Mielestäni tällainen mielenilmaus ja tyytymättömyyden ilmaisu on erinomainen idea ja toivottavasti paikalle vaivautuu sopivan paljon porukkaa. Nykypäivänä ongelma näissä taitaa olla se, että somessa ja/tai keskustelupalstoilla kyllä ollaan innokkaasti menossa mukana, mutta itse h-hetken koittaessa jäädäänkin sitten kotiin kaivamaan kasseja.
Lisäksi olen nykyisin sen varran humaani tyyppi, että toivoisin mielenilmauksen jäävän siinä määrin yleiselle tasolle, ettei sitä kohdistettaisi suoraan yhteen tai kahteen henkilöön. Kyllä HIFKn johdossa varmasti ymmärretään, että urheilullisella puolella on pakko tapahtua (henkilö)muutoksia, vaikkei plakaateissa suoraan lukisikaan "Nybarille kenkää". Olin aikoinaan innoissani "Pentti ulos" tempauksesta, mutta kyllähän näin jälkikäteen ajateltuna kyseessä oli melko rankka hyökkäys yksittäistä työntekijää kohtaan, vaikkakin Pena toimi vain "ukkosenjohdattimena" yleisen tyytymättömyyden purkautumiselle.
Tarkoitus ei siis ole puolustaa tässä HIFKn urheilutoimen tekemisiä, mutta mielestäni protestin voi hoitaa myös sopivan hienotunteisesti ja tyylillä. Parhaansa ne jätkät varmasti yrittävät, vaikka sutta ja sekundaa syntyykin. Nettimaailma on sitten sopivan anarkistinen "rinnakkaistodellisuus", jossa voi ja pitää käyttää enemmän kärjistystä ja rankkaa tekstiä.