritykset eivät ole valtaväestölle suuri saatana. Valtaväestö harrastaa seksiä ihan mielellään. Valtaosaa valtaväestöstä kyllä häiritsee ne juntit, jotka lähettelee nussimistekstareita, vaikka ei olla edes seksisuhteessa. Eikö se nyt perkele mene kaaliin, että naisella on ihan oma mieli, eikä sen tarvitse jakaa tavaraansa kaikille jotka sitä keksii vongata. Sulla ja Toimilla ei ole mitään oikeutta saada seksiä aina kun tekee mieli. Opetelkaa käyttäytymään, niin ehkä teitä voi joskus onnistaakin. Hyi saatana, mitä paskaa täällä kirjoitetaan.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen istunut varattuna noin kolmekymppisenä miehenä kahden viikon työmatkalla baarissa, missä oli vain 11 helvetin hyvän näköistä huoraa ja minä. Kaikki kävivät vuorotellen ehdottamassa, mutta pysyin kovana ja ajattelin, että aamulla pitää kuitenkin katsoa peiliin. Tuota nuorempana olisin ehkä jossain tilanteessa saattanut sortua, mutta en enää tuossa vaiheessa enkä vanhemmiten missään tapauksessa. Se olisi kovin typerää ja vituttaisi varmasti jälkikäteen. En usko millään, että kaikki miehet pettäisivät, omalle kohdalleni en ainakaan voi kuvitella sellaista tilannetta.

Boldaus minun: kunnioitan miestä, joka pysyy kovana ja pystyy ajattelemaan samanaikaisesti.

Aivan huvikseni heitän salaliittoteorian: Keski-Suomesta menivät läpi Toimi ja Teuvo.
Teuvon läpimeno yllätti ainakin minut, ehkä myös jotkut vaalipiirin persuaktiivit yllättyivät. Rannalle jäi käsittääkseni varsin meritoinut eläkäislääkäri tjsp.
Ehkä tämän herrasmiehen kannattajia on Toimin facebook-frendeissä jne...
Faktahan Toimin ehdottelut on, mutta ideani liittyy siis viestien julkituomiseen.

Painotan skenaarion olevan keksitty ja turhankin kaukaa haettu.

ps. kaivoin varasijaehdokkaan nimen: Mauno Vanhala. Ei huono, täydentäisi perussuomalaisten ryhmää mukavasti.
Tosin ei Toimin kustannuksella ehkä kuitenkaan.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan huvikseni heitän salaliittoteorian: Keski-Suomesta menivät läpi Toimi ja Teuvo...
Molemmat taitaa olla helluntalaisia, jos olen oikein ymmärtänyt. Siellä ollaan varmaan tyytyväisiä, kun on ihan kaksin kappalein kansanedustajia toimimassa mallina kaikille helluntalaisille...
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jos on tuollainen taantumuksellinen, perinteisistä arvoista saarnaava änkyrä ja muiden asioihin nenänsä työntävä vanha ilonpilaaja, niin onhan tuo vain kohtuullista, että paska sataa nyt niskaan.

Jokainen mies pettää, kun sopiva nainen ja sopiva tilaisuus tulee eteen.
Paskan marjat. Älä yritä vetää koko sukupuolta tuollaiseen mukaan. Ehkä jossain konservatiivipiireissä tuollainen onkin normi.
 
No eipä ollut yllätys tämä viesti. Kuinka saatanan juntti voi ihminen olla, kun pitää jotain nussimistekstareita iskuyrityksenä?
Sieltä nousi ilmeisesti ainakin yksi tuollainen juntti. Vai onko jossain todistettu, että Kankaanniemen nussimisviesti oli iskuyritys?

Opetelkaa käyttäytymään, niin ehkä teitä voi joskus onnistaakin.
Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.

Mahtisonnin ohjeistuksesta muuten... Seiska: Hilpeä Teuvo Hakkarainen opastaa seksiviestikohussa rämpivää Kankaanniemeä

"Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies", puoluetoveri Teuvo Hakkarainen kommentoi Toimi Kankaanniemen (ps) seksiviestikohua Seiskalle.

- Toista se olisi minun kanssani. Minun jälkeeni nainen tietää, että miltä tuntuu oikea mies. Minä työstän aina täysillä, olin sitten sängyssä tai sahalla. Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies, Teuvo kertoo Seiskalle.

Lehden kysymykseen siitä, onko kansanedustaja pienessä maistissa, Hakkarainen vastaa "en edes pahasti".
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.
Ei lähde sonnikisoihin kiitos vaan. Mulle on viimeiset 20 vuotta riittänyt oma vaimo petipuuhissa ja riittää jatkossakin. Meitä kunnollisia miehiä on miehistä kuitenkin selvä enemmistö, nussimistekstarifanit on pieni iljettävä vähemmistö. Nussimistekstarifanittajien oikaisuun ei tarvita mahtisonnia, riittää kun ajattelee muutaman sekunnin yläpäällään alapään sijaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtisonnin ohjeistuksesta muuten... Seiska: Hilpeä Teuvo Hakkarainen opastaa seksiviestikohussa rämpivää Kankaanniemeä

"Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies", puoluetoveri Teuvo Hakkarainen kommentoi Toimi Kankaanniemen (ps) seksiviestikohua Seiskalle.

- Toista se olisi minun kanssani. Minun jälkeeni nainen tietää, että miltä tuntuu oikea mies. Minä työstän aina täysillä, olin sitten sängyssä tai sahalla. Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies, Teuvo kertoo Seiskalle.

Lehden kysymykseen siitä, onko kansanedustaja pienessä maistissa, Hakkarainen vastaa "en edes pahasti".

Soini on varmasti tyytyväinen Keski-Suomen helluntalaiskaksikon touhuihin... No, äänestäjät saivat mitä halusivat.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Soini on varmasti tyytyväinen Keski-Suomen helluntalaiskaksikon touhuihin... No, äänestäjät saivat mitä halusivat.
Haha, on tää kyllä mahtava parivaljakko. Moraali-Toimi ja Jurri-Teuvo! Nyt tarkkana MTV3, timanttista realityshowta puskee! Kamerat kuvaa vaivaantunutta ja punastelevaa Kankaanniemeä istumassa pöydän ääressä, kun vieressä pää jo pöydässä oleva Hakkarainen mongertaa juuri ennen sammumistaan: "Se on sellanen juttu Toimi, että kun minä panen niin siinä on munatkin vaan tiellä..."
 

lihaani

Jäsen
Sieltä nousi ilmeisesti ainakin yksi tuollainen juntti. Vai onko jossain todistettu, että Kankaanniemen nussimisviesti oli iskuyritys?


Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.

Kuinkahan Toejoen Veikko kirjoittaisi tänne Jatkikseen, jos Toimin ja Teuvon tilalla olisivat vaikka demarien Eero ja Lauri.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
No näinhän se olikin. Sikälikin hankala tilanne Jytkyttäjille, että suolaus tulikin sieltä oman hellan ja nyrkin välistä, joten syyllinen ei ole se kuuluisa "Mutku Ne Muut".

No, eiköhän tämä vielä iloksi muutu ja Toimi panee asiansa kuntoon ja äänisaalis vain kasvaa seuraavissa vaaleissa.

muaddib
 

Morgoth

Jäsen
Haha, on tää kyllä mahtava parivaljakko. Moraali-Toimi ja Jurri-Teuvo!

Haha, nyt on kyllä Jurri-Teuvon komentit kohdillaan! Kenties politiikoilta voisi toivoa näinä aikoina muutakin keskittymistä kuin naisten jytkyttämiseen tai lähinnä säälittävään yrittämiseen, mutta jäätävää komentointia Teuvolta tähän. Onkohan Toimilla ollut yhdyntöjen määrä sama kuin omien lapsien lukumäärä?
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Oletko ihan vakavissasi tätä mieltä? Miten perustelisit tätä arviotasi?

Ihan vaan normaali elämään ja empiirisiin kokemuksiin ja näkemisiin. Onhan asiasta jonkinlaisia tutkimuksiakin tehty, joissa prosentit vaihtelevat palttiarallaa 5-70 prosentin välillä. Tutkimuksiin en sikäli luota, että pettämisen kohdalla on vähän sama asia kuin perheväkivallan kohdalla, että jos kysytään käytkö vieraissa tai hakkaatko vaimoa ja lapsia, niin en usko lähellekään kaikkien vastaajien edes anonyymisti kertovan totuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös