Kanavapaketit

  • 229 594
  • 841

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy toivoa, että Viasat näyttää Jokerien pelejä, jos ei kaikkia, niin ainakin melkein. Itsellä Elisa Viihteen kautta Viasat Kulta paketti määräaikaisella vielä pitkälle ensi vuoteen joten Liiga, NHL ja KHL näkyy kyllä. Sitä vielä toivoisin Viasatin suuntaan, että VHFinland kanava saataisiin HD:na ensi kaudella. Asiasta myös olen heille palautetta antanut.

Futis kiinnostaa tällä hetkellä yllättävän vähän. Toki olisi kiva nähdä Valioliigaa, mutta eikös Viasat hankkinut La Ligan oikeudet? Jos näin oli, niinkuin muistelen, niin pääsee Barcan pelejä katsomaan. Viime kaudella jäi futis kirjaimellisesti paitsioon, koska lätkän seuraaminen sai ihan uudet sfäärit.

Pakettini maksaa tällä hetkellä 49,90€/kk ja mikäli nuo La Ligan oikeudet tosiaan Viasatille meni, niin veikkaampa, että kanavapaketin hinta nousee tuosta. Pelkät Viasatin urheilukanavat taitaa tällä hetkellä maksaa sen 39,90€/kk joten korotusta lienee luvassa. Itsellä taaseen ei pitäisi hinnan nousta, koska määräaikaisuus päällä ja niin ne muistaakseni mulle sanoikin, ettei hinta mulla nouse ainakaan toistaiseksi. Ehkä määrämittaisen jälkeen nousee, mutta ei sen aikana.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitten on vielä Viasat ja NHL&KHL (+ FA Cup + Liiga Cup + DFB-Pokal.

+ Serie A ja La Liga.

Serie A ja La Liga palaavat suomalaisruutuihin El Clásicon myötä
Keskiviikko 19.3.2014 klo 20.37

Viasat on hankkinut La Ligan ja Serie A:n lähetysoikeudet Suomessa.

Suomalaisilla on jälleen mahdollisuus seurata Espanjan pääsarjaa La Ligaa ja italialaista Serie A:ta televisiosta, sillä maksukanavia tarjoava Viasat on hankkinut sarjojen lähetysoikeudet.

Aiemmin La Ligaa ja Serie A:ta oli tarjolla MTV:n maksukanavilla. MTV luopui kuitenkin oikeuksista viime kesänä.

Otteluita näytetään jatkossa pääasiassa nettipalvelu Viaplayssa. Viasatin maksullisella televisiokanavalla voi katsoa valikoituja pelejä viikoittain.

Lähetykset alkavat sunnuntaina El Clásicon merkeissä, kun Real Madrid kohtaa FC Barcelonan Santiago Bernabéulla. Viasat ja Viaplay näyttävät kevään aikana noin 25 kansainvälisten huippuseurojen peliä suomeksi selostettuina.

Lähetykset jatkuvat yhtiön mukaan myös ensi kaudella.

Ite laitoin ton Viasat Sportin pois, oli kaapelikortissa ja kun ilmeni porsaanreikä josta kiemurrella ulos sopimuksesta, niin minähän kiemurtelin. Syksymmällä otan luultavasti ton saman paketin tuohon Sonera Viihteeseen, kun sitäkin kautta ainakin myyjän mukaan näkyvät nuo NHL Xtra-kanavat ja näin ollen jokainen peli on katsottavissa suorana. Tällaisesta palvelusta + noista jalkapalloista pidän 19,90 euroa kuukaudessa halpana hintana.

*edit* Tuli noista Xtra-kanavista mieleen, että nehän alkoivat viime kaudella näkymään, mutta vain Soneran kaapeliasiakkaille. Ainakin myyjän mukaan tulevalla kaudella näkyvät myös Sonera Viihteessä, siitä en osaa sanoa, että lähettääkö joku muukin operaattori noita kanavia.

Sitä vielä toivoisin Viasatin suuntaan, että VHFinland kanava saataisiin HD:na ensi kaudella.

Tämähän on muuttumassa niin, että kohta mikään Viasat Sport-paketin kanava ei ole enää sd:nä saatavissa ollenkaan. Tässä juuri se porsaanreikä jonka kautta kiemurtelin ulos sopimuksesta. Sanoin, ettei mulla mitään HD-kortinlukijoita ole enkä aio sellaista hankkiakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Outsider

Jäsen
+ Serie A ja La Liga.

Jätin mainitsematta ihan kuten maikkarin tarjonnasta tennikset ja golfit, kun kiinnostavat tasan yhtä paljon. Toki ihan hyvä mainita, jos ja kun noiden sarjojen siirtyminen Viasatille ei ollut kaikilla vielä tiedossa.


Ilmeisesti NHL-extra kanavia ei ole DNA/Welhon tarjonnassa, joten sen puolesta gamecenter olisi kuitenkin vähän pakko pitää rinnalla, että näkisi varmasti ne pelit mitä haluaa katsoa. Paras olisi ainakin alkuun, jos Jokerien pelejä näytettäisiin edes joskus joltain ilmaiskanavaltakin, niin voisi jättää suosiolla Viasatin tilaamatta, mutta tätä ei taida tapahtua.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paras olisi ainakin alkuun, jos Jokerien pelejä näytettäisiin edes joskus joltain ilmaiskanavaltakin, niin voisi jättää suosiolla Viasatin tilaamatta, mutta tätä ei taida tapahtua.

En kanssa tuohon vaihtoehtoon usko, kun KHL:n lähetysoikeudet kuitenkin ovat Viasatilla ja varmaan siellä hieroivat käsiään ahneena yhteen, kun Jokerien siirtyminen varmistui, luulisi siitä siirrosta Viasatin saavan lisää asiakkaita.

Nuo Xtra-kanavat tulivat tosiaan ikään kuin bonuksena tohon pakettiin ja olen siitä kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen. Oletin, että kyseessä on joku hetken kestävä kokeilu. Jos se sitä oli, niin meni ilmeisen hyvin, kun nyt noita lähetetään jo Sonera Viihteenkin kautta. Se on erityisen hienoa, että noilla kanavilla ei pyöri ollenkaan mainoksia missään välissä.
 

Andrew

Jäsen
Olen huomannut, että tänä vuonna maksukanava paketteja myydään todella aggressiivisesti ja yritetään kaupata kahden vuoden diiliä. Silloin kun olen itse ostanut maksukanavapaketin olen ottanut 6 kk määräaikaisen diilin, jossa on yleinsä ollut pari ekaa kuukautta puoleen hintaan. Nyt tämmöisiä tarjouksia ei ole näkynyt.

Syy miksi en halua sitoutua pidempään on yksinkertainen. En katso käytännössä telkkaria kesällä ollenkaan ja sarjat ovat myös silloin tauolla. Lisäksi kahden vuoden aikana ehtii tapahtua paljon muutoksia kuka omistaa minkäkin liigan oikeudet.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Syy miksi en halua sitoutua pidempään on yksinkertainen. En katso käytännössä telkkaria kesällä ollenkaan ja sarjat ovat myös silloin tauolla. Lisäksi kahden vuoden aikana ehtii tapahtua paljon muutoksia kuka omistaa minkäkin liigan oikeudet.

En minä ole ainakaan mitään kahden vuoden diilejä nähnyt. Onko sinulla heittää esimerkkiä tällaisesta? Mitä tähän lainattuun pätkään tulee, on sisältömuutokset , olkoonkin vain jonkun liigan siirtyminen ko. paketin sisällöstä muualle, täysin validi syy purkaa kuluttajan ja palveluntarjoajan välinen määräaikainen sopimus.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Onhan tää melko perseestä kun maikkari näyttää CHL:ää, neljän ensimmäisen kierroksen aikana näytetään suomalaisten joukkueiden pelejä seuraavasti;

Kärpät 3 peliä
JYP 3 peliä
Tappara 2 peliä
HIFK 2 peliä
Lukko 1 peli
SaiPa 1 peli
TPS 1 peli
KalPa 1 peli

Yhteensä siis 14 peliä, yleensä näytetään kaksi peliä/pelipäivä, mutta 22.8 ja 4.9 näytetään vain yksi peli. On aika käsittämätöntä että näytetään toisten pelejä 3 ja toisten vain yksi. Maikkari näyttää alkulohkossa yhteensä 19 peliä, viisi näytetään kahden viimeisen kierroksen aikana, joten kaiken järjen mukaan Kärppien ja JYPin pelejä ei näytetä silloin, mutta saas nähdä sillä viimeisen alkulohkon kierroksen viimeisenä pelipäivänä (8.10) suomalaisista pelaa vain Kärpät. Toki voi olla ettei tuolloin näytetä maikkarilta peliä, mistä näistä tietää. Luulisi että haluttaisiin näyttää tasaisesti jokaisen joukkueen pelejä, mutta se selviää sitten myöhemmin. Vituttaa vaan näin turkulaisten lasien kanssa kun Tepsin peleistä näytetään yksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onhan tää melko perseestä kun maikkari näyttää CHL:ää, neljän ensimmäisen kierroksen aikana näytetään suomalaisten joukkueiden pelejä seuraavasti;

Kärpät 3 peliä
JYP 3 peliä
Tappara 2 peliä
HIFK 2 peliä
Lukko 1 peli
SaiPa 1 peli
TPS 1 peli
KalPa 1 peli

Yhteensä siis 14 peliä, yleensä näytetään kaksi peliä/pelipäivä, mutta 22.8 ja 4.9 näytetään vain yksi peli. On aika käsittämätöntä että näytetään toisten pelejä 3 ja toisten vain yksi. Maikkari näyttää alkulohkossa yhteensä 19 peliä, viisi näytetään kahden viimeisen kierroksen aikana, joten kaiken järjen mukaan Kärppien ja JYPin pelejä ei näytetä silloin, mutta saas nähdä sillä viimeisen alkulohkon kierroksen viimeisenä pelipäivänä (8.10) suomalaisista pelaa vain Kärpät. Toki voi olla ettei tuolloin näytetä maikkarilta peliä, mistä näistä tietää. Luulisi että haluttaisiin näyttää tasaisesti jokaisen joukkueen pelejä, mutta se selviää sitten myöhemmin. Vituttaa vaan näin turkulaisten lasien kanssa kun Tepsin peleistä näytetään yksi.

Mutta käsittääkseni kaikki pelit ovat nähtävillä ilmaiseksi, kun viitsii nähdä vaivaa ja tehdä nollan euron tilauksen. Näin olin ymmärtävinäni jostain. Korjatkoon joku, jos minulla on vanhvaa tahi väärää tietoa.

Saattoi tosin olla, että täytyy ottaa esimerkiksi 1,90 euroa kuukaudessa maksava puhelinliittymä esimerkiksi, johon saa lisäksi kaupan päälle myös puolen vuoden Spotify Premiumin. Jos kiinnostaa pelejä nähdä, niin ehkei se vaivannäkö niin suuri ole.
 

Ferris

Jäsen
Mutta käsittääkseni kaikki pelit ovat nähtävillä ilmaiseksi, kun viitsii nähdä vaivaa ja tehdä nollan euron tilauksen. Näin olin ymmärtävinäni jostain. Korjatkoon joku, jos minulla on vanhvaa tahi väärää tietoa.

Saattoi tosin olla, että täytyy ottaa esimerkiksi 1,90 euroa kuukaudessa maksava puhelinliittymä esimerkiksi, johon saa lisäksi kaupan päälle myös puolen vuoden Spotify Premiumin. Jos kiinnostaa pelejä nähdä, niin ehkei se vaivannäkö niin suuri ole.

Ilmaiset pelit taisi saada vain jos on Sonera Viihteen asiakas?
 

Outzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Siirretty toisesta ketjusta:

Toisin sanoen suomalaisjoukkueiden edesottamuksia pääsee seuraamaan nyt kolmen eri mediatalon kanavapaketeista. Yhteishintaa Nelonen Pro + Viasat + MTV Sport -paketeille tulee esim. DNA talouksissa 79,90 € kuussa.

On kyllä erittäin suolainen hinta, itsellekin urheilun suurkuluttajana on tuo edellä mainittu setti lähestulkoon pakollinen hankittavaksi.

Kävin tuossa viime viikolla Soneralta hakemassa tällaisen paketin: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + Viasat Sport tarjoushintaan 39,90€/kk. Lisäksi Sonera Viihteen omistajana tulee MTV Total ja CHL Total mukaan ilmaiseksi. Netti maksaa toki vielä oman osuutensa, mutta mielestäni tämä on jo siedettävä hinta kattavasta paketista.

Tähän hintaan siis pitäisi näkyä urheilun osalta mm. Liiga, NHL, KHL, (Jokerit?), CHL, Valioliiga, Mestareiden liiga, Formula, Hiihto, Mäkihyppy jne.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmaiset pelit taisi saada vain jos on Sonera Viihteen asiakas?

Laiskuuttani en viitsi googlettaa, mutta olen Sonera Viihteen asiakas ja yleisesti kaikki ilmainen aina kiinnostaa, joten et viitsisi heittää asiaankuuluvalla linkillä? Toki joku muukin saa linkittää. Kiitos jo etukäteen.

*edit* No googletinpa kumminkin. En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta ainakin Soneran sivuilla tarjotaan uusille Viihde-asiakkaille MTV Total Sportia ilmaiseksi. Pitänee käydä Sonerapisteen jätkältä kyselemässä.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Laiskuuttani en viitsi googlettaa, mutta olen Sonera Viihteen asiakas ja yleisesti kaikki ilmainen aina kiinnostaa, joten et viitsisi heittää asiaankuuluvalla linkillä? Toki joku muukin saa linkittää. Kiitos jo etukäteen.

*edit* No googletinpa kumminkin. En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta ainakin Soneran sivuilla tarjotaan uusille Viihde-asiakkaille MTV Total Sportia ilmaiseksi. Pitänee käydä Sonerapisteen jätkältä kyselemässä.
Mä menin omille sivuille Soneran sivuilla (voi kirjautua pankkitunnuksilla) ja siellä pitää paria nappia painaa ja nyt nänkyy sit CHL :) kannattaa!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä menin omille sivuille Soneran sivuilla...

Kiitos vinkistä. Yritin tuota kautta, mutta kun en osaa niin en osaa. Ei ole ATK minun juttu. Taidan selvitä helpommalla, kun käyn huomenna Soneran myymälässä ja pyydän niitä laittamaan setit kuntoon. Ei mulla nyt tuossa mitään maksullisia palveluita kyllä edes ole, kun ajattelin nuukana sällinä odottaa NHL:n alkuun ennen kuin otan taas Viasat Sportin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kiitos vinkistä. Yritin tuota kautta, mutta kun en osaa niin en osaa. Ei ole ATK minun juttu. Taidan selvitä helpommalla, kun käyn huomenna Soneran myymälässä ja pyydän niitä laittamaan setit kuntoon. Ei mulla nyt tuossa mitään maksullisia palveluita kyllä edes ole, kun ajattelin nuukana sällinä odottaa NHL:n alkuun ennen kuin otan taas Viasat Sportin.
Tuolta kaupasta näkyy myös ohje (siis ihan telkun kautta):
1. Kirjoita tekstiviesti VIIHDE käyttäjätunnuksesi chl (käyttäjätunnus löytyy "tietoa palvelusta"-valikosta kohdasta Tekniset tiedot, käyttäjä
2. Lähetä viesti numeroon 18100 (0€)
3. Käsittelemme tilauksesi seuraavan arkipäivän aikana.

Hiukan lyhennelty versio tekstistä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuolta kaupasta näkyy myös ohje...

Tuhannet kiitokset, noilla idioottivarmoilla ohjeilla jopa minä osaan toimia tarvittavalla tavalla. Olen kuitenkin epäluuloinen ja epäuskoinen ihminen, joten tiedustelen vielä, että kun teen tuon tilauksen, niin sittenkö ko. kanavapaketti näkyy ilmaiseksi? Onko siitä esim. mahdollisessa vastausviestissä maininta? Meinaan vaan, ettei sitten kuukauden päästä tipahda laskua postiluukusta.

Tiedän, olen täysin avuton ja kyvytön, mitä tuollaisiin toimiin tulee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuhannet kiitokset, noilla idioottivarmoilla ohjeilla jopa minä osaan toimia tarvittavalla tavalla. Olen kuitenkin epäluuloinen ja epäuskoinen ihminen, joten tiedustelen vielä, että kun teen tuon tilauksen, niin sittenkö ko. kanavapaketti näkyy ilmaiseksi? Onko siitä esim. mahdollisessa vastausviestissä maininta? Meinaan vaan, ettei sitten kuukauden päästä tipahda laskua postiluukusta.

Tiedän, olen täysin avuton ja kyvytön, mitä tuollaisiin toimiin tulee.
Sonera Viihteen tilaajille pitäisi olla ilmainen. Ilmeisesti pitää kuitenki muistaa perua tilaus 6kk kuluttua, jos oikein ymmärsin. Tästä pitäisi tulla viestiä. Ehkä sitä voi kysäistä sieltä Sonerapisteeltä, jos haluaa varma olla :)
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä sitä voi kysäistä sieltä Sonerapisteeltä, jos haluaa varma olla :)

Joo, noin mä aion toimia, kun huomenna kuitenkin sellaisen ohi kuljen. Tosin uskaltaisin tilauksen jo tehdä ihan omin päinkin, enkä vähiten yksityiskohtaisten ohjeidesi takia, mutta varmuuden vuoksi menen kauppaan esittämään tyhmää. Tai no, tässä tapauksessa ei tarvitse edes esittää. Kiitti kuitenkin jeesistä vielä kerran.
 

Outsider

Jäsen
Onko kenellekään mitään tietoa onko Viasatille tulossa lisää HD-kanavia? Kiinnostavaa tarjontaa alkaisi olla ihan kivasti, mutta jos Jokerien pelit tulee tiedotteen mukaisesti Hockey Finland-kanavalta ja futiscupit xtralta, niin sen sutun katselu ei kyllä enää kiinnostakaan niin kauheasti. Hinta on kohdallaan, mutta kyllä nykyaikana kaiken pitäisi näkyä HD-tasoisena
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Onko kenellekään mitään tietoa onko Viasatille tulossa lisää HD-kanavia? Kiinnostavaa tarjontaa alkaisi olla ihan kivasti, mutta jos Jokerien pelit tulee tiedotteen mukaisesti Hockey Finland-kanavalta ja futiscupit xtralta, niin sen sutun katselu ei kyllä enää kiinnostakaan niin kauheasti. Hinta on kohdallaan, mutta kyllä nykyaikana kaiken pitäisi näkyä HD-tasoisena

Ymmärtääkseni kaikki Viasatin urheilukanavat ovat ensi kaudella HD-tasoa. Hocey Finland tulee ainakin olemaan HD, mutta noista extra-kanavista en varmaksi mene sanomaan, mutta muistelisin Viasatin mainostaneen kesällä kuinka kaikesta tulee nyt HD:tä.

Trenchtown kerropa täällä sitten mitä ne siellä Soneralla sanoivat, että uskaltautuisin itsekin tilaamaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Trenchtown kerropa täällä sitten mitä ne siellä Soneralla sanoivat, että uskaltautuisin itsekin tilaamaan.

Kyllä se hyvin pitkälti on noin kuin Ötökkä ansiokkaasti kertoi. Tällaiset ohjeet sain:

1. Lähetä ilmainen tekstari "Viihde käyttäjätunnus chl" numeroon 18100.
2. Nauti ilmaisesta CHL-kiekosta.

Kanavapaketin tilaus on voimassa 28.2.2015 asti. Tämän jälkeen tilaus päättyy automaattisesti. Eli ei tarvitse edes muistaa peruttaa tuota. Käytännössä samat ohjeet kuin tuolta boxin kohdasta "kauppa" löytyvät. Soneran söpö tyttö varmisti kysyttäessä että juu, kyllä se ilmainen on.

Tykkään ihan helvetisti, Sonera on näissä lätkäjutuissa muistanut asiakastaan ihan hyvillä lahjoilla. Viime kaudella nuo NHL Xtrat ilmestyivät Viasat Sport-pakettiin Soneran kaapelikorttitilauksissa ja mullahan sattui silloin olemaan sellainen. Täksi kaudeksi siirrän Viasat Sport-pakettini Sonera Viihteeseen, näkyvät nuo Xtra-kanavat myös sitä kautta. Siihen sitten päälle ilmainen CHL-kausi. Maistuu.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Se on vain aina vaikea uskoa, että jotain saa ilmaiseksi. Kyllähän tässäkin joku jekku on takana...

No eipä se kiitoksia vaan Ötökälle ja Trenchtownille näistä tiedoista. Tilaukseen menee.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen unohdin äsken mainita, että ainakin Soneran myyjän mukaan Sonera Viihteen CHL-tarjontaan kuuluvat kaikki suomalaisjoukkueiden ottelut, pudotuspelit ja finaalit. Kyllähän se liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta, mutta en ole havainnut tämän ketun kainalossa häntää, en vaikka miten olen koittanut katsoa. CHL-kausi ilmaiseksi ja tilauskin päättyy itsestään. Aika paljon saa tapahtua, että tuon ensi kaudella tilaisin ja se on varmaan se Soneran taka-ajatus. Mutta kuten jo kirjoitinkin, niin ilmaiseksi toki kelpaa.

Sama on nähtävissä myös Soneran sivuilta: "CHL Total -paketti tuo kaikki suomalaisten joukkueiden matsit kotikatsomoosi. Luvassa 48 lohkovaiheen ottelua ja loppuvaiheen pelit ensimmäisestä pudotuspelikierroksesta finaaleihin."
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tuli sähköpostiin niin rankkaa vittuilua, että pitäisikö laittaa MTV Total hetkeksi tauolle: "Big Brother -kanava näkyy ilmaiseksi MTV Total -kanavapaketissa". Vieläkö tuollainen on olemassa ja ennen kaikkea, vieläkö joku sitä katsoo? So 00's. (Näkemättä paskaa jo silloinkin.)

Nelosen pakettia (plus Extrat ja Viasat Sport) päätin sitten jatkaa vanhalla hinnalla seuraavaksi 12 kuukaudeksi, vaikka toki kokonaishinta olisi ollut jonkin verran halvempi, jos ei olisi naittanut itseään noiden pakettien kanssa kesän ajaksi. Ei sieltä juuri mitään mennyt kesällä, paitsi ne vanhojen NHL-matsien uusinnat olivat ihan mielenkiintoisia ja jokunen futiksen harjoitusmatsi.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Eilen tuli MTV Katsomolta seuraavanlainen tarjous:

Etu sinulle Sport-asiakas: hyödynnä koodisi ja tilaa Katsomon MTV Total Sport -paketti hintaan 10 senttiä 1. kuukausi!

Olihan tuo pakko ottaa tuohon hintaan.

-Tinke
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös