Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut 2014–2015

  • 321 458
  • 740

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mistä tuon Pirneksen olet repäissyt? Koitin katsella eri medioiden haastatteluja, mutta ei tuosta mitään näkynyt. Pirneksen kanssa varmasti on keskusteluyhteys. Onko Essi sitten hylännyt viimeisimmän tarjouksen ja vääntö jatkuu?

Jatkoajan toimittaja Pekka Mankila näin Twitterissä:
"Pirnekselle ei tällä hetkellä ole tarjousta sisässä. #kärpät #liiga"
 
Jatkoajan toimittaja Pekka Mankila näin Twitterissä:
"Pirnekselle ei tällä hetkellä ole tarjousta sisässä. #kärpät #liiga"

Twitteriä itsekin aika aktiivisesti seuraan, mutta tuo mennyt ohitse. Tulkitsisin tuon niin, että aika iso paino kannattaa laittaa tuolle "tällä hetkellä"?

Nopeastihan se Haba uuden tarjouksen sisään laittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitetaas tänne Liigajoukkueiden voimasuhteet -ketjusta HKolin viesti:

X-Davis-Kemppainen-Keränen

Selvästi liigan paras sentteristö löytyy Oulusta.
Tuo X etenkin on todella kova pelaaja, potentiaalinen pistepörssivoittaja. Ihme, että näin kovia miehiä edes saadaan Liigaan. Kuulin, että olisi saanut KHL:stä kymmenen kertaa enemmän taaloja, mutta valitsi silti Oulun.

E: En tiedä onko tuossa mitään totuuspohjaa mutta laitoin silti.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Laitetaas tänne Liigajoukkueiden voimasuhteet -ketjusta HKolin viesti:

E: En tiedä onko tuossa mitään totuuspohjaa mutta laitoin silti.
No nyt alkoi kiinnostaa jo tässäkin suunnassa tuo viesti. Ville Leino? Felix Schütz? Joku ihan superhaku tyyliin Michal Frolik?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitetaas tänne Liigajoukkueiden voimasuhteet -ketjusta HKolin viesti:



E: En tiedä onko tuossa mitään totuuspohjaa mutta laitoin silti.

No nyt alkoi kiinnostaa jo tässäkin suunnassa tuo viesti. Ville Leino? Felix Schütz? Joku ihan superhaku tyyliin Michal Frolik?

Siis hetkonen.. Ainakin minä ymmärsin tuon viestin täytenä sarkasmina, että "onpas perkeleen kova ykkössentteri, X! Tekee 100 pistettä illassa, panee vastustajien vaimot läpi ja hoitaa Ukrainan kriisin yhdellä kädellä, silmät kiinni."

Saattaa toki olla, että tämä oli minun harhaileva käsitys..
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Siis hetkonen.. Ainakin minä ymmärsin tuon viestin täytenä sarkasmina, että "onpas perkeleen kova ykkössentteri, X! Tekee 100 pistettä illassa, panee vastustajien vaimot läpi ja hoitaa Ukrainan kriisin yhdellä kädellä, silmät kiinni."

Saattaa toki olla, että tämä oli minun harhaileva käsitys..
Damn. Voipi olla. No, ainakin kyseinen herra sai varmasti hyvät naurut näistä.
 

JPL

Jäsen
Damn. Voipi olla. No, ainakin kyseinen herra sai varmasti hyvät naurut näistä.

Todennäköisesti... tämä sentteri tottelee nimeä S.A. Rkasmi. Kuulemma Ukrainalainen syöttökone.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikko Lehtonen kaavailee ilmeisesti uralleen jatkoa. "Nyt treenataan kovaa ja katsotaan miten kroppa reagoi".

Näin kertoi Janne Onnela Twitterissä. Mielenkiintoista seurata tilannetta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikko Lehtonen kaavailee ilmeisesti uralleen jatkoa. "Nyt treenataan kovaa ja katsotaan miten kroppa reagoi".

Näin kertoi Janne Onnela Twitterissä. Mielenkiintoista seurata tilannetta.

Erittäin mielenkiintoista. Aloittaakohan maanantaina Kärppien mukana? Nyt peukut pystyyn, että tämä Kärppäpommittaja pääsisi elämänsä kuntoon.
 

Ristiturpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikko Lehtonen kaavailee ilmeisesti uralleen jatkoa. "Nyt treenataan kovaa ja katsotaan miten kroppa reagoi".

Näin kertoi Janne Onnela Twitterissä. Mielenkiintoista seurata tilannetta.
Samat sanat löytyy päivän Kalevasta, jossa Lehtonen myös vitsailee Saarenheimon ja Ilun kanssa että tässä me tulevat Lukkomestarit istutaan.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Samat sanat löytyy päivän Kalevasta, jossa Lehtonen myös vitsailee Saarenheimon ja Ilun kanssa että tässä me tulevat Lukkomestarit istutaan.

Hyvin voisi myös mennä sinne Lukkoon. Mikäli palkkapyyntö on sellainen, että istuu kovalla palkalla ainakin puolet peleistä pois ja pleijareista vielä kaikki niin, ei voisi vähemmpää kiinnostaa. Lisäksi Raumalla lienee vähemmän sataa lunta, joten lumikolailu jäänee vähemmälle.
 

Lescinzky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvää sunnuntaita jokaiselle kärppäläiselle!

Vihdoin ja viimein sain tunnukset jatkikseen. Monta vuotta olen lukenut jatkoajan juttuja ja nyt sain aikaiseksi hakea tunnuksia. Kärppiä olen kannattanut aina syntymästä saakka eli sieltä 80-luvun loppupuolelta.

Kärppien kokoonpano onkin jo valmis. Itse odotan junioreilta vahvoja näyttöjä kauden aikana jos ja kun Marjamäki heille sen tilaisuuden suo (Aho, Mäenalanen, Puljujärvi...).

Lehtosen lähtöön sen verran, että itse olisin valmis päästämään Lehtosen pois, nuoria vaan kokoonpanoon.
 
Viimeksi muokattu:

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvää sunnuntaita jokaiselle kärppäläiselle!

Vihdoin ja viimein sain tunnukset jatkikseen. Monta vuotta olen lukenut jatkoajan juttuja ja nyt sain aikaiseksi hakea tunnuksia. Kärppiä olen kannattanut aina syntymästä saakka eli sieltä 80-luvun loppupuolelta.

Kärppien kokoonpano onkin jo valmis. Itse odotan junioreilta vahvoja näyttöjä kauden aikana jos ja kun Marjamäki heille sen tilaisuuden suo (Aho, Mäenalanen, Puljujärvi...).

Lehtosen lähtöön sen verran, että itse olisin valmis päästämään Lehtosen pois, nuoria vaan kokoonpanoon.

Tervetuloa vaan omasta puolestani. Nyt kesällä ollaan vähän vähemmän aktiivisia, talvella sitten joka ilta tulee. Mitä nyt talonrakennus ja gradu vähän sotkee aikatauluja.

Kokoonpano on nyt varmaan niin valmis kuin se voi olla. Kyllä varmaan tälläkin kaudella kauden aikana täydennellään. Itse odotan vielä yhtä puhdasta sentteriä tyyliin Pirnes viime kaudella. Saisi laiturit pelata laidassa. Toki jos Davisilla alkaa kulkea keskellä, niin mikäs siinä. Yhdellä sentterillä tuo hyökkäys olisi suorastaan timanttinen.

Junnuille tulee varmasti peliaikaa kauden aikana. Joku huhusi, että mm-Saku ei enää olisikaan se kaikkein "valmein" kaveri, vaan muut ovat jo ajaneet ohi. No, junnuilla tuo kehitys menee monesti sykäyksittäin. Ja loppujen lopuksi kuitenkin parhaat pelaa, kun mitaleita ratkotaan, kuten kävi viime keväänäkin.

Komulainen täytyy nostaa esille, kun ei sitä kukaan muukaan nosta. Mihin perkeleeseen se taas sijoitetaan. Aivan liian hyvä penkille, mutta pärjääkö tuloskentässä vakituisesti. Itse olisin valmis uskomaan, että pärjää, mutta tässä on vähän fanipoikaa mukana.

Puolustus on vähän kysymysmerkki, kun on jo puolet ulkomaan eläviä. Vähän huolettaa tuo Glenn-Spang. Toivottavasti pelaavat oletetulla tasollaan. Mitään superia en odota, mutta hyvää kakkosparia kuitenkin.

Lisäksi taas joudutaan/saadaan peluuttaa yhtä parista Niemelä/Eminger. Niemelä näytti playoffien ratkaisupeleissä menneen Emin ohi, mutta Emissä näen jotenkin enemmän potentiaalia kuitenkin. Toisaalta, jos Pokka palaa, on puolustus oletettavasti Liiga-tasolla "Top-3".

Ja jottei menisi toistamiseksi: Tervetuloa.
 

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
Puolustus on vähän kysymysmerkki, kun on jo puolet ulkomaan eläviä. Vähän huolettaa tuo Glenn-Spang. Toivottavasti pelaavat oletetulla tasollaan. Mitään superia en odota, mutta hyvää kakkosparia kuitenkin.

Itse kyllä luotan tuohon pakistoon, näyttää jopa kovemmalta, kuin viime kaudella. Kärpiltä puuttui viime kaudella viivasta se todellinen kiekollinen pakki, kun Lehtonenkin oli pois loppukauden, Masuhrilla ei kulkenut aivan odotettuun malliin, mutta Pokka väläytteli sentään osaamistaan. Glenn ja Spang ovat parhaimmillaan loistavia kiekollisia pakkeja, joten eiköhän tulostakin synny. Vielä vähän epäilen, että pelaavatko pakkiparina Kärpissä. SaiPassa pelasivat muistaakseni eri pakkipareissa. Itse laittaisin pakiston koostumukseen:

Kukkonen - Glenn
Masuhr - Spang
Vallin - Niemelä/Eminger

Mutta katsellaan... Eihän tässä ole CHL-kauden alkuun kuin muutama hassu viikko, joten siellä viimeistään nähdään mitä Marjamäki ja kumppanit on keksineet ja ketkä pelaa missäkin. :)
 

Lescinzky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitenhän tuon Jaakolan tilanne on? Kuitenkin Kärppien kanssa treenaa ja sopimusta ei taida olla vielä minnekään. Onko ensisijaisesti KHL ja SHL mielessä?
 

Slobo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Tampa Bay Lightning & Huuhkajat
Kalevan urheilutoimittajan Joonas Hentilän mukaan Kärppien A-juniori Vili Saarijärvi vaihtaa maisemaa ja matkaa Pohjois-Amerikkaan USHL-liigaan. Toivottavasti Vili onnistuu P-Amerikassa ja tekee siellä pitkän uran.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Mitenhän tuon Jaakolan tilanne on? Kuitenkin Kärppien kanssa treenaa ja sopimusta ei taida olla vielä minnekään. Onko ensisijaisesti KHL ja SHL mielessä?

Suora lainaus Kalevan jutusta:

”Haluaisin kovasti vielä KHL:ään, koska pelillinen haaste on niin kova, mutta en mihin tahansa joukkueeseen. Vaakakuppi on kallellaan sinne, mutta myös Ruotsi on vaihtoehto. Asia ratkeaa nyt sunnuntaina tai sitten kahden viikon päästä”
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Kalevan urheilutoimittajan Joonas Hentilän mukaan Kärppien A-juniori Vili Saarijärvi vaihtaa maisemaa ja matkaa Pohjois-Amerikkaan USHL-liigaan. Toivottavasti Vili onnistuu P-Amerikassa ja tekee siellä pitkän uran.

Eiköhän Saarijärvi palaa vuoden päästä takaisin Kärppiin ja pelaa sitten tuon Amerikan junnukauden jälkeen SM-liigaa. Sen jälkeen NHL-ura onkin sitten mahdollista, jos kehitys jatkuu ja Saarijärvi pysyy terveenä.
 

Slobo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Tampa Bay Lightning & Huuhkajat
Eiköhän Saarijärvi palaa vuoden päästä takaisin Kärppiin ja pelaa sitten tuon Amerikan junnukauden jälkeen SM-liigaa. Sen jälkeen NHL-ura onkin sitten mahdollista, jos kehitys jatkuu ja Saarijärvi pysyy terveenä.

Tämä on yksi mahdollinen skenaario, tuo ratkaisu olisi tietenkin Kärpille paras ratkaisu, jos saa kehitystä Pohjois-Amerikassa. Ei tietenkään ole poissuljettua, että hyvän kauden jälkeen haluaisi jäädä rapakon taakse, pääsisi kokoajan pelaamaan scouttien alla ja tottuisi amerikkalaiseen pelityyliin.
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Taisi olla ankka. Kalevan urheilutoimittaja Joonas Hentilä näin Twitterissä: "#Kärpät-toimitusjohtaja Juha Junno tyrmäsi huhut Joni Pitkäsen tulosta Kärppiin:"Aina on joku, joka kirjoittaa näitä juttuja." #Liiga #NHLfi"

Ei Pitkänen taida pystyä edes kävelemään kunnolla, niin miten sitten luisteleminen. Ehkä muutaman vuoden päästä..
 

Summer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taisi olla ankka. Kalevan urheilutoimittaja Joonas Hentilä näin Twitterissä: "#Kärpät-toimitusjohtaja Juha Junno tyrmäsi huhut Joni Pitkäsen tulosta Kärppiin:"Aina on joku, joka kirjoittaa näitä juttuja." #Liiga #NHLfi"

Ei Pitkänen taida pystyä edes kävelemään kunnolla, niin miten sitten luisteleminen. Ehkä muutaman vuoden päästä..

Okei! Kuulostikin vähän liian hyvältä ollakseen totta. Olisihan tuo ollut huikeaa nähdä Joni vielä Kärppänutussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös