Putous

  • 616 530
  • 1 890

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tämä on muuten ihan hyvä, mutta Posse pari tuntia aiemmin oli vähän liikaa parempi. Se oli oikeasti hauska.

"Olen Essi Hellen, enkä sekoa sanoissani." Daaammnn.
 

Ralph

Jäsen
Jusu ja tää venakko ei vakuuta yhtään sketsihahmokisassa.

Odotetaan Kari Ketosta kentälle, voittaa kuitenkin. Kova kaveri, muut ei niinkään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Blaah. Tuo pitkähiuksinen blondi ja sen naamanvääntely on jotain todella ärsyttävää. Ketonen vähän pelastaa, vaikka sekin vetää ihan överiksi. Alkujännitystä? Katotaan ny viel ens viikolla.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Nämä sketsihahmot ovat tähän asti (Lordi lalli yms) asti olleet aivan paskoja. Se Svetlana hymyilytti mutta siinä se.

EDIT: Karjalan Kandalf ja toi Kissi oli hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
M
Mä rakastuin samantien.

On muuten ollut aika kesy avausjakso.

Makuasioista on paha kiistellä, mutta itse en siedä ylinäyttelemistä ja ulkonäkökin tuo jotenkin Janne Katajamaista ärsytystä pintaan.

Ehkä tämä ohjelma tästä viimeistään ensi kaudella. Vielä on toki matkaa, mutta ei sentään vino-shown tasolla kynnetä..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli sitten kyseessä Putous tai Salkkarit, aina sama ilmiö: Netissä porukka vinkuu, että ompa hirveetä shaissea, kuka tällaista jaksaa katsoa. Seuraavalla viikolla FinnPanelin tutkimuksessa liki miljoona silmäparia joka jakosolla.

Sketsihahmoista tuo Salmen Pasi oli kyllä ihan aidon porilaisen oloinen, murrekin hyvin hallussa, tiäksää nyte! Perankoski ilmeisesti yritti imitoida Hynystä, ja hyvällä tuloksella. Muut hahmot melko surkeita.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tos luottamusmiehessä olis ollut potentiaalia ilman tota orava-asua. Mut Vähähiilari räjäytti kyllä pankin. Saas nähdä koska ensimmäinen selfie fitness missi vetää herneen nenään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän tämän pelin asetelmat kävi heti selväksi ja viimeistään sketsihahmojen kautta.

Kari Ketonen on yhtä huono kuin puolisonsa Ville Myllyrinne. Ei YLLÄTTÄEN jatkoon. Miten helvetissä kokenut neropatti voi sukeltaa näin säälittävällä tavalla?

Perankoskelta itselleen uskollinen junttihahmo ja tuo tulee olemaan top3. Joonas Nordmanin hahmo on erittäin nerokas, mutta nyt mitataan meidän liisapissasten ja muidenkin kykyä käsittää mistä jyrsijähahmossa on kyse.

Antti Holma on uusi Aku Hirviniemi. Johan nuo nimien ensimmäiset kirjaimet tämän tekevät selväksi. Tuo hahmo on käsittämättömän helpolla, mutta silti viimeistä silausta myöten harkitun laadukkaalla tavalla tehtyä nerokkuutta. Usko Eevertti Luttinen on löytänyt haastajansa. Pisteet myös siitä että Antti Holma osasi tuoda kliseisten homomaneereiden kautta hahmoon juuri oikeaa sävyä.

Muissa hahmoissa tavoitin jutun, mutten kantavuutta. Sama vika kuin aiemmilla kausilla tietyissä tapauksissa. Balanssi tulee siis säilymään.

Tämä Putous kelpaa minulle ja en ikävöi sekuntiakaan Rasilan tai Kososen sysipaskoja hahmoja sekä improja.
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Pääluottamusmies huikean hyvä, porilaisuuden ydin tavoitettu.

Perankoskelta hyvä hynys-pastissi.

Fitnessmisu loistava ja potentiaalinen voittaja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensivaikutelma Ketosen hahmosta oli melkoinen pettymys. Toisaalta uskon myös hahmossa olevan potentiaalia parempaan kisan edetessä, ja etenkin tuon vartijan kanssa voi olla mahdollista kehittää herkullistakin settiä. Tuo vartijahahmokaan ei vakuuttanut ollenkaan, mutta ensimmäisen jakson perusteella on aina mahdotonta sanoa todellista potentiaalia. Alkuun parhailta vaikuttivat nuo Hynynen, liitto-orava ja Vähä-Hiilari... Katsotaan, kantavatko ne loppuun asti.

Lalli vitutti heti sisääntulostaan alkaen... Pudotkoon...
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Oli kyllä vaisuimmat hahmot ikinä. Tässä vaiheessa voin jo sanoa uuden kauden aloittamisen olleen virhe MTV:ltä. Tosin katsoin pelkästään hahmoesittelyosuuden, joten muusta sisällöstä en osaa sanoa. Kuuluisi varmaan näkemättä paskaa -ketjuun, mutta eipä tule enää katsottua Putousta. Viime vuosina ohjelman ydin on lässähtänyt ja nykyisellään ohjelma tulee jatkumaan pelkän tekohengityksen voimalla. Tämän uskallan sanoa jo tässä vaiheessa uutta kautta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oli kyllä vaisuimmat hahmot ikinä. Tässä vaiheessa voin jo sanoa uuden kauden aloittamisen olleen virhe MTV:ltä. Tosin katsoin pelkästään hahmoesittelyosuuden, joten muusta sisällöstä en osaa sanoa. Kuuluisi varmaan näkemättä paskaa -ketjuun, mutta eipä tule enää katsottua Putousta. Viime vuosina ohjelman ydin on lässähtänyt ja nykyisellään ohjelma tulee jatkumaan pelkän tekohengityksen voimalla. Tämän uskallan sanoa jo tässä vaiheessa uutta kautta.

Ja jauhat kokonaisuudessaan paskaa.

Uudistuminen oli tässä vaiheessa ainoa oikea teko ja se toimikin. Ja sketsihahmojen osalta sinusta huokuu aika perus "ennen oli paremmin, nyt näkemättä paskaa" -asenne.

Hahmoista löytyi tasan saman verran onnistumisia kuin floppeja verrattuna aiempaan kööriin. Antti Holman hahmo esimerkiksi haastaa jo heti ensimmäisellä yrittämisellään Aku Hirviniemen parhaimmat. Se kertoo jo oleellisen. Vai oliko ne vaalimaanvampyyrit tai jurikakankarijukat jotenkin oleellisesti Niina Koposen hahmoa laadukkaampia? Niinpä.
 

Tuamas

Jäsen
Mua jäi häiritteen kun ei tainnut sanoa kertaakaan "tua noi" ja enkä muista pojittelua.
Itse kun yhden kesän Porin Kemiralla olin töissä niin vanhemmat olivat tosi kovia pojittelemaan nuorempia.

Kyl siä tua noi tuli ainaki kerra.

Muutenkin loistavia oivalluksia nimenomaan nyansseissa, täysin vastaavia jannuja löytää jokaisesta Porin kaljakuppilasta.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Uudistuminen oli tässä vaiheessa ainoa oikea teko ja se toimikin.
Jaa'a, tästä voi olla montaa mieltä. Itselleni ei uponnut ainakaan sketsihahmot, en sano mitään muusta sisällöstä.

Ja sketsihahmojen osalta sinusta huokuu aika perus "ennen oli paremmin, nyt näkemättä paskaa" -asenne.
SIlloin aiemmin, kun mielestäni hahmot olivat parempia, olin 12- tai 13-vuotias. Nyt ei naurata vanhatkaan hahmot. Oikeastaan koko Putous on mielestäni aina ollut aika huonoa viihdettä. Voin myöntää, että minusta huokuu "ennen kaikki oli paskaa, nyt ehkä vielä paskempaa" -asenne. En ala väittelemään, enkä kiellä ketään katsomasta Putousta. Meitä vaan on moneen junaan. Itse en ymmärrä Putouksen hassutteluja enkä näe niissä mitään huvittavaa.
 

Lämpö

Jäsen
Nordman porilaisena selvästi tiesti mistä puhu. Fitness myös hyvä. Muuten melko heikkoja hahmoja. Lopusta jaksosta, samanlaista kuin aikaisemminkin. Jetroseksuaali nauratti hetken :D
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jaa'a, tästä voi olla montaa mieltä. Itselleni ei uponnut ainakaan sketsihahmot, en sano mitään muusta sisällöstä.

Viisi vuotta samalla kokoonpanolla tehty Putous ja sen hyytyminen ei avaudu sinulle? Tavallaan ymmärrän ja suotakoon se sinulle.


SIlloin aiemmin, kun mielestäni hahmot olivat parempia, olin 12- tai 13-vuotias. Nyt ei naurata vanhatkaan hahmot. Oikeastaan koko Putous on mielestäni aina ollut aika huonoa viihdettä. Voin myöntää, että minusta huokuu "ennen kaikki oli paskaa, nyt ehkä vielä paskempaa" -asenne.

Tämä sen oleellisen kertookin ja mietin miksi halusit edes asiaa kommentoida. "Aina paskaa, uudestaan paskaa" -asenne kuvastaa sinua ehkä paremmin tämän ohjelman osalta. Nämä uuden porukan hahmot eivät häviä hetkeäkään aiemmille kun kokonaisuutta katsotaan. Tai miksi edes näin sanon. Sinustahan koko ohjelma on ollut aina kuraa. En siis löydä vertailupintaa jos aloitetaan before-after -hahmopunnitseminen.

Toki pidä ihmeessä tunkkisi. Mieti vain sitä miksi kommentoit ohjelmaa joka mielestäsi ollut huonoa aina.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä aika mitäänsanomattomia sketsihahmoja, mutta tuo porilainen orava oli mun mielestä loistava. Muuten ei jaksosta jäänyt oikein mitään läppää mieleen, taisin tuon oravan lisäksi kerran naurahtaa jakson aikana sille "Jethroseksuaalille". Tuo Nordman taitaa olla porilainen, ainakin todella autenttinen oli puheenpartensa. Hauska ja erilainen hahmo, vaikka varmasti löytyy niitäkin jotka eivät tykänneet. Makuasioita jne.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toki pidä ihmeessä tunkkisi. Mieti vain sitä miksi kommentoit ohjelmaa joka mielestäsi ollut huonoa aina.

Varmaan samasta syystä kuin sinä toitotat jokaisessa ketjussa mielipiteitäsi faktoina.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Varmaan samasta syystä kuin sinä toitotat jokaisessa ketjussa mielipiteitäsi faktoina.

Kuten? Kannattaisi(ja ei, en itsemoderoi) lähestyä minua tiettyä kautta jos tällaista väittää. Varsin monesti olen tuonut esiin että puhun vain omasta puolestani. Kuten nyt yleisestikin on tapana.
 
Katsomosta katsottuna ensimmäisen 30 minuutin jälkeen:
Heikki Paasonen on yllättävän hyvä. Pitkään olin sitä mieltä että hän on samaa sarjaa Janne Katajan kanssa, ehkä naama hieman kulahti männävuosina. Nyt kuitenkin Paasosen huumori ja rento ote puree minuun.

Essi Hellenin roolia sarjan virallisena hutsuna alleviivataan aivan liikaa.

E: Antti Holmalta loistava Stubb-imitaatio.

E2: Pakko sanoa jo tässä vaiheessa, että koko poppoon uudistaminen on onnistunut. Edelliset kolme Putous-kautta oli jo todella väsynyttä. Voi olla että nyt tulee katsottua kaikki jaksot.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös