Liikevaihtoon keskittyvä yritys olisi saattanut tuossa tapauksessa saattanut jopa luopua 6kk:n minimitilausvaateestaan, joka sinänsäkin on jo älytön kun ko. kanavat ovat jo vuoden olleet käytössäni. Pistää myös miettimään minkä takia irtisanomiset eivät onnistu verkkopalvelussa, jos kerran puhelinpalvelunkaan ei ole tarkoitus yrittää pitää kiinni asiakkaista.
Jos tässä siis ymmärsin oikein ja tuo pelkkä Total Sport-kanavapaketti oli kyseessä, pidän itsekin omituisena että olivat ns. joko / tai-asenteella liikenteessä. Helvetin typerää oikeastaan. Ainakin kilpailevien operaattoreiden sivuilla toistaiseksi voimassa olevat sopimukset onnistuvat, eli niin että olisi kuukauden kerrallaan voimassa ja irtisanottavissa koska vaan. Elisan sivuilla pelkästään tuo minimitilausjakso 6kk mainittuna. Omituista. Olisiko niin, että kanavayhtiö on Elisan suuntaan antanut tällaiset ohjeet, vai meneeköhän suoraan Elisan piikkiin?