Hyvää sunnuntaita jokaiselle kärppäläiselle!
Vihdoin ja viimein sain tunnukset jatkikseen. Monta vuotta olen lukenut jatkoajan juttuja ja nyt sain aikaiseksi hakea tunnuksia. Kärppiä olen kannattanut aina syntymästä saakka eli sieltä 80-luvun loppupuolelta.
Kärppien kokoonpano onkin jo valmis. Itse odotan junioreilta vahvoja näyttöjä kauden aikana jos ja kun Marjamäki heille sen tilaisuuden suo (Aho, Mäenalanen, Puljujärvi...).
Lehtosen lähtöön sen verran, että itse olisin valmis päästämään Lehtosen pois, nuoria vaan kokoonpanoon.
Tervetuloa vaan omasta puolestani. Nyt kesällä ollaan vähän vähemmän aktiivisia, talvella sitten joka ilta tulee. Mitä nyt talonrakennus ja gradu vähän sotkee aikatauluja.
Kokoonpano on nyt varmaan niin valmis kuin se voi olla. Kyllä varmaan tälläkin kaudella kauden aikana täydennellään. Itse odotan vielä yhtä puhdasta sentteriä tyyliin Pirnes viime kaudella. Saisi laiturit pelata laidassa. Toki jos Davisilla alkaa kulkea keskellä, niin mikäs siinä. Yhdellä sentterillä tuo hyökkäys olisi suorastaan timanttinen.
Junnuille tulee varmasti peliaikaa kauden aikana. Joku huhusi, että mm-Saku ei enää olisikaan se kaikkein "valmein" kaveri, vaan muut ovat jo ajaneet ohi. No, junnuilla tuo kehitys menee monesti sykäyksittäin. Ja loppujen lopuksi kuitenkin parhaat pelaa, kun mitaleita ratkotaan, kuten kävi viime keväänäkin.
Komulainen täytyy nostaa esille, kun ei sitä kukaan muukaan nosta. Mihin perkeleeseen se taas sijoitetaan. Aivan liian hyvä penkille, mutta pärjääkö tuloskentässä vakituisesti. Itse olisin valmis uskomaan, että pärjää, mutta tässä on vähän fanipoikaa mukana.
Puolustus on vähän kysymysmerkki, kun on jo puolet ulkomaan eläviä. Vähän huolettaa tuo Glenn-Spang. Toivottavasti pelaavat oletetulla tasollaan. Mitään superia en odota, mutta hyvää kakkosparia kuitenkin.
Lisäksi taas joudutaan/saadaan peluuttaa yhtä parista Niemelä/Eminger. Niemelä näytti playoffien ratkaisupeleissä menneen Emin ohi, mutta Emissä näen jotenkin enemmän potentiaalia kuitenkin. Toisaalta, jos Pokka palaa, on puolustus oletettavasti Liiga-tasolla "Top-3".
Ja jottei menisi toistamiseksi: Tervetuloa.