Onnellisuusketju

  • 1 292 869
  • 7 895

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Pamahti viikko takaperin toinen korva lukkoon. Ostin apteekista kaikenmaailman rohtoja, mutta mikään ei tuntunut auttavan. En ihan hetkeen muista yhtä paskamaista olotilaa kuin tuo korva lukossa - tila. Melkein kaikkien puheen sai ottaa uusintana kun ei vaan saanut selvää. Mukavaa, etenkin kun olen asiakaspalvelutyössä.

Tänään sitten päätin että nyt tämä tuskaisuus riittää ja soitin lääkäriin. Pääsin terveydenhoitajalle, joka epäili korvassa olevan vaikkua. Hän vesihuuhteli korvan ja sieltä pompsahti ulos joku epämääräinen möykky. Tuon möykyn poistuessa palasi kuulokin korvaan.

Ei taas ihan vähään aikaan pidä itsestäänselvyytenä sitä että kuulo pelaa kummassakin korvassa. Senverran vittumainen vaiva oli, mutta kyllä oli onnellinen fiilis kun tajusi että kuulo toimii taas normaalisti.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Oli AMK:n viimeiset tentit änään. Tosin voi olla, että joutuu uusimaan joitakin, mutta kohti valmistumista mennään. Maanantaina alkaa työt sitten ihan oman alan hommissa. Syksyyn asti on ainakin sopimus, joten kesällä ei tarvi ainakaan töitä stressata.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli AMK:n viimeiset tentit änään. Tosin voi olla, että joutuu uusimaan joitakin, mutta kohti valmistumista mennään. Maanantaina alkaa työt sitten ihan oman alan hommissa. Syksyyn asti on ainakin sopimus, joten kesällä ei tarvi ainakaan töitä stressata.

Heh, aika pitkälti tuli samaistuttua. Minulla viimeinen tentti oli eilen ja katsellaan nyt, josko kaikki menisi kerralla läpi. Valmistumisesta en kuitenkaan jaksa vielä haaveilla, kun vasta ensimmäinen vuosi takana.
Työt alkoivat maanantaina ja hommat jatkuu elokuun loppuun asti. Syyskuun 1.päivä jatkuukin koulu, joten lomat jäävät nolliin. Sitä ei tosin jaksa harmitella, kun (kesä)työtilanne Suomessa nyt on mikä on. Jokainen työpäivä otetaan ilolla vastaan.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä tässä tuntee itsensä kaikin puolin onnelliseksi.

Koulu alkaa vihdoin ja viimein olemaan loppusuoralla, enää kolme kurssia ja opinnäytetyön kirjoittaminen kevään aikana jäljellä. Fyysinen kunto on säännöllisen punttisalilla käymisen ja lisääntyneen lenkkeilyn/ulkoilun ansiosta parempi kuin vuosiin. Parisuhde ja muukin elämä hymyilee, ja vieläpä kirsikkana kaiken päällä törmäsin eilen sattumalta entiseen työnjohtajaan, jonka kanssa sovimme töiden aloittamisesta myöhemmin keväällä heti kun vain koulun puolesta töitä pystyn tekemään.

Tulevana viikonloppuna lähdemme entisten opiskelukavereiden kanssa viettämään laatuaikaa, ja kun miettii tulevaa kevättä ja sen mukanaan tuomia hienoja reissuja (esim. Metallican konserttia jne), on tässä aika hankalaa vaipua synkkyyteen.

Noissa tunnelmissa siis aika tarkalleen neljä kuukautta sitten, ja nyt voin sanoa, että vieläkin onnellisemmissa tunnelmissa ollaan tällä hetkellä. Opari on paketissa ja tänään sain viimeisen varmistumisen valmistumiselle. Vihdoin ja viimein insinöörin paperit takataskussa ja voin hyvillä mielin suunnata ajatukset kohti tulevaa.

Aloitan työt tulevana maanantaina ja fiilikset on senkin puolesta korkealla. Sonisphereen olisi aikaa puolisentoista viikkoa ja tunnelma nousee koko ajan. Ei tässä nyt oikein löydä pienintäkään asiaa, joka vetäisi mieltä mustaksi. On kaikin puolin mahtava fiilis, onnellisuuden yliannostus suorastaan.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Aikas hyvät fibat on nyt kun kaverin häät meni eilen hienosti ja toimitin siellä bestmanin -roolia. Kohta Leijonat voittaa vielä MM-kultaa ja ensi viikolla on vain 3 työpv.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Muut varmasti menevät vitutusketjua kohti mutta itse ainakin olen onnellinen. Toki vitutti pelin aikana mutta kyllä se iloksi muuttui. Huikea tulos Suomelta!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muut varmasti menevät vitutusketjua kohti mutta itse ainakin olen onnellinen. Toki vitutti pelin aikana mutta kyllä se iloksi muuttui. Huikea tulos Suomelta!
Olen vähän samoilla linjoilla, karmean alun jälkeen aivan loistava lopputulos. Mitali on aina mitali, vaikka sen voissa paistais. Kanukit ja Jenkit molemmat lauluun, Tsekki lauluun, Ruottikin kolmanneks. Vittuakos tässä.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Juuri nyt pidän itseäni maailman onnellisimpana miehenä.

Sain huhtikuun alussa vakiduunin uskomattoman hienossa firmassa mahtavassa työporukassa oltuani ensin vuokrajantterina 1,5 vuotta.

Olen kohta kolmatta vuotta naimisissa ihanan naisen kanssa. Tätä daamia kannatti todella odottaa. Tuossahan tuo vieressä tuhisee tyytyväisenä ja askartelee paskartelee häätaulua.

Sauna oli kuuma, kiuasmakkarat kypsiä ja lonkero jääkylmää.

Veikkaustuuri on toiminut viime aikoina melko hyvin.

Saan ensimmäistä kertaa työurani aikana pitää heinäkuun lomaa, enää 4 viikkoa töitä.

Ja sitten vielä sellainen juttu, että .... ;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mulla on Facebookissa suljettu ryhmä opetuskäyttöön tarkoitettuna, ja kävin äskettäin toivottamassa sitä kautta vielä hyvät kesälomat mukana oleville oppilaille. Muutama mopopoika oli käynyt heittämässä hyvästit ryhmän seinälle ja toinen linkkasi vielä videoprojektinsa osoitteen, jonka hän oli tehnyt toiseen aineeseen liittyen ja saanut kovasti kehuja siitä. Sellainen tyyppi, joka ei koulussa hirveästi loistanut, mutta mopo keuli kyllä näyttävästi parkkiksella. Ajattelin, että pitää tsempin vuoksi olla kiinnostunut videosta, mutta aika kului ja lopulta tänään huikkasin sille, että laita linkki vaikka Fb-ryhmään. En uskonut sen koskaan sitä muistavan, mutta ehkä se oli kuitenkin sen verran tärkeä juttu, että jannu oli sen käynyt linkkaamassa. Hienohan tuo oli, ja kiva, että nuo mopopojatkin saavat joskus tuollaisia onnistumisia alleen. Ja hienoa sekin, että nuo jätkät jaksavat vielä morjenstaa jälkikäteen, koska eihän se yhteiselo koulussa aina pelkkää yläfemmaa ole.
 

Markiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Parin päivän jälkeen on jo paras huumaa hitusen laantunut, mutta kyllähän tämä vieläkin vaan perhana sentään pistää ilmeen muikeaksi.

Nimittäin tieto opiskelupaikasta saapui postilaatikkoon tuossa perjantaina ja meikäläinen ei sitä osannut edes odottaa kuin vasta tällä viikolla saapuvaksi :) Pääsin vieläpä juuri sinne minne halusinkin, elikkäs Hakametsään ilmestyy syksyllä yksi puna/musta/valkoinen fanipaita lisää JYPin vieraspeleihin. Nyt onkin sitten sen asunnon etsimisen kanssa vähän pähkäiltävää, mutta sekin on tällä hetkellä ennemminkin ilo kuin rasite.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pari kuukautta jatkuneet jatkuvat yskät, kuumeet ja viime viikolla alkanut kurkkukipu on vihdoin saanut nimen. Angiina löytyi. Eipä ole sitäkään tullut aiemmin kokeiltua, mutta pakko myöntää, että kurkku oli aivan saatanaan kipeä.

Ja miksikö tänne ketjuun? Alkoi jo pikkuhiljaa vanne kiristää päätä, kun on jatkuvasti ihan paskana.

Eilen vihdoin lekuriin ja siellä tehty pikatesti angiinalle ei tuottanut tulosta, joten oli vielä eilen aika paskamainen olo. Tänään ilmestyi viljelyn tulos ja siellä napsastiin kolmen plussan angiina ja nyt on kuuri päällänsä. Josko tää tästä pikku hiljaa helpottaisi.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Voi onnellisuutta!!! Mun suosikkibändi Snuff tulee Suomeen ens kuussa! Tulee käytyä toista kertaa eläissäni kunnolla Oulussa sitten samalla, no mutta mikä jottei. Piristi päivää kyllä tämä tieto, ai että. Olin suht varma etten koskaan tulis näkemään Snuffia, sen verran pieni ja vanha bändi kyseessä. Voi pojat! Muutenkin on hyvä olla, viimenen viikko on ollut aika mahtavaa. Olin melontavaelluksella maanantaista lauantaihin, lauantaina näin lukioaikasta kaveriporukkaa jota en oo nähny pariin vuoteen, eilen näin luokkakavereita ja yhtä parhaista ystävistä jota en ole nähnyt pitkiin aikoihin ja tänään lähden viikoksi leirihommiin taas, viikon riparityö, hyvää ruokaa, saunaa, olemista ja toivottavasti ei kovin raamatullapäähän meininki. Stanley Cup finaalit ja futiksen MM ja nyt vielä tuo Snuff. Olen onnellinen:)
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Olen ollut tänään avioliitossa pidempään kuin peruskoulussa. Tai siis olen ollut jo aiemmin, mutta tänään sen tajusin, kun mietin onko 9 vuotta paljon vai vähän.

Ensi syksyn asiat alkaa olla kohdallaan. Työpaikka ollut tiedossa jo pitkään, ja asuntokin järjestyi tänään. Edessä on odotuksia nostattava "välivuosi" ja paljon nykyistä enemmän yhteistä aikaa rouvan kanssa.

Perjantaina lasketaan vene vesille. Purjehdus on oikeasti parasta mitä ihminen voi kokea yhä uudestaan ja uudestaan. Se hetki, kun moottori sammuu ja yhteys maailmankaikkeuteen tuntuu äärimmäisen voimakkaalta. Ei sitä voi kuvailla.

Lauantaina jätän pillin kotiin, pakkaan maskin mukaan ja kokeilen pitkästä aikaa (1,5 vuotta) miltä tuntuu olla pallon tiellä kun pelataan voitosta.

Mitä vielä? Jonkinlaista positiivista maniaa on ollut ilmassa jo jonkin aikaa. On se hienoa.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Matkat Prahaan varattu loppukesälle. Kuinka nopeasti voi jostain innostua noin paljon. Olen himoinnut Prahaan matkaamista jo jonkin aikaa ja nyt tämä vihdoin realisoituu ja eikä matkaseurakaan ole sen kummempaa. Hieno lopetus kesälle.

Lisäksi pitkään vaivannut flunssa alkaa olla kampitettu ja pääsen jälleen kuntosalille. Uutta ohjelmaa ja tulokset taivaisiin. CAMAAN
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Myös vaimo pääsi viimein lomille ja aurinko paistaa. Savustuspöntössä valmistuu lohta, uudet perunat kiehuvat, lasissa on napakkaa Founder's Centennial Ipaa. Woot, ihan tykkään tästä.

Niin, ja parin tunnin päästä on tarjolla hyvää futista. Sen ja yleisen hyvän fiiliksen kunniaksi ostin pitkästä aikaa kahvipullaa!

Edit: Katsoa joo, puhelimella kirjoittelin pihakeinussa, joten jäi yksi subjekti pois tuosta viestistä. Eli aurinko paistaa, ei vaimo.
 
Viimeksi muokattu:

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän tämä päivä kaikessaan on yksi vuoden parhaista päivistä. Aurinko paistaa, loma alkanut juuri. Vaimokin kovin ollut hyvällä tuulella, vaikka maanantaina lähden heti kalastamaan viikoksi. Olisikohan sen takia hyvällä tuulella? Nooh, minulla on nyt hyvä fiilis.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaunis kesäpäivä Tampereella, Tammerfestit menossa ja tiedossa varsin mukava musiikkipäivä Ratinanniemen festivaalialueella, joka ainakin muistaakseni on taas tänä vuonna sillä huikeammalla puolella, eli suoraan stadionin takana, jossa on mukava mm. istuskella nurminyppylällä ja kuunnella musiikkia.

Viikate, Stam1na, Haloo Helsinki ja Apulanta kiinnostaa bändeistä, Happoradio ei niinkään, mutta menee varmasti siinä sivussa. Tää on kivaa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka lapsia on jo ennestään niin rouvan mahassa vielä kasvavan vauvan liikkeiden tunnustelu tekee ihmisen suunnattoman onnelliseksi. Ihmeellistä joka ikinen kerta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Enää pari viikkoa lomien alkuun. Ja ei siinä, melkein heti lomien jälkeen onkin siirtyminen talon sisällä toisiin hommiin. Eilen esimies kysyi mielipidettä asiasta ja ehdotti sisäisen hakemuksen jättämistä. Tänään sitten tulikin ilmoitus, että turha hakea; paikka on selvä jos haluja löytyy. Ja löytyyhän niitä, tarjottu työ kuulostaa pirun mielenkiintoiselta, liksa nousee ja työmatka paranee entisestään. Päälle vielä mahdollisuus palata vanhoihin hommiin jos uusi ei nappaakaan, niin mikäs siinä. Aika täydellinen lopetus työviikolle, ei voi muuta sanoa. Nyt pari viikkoa vielä vanhoissa hommissa, sen jälkeen kesälomat ja lopulta "nopealla aikataululla" siirtyminen toisiin hommiin.

On tää kyllä. Huikea fiilis kieltämättä, hieman puskista tuli (vaikka reilu vuoden ollut "valmiina" jos paikkaa avautuu) ja kerrankin prosessi tuntui nopealta ja ihmislähtöiseltä. Taidanpa avata kylmän tshekkiläisen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lämmin, puolipilvinen sää, kirja ja hyvä olut pihakeinussa. Ehkä hivenen keski-ikäistä, mutta aika mahtavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös