Mille naurat juuri nyt?

  • 13 233 932
  • 50 411

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
oikeastaan tästä keskustelu tulee vain sellainen naurattava muistikuva mieleen, kun joskus Istanbulissa koitettiin tilata punaviiniä ruualla. Tarjoilija sanoi että he eivät valitettavasti voi tarjota alkoholia kun vieressä on moskeija. Kohta sama tarjoilija toi siihen pöytään kuitenkin hieman vinkaten mehukanisterin, jonka sisältö muistutti makunsa, ulkonäkönsä ja tuoksunsa puolesta erehdyttävän paljon punaviiniä ja saattoi siitä pikkuisen hiprakkaankin tulla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Itse juon vain Bernard Massardia koska pullo näyttää sivustakatsojalle ohimennen Veuve Cliquotilta. Keeping up the appearences... ja kun pullo on tyhjä, se täytetään Lidlin päärynäsiiderillä.
...

Ihme hifistelijä. Jos ei appelsiinikilju vissyvedellä kelpaa kuohuviiniksi, niin on kyse kermaperseestä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Maakunta, ota Hotti asioista selvää ennenkuin alat valistamaan. Nauran siis J.Hotille.

Hienoa, että saamme toisemme nauramaan, nauruhan tunnetusti pidentää ikää. Valistuksesta en niinkään tiedä, kunhan faktoja heittelin ruutuun. Faktoja jotka jokainen voi tarkistaa vaikkapa Googlella. Mutta näköjään sillä hetkellä kun yritin olla nuorten puhetyyliä imitoiden "cool" ja käyttää "coolia" ilmaisua jostain sanasta, saan näpeilleni. Ehkä tässä kohtaa voin todeta, että omaan nilkkaan kolahti, kun itse tartuin joidenkin ihmisten tapaan puhua fetajuustosta vaikka kyseessä ei ole fetajuusto tai samppanjaan, vaikka kyseessä olisi muualla kuin Champagnen kyl... maakunnassa tehty kuohuviini. Tai ehkä sittenkin Anni Uusivirralle nauraminen oli se suurin syntini.

Voi niitä lukemattomia stadilaisia jotka Vantaalle tullessaan kertovat tulevansa landelle. Kuka niille kertoisi, että kyseessä on kaupunki. Voi noita oppimattomia.
 

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
Ei saatana että taas naurattaa sama asia.
Argentiina pelissä selostaja sanoi että Angel Di Marian lempinimi on nuudeli :) LOL
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Naurattaa että Jatkoajassa visaillaan vieläkin vaikka se yksi visanpitäjä teki mainion tempun ja paljasti Joppe K:n johtaman huijausrintaman.

Vielä enemmän naurattaa että on perustettu ketju jälkipuinneille johon voi käydä heti visan jälkeen kirjoittamassa keksimänsä perustelun miksi on jotain vastannut ja välttyy tällöin huijausspekuloinneilta. Kenties jopa itse alkaa uskoa keksimäänsä tarinaan kun sitä tarpeeksi vahvasti "perustelee".
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Naurattaa että Jatkoajassa visaillaan vieläkin vaikka se yksi visanpitäjä teki mainion tempun ja paljasti Joppe K:n johtaman huijausrintaman.

Vielä enemmän naurattaa että on perustettu ketju jälkipuinneille johon voi käydä heti visan jälkeen kirjoittamassa keksimänsä perustelun miksi on jotain vastannut ja välttyy tällöin huijausspekuloinneilta. Kenties jopa itse alkaa uskoa keksimäänsä tarinaan kun sitä tarpeeksi vahvasti "perustelee".

Voi olla myös niin, että suurin osa kykenee olemaan itselleen rehellisiä ja siinä samalla myös muille. Aika rasittavaa olisi elää maailmassa, jossa ei kykenisi luottamaan kehenkään tai mihinkään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikein, jos menettää itsekunnioituksensa, niin mitä jää jäljelle?
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli tehtyä Ilta-Sanomien kesäheilatesti. Sieltä pamahti Kike Elomaa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta nyt ainakin nauran.
 

Ralph

Jäsen
Tuli tehtyä Ilta-Sanomien kesäheilatesti. Sieltä pamahti Kike Elomaa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta nyt ainakin nauran.

Itse sain Paula Koivuniemen, eikä naurata vaikka tähän ketjuun kirjoitankin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuli tehtyä Ilta-Sanomien kesäheilatesti. Sieltä pamahti Kike Elomaa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta nyt ainakin nauran.

Jenni Vartiainen tuli. Kelpaa, jos jättää sen oman musiikkinsa soittamisen pois ohjelmistosta.

Tuosta on muuten naisillekin versionsa. Mä tein sen ja siitä pamahti Pekka Rinne.
 
Viimeksi muokattu:

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
ISn kesäheilatestistä Iina Kuustonen. Se taitaa juuri soittaakin. Hajotkaa yli-ikäisiin yöhävittäjiinne.

E:Helen Mirren ei sitten ole yli-ikäinen yöhävittäjä.

muaddib
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Itse sain Paula Koivuniemen, eikä naurata vaikka tähän ketjuun kirjoitankin.

Paula tuli minullekin. Näistä esillä olleista vaihtoehdoista toistaiseksi paras vaihtoehto. Tosin pitäisi nähdä koko lista vaihtoehdoista. Bodarit, vanhat blondit, turhat poppariprinsessat sekä Mikko Kuustosen siitokset eivät niin paljon kiehdo. Onhan Paula varsin ns. kypsä, mutta luultavasti härski ja viihdyttävä.

Modernin suvaitsevassa liberaalin metrohomoseksuaalisessa sateenkaaripuuskassa tein myös tuon miestestin. Siitä tuli Alexander vitun Stubb. Kiellän tämän vallitsevan todellisuuden, jossa "why so serious"-Stubb voi tulla valituksi missään ja mihinkään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen aika varma, että päätyäkseen Iina Kuustoseen, tarvitsee vain valita kaupunki-vaihtoehto juhannuksen vietto -kysymykseen. Muuten onkin sitten ihan sama, mitä sinne klikkailee.
 

krobbe

Jäsen
Olen aika varma, että päätyäkseen Iina Kuustoseen, tarvitsee vain valita kaupunki-vaihtoehto juhannuksen vietto -kysymykseen. Muuten onkin sitten ihan sama, mitä sinne klikkailee.

Älä ole, kaupunkivaihtoehdolla sain (saisinkin) Paulan. Vaikken B-rapussa asukkaan testasin piruuttani myös miespuolisen kesäheilan; Jere Karalahti, hurjaa!
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Sille, että "Mille naurat juuri nyt?" -ketju on muuttunut kesäheilatestitulospaljastusketjuksi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Älä ole, kaupunkivaihtoehdolla sain (saisinkin) Paulan. Vaikken B-rapussa asukkaan testasin piruuttani myös miespuolisen kesäheilan; Jere Karalahti, hurjaa!

No, onneksi en ollut ihan varma.

Mulle tuli miesten puolelta kesäheilaksi Tauski. Tämä on jo kova saavutus.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuli tehtyä Ilta-Sanomien kesäheilatesti. Sieltä pamahti Kike Elomaa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta nyt ainakin nauran.

Sain Jenni Vartiaisen. Nostakaapa hattu päästä kun kävelen ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös