Nyt vituttaa!

  • 3 007 707
  • 11 368

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Aamen!

Mulla suoraan sanoen v*tuttaa nää kanssa-fanien ruikutukset, jotka jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Se on tää perisuomalainen synti, että vanhoja kaunoja ei anneta anteeksi vaan kaikesta pitää marista ja inistä. Ite laitan kohta Jatkoajan boikottiin tai alan lukemaan SaiPan pelaaja-uutisia.

Sit on nää arjen sankarit jotka on jättämässä oman rakkaan seuransa jonkun pelaajan takia. Voi järki. Märinää,huulten päristystä ja hammasten kiristystä. Siitä on joidenkin Jokeri-fanien elämä tehty. Ihan hyvä oikeastaan, että jotkut uudistusvastaiset henkilöt poistuu kuvasta. Puhdistuu tää ilma eikä haise p**** kun sylki pitkällä täällä huudetaan.

Ai niin.. Jos joku Jokeri-joukkueen "tappaa", se on ne fanit jotka sille selkänsä kääntävät. Ei mikään KHL, Harkimo tai IFK-taustaiset pelaajat.

Saan varmaan hyvää ja rakentavaa palautetta. Antaa tulla vaan.

EDIT. Kirosanoja siistimmiksi

Paras kirjoitus pitkään aikaan! Toivottavasti kausarin- ja paitojenpolttajat löytävät jotain muuta sisältöä elämäänsä kuin Jokereiden kannattamisen. Ovat varmaankin ainakin itselleen todistaneet olevansa isompia kuin (ennen) kannattamansa jääkiekkoseura.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Muistikohan Hjallis nyt kysyä pelaajilta, että kenet he haluavat pois? Viitaten Nordlund -uutiseen.
 

Tuoppi

Jäsen
Toivottavasti kausarin- ja paitojenpolttajat löytävät jotain muuta sisältöä elämäänsä kuin Jokereiden kannattamisen. Ovat varmaankin ainakin itselleen todistaneet olevansa isompia kuin (ennen) kannattamansa jääkiekkoseura.

En voi puhua kuin omasta puolestani mutta minä tosiaan olen "isompi" kuin kannattamani seura ;) ja näen että jos en koe seuraa enää omakseni niin ei minun tarvitse sen matseissa enää käydä vain jonkun hämärän, lähtökohtaisestikin täysin irrationaalisen, kannatussuhteen takia. Ei ole olemassa mitään järki- tai tunneperäistä syytä jatkaa fanitusta varauksetta elämänsä loppuun asti. En nyt puhu suoranaisesti Karalahdesta ja vaikka hänen palkkaamista vastustan niin ei hän minua katsomosta karkoita mutta KHL karkoittaa. KHL:ssä pelaava Jokerit ei ole enää "mun jokerit".

Tuntuu että se on pikemminkin nämä "joukkue on suurempi kuin kukaan yksittäinen henkilö" -ihmiset jotka tarvitsevat jotain sisältöä elämälleen.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
En voi puhua kuin omasta puolestani mutta minä tosiaan olen "isompi" kuin kannattamani seura ;) ja näen että jos en koe seuraa enää omakseni niin ei minun tarvitse sen matseissa enää käydä vain jonkun hämärän, lähtökohtaisestikin täysin irrationaalisen, kannatussuhteen takia. Ei ole olemassa mitään järki- tai tunneperäistä syytä jatkaa fanitusta varauksetta elämänsä loppuun asti. En nyt puhu suoranaisesti Karalahdesta ja vaikka hänen palkkaamista vastustan niin ei hän minua katsomosta karkoita mutta KHL karkoittaa. KHL:ssä pelaava Jokerit ei ole enää "mun jokerit".

Tuntuu että se on pikemminkin nämä "joukkue on suurempi kuin kukaan yksittäinen henkilö" -ihmiset jotka tarvitsevat jotain sisältöä elämälleen.

Kiitos Tuoppi. Allekirjoitan kaiken täysin. Näin se vaan menee. Kotimaan liigassa pelaava Jokerit on aina "mun Jokerit". Ruplaliiga ei vaan kiinnosta. Tekeekö se minusta huonomman fanin? Tätä ketjua lukiessa selvästi tekee. Ei vaan voi niellä kaikkea paskaa mitä omistaja niskaan kaataa.

-Papa-
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tuntuu että se on pikemminkin nämä "joukkue on suurempi kuin kukaan yksittäinen henkilö" -ihmiset jotka tarvitsevat jotain sisältöä elämälleen.

Ihailtava ajattelutapa, mutta en kyllä keksi mitään järjellistä syytä sille, miksi pitäisi lopettaa rakastamansa seuran kannattaminen yhden pelaajan takia. Siellä on kuitenkin joukkueellinen muita pelaajia, jotka eivät herätä samanlaista inhoa.
 

RDivis

Jäsen
Kiitos Tuoppi. Allekirjoitan kaiken täysin. Näin se vaan menee. Kotimaan liigassa pelaava Jokerit on aina "mun Jokerit". Ruplaliiga ei vaan kiinnosta. Tekeekö se minusta huonomman fanin? Tätä ketjua lukiessa selvästi tekee. Ei vaan voi niellä kaikkea paskaa mitä omistaja niskaan kaataa.

-Papa-

Etkö juuri eilen kirjoittanut nimenomaan Jeren olevan se syy, jonka takia homma jää osaltasi tähän? Jere on vielä KHLää hirveämpi asia tms. Nyt isoin vika onkin KHLssä. Toki sama lopputulos.
 

Tuoppi

Jäsen
Ihailtava ajattelutapa, mutta en kyllä keksi mitään järjellistä syytä sille, miksi pitäisi lopettaa rakastamansa seuran kannattaminen yhden pelaajan takia. Siellä on kuitenkin joukkueellinen muita pelaajia, jotka eivät herätä samanlaista inhoa.

En missään niin sanonutkaan että pitäisi... En minäkään lopeta Karalahden takia.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ala vääntämään tässä ketjussa Kuralahdesta, mutta se vituttaa, että melkoisen suurella todennäköisyydellä katsomotoiminta Areenan päädyssä tulee olemaan heikolla tasolla viimeisellä kaudella kotimaassa. Oli kuka tahansa mitä mieltä case Jeressä, niin yhteisön tämä repii pahasti hajalle. Osa jää kotiin, osa tulee matseihin rotestoimaan, kun jotkut yrittävät vielä kannustaakin. Hjallista ei mitkään boikotit ja protestit kiinnosta ja Jerekin kokenut kaiken mahdollisen paskan jo aiemmin. Seurauksena on vain ankea tunnelma Jokerikannattajilla, jullien ja muiden jengien fanien riemuksi.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
En voi ymmärtää niitä purkauksia missä pyritään jotenkin määrittelemään se miten muiden fanien kuuluu kannattaa jokereita. Oli se kanta sitten kausarin polttaminen tai kymmenen jere-paidan tilaaminen. Jokainen tavallaan ja pystyn kyllä näkemään molemmat puolet.

Itse en Karalahden hankinnalle ole missään vaiheessa lämmennyt, sillä en yksinkertaisesti näe sille mitään tarvetta. Totta kai puhtaasti pelitaitojen puolesta Karalahti>Nordlund, mutta tuskinpa Jere ihan parilla stagalla ja skrinnariparilla vetää. Ja se Karalahden liksa on sitten jostain muualta pois. Siihen kun lyödään päälle jullileima (yksi Jarkko Ruutu riittää) niin ei hyvä.

Jerelle sellainen vinkki, että näytä nyt että olet kantamasi paidan arvoinen. Yhtään myöhässä tullutta niittiä en halua nähdä tai pienintäkään viitettä mistään fleguilusta. Jos Jere pelaa koko kauden sillä tasolla mitä liigan top-5 pakilta vaaditaan, niin kyllä ainakin minä pystyn muuttamaan käsitystäni tämän siirron suhteen. Tuskin ikinä sille lämpenen, mutta varmaan neutraalimpaan suuntaan mentäisiin.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Jerelle sellainen vinkki, että näytä nyt että olet kantamasi paidan arvoinen. Yhtään myöhässä tullutta niittiä en halua nähdä tai pienintäkään viitettä mistään fleguilusta. Jos Jere pelaa koko kauden sillä tasolla mitä liigan top-5 pakilta vaaditaan, niin kyllä ainakin minä pystyn muuttamaan käsitystäni tämän siirron suhteen. Tuskin ikinä sille lämpenen, mutta varmaan neutraalimpaan suuntaan mentäisiin.

Tässä kiteytyy oma ajatusmaailmani Karalahdesta. Jos Karalahti pelaa loistavan kauden ja auttaa Jokereita voittamaan, niin silloin itse punnitsen asiaa hieman positiivisemmin Karalahtea kohtaan. Jos Jokerit hyötyy Karalahdesta tarpeeksi pellisesti, niin silloin on pakko laittaa omat negatiiviset fiilikset sivuun, koska loppukädessä voittamisesta kaikessa on kyse.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ilmoittakaapa kausikorttien polttajat ja katkojat, että mihin hintaan niitä voi teiltä ostella?
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoittakaapa kausikorttien polttajat ja katkojat, että mihin hintaan niitä voi teiltä ostella?

Kannattaako ostaa poltettua tai katkottua kausikorttia?

Ymmärrän sekä Jere-vastaisuuden että myös seurassa pelaamisen hyväksyvät kannanotot.

Itselle Karalahti oli aikoinaan suurin idoli, mutta se hohto katosi jo IFK-aikana jatkuviin mokailuihin. Mutta antaa pelaajan itse näyttää, mihin pystyy. Liigassahan Jere on kovaa valuuttaa pelatessaan omalla tasollaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tässä kiteytyy oma ajatusmaailmani Karalahdesta. Jos Karalahti pelaa loistavan kauden ja auttaa Jokereita voittamaan, niin silloin itse punnitsen asiaa hieman positiivisemmin Karalahtea kohtaan. Jos Jokerit hyötyy Karalahdesta tarpeeksi pellisesti, niin silloin on pakko laittaa omat negatiiviset fiilikset sivuun, koska loppukädessä voittamisesta kaikessa on kyse.

Tämä on ainut asia millä Karalahti pystyy jotain positiivista tekemään fanien suuntaan, vaikka menneitten pitäisi olla menneitä ja niin edespäin niin silti kukapa unohtaisi kaikki nämä lahjakkaat lausunnot tältä ehkä kaikkien aikojen tuhlaajapojalta. Mutta mitään unohtamatta, mitään anteeksi antamatta, hänellekkin on (vittu) annettava mahdollisuus näyttää mitä hän voi tehdä Meidän eteen. Osa perhettä? Ei koskaan, osa myyttiä, osa niitä jotka kattoon pääsevät, ei koskaan, osa meitä eteenpäin vievää liikettä? Ehkä, Karalahdella on todistettavaa, enemmän kuin kellään muulla pitkään aikaan Suomessa, ja se todistusvelvollisuus ei ole vain yksi tai kaksi peliä, se on koko kausi. Alusta loppuun, buuauksista kehuihin, säälipleiareista pronssimatseihin, peli kuin peli Karalahden on todistettava tasonsa hetkestä toiseen, vaihdosta toiseen, erästä toiseen, pelistä toiseen, kunnes todistettavaa ei ole enää.
 

Onside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jellonat, KalPa, Tappara
Ymmärrän hyvin mielipiteet sekä Jeren puolesta että häntä vastaan. Parhaimmillaan hän on aivan loistava pelaaja, mutta...

Toivon kuitenkin, että mies saa tilaisuuden näyttää, haluaako hän pelata vai "pelata". Mielestäni pelkästään tämän hienon hetken ansiosta Jere on tilaisuutensa ansainnut. Älä Jere ryssi tätä nyt!

World Cup 1999 Hockey RUS - FIN last minute - YouTube
Linkki vie legendaariseen FIN-RUS -peliin, jossa Jere teki maalin kaksi sekuntia ennen pelin loppua.

Hjalliksesta ja Kummolasta en sano mitään; en halua banaania.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Stadin junnujen puolesta. Jokerit lähtee KHL:ään, enkä millään jaksa uskoa, että junnuilla on sen jälkeen mahdollista nousta suoraan a:sta edustukseen aivan poikkeuksellista yksilöä lukuunottamatta, joita syntyy max 1/5v. Johan palstatotuus on ollut, että lähes kaikki suomalaiset huiput värvättäisiin Jokereihin ja Liiga jatkaa jonain puuhasteluliigana.
Stadista, ok Espoo mukaalukien kolmeen jengiin on mahtunut vuosittain mutuna 6-7 uutta junnua. Nyt jengejä on kaksi, joten 2-3 paikkaa putoaa väkisin.
Miltähän tällä hetkellä Jokereitten B, C, D junnuista tuntuu.
Varsinkin, jos Jokerit lipuu venäläisomistukseen, voisi kuvitella, ettei juniorityö olisi kauhean korkealla prioriteetillä. Tuskin on kovin tuottavaa. Onko kellään muuten tietoa KHL-jengien junnutoiminnasta?

ps. olen antanut kertoa itselleni, että Jere tulee teille. Ammattimies vielä jonkun vuoden. Ihmettelen tätä älämölöä, kun mielestäni tämä kaikkia Stadin junnuja koskettava tilanne olisi oikeastaan tärkeämpi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Vituttaa Stadin junnujen puolesta. Jokerit lähtee KHL:ään, enkä millään jaksa uskoa, että junnuilla on sen jälkeen mahdollista nousta suoraan a:sta edustukseen aivan poikkeuksellista yksilöä lukuunottamatta, joita syntyy max 1/5v. Johan palstatotuus on ollut, että lähes kaikki suomalaiset huiput värvättäisiin Jokereihin ja Liiga jatkaa jonain puuhasteluliigana.
Stadista, ok Espoo mukaalukien kolmeen jengiin on mahtunut vuosittain mutuna 6-7 uutta junnua. Nyt jengejä on kaksi, joten 2-3 paikkaa putoaa väkisin.
Miltähän tällä hetkellä Jokereitten B, C, D junnuista tuntuu.
Varsinkin, jos Jokerit lipuu venäläisomistukseen, voisi kuvitella, ettei juniorityö olisi kauhean korkealla prioriteetillä. Tuskin on kovin tuottavaa. Onko kellään muuten tietoa KHL-jengien junnutoiminnasta?

Eli tuolla samalla logiikalla liigajengien junnuja vituttaa edustaa joukkuettaan, kun mestiksen junnuista pääsisi edustukseen helpommin? Eiköhän sielä sen verran kunnianhimoa ole, että tavoitellaan mielummin paikkaa KHL:stä, kuin LIIGAsta. Eihän sieltä nytkään suoraan Jokereihin ole lyönyt läpi oikeastaan, kuin Pulkkinen ja Teräväinen. Kyllä se Mestis on tullut vahvasti väliaskeleeksi edustuksen ja junnujen välille jo nyt. Toki hyppy mestiksestä KHLään on isompi, kuin mestiksestä liigaan, mutta eiköhän tuo pelaajapolku onnistuta kehittämään sellaiseksi, että junnutoiminta ei kuihdu mihinkään, päinvastoin. Tämän on myös Jokerit Hjalliksen suulla ilmoittanut.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Huojentavaa, että naapuri kantaa huolta jokerijunnujen puolesta. No ei siinä, ihan asiallinen viesti vaikka hieman eri mieltä olenkin.

Helsingin jengeissä tilanne on ollut jo pitkään se, että vaan ne kirkkaimmat talentit (tasoa Pulkkinen, Teräväinen, Granlund(it)) lyövät läpi ja muut jatkavat maakuntiin. Suurin ongelma sen terävimmän talentin kanssa on, että se ei breikkaamisen jälkeen täällä kovin montaa kautta viihdy, ennen kuin siirtyy rapakon taakse. Tähän KHL:stä voi olla jopa hieman apua, kiitos kovempien haasteiden. Toivottavasti sille ei-ihan-kärkitalentille (tyyliin Teemu Eronen) pystytään muodostamaan sellainen urapolku aina KHL:ään asti, että jokerijunnuissa pelaaminen on yhä houkuttelevaa. Jonkinlaista vuokrayhteistyötä voisi yrittää viritellä halukkaiden liigaseurojen kanssa. Eli jos todetaan, että tietylle lupaavalle junnulle ei löydy tarpeeksi peliaikaa KHL-Jokereista yritetään junnu saada vuokralle liigaan ja näin alle kovia pelejä mahdollisimman suurella vastuulla. Eli vähän samaa mitä Jokereiden ja KiVan välinen yhteistyö on tähän mennessä ollut.

Ainakin omat huolenaiheet KHL-siirron suhteen on suurimmaksi osaksi ihan muualla kuin junnutyössä. Kuten esimerkiksi siinä miten jengin identiteetti aiotaan säilyttää, kun rybyt ottavat vallan seurassa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ideaalitapauksessa Jokereiden junioreihin tulee siirtymään tulevaisuudessa maakunnista huippulahjakkuuksia, joilla on tavoitteena murtautua KHL-joukkueen kokoonpanoon.

Toivottavasti nuorten pelaajien kohdalla pystytään myös virittelemään liigaseurojen kanssa joitain lainakuvioita kuten Jämerä edellissivulla esitti.
 

Tikitalk#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Ottakaa huumorilla.

Nyt kun kerran tolle linjalle lähdettiin niin ottakaa joukkueeseen Tuukka Mäntylä, Ville Peltonen ja Jani Nieminen. Varmaa KHL-kamaa...

Itseänikin ihmetyttää tapaus Karalahti, itse asiassa on jo pitkän aikaa mietityttänyt että Hasalahti kelpaa kellekään, 2-divari miehiä ollut jo pitemmän aikaan, ottakaa sen pariks Kipru, sehän elää vielä.

Tsemppiä Jokereille, toivottavasti saatte rotia KHL-kaudella...
 

Bodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sika-Jokerit: Antti Tyrväinen, Rudi, Semir & Jere
Tämäkö on se Jokerien tyyli jolla aiomme SM-liigassa menestyä? Jäähyjä, tappeluita, ulosajoja.. Tyrväinen tulee olemaan paljon pahempi boksissa istuja kuin Ruutu ikinä Jokereissa koska ei se osaa vieläkään taklata oikein! Tyrväinen käy jopa treenipeleissä aivan liian kovilla kierroksilla, jos sama jatkuu niin on pelikiellossa puolet runkosarjasta.

Katsokaa tuota Jokerien laiturikalustoa! Kuinka moni omaa nopeat kädet, nopeat jalat tai edes nopean pään? Erittäin raskasjalkaista, puukätistä ja samasta puusta veistettyä laituria neljään ketjuun tällä hetkellä.

Shedden-kiekkoa luvassa? Vai kenties Tomek-kiekkoa? Eihän noin yksipuoliset laiturit ainakaan Lämsän pelitapaan istu mitenkään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tämäkö on se Jokerien tyyli jolla aiomme SM-liigassa menestyä? Jäähyjä, tappeluita, ulosajoja.. Tyrväinen tulee olemaan paljon pahempi boksissa istuja kuin Ruutu ikinä Jokereissa koska ei se osaa vieläkään taklata oikein! Tyrväinen käy jopa treenipeleissä aivan liian kovilla kierroksilla, jos sama jatkuu niin on pelikiellossa puolet runkosarjasta.

Muista, että nyt eletään elokuuta. Ihan turhaa vouhkaamista näin aikaisessa vaiheessa.

No, antaa valittajien valittaa. Kovat odotukset on kyllä kavereilla ollut, kun odotellaan jo Frölundan raiskaamista, kun sentterit ovat Hahl-Tyrväinen-Henritius-Mäki-Koivisto.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ootko nimimerkkisi mukaisesti vetänyt kropan steroideja täyteen vai etkö muuten vaan tajua, että kyseessä on KAUDEN toinen ottelu? Mahtaa olla rankka syksy edessä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös