Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 737 941
  • 33 995

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Minä olen puolestani ihmetellyt Pekkaniskaa. Järkytyin, kun Pekkaniskan toimitusjohtaja ei olekaan nimeltään Pekka Niska.

Ehkä sulle nyt avautuu, että Pekka Niska toki on yrityksen perustaja ja nykyään varmaankin jo eläkkeellä. Tai sit olikin vaan sarkasmia. Joka tapauksessa Pekka Niska on todella kovakuntoinen kaveri ikäisekseen.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Minä olen puolestani ihmetellyt Pekkaniskaa. Järkytyin, kun Pekkaniskan toimitusjohtaja ei olekaan nimeltään Pekka Niska.

En edes aloita Jaakkoo Taara oy:sta.

Kukahan on rekkafirma Transuotilan takana, ehkä kuitenkaan en edes halua tietää. Sikäli väärä ketju, että en hänellekään aio avautua. Enkä reagoi, vaikka avautuisi minulle.

t. hanu
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kukahan on rekkafirma Transuotilan takana, ehkä kuitenkaan en edes halua tietää. Sikäli väärä ketju, että en hänellekään aio avautua. Enkä reagoi, vaikka avautuisi minulle.

t. hanu
Rekkafirmanhan on perustanut aikoinaan mm. Kauko Kiito. Josta tuli mieleen, että huvitti kun vastaan männäpäivänä ajeli rekka, jossa luki isolla KAHELIN-KULJETUS. Toimisi tosin paremmin ilman väliviivaa.

Jotain avautui tänään minullekin, tai oikeastaan oletus sai vahvistuksen. Siellä Tukholmassa ei murhapolttoja ole suinkaan tehtaillut ruotsalainen, eihän ruotsalaiset sellaista tee. Syyllinen on mamu. Suomalainen mamu.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jotain avautui tänään minullekin, tai oikeastaan oletus sai vahvistuksen. Siellä Tukholmassa ei murhapolttoja ole suinkaan tehtaillut ruotsalainen, eihän ruotsalaiset sellaista tee. Syyllinen on mamu. Suomalainen mamu.

Kyseessä olivat ilmeisesti herrat Ahmed Abdullrahman, 18 ja Mohamed Mahad Omar, 19.

Miksi muuten kutsutaan henkilöä, joka on jo Suomessakin mamu ja menee sitten mamuilemaan Ruotsiin? Tuplamamuksi?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Siellä Tukholmassa ei murhapolttoja ole suinkaan tehtaillut ruotsalainen, eihän ruotsalaiset sellaista tee. Syyllinen on mamu. Suomalainen mamu.

Ja jotenkin ei yllättänyt, että ainoa, joka ei viitsinyt naamioida itseään, eli siis jäi kiinni, oli alunperin turkulainen. Vai miten tuo 'ainoa, joka valvontakameran kuvasta voitiin tunnistaa' pitäisi tulkita. Toki oli 18v kaverilla ihan kunnioitettava rikosrekisteri, niin Turusta kuin Tukholmastakin. Tuossa kun ei kai edes kerrota alle 16v tehtyjä rikoksia.

t. hanu
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lueskelin illalla Nuorgamin printistä jutun Leevistä ja oli oikein pakko ruveta kuuntelemaan kappaleen Teuvo, maanteiden kuningas rakennetta ja kyllähän se niin in että melko Smithsmäinen rakenne tuossa kyllä on.

Miksei tuota ole aiemmin huomannut
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Josta tuli mieleen, että huvitti kun vastaan männäpäivänä ajeli rekka, jossa luki isolla KAHELIN-KULJETUS.

Kuulemani mukaan eräs nainen oli nähnyt rekan, jonka kyljessä oli lukenut isolla VIINIKANOJA. Nainen oli sitten ääneen ihmetellyt, että mitäs ne tuommoiset viinikanat ovat.

Ja avautui, että pomoni on ehkä vähän seniili.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulemani mukaan eräs nainen oli nähnyt rekan, jonka kyljessä oli lukenut isolla VIINIKANOJA. Nainen oli sitten ääneen ihmetellyt, että mitäs ne tuommoiset viinikanat ovat.
Siperian Walinnan kassalla oli tarra, jossa luki ettei ryöstö kannata koska "käytämme aikaviivelipasta". Esikoululainen tyttäreni tavaili sanaa, ja kysyi että mitäs pastaa se tuollainen on, hassu nimi.

Suosikkini tuollaisista monitulkintaisista on armeijan käyneille tuttu kovapanosammunta.

Lueskelin illalla Nuorgamin printistä jutun Leevistä ja oli oikein pakko ruveta kuuntelemaan kappaleen Teuvo, maanteiden kuningas rakennetta ja kyllähän se niin in että melko Smithsmäinen rakenne tuossa kyllä on.
Ja rekkaa päin törmätään, kuten There Is A Light That Never Goes Outissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On noi Turhapurot melko huonoja elokuvia.

On ne, väität mitä vaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minulle avautui, että Vuokralainenkin voi olla väärässä.

Kiitos tästä lausunnosta, mutta olen edelleen oikeassa ja siitä ei kiistellä.

Penskana jaksoin Uunot katsella, mutta enää en kirveelläkään. On ne huonoja.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

tuffgong

Jäsen
Kaljatölkki. Ei siis ainoastaan fyysisesti, vaan tajusin myös että kannattaa näin kotona juoda mieluummin lasista, kiitos ylähuulessa olevan pienen viiltohaavan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuulemani mukaan eräs nainen oli nähnyt rekan, jonka kyljessä oli lukenut isolla VIINIKANOJA. Nainen oli sitten ääneen ihmetellyt, että mitäs ne tuommoiset viinikanat ovat.

Tyhmä nainen. Coq au vin:n vaimoja tietenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai että tohon yhteen pankkikorttiin on tullut tuollainen lähimaksuominaisuus. Enää ei kassalla tarvitse näpytellä pin-koodia alle 25 euron ostoksista, paitsi joskus harvoin. Nyt riittää että käyttää vaan tuota korttia sen laitteen lähellä. Turvalliseksikin mainostavat tuota.
 

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
Amen- Larger than Life

Jotenkin rupesi vaivaamaan tuo Kristan uusi biisi ja aika lähellä on kertosäe tuota Bäkkäreiden biisiä.. Kristahan muuten hyvännäköinen uuuhh MUIJA !!

Kev
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Drew Miller on Ryan Millerin veli. Liekköhän pikkuveli kertaakaan pistänyt kiekkoa isoveljensä taakse? Ja sekin avautui samalla, että Drew Millerin syntymänimi on Andrew, joka sitten näppärästi lyhennetty.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että jotkut pariskunnat/avioparit näköjään oikeasti käyttävät yhteistä facebook-tiliä. Helvetin kätevää. Jos jompikumpi kommentoi jonnekin jotain, niin ei muuta kuin oma nimi kommentin perään että tiedetään onko se Pertin vai Tellervon kommentti.

Vittu jotain rajaa nyt tuohon pariskuntana nysväämiseenkin. Mahtaakohan ne syödä ruokansa samalta lautaselta? Varmaan yhteiset vaatteetkin on niillä kivasti. Ihan alkaa vituttaa tuollainen meininki kun asiaa vähääkään miettii.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Avautui, että jotkut pariskunnat/avioparit näköjään oikeasti käyttävät yhteistä facebook-tiliä. Helvetin kätevää. Jos jompikumpi kommentoi jonnekin jotain, niin ei muuta kuin oma nimi kommentin perään että tiedetään onko se Pertin vai Tellervon kommentti.

Vittu jotain rajaa nyt tuohon pariskuntana nysväämiseenkin. Mahtaakohan ne syödä ruokansa samalta lautaselta? Varmaan yhteiset vaatteetkin on niillä kivasti. Ihan alkaa vituttaa tuollainen meininki kun asiaa vähääkään miettii.

Onhan näitä eri foorumeillakin tapauksia, joissa pariskunta tms. käyttää samaa käyttäjätunnusta/nimimerkkiä ihan avoimesti. Tosin usein unohtuu kumminkin se erittely viestin lopusta, jolloin ei tiedä, onko viestin kirjoittanut Pertti vai Tellervo.

Tiedän itse asiassa tapauksen, jossa pariskunta käyttää samaa yhteistä sähköpostitiliä. Postiosoitteen nimikentässäkin lukee jotain "Seppo ja Teija"-tyyppistä (nimet muutettu). Kun ei ilmeisesti ole väliä, kumpi viestin lukee koska kaikki asiathan ovat yhteisiä eikä mitään tarvitse toiselta salata. Ja on niin vaivatonta, kun samalla viestillä tavoittaa kummatkin jne. Yksityinen sähköpostihan varmaan olisi välittömästi salaamisen ja epäluottamuksen merkki. Tai sitten Seppo (nimi muutettu) haluaa kontrolloida, ettei Teija (nimi muutettu) kirjoittele itsenäisesti mitään mihinkään eikä vastaanota omin päin viestejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös