Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 252 686
  • 7 359

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Miksi Hjallis tulee aina johtoryhmän huoneeseen ovesta sisään kun neuvonantajat ovat jo siellä valmiiksi ?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulkaas ny joku taas vittuilemaan, kun Evil veikkaa! Mä en osaa.
Valitse näistä:

- Vittu sä oot kassalla
- Et osaa lukea
- Et tajua matematiikkaa
- Onko tuo oikeasti noin typerä
- Ei noin voi ajatella
- Ei noin saa ajatella
- Olet väärässä
- Aikuinen ihminen ja noin pihalla
- Ei saa pelata sitä joka voittaa
- Pitää satsata kertoimeen, vaikka tietäisi että häviää
 
Suosikkijoukkue
HIFK
- Vittu sä oot kassalla
Eiku sä oot opettaja.
- Et osaa lukea
Mutta sähän oot opettaja.
- Et tajua matematiikkaa
Sä oot OPETTAJA!
- Onko tuo oikeasti noin typerä
En tajunnu. Vaikka olen opettaja.
- Ei noin voi ajatella
Voipas.
- Ei noin saa ajatella
Saapas. Das Boot.
- Olet väärässä
Voi olla. Saatat olla oikeassakin.
- Aikuinen ihminen ja noin pihalla
Aikuinen? Sinäkö? Millä mittarilla?
- Ei saa pelata sitä joka voittaa
Kyllä saa.
- Pitää satsata kertoimeen, vaikka tietäisi että häviää
Täh?

Tää homma ei kyllä ny avautunu mulle ollenkaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aikuinen? Sinäkö? Millä mittarilla?
Väsymyksen mittarilla. Sekä fyysisen väsymyksen, että kaikkitietävien gysseotsaisten tosikkojen sietokykyyn liittyvän.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Miksi vieraskieliset seuraavat minua twitterissä, vaikka twiittaan vain suomeksi. Ihan asiallisia heppuja, twiittaavat itse järkevästi, mutta miksi he seuraavat minua?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Miksi vieraskieliset seuraavat minua twitterissä, vaikka twiittaan vain suomeksi. Ihan asiallisia heppuja, twiittaavat itse järkevästi, mutta miksi he seuraavat minua?
Käytätkö tuota samaa nimimerkkiä Twitterissä? Kyllä minäkin seuraisin jos itse Hemingway alkaisi twiittailemaan. Ja ihan millä vaan kielellä. :D
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Ei vaan avaudu Alaskan poliisit(Fox) tai yleensäkkin amerikkalaiset poliisit. Miksi ne laittaa rattijuoppoepäillyt laskemaan, kävelemään kuviteltuja viivoja pitkin ym. Lopuksi lyödään pilli suuhun ja todennetaan tilanne. Miksi nuo naurettavat temput?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miksi ne laittaa rattijuoppoepäillyt laskemaan, kävelemään kuviteltuja viivoja pitkin ym. Lopuksi lyödään pilli suuhun ja todennetaan tilanne. Miksi nuo naurettavat temput?

Rikkoisiko liikaa yksilön vapautta laittaa pilli suoraa suuhun. Nyt hakevat vahvan syyn epäillä juopumusta...muka.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ei vaan avaudu Alaskan poliisit(Fox) tai yleensäkkin amerikkalaiset poliisit. Miksi ne laittaa rattijuoppoepäillyt laskemaan, kävelemään kuviteltuja viivoja pitkin ym. Lopuksi lyödään pilli suuhun ja todennetaan tilanne. Miksi nuo naurettavat temput?
Pää voi olla sekaisin, vaikkei olisikaan kännissä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Olen pitkään pohtinut, että miten joillain kirjoittajilla voi olla niin vahvat värilasit päässä, ettei oikeasti nähdä joissain pelitilanteissa tapauksen todellista puolta.

Vedetään hatusta vaikka nyt kuvittellinen tilanne, että joukkeen X pelaaja taklaa puuntakaa kädet ylhäällä hypyllä tehostaen joukkueen Y pelaajaa päähän. Tällaisesta tilanteesta voisi äkkiseltän kuvitella että kaikki ihmiset tuomitsisivat teon mutta ei, nimittäin AINA löytyy niitä, joiden mielestä taklaus oli joko ihan heppoinen tai sitten Y:n pelaaja vaan filmasi.

Kyllähän omia tietysti puolustetaan ja pitääkin mutta jotenkin absurdia, että joillain katoaa täysin realiteetit ja maalaisjärki.

Tämä on asia, joka ei ole koskaan auennut minulle.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ulkomaalaistaustaisten ihmisten kanssa kaupankäynti. Ei avaudu miksi heidän kanssaan on niin saatanan vaikeaa asioida. Tarkoitan nyt yksityistä nettikauppaa. En ole eläissäni kertaakaan saanut sentin senttiä tililleni kun joku ulkomaalainen on lupautunut ostamaan jotakin. Aina on jotakin mihin kauppa kaatuu. Hyvänä esimerkkinä toimii tämän iltainen hierominen. Toistakymmentä viestiä edestakaisin ja lopputulos: en ostakaan koska sitä ja tätä. Ihan uskomatonta. Samaan aikaan tein pienen kaupan ihan suomalaisen kanssa. Kymmenen minuuttia ja rahat tulossa ja tämä hoitui yhdellä ainoalla sähköpostiviestillä. Korostan, etten ole mikään rasistinatzi, ei yleisesti ottaen mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta juuri tämän "ryhmän" kanssa nämä ongelmat syntyy.

Nimimerk. Kokemusta netissä myymisestä/ostamisesta yli 10v.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Liigapörssiä harrastavien jatkoaikalaisten kommentteja odotellessa...

Minulle ei avaudu naapurin idea tuuletella mattojaan. Jos sataa vettä tai mieluummin räntää, matot ovat takuulla pihalla. Koko päivän tai kaksi. Viimeksi niin, että valkoisen isomman maton päälle oli taktisesti asetettu kaksi pienempää punaista mattoa, josta näytti irtoavan väriä kastuessa. Hieno mies.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rikkoisiko liikaa yksilön vapautta laittaa pilli suoraa suuhun. Nyt hakevat vahvan syyn epäillä juopumusta...muka.

Näin ainakin jossain osavaltioissa on. Eli poliisi ei saa puhalluttaa ilman "vahvaa epäilystä". Telkussa nähty kävelyttämisen lisäksi sitäkin, että kytätään takapenkiltä tyhjiä tölkkejä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulkomaalaistaustaisten ihmisten kanssa kaupankäynti. Ei avaudu miksi heidän kanssaan on niin saatanan vaikeaa asioida. Tarkoitan nyt yksityistä nettikauppaa. En ole eläissäni kertaakaan saanut sentin senttiä tililleni kun joku ulkomaalainen on lupautunut ostamaan jotakin. Aina on jotakin mihin kauppa kaatuu.
Todella vähän on nettikaupoilla tullut oltua myyjänä tai ostajana, pari kertaa ulkomaalaisen ostajan kanssa ja molemmilla kerroilla sai monttu auki ihmetellä että mikäs vitun piilokamera nyt iski.

Esim. meiltä ostetun parisängyn noutaminen 80-luvun viistoperä-Kadettilla oli ihan hauska tilanne ja mielenkiintoista seurattavaa. Puhelimessa vielä etukäteen kysyin, että kai teillä on pakettiauto, ja heppu vastasi että joojoo kyllä Transit löytyy. Toisella puhelulla pakettiauto olikin yhtäkkiä farmari-Mondeo, ja siinä vaihessa vaimolleni sanoin että siinähän sitovat sängyn Mondeon katolle, nimittäin auton sisälle se ei mahdu.

Ja lopulta siis kaupan hetkellä pihaan ajoi se ikivanha Kadett, ja ei siinä voinut kun hyvässä hengessä naureskellen mennä ottamaan tyypit vastaan ja todeta että tuo teidän Transit, eikun farmari-Mondeo, eikun siis Kadett on vähän liian snadi. Kauan siinä sovittelivat sänkyä Opelin katolle, vähän katsos teippiä ja menoksi. Tai sitten ei.

Seuraavana päivänä uusi yritys, pakettiautolla hakivat.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokunen vuosi sitten kuljetimme averini kanssa vuoden 1969 Mininsä katolla mm. 30 metriä salaojaputkea ja seuraavana päivänä sängyn, joten se tilattomuus on ihan vain järjestelykysymys.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olemme jokunen vuosi sitten kuljettaneet kaverini kanssa vuoden -1969 Mininsä katolla mm. 30 metriä salaojaputkea ja seuraavana päivänä sängyn, joten se tilattomuus on ihan vain järjestelykysymys.

Tämä on totta. Itse joskus sain kuljetettua Mazda 323 Hatchbackissä lasipöydän. Se mahtui auton sisälle. Ihan kuitenkin normi olkkaripöydän kokoinen se oli, mutta niin vain mahtui autoon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on totta. Itse joskus sain kuljetettua Mazda 323 Hatchbackissä lasipöydän. Se mahtui auton sisälle. Ihan kuitenkin normi olkkaripöydän kokoinen se oli, mutta niin vain mahtui autoon.

Tuota sänkyä kuljettaessamme tuli liikennevaloissa poliisit maijalla viereen. Katsoivat alas meitä kohti ja nauroivat. Eli oli siis virallisesti hauskaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No jos aletaan kilpailla siitä, mitä isoa on pienellä autolla kuljetettu, niin osallistun. Olen ajanut Peugeot 106:lla Hämeenlinnasta Tampereelle, mukanani auton sisällä kaksi ihmistä ja piano.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Juhani Tammisen Audiin mahtuu Tamin lisäksi myös Tamin ego!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös