Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 252 686
  • 7 359

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Miksi Hjallis tulee aina johtoryhmän huoneeseen ovesta sisään kun neuvonantajat ovat jo siellä valmiiksi ?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulkaas ny joku taas vittuilemaan, kun Evil veikkaa! Mä en osaa.
Valitse näistä:

- Vittu sä oot kassalla
- Et osaa lukea
- Et tajua matematiikkaa
- Onko tuo oikeasti noin typerä
- Ei noin voi ajatella
- Ei noin saa ajatella
- Olet väärässä
- Aikuinen ihminen ja noin pihalla
- Ei saa pelata sitä joka voittaa
- Pitää satsata kertoimeen, vaikka tietäisi että häviää
 
Suosikkijoukkue
HIFK
- Vittu sä oot kassalla
Eiku sä oot opettaja.
- Et osaa lukea
Mutta sähän oot opettaja.
- Et tajua matematiikkaa
Sä oot OPETTAJA!
- Onko tuo oikeasti noin typerä
En tajunnu. Vaikka olen opettaja.
- Ei noin voi ajatella
Voipas.
- Ei noin saa ajatella
Saapas. Das Boot.
- Olet väärässä
Voi olla. Saatat olla oikeassakin.
- Aikuinen ihminen ja noin pihalla
Aikuinen? Sinäkö? Millä mittarilla?
- Ei saa pelata sitä joka voittaa
Kyllä saa.
- Pitää satsata kertoimeen, vaikka tietäisi että häviää
Täh?

Tää homma ei kyllä ny avautunu mulle ollenkaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aikuinen? Sinäkö? Millä mittarilla?
Väsymyksen mittarilla. Sekä fyysisen väsymyksen, että kaikkitietävien gysseotsaisten tosikkojen sietokykyyn liittyvän.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Miksi vieraskieliset seuraavat minua twitterissä, vaikka twiittaan vain suomeksi. Ihan asiallisia heppuja, twiittaavat itse järkevästi, mutta miksi he seuraavat minua?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Miksi vieraskieliset seuraavat minua twitterissä, vaikka twiittaan vain suomeksi. Ihan asiallisia heppuja, twiittaavat itse järkevästi, mutta miksi he seuraavat minua?