Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 630 862
  • 20 697

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Romuluun" Pitäs kyllä mieluusti tunnistaa nimikirjaimet J.J..

Tikkanen ois ihan hyvä haku, JOS hinta on järkevä..
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Shaone Morrisonn sai kenkää(?) Medvescakista. Siitä The Isäntä pakistoon vaikka siihen asti, että lopettaa uransa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Koivun klaanin hovitoimittaja on yleensä sattuneista syistä kohtalaisen hyvällä prosentilla osunut näissä uutisoinneissaan, joten Tikkanen on todella tervetullut lisä pakistoon kokemuksen ja kiekollisuuden kautta jos/kun tämä paikkansa pitää.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei saatana, taas yksi 40-vuotias konkari-kehäraakki joka rusettiluistelee junnujen peliajan tiellä. On se nyt perkele kun puheet ja teot eivät kohtaa.

Mitenköhän tosissaan Tompan kanssa on neuvoteltu? Entä onko jotain hallihuhuja kuulunut? Itse joskus sain jotain vihiä eräästä jatkosta josta Leppäsyrjä jo paljon ennen pelien loppumistakion taisi kirjoittaa, mutta ei ole aavistustakaan miksei tätä jo ole julkaistu. Kyseessä siis Tomas Mojzisin jatkolappu. Mies vaimoineen ilmeisesti viihtyy Turussa.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Itse olen elänyt ainakin siinä toivossa, että koko pakisto + mahdollinen Kallion Tomppa julkaistaisiin kerralla mahdollisesti jonkun kausikortti- tai muun julkaisun yhteydessä. Noh, ei auta kuin katsoa ja odottaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei saatana, taas yksi 40-vuotias konkari-kehäraakki joka rusettiluistelee junnujen peliajan tiellä. On se nyt perkele kun puheet ja teot eivät kohtaa.

Mitenköhän tosissaan Tompan kanssa on neuvoteltu? Entä onko jotain hallihuhuja kuulunut? Itse joskus sain jotain vihiä eräästä jatkosta josta Leppäsyrjä jo paljon ennen pelien loppumistakion taisi kirjoittaa, mutta ei ole aavistustakaan miksei tätä jo ole julkaistu. Kyseessä siis Tomas Mojzisin jatkolappu. Mies vaimoineen ilmeisesti viihtyy Turussa.


Mojzisilla on jatko ensi kaudelle. Eikös Tomppa sen itsekin jossain haastattelussa kertonut että on neuvotellut TPS:n kanssa? En nyt jaksa muistaa missä jutussa moinen kommentti oli.
 

chubster

Jäsen
Mojzisilla on jatko ensi kaudelle. Eikös Tomppa sen itsekin jossain haastattelussa kertonut että on neuvotellut TPS:n kanssa? En nyt jaksa muistaa missä jutussa moinen kommentti oli.

iltalehden sivuilla haastis, jossa Kallio itse toteaa näin:

"- TPS haluaa minut, näin se on, Kallio, 38, paljastaa Expressen-lehden uutisessa."
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Varmaan moni muukin on lukenut tämän, mutta tässä juttua Tomi Kalliosta Göteborgs Postenissa. http://www.gp.se/nyheter/reportage/1.2688497-kallios-sista-gyllene-strid

Eli Kallio tekee päätöksensä uran jatkosta kauden jälkeen. Omien sanojensa mukaan on hyvässä pelikunnossa ja uraa on jäljellä noin 1-2 kautta. TPS on osoittanut suurta kiinnostusta, mutta kunnioittaa pelaajan tahtoa ja odottaa neuvottelujen suhteen kauden päätöstä.

Muistin virkistämiseksi juttua Kalliosta, jonka postasin aiemmin toiseen ketjuun. Tepsi on ja on ollut perässä koko talven ja tarjous on sisällä. Loppu riippuu Kalliosta itsestään.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisi vaikka kausikorttilaisille julkistaa ensi kauden kapteeniston. Nummelin, Kallio, Tallinder ja Rantanen. Vähän on myöhässä muita TPS kausikorttimyynnin kanssa? Kai se The Next Big One sieltä kohta tulee.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voisi vaikka kausikorttilaisille julkistaa ensi kauden kapteeniston. Nummelin, Kallio, Tallinder ja Rantanen. Vähän on myöhässä muita TPS kausikorttimyynnin kanssa? Kai se The Next Big One sieltä kohta tulee.

Hetkinen...nyt meni lujaa ohi. Siis mitä?
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Huhuketju niin kai saa vähän hupsutella? Oishan toi aika kova kapteenisto ja huhujen perusteella toteutumassa.

No just:) Mä olin vaan niin nyt jossakin todellisuusmoodissa. Kohta jellonien peli...
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onnea TPS:lle. Tikkanen on hyvä pakki! Harmittaa että Lukko päästi miehen pois. Tikkasen ainoa heikkous on laukaisu, joka, aivan kuten ElManazer mainitsi, on niin huono että se on jo hyvä. Kai se kaaliperhonen lepattaa sen verran hitaasti, että kassarin refleksit tekevät torjunnan ennen kuin kiekko on puolessavälissä matkaa, ja sitten pikkumusta onkin pussissa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onnea TPS:lle. Tikkanen on hyvä pakki!
Onko Harri Tikkasella siis jo sopimus TPS:n kanssa?

Mä olen ollut melkein viimeisen kuukauden niin helvetin heikkojen yhteyksien varassa tai jopa yhteydettömissä tiloissa, että mulla ei ole suoraan sanottuna hajuakaan uusista sopimuksista. Joku Juudas vai Duudas (Jesse Dudas) sinne tuli ilmeisesti try outille, mutta onko Tikkanen siis jo varmistunut?
Tikkasen ainoa heikkous on laukaisu, joka, aivan kuten ElManazer mainitsi, on niin huono että se on jo hyvä. Kai se kaaliperhonen lepattaa sen verran hitaasti, että kassarin refleksit tekevät torjunnan ennen kuin kiekko on puolessavälissä matkaa, ja sitten pikkumusta onkin pussissa.
Tällaisista laukauksistahan meillä on jo kullanhohtoisia muistojakin.

"MARKO!!! LAUO!!!"
- (huuto Turkuhallin lehtereiltä Marko Kiprusoffin pyörittäessä ylivoimaa siniviivalla ja puoli hallia hörähtää nauruun muistaakseni joskus vuonna 2007 tai 2008)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei sille vielä mitään virallista vahvistusta ole. Mutta esimerkiksi MTV3:n/Kunnarin tietojen mukaan sopimus on tehty - - -
Näin Mtv3 kertoo huhuissaan, mutta voi toki olla ankkakin? Ei ole vahvistettu TPS:n suunnalta, ainakaan vielä.
Kiitokset näistä!

Pitänee näemmä muutenkin päivittää "hieman" Suomen tapahtumia. Tuosta Sherlockin tarjoamasta linkistä avautui sellainenkin asia, että Joonas Järvinen pelaa ensi kaudella HIFK:n paidassa! Mitä vittua? Härkäpubin Tietotoimistossahan tiedettiin jo helmikuussa (?), että JJ on sanonut TPS:lle kiitos, mutta ei kiitos. Oletin kyllä tuolloin, että ura jatkuisi ulkomailla, mutta IFK:ssa...

Noh, uusimpien juorujen mukaan vastoin odotuksia Tomi Kallio palaa sittenkin TPS:n paitaan. Samoilla postikuluilla on ilmeisesti Sveamamman maalta tulossa toinenkin pelaaja Palloseuraan. Sitä tosin mulle ei kerrottu, että onko kyseinen kaveri ruotsalainen (lue: Henrik Tallinder) vai pelasiko SHL:ssa viime kaudella. Eräässä yhteydessä esiin nousi jopa Kallion seurakaveri Jeff Tambellini. Tähän tosin en usko itse pätkääkään. Laituripaikathan ovat jo melkoisen täynnä - erityisesti JOS Kallio palaa SEKÄ Mikko Rantanen jatkaa: Ahtola, Kallio, Pikkarainen, Rantanen, Spina, Tambellini, Tukonen... ei, ei tule toteutumaan missään nimessä!

Sen verran päivitin tietojani jo, että KooKoo julkaisi Mikko Lehtosen kahden vuoden sopimuksen. Sitkeistä huhuista huolimatta Marko Virtalan nimeä ei löytynyt kyseiseltä listalta. Onko Virtalan tulevista liikkeistä kenelläkään mitään tietoa?
 
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Sen verran päivitin tietojani jo, että KooKoo julkaisi Mikko Lehtosen kahden vuoden sopimuksen. Sitkeistä huhuista huolimatta Marko Virtalan nimeä ei löytynyt kyseiseltä listalta. Onko Virtalan tulevista liikkeistä kenelläkään mitään tietoa?

Ilmeisesti Kazakstaniin olisi tie viemässä. Tälläistä huhua ainakin pyöri twitterin maailmoissa.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika outoa ettei Virtalan tasoinen pelimies mahtunut mihinkään liigajoukkueeseen. Tää ei ole edes sarkasmia, monipuolinen pelaaja jolla on sydäntä ja taistelutahtoa. Hemmetin nopea ja jos ei itse lennä perseelleen taklaustilanteessa, niin kyllä vastustaja lentää. Ois ollut oiva pelaaja meille nelosketjuun ja stunttaamaan mahdollisia parin pelin loukkaantumisia.

Kuulostaa kamalalta kohtalolta tuo Kazakstanin liiga. Vähän kuin köyhän Putinin KHL.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Suosikkijoukkue
TPS
Virtalan tapasin tuossa pari viikkoa sitten Turussa ja mies totesi hakevansa pelipaikkaa ulkomailta. Sanoi myös että haluaa mennä pelaamaan jonnekin mistä saa suuren roolin näin kun se vielä on mahdollista (yli 30 jo kuitenkin mittarissa). Tuolloin Tšekki oli Virtalan mukaan ykköstoiveena, mutta kyllähän sitä isoa roolia voi olla helpompi saada tuolta Kazakstanista.. Katsotaan miten käy
 

John Shaft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teeee Peeee Äs ja Alexander The Great
Itse ounastelin, kun Kallio nappasi kultaisen mitalin SHL:stä, että riittääkö motivaatiota enää jatkaa uraa. Sellaisen fiiliksen linkin takaa löytyvästä jutusta saa, ettei välttämättä suurin kiima ole enää tallella.

http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/shl/artikkeli/tomi-kallio-ura-on-nyt-katkolla/5067380

Vähän jäi sama kutina haastattelusta. Tai toimittaja lyönyt sanelukoneen heti kultasuihkun jälkeen rotsi tyhjänä. Näitä omien poikien paluita on kyllä nähty viimeisen kymmenen vuoden aikana riittämiin. No mutta arvostan kuitenkin jos tulee ja uskon että lisäarvoa tuo ainakin kauden alkuun katsomoon.....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös