Meille tulee vauva!

  • 458 475
  • 2 176

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Harakanpesässä odottavat tunnelmat päällä, jos vaikka esikoinen päättäisi tulla maailmaan tänään!
 

Ferris

Jäsen
Esikoinen putkahti maailmaan pari aamua sitten. Fiilikset on edelleen jotenkin ihan utopiset, ei meinaa todeksi uskoa. Pitkä on ollut projekti että tähän pisteeseen päästiin ja monenlaista takaiskua matkalla tullut. Eikä tämä finaalisarjakaan tietenkään 4-0 mennyt, mutta voittajiksi päädyttiin silti.

Suurin kunnia täytyy antaa rouvalle, joka paljastui todelliseksi pudotuspelipelaajaksi kun pelit kovenee. Oli vähän kuin Joel Ward NHL-keväässä, oma suoritus oli ehkä enemmän sellasta Ovechkinmaista paikoitellen väläyttelyä.

Aika sitten kertoo saatiinko jannuun odotusaikana kiekkotautia tartutettua. Kovasti ainakin SaiPa-huumaa pääsi kokemaan niin eri halleissa kuin myös kotikisastudioissa. Parhaamme on ainakin yritetty! :)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Esikoinen putkahti maailmaan pari aamua sitten.

Aika sitten kertoo saatiinko jannuun odotusaikana kiekkotautia tartutettua. Kovasti ainakin SaiPa-huumaa pääsi kokemaan niin eri halleissa kuin myös kotikisastudioissa. Parhaamme on ainakin yritetty! :)

Onnea!! :) Mun kuopus täytti juuri 8kk ja oltiin lauantaina kylässä, het lattialle päästyään konttasi jalkapallon ohi pikkuruisen jääkiekkomailan luo ja läx sutimaan ihan oikeaoppisesti rystyllä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Näin se on torpedo jälleen osunut maaliinsa. Ensimmäinen ultra juuri ohi ja Luojan kiitos siellä oli vain yksi. Marraskuun lopussa ETA.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiinnosta kysyn, että eikös monesti ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että omat vanhemmat tulevat sairaalaan katsomaan syntynyttä lasta (siis jos ollaan väleissä ja "normaali" tilanne halutun lapsen kanssa)? tai siis miten muilla on ollut tilanne..

Toiset haluaa vieraita ja toiset ei. Mä en halunnut edes miestä synnytykseen, mutta muuten se sit vietti aikaa sairaalassa meidän kanssa. Paras ystäväni kävi tuomassa mulle kunnon kahvia termarissa. Mutta en halunnut muita vieraita, kotona sitten.

Miks kysyt? Voi olla et odottaa kutsua, ei halua tuppautua ja antaa äidin levätä. Jos siis siksi kysyt kun eivät tulleet vaikka odotitte?
 

Eetu

Jäsen
Satakunnan keskussairaalassa saa käydä syntyneen lapsen isä ja mahdolliset sisarukset. Muita ei päästetä sisälle. Ei isovanhempia, tätejä, kavereita tms. Mikä on kyllä vallan hyvä käytäntö.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Satakunnan keskussairaalassa saa käydä syntyneen lapsen isä ja mahdolliset sisarukset. Muita ei päästetä sisälle. Ei isovanhempia, tätejä, kavereita tms. Mikä on kyllä vallan hyvä käytäntö.

Tampereella pääsee isovanhemmat käymään halutessa. En kylläkään ymmärrä miksi sinne pitäisi jengiä tuppaantua, kun kuitenkin parin päivän päästä pääsee kotiin mikäli kaikki sujuu hyvin.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Yöllä syntyi meille toinen tyttö ja muksuille tuli näin ollen 2v 1kk ikäeroa. Hiton hieno fiilis kun pitkä odotus vihdoin päättyi. Ollaan valvottu kohta 1,5pv kun supistukset alkoi heti futiksen jälkeen ja sairaalaan lähdettiin klo. 3. Synnytys oli ohi vajaassa tunnissa kun tytsi syntyi klo. 4:05.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Yöllä syntyi meille toinen tyttö ja muksuille tuli näin ollen 2v 1kk ikäeroa. Hiton hieno fiilis kun pitkä odotus vihdoin päättyi. Ollaan valvottu kohta 1,5pv kun supistukset alkoi heti futiksen jälkeen ja sairaalaan lähdettiin klo. 3. Synnytys oli ohi vajaassa tunnissa kun tytsi syntyi klo. 4:05.

Onnittelut! Hyvinkin samanlaisia perheitä ohjeistamme. Meille syntyi kymmenen päivää sitten toinen lapsi, tyttö tällä kertaa. Ylpeä isoveli täytti toukokuun puolivälissä kaksi. Meillä oli toinen synnytys huomattavasti helpompi ja lyhyempi. Päivällä lähdimme sairaalaan ja minä pääsin vielä yöksi esikoisen kanssa nukkumaan. Ensimmäinen osa isyyslomasta päättyy, ja huomenna pitäisi palata hetkeksi töihin. Tästä se arki sitten lähtee. 20 vuotta ja se on ohi.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
SimBLi, thänks. Onnittelut myös teidän perheelle! Onneksi saan pitää 3 viikon isyysvapaat nyt heti sekä elokuun vietän kesälomaa. Vaimo kiittää kun olen kotona apuna muksuja hoitamassa enkä toimistolla hakkaamassa näppistä.
 

Cassu

Jäsen
Reilu viikon verran olen harjoitellut äitinä oloa. Toistaiseksi kaikki on menny hyvin ja neiti on aika tyytyväinen tapaus. Ja äärettömän suloinen tietty
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Reilu viikon verran olen harjoitellut äitinä oloa. Toistaiseksi kaikki on menny hyvin ja neiti on aika tyytyväinen tapaus. Ja äärettömän suloinen tietty

Todella paljon onnea, toivottasti kaikki on mennyt hyvin. Voin vaan kuvitella sen mitä tunnet, toiselta puolelta melko pysäyttävä kokemus. Toinen kun syntyi, tyttö, ei tiedetty kumpi on tulossa. Kyllä siinä itku pääsi kun tytön sai syliin. Kaikkea hyvää.

Meillä kolmas syntymässä marraskuussa, laskettu aika 21.11 , kaksi ensimmäistä tullut 16. marraskuuta, jos tämänkin saisi samaan päivään. Tyttö se sieltäkin tulossa, minun rahat meni siinä :)
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Meillä kolmas syntymässä marraskuussa, laskettu aika 21.11 , kaksi ensimmäistä tullut 16. marraskuuta, jos tämänkin saisi samaan päivään. Tyttö se sieltäkin tulossa, minun rahat meni siinä :)

Oho! Varmaan melko harvinaista tuo, että kahdella ekalla on sama syntymäpäivä. Mutta että jos kolmellakin? Onko enää tottakaan?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Meillä kolmas syntymässä marraskuussa, laskettu aika 21.11 , kaksi ensimmäistä tullut 16. marraskuuta, jos tämänkin saisi samaan päivään. Tyttö se sieltäkin tulossa, minun rahat meni siinä :)

Omat synttärit helmikuussa?
 

Cassu

Jäsen
Todella paljon onnea, toivottasti kaikki on mennyt hyvin. Voin vaan kuvitella sen mitä tunnet, toiselta puolelta melko pysäyttävä kokemus. Toinen kun syntyi, tyttö, ei tiedetty kumpi on tulossa. Kyllä siinä itku pääsi kun tytön sai syliin. Kaikkea hyvää.

Meillä kolmas syntymässä marraskuussa, laskettu aika 21.11 , kaksi ensimmäistä tullut 16. marraskuuta, jos tämänkin saisi samaan päivään. Tyttö se sieltäkin tulossa, minun rahat meni siinä :)

Kiitos! Kaikki on mennyt oikein hyvin ja tyttö on varsin suloinen tapaus. Varsinkin kun nyt on alkanut hymyillä ja seurustella. Ei mekään miehen kanssa tiedetty kumpi sieltä on tulossa niin saatiin vielä vähän lisäjännitystä odotukseen.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Tänään meille syntyi kolmas poika. Käynnistykseen meni tämäkin, mutta tällä kertaa lääkärin määräyksestä 11 tunnin starttailun jälkeen siirryttiin sektioon, vaikka vaimo sitä yritti välttää viimeiseen asti. No, joka tapauksessa vaimo ja lapsi voi hyvin, niin kyllä se siitä.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Viime torstai aamuna syntyi 3,5kg terve tyttö. 30h tuli vedettyä samoilla silmillä ke-to. Perhe kotiutunut ja ensimmäinen yökin jo takana. On se vaan eri jännä sinappikone :)
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Onnea edellisille. En saanut 3/3, vaan tänään syntyi kolmas lapsi, toinen tyttö, kello 13.01. 54/4270, kaikki meni hyvin ja typy tuli vajaan kolmen tunnin päästä ulos kun päästiin sairaalaan
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onnea edellisille. En saanut 3/3, vaan tänään syntyi kolmas lapsi, toinen tyttö, kello 13.01. 54/4270, kaikki meni hyvin ja typy tuli vajaan kolmen tunnin päästä ulos kun päästiin sairaalaan

Onnittelut myös teille. Olettekos Kättärillä vai Klinikalla, jos siis Stadista olette.

Meille löi Kättäri sulut päälle, joten himpan tuli hoppu. Klinikalla vaimo 30 min salissa ja pentu pihalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Tännekin tosiaan asiaa. Eli meillä reilu kuukausi enää laskettuun aikaan ja poikaahan sieltä olisi tulossa. Eli pääsevät sitten parinkymmenen vuoden päästä kummipojan kanssa dominoimaan Bluesin takalinjoja. Muuten kaikki mennyt paremmin kuin hyvin, "perus" raskauskremppaa on vain ollut. Eli jalka- ja käsisärkyä jne. Potkiminen ja muu monottelu onkin nykyään jo aika huiman näköistä ja tuntuista kun avovaimon vatsaa seurailee. Ainoa huolenaihe onkin ollut, että muksusta tulee turkulainen. Huoh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös