Onkos jo tietoa, monta laitetta voi katsoa Ruutu.fi samanaikaisesti? Voiko esim katsoa kahdelta eri koneelta? PS3-applikaatiosta ei liene vielä tietoa?
Mutta kun Nelonen Pro 1 ja 2 näkyvät edelleen, eilen katselin Tepsin pelin ja ihmettelin, että eihän tämän pitäisi mulla näkyä. Samapa tuo, euroakaan en tuosta aio maksaa, mikäli jossain välissä hoksaavat asian. Mulla on purkuvahvistus tallella. Todennäköisesti katoavat jossain kohtaa, mutta kaikki ilmainen on kotiinpäin.
Käsittääkseni on ihan normaalia, että kanavat näkyvät vielä viikon sen jälkeen kun on irtisanonut.
Johtuisiko tuo jotenkin siitä, että viime kaudella Nelonen Pro kuului tohon Viasatin pakettiin, en tiedä eikä oikeastaan edes kiinnosta. Jokaisen ilmaisen pelin otan ilolla vastaan.
Luotan siihen, että poistuvat pikapuolin, harvemmin asiakkaat kauan saavat aiheettomia etuja nautittavakseen.
ei kuitenkaan näy vaan sportilta pelkää mustaa ruutua tarjoaa.
Mitä kanavia tuohon pakettiisi kuuluu? Meinaan vaan, kun mulla näkyy Viasat Sport -paketti ja hintaa on vain 19,90/kk.Meikäläisellä on toi Viasat hoki paketti eli 39,90 kuussa maksava paketti.
Mitä kanavia tuohon pakettiisi kuuluu? Meinaan vaan, kun mulla näkyy Viasat Sport -paketti ja hintaa on vain 19,90/kk.
Ja mulla noi samat kanavat plus sm-liiga eli noi nelonen prot, siitä varmaan se 20 euroa lisää.
muutenkin tuntuu, että joutuu maksamaan itsensä kipeäksi, jos haluaa katsoa sm-liigaa, änäriä ja valioliigaa..
Onko vieläkään antennitalouteen saatavilla HD-kanavia (edes kotimaisia) miltään operaattorilta?
DNA Welhoa en laske tähän, kun he käyttävät noita toisen firman (mikänytolikaan, ei kuitenkaan digita) mastoja, joihin ei noin vaan kerrostalon antenneja käännetä.
TVviihteen loputtuahan spekuloitiin paljon, että PlusTV ottaisi heidän HD tarjontansa... Mutta ei ole näkynyt ei :(
Mitäs ihmettä. Tänään illalla kun avasin telkkarin, oli iso osa kanavista vaihtanut paikkaa ja esim. Nelosen Pro-kanavia ja muiga oli tullut iso läjä lisää (nämä eivät toki näy, kun ei ole maksukanavia tilattuna). Myös Ylen HD-kanava näkyy nyt. Kyse siis pks-seudun antennitaloudesta ja aiemmin HD-kanavat eivät ole näkyneet, kun taloyhtiössä ei ole ollut VHF-antennia. TV-viihteen kautta näin HD-kanavat silloin pari vuotta takaperin.Eipä kai. Sitähän tässä itsekin venaillaan. TV-viihteen ansiosta oli ilo katsella Ylen, MTV3:n ja Nelosen HD-kanavia, joista nyt on jäljellä kaunis muisto vain.
Myös Ylen HD-kanava näkyy nyt. Kyse siis pks-seudun antennitaloudesta ja aiemmin HD-kanavat eivät ole näkyneet, kun taloyhtiössä ei ole ollut VHF-antennia. TV-viihteen kautta näin HD-kanavat silloin pari vuotta takaperin.
Onko Digita tai DNA/Welho tehnyt jotain, jotta nämä kanavat näkyvät taannoisen TV-viihteen tyyliin, vai onko joku virittänyt vaivihkaa taloyhtiöön myös VHF-antennin ilmoittamatta siitä asukkaille?
Semmoista kysymystä heittäisin, että mikähän mahtaa olla Viasatin tarjonta leffa- ja sarjapuolella? Meillä on tuo MTV3 Total ja CMore Play on kovassa käytössä. Mahtaako Viasatin tarjonta olla likimainkaan samaa tasoa? CMorella on ainakin samoja sarjoja paljon kuin HBO:lla ja sekin meillä on, joten mietin josko vaihtaisi Totalin Viasatin Kulta-pakettiin ja pitäisi HBO:n.
Viasatin sivuilta ei saa oikein mitään irti.
Suomessa ylivoimainen tarjonta leffapuolella...