Leijonat pilvessä

  • 261 922
  • 703

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Mikä täälä haisee?

Eipä mua kyllä yhtään kiinnosta jos joku on pössytellyt tahi ollut ilman, lähinnä ketjun randomselauksella tämän ketjun kirjoittelijat voisi jakaa neljään joukkueeseen:

1. Kummolan(+esikunnan) tervaus&höyhennys, vihdoinkin!
2. Siis nyt on kiekkoleijonat polttanut kannabista, ei hyvä jumala! Nyt Tarmo se karjalalippis lentää roskiin!
3. Mitä se Rönkä sielä kitisee, faktat pöytään! Ai ei oo..BUAHAHAHAHHAA hajoo Rönkä, Kale alistaa!
4. Kannabis on terveellisempää kuin asidofiluspiimä, siksi mä käytän sitä päivittäin. Te moraalisoijjat ette vaan taijuu!

Kolmos- ja neloskorit voi halutessaan fuusioida.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeen tunnepitoisia kommentteja :)

En minä tietenkään muista tiedä, mutta minua kiinnostaa tämä asia. Ei se, kuka teki 'väärin' tai 'oikein' tai kuka oli 'syyllinen', mua kiinnostaa vaan miten ja miksi tämä tapahtui. Aiheesta voi keskustella jopa klikkaamatta kertaakaan UL:n linkkiä, hei.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kyllähän se näkyy koville joillain ottavan, että nyt kiekkoleijonat, tuo suomalaisen miehen perimmäisten arvojen monoliitti on joutunut tekemisiin kielletyn päihteen kanssa. Ja ei minkään kotipolttoisen korpikuusen kyyneleen, jonka voimin hakataan vaimoa ja heitetään lapset pakkaseen, vaan kannabiksen! Kannabiksen, joka edustaa perusjarnojen mielikuvissa yhä hippejä, kommareita, taidehomoja, sivarihomoja, tavallisia homoja, pitkätukkia, futisforumia, puunhalaajia, eläintensuojelijoita ja kasvissyöjiä! Unohtamatta niitä cooleja rokkareita koulussa, jotka eivät hyväksyneet näitä terotavallisia porukoihin tai ilman rintaliivejä kulkeneita taidemisukoita, joilta sai vain katkerasti masturboiden. Ihmisiä, joista btw ei tullutkaan kujille kuolevia aikamme turmiolantommeja, vaikka totuus valistuslehtisissä ja kirkasotsaisten lehtorien puheissa "tiesikin" näin käyvän.

Ja nyt jääkiekko, tuo sinivalkoisen soturihengen, protestanttisen pyyteettömyyden, absoluuttisen heterouden, sotaveteraanien muiston, isänmaallisen uhrihengen, lainkuuliaisuuden ja vain viinaa juoda uskaltaneiden miesten viimeinen pala maata on tahriutumassa makean karibialaiseen laittomuuden käryyn sekä suorastaan rikollisen rentoon meininkiin. Mailaa on puristettava, kuin pystykorvaa Ihantalassa. Jotain voidaan vielä absoluuttisella asioiden kieltämisellä sekä totuuden rummun puhki hakkaamisella pelastaa, mutta vahinko on jo tapahtunut. Viattomuus lähtee, kuten karpaaseilta aikanaan, mutta hitaammin.

Mitä tulee itse jutun uutisointiin, niin aika paljon melua tyhjästä on saatu aikaan. Urheilulehdelle tässä asiassa on mun mielestä oikeus kirjoittaa mitä kirjoittavat, vaikka ei tuossa mitään uutisoinnin arvoista todellakaan ole, jos objektiivisesti asiaa ajattelee yhtään. Paljon huomiota herättävämpää on tämä kiekkoliiton ja Jabba Kalen aloittama amok juoksu ympäriinsä ja uhkailemiset oikeustoimilla, jotka säälittävyydessään hakevat vertaistaan. Hieman paremmalla tilannetajulla koko homma olisi lyhyesti kuitattu ja unohdettu pian, koska ei tuossa UL:llekään olisi uskottavaan jatkojuttuun aineksia ollut. Mutta ei, nyt ollaan ihan TV:ssä hakemassa huomiota ja näyttämässä vielä isommilta paskanpuhujilta puolin ja toisin. Kumikale varmaan oikeasti luulee, että tuolla brezhneviläisellä inttämisellä ja jyrähtelyllä saadaan oma totuus syrjäyttämään muut näkökulmat. Kukaan ei varmaan uskalla vihjaista, että 1970- ja 1980-luku ovat mennyttä aikaa ja kekkoslovakialainen johtamistapa sekä mielipidevaikuttaminen enää lähinnä huono vitsi. Aivan kuten teleporttiteoria päätymisestä kannabiksen kautta suoraan heroinistiksi.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän se näkyy koville joillain ottavan, että nyt kiekkoleijonat, tuo suomalaisen miehen perimmäisten arvojen monoliitti on joutunut tekemisiin kielletyn päihteen kanssa. Ja ei minkään kotipolttoisen korpikuusen kyyneleen, jonka voimin hakataan vaimoa ja heitetään lapset pakkaseen, vaan kannabiksen!.

Vaikka osa porukasta yrittää sekoittaa keskusteluun kannabiskeskustelua, kysymys on vain ja ainoastaan dopingepäilyistä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vaikka osa porukasta yrittää sekoittaa keskusteluun kannabiskeskustelua, kysymys on vain ja ainoastaan dopingepäilyistä.
Doping-epäilyt on nopeasti kuitattu: sellaisia ei ole koskaan ollut! Doping-rike voidaan todeta vain ja ainoastaan virallisissa testeissä - WADA:n tai sitten kyseisen maan ADT:n testeissä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
..Aiheesta voi keskustella jopa klikkaamatta kertaakaan UL:n linkkiä, hei.

Mä olen lukenut tätä ketjua ja katsoin tämän päivän keskustelun, mutta en ole kilkannut alkuperäistä uutista :)
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vaikka osa porukasta yrittää sekoittaa keskusteluun kannabiskeskustelua, kysymys on vain ja ainoastaan dopingepäilyistä.

Niin, minähän en tätä ganjagatea ole keksinyt ja savua harvemmin on ilman tulta. Poikkeuksellisesti päädyn lainaamaan itseäni:

Jotain voidaan vielä absoluuttisella asioiden kieltämisellä sekä totuuden rummun puhki hakkaamisella pelastaa, mutta vahinko on jo tapahtunut. Viattomuus lähtee, kuten karpaaseilta aikanaan, mutta hitaammin.

Itse en sekoita tässä sen enempää mitään, kuin sopassa jo on, vaan seuraan huvittuneena nimenomaan tämän mahdollisen kannabiksen käytön aiheuttamia reaktioita. Vaikuttaa melkein kovemmalta jutulta, kuin jonkin oikeasti arveluttavan steroidin tms vetäminen. Odotan sitä päivää, kun joku kiekkoleijona löytyy Seiskan sivulta kuvattuna Amsterdamissa ja tooodella hyvissä tunnelmissa.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Ihmeen tunnepitoisia kommentteja :)

En minä tietenkään muista tiedä, mutta minua kiinnostaa tämä asia. Ei se, kuka teki 'väärin' tai 'oikein' tai kuka oli 'syyllinen', mua kiinnostaa vaan miten ja miksi tämä tapahtui. Aiheesta voi keskustella jopa klikkaamatta kertaakaan UL:n linkkiä, hei.

Jos 'asia' on mielestäsi se, että miksi UL julkaisi jutun nyt, on se varsin tunnepitoinen mielipiteenosoitus sen puolesta, että kyseessä on taho, jonka tekemisiä todellakin tulisi tarkastella muusta kuin lyhytnäköisen huomionhakemisen näkökulmasta.

Jos 'asia' on se miksi joku valmentaja on juttua levitellyt (ottamatta kantaa mahdolliseen todenperäisyyteen, josta ei tosin ole mitään näyttöä), niin siihen taisitkin jo itse ottaa aiemmin kantaa.

Mitään muuta ei taida olla viime aikoina mahd. asian tiimoilta tapahtunutkaan, eikä muista tapahtumista mitään epämääräisiä juoruja kummempia näyttöjä taida ollakaan?
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Vaikka osa porukasta yrittää sekoittaa keskusteluun kannabiskeskustelua, kysymys on vain ja ainoastaan dopingepäilyistä.

Olen tottunut yhdistämään 'doping-epäily'-termin WADAn tai ADT:n toimiin, mutta toisille riittää näköjään sensaatiolehdistönkin spekulointi. No, kukin tyylillään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Doping-epäilyt on nopeasti kuitattu: sellaisia ei ole koskaan ollut! Doping-rike voidaan todeta vain ja ainoastaan virallisissa testeissä - WADA:n tai sitten kyseisen maan ADT:n testeissä.

Tästä syystä Jalosen olisi pitänyt jo keväällä -12 hankkia lausunnot Venäjältä ja todeta, ettei mitään dopingtestiä ole.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Eihän Jääkiekkoliitolla ole mitään perusteita vetää tätä juttua oikeuteen, ei niin mitään. Liitto on ihan tyhjän päällä tässä.

Olen samaa mielta.

Ymmarran tietysti hyvin, etta Kummolaa, Kurria ja kumppaneita rassaa helvetisti tama Urheilulehden kirjoittelu, mutta se, etta veetuttaa ei riita oikeusjutun perusteeksi.

Jos lehti olisi maininnut nimelta nama kaksi epailyksen kohteena olevaa luistelijaa, niin heilla olisi oikeus vieda halutessaan juttu oikeuteen, mutta mitaan nimia ei ole mainittu eika Jaakiekkoliitto ei ole yksityishenkilo. Eika sita muistaakseni lehden uutisessa edes syytetty mistaan salailusta.

Jos taas Kummola katsoo, etta hanen kunniaansa on loukattu, niin ei sita ainakaan tehnyt Urheilulehti. Lisaksi Kummola on siinakin mielessa erittain heikoilla, etta han on antanut parin paivan sisalla taysin ristiriitaisia lausuntoja alkaen siita, etta olipa pelaajilta kannabiksen kaytto "typera temppu".

Kalervo Kummola ei tietaakseni ole juristi ja Jari Kurri on sita viela vahemman. Toivon, etta herrat kayvat tarkkaan asiat lapi liiton lakimiesten kanssa ennen kuin yrittavat nostaa prosessia. Heidan ensimmainen iso ongelmansa on, etta pystyvat nayttamaan toteen, etta juuri heidan tai johtamansa Jaakiekkoliiton kunniaa on tassa asiassa rikottu.

En tieda keita henkiloita Jaakiekkoliiton hallituksessa istuu, mutta toivon - ihan pelkastaan suomalaisen jaakiekon maineen kannalta - etta heilla on munaa pysayttaa Kummola ja Kurri ja sanoa, etta nyt parempi vetaa pahassa ruosteessa olevat tykit pressun alle ja jattaa sodanjulistus tekematta.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Tästä syystä Jalosen olisi pitänyt jo keväällä -12 hankkia lausunnot Venäjältä ja todeta, ettei mitään dopingtestiä ole.

Mitä? Eivätkö ne testaa kiekkoilijoita Venäjällä? Toisaalta asian selvittämiseksi tuskin tarvittaisiin lausuntoja sieltä suunnalta, eiköhän asia lie tiedossa JKL:ssa muutoinkin (no, en olisi kyllä aivan varma tästäkään).

Jos oletetaan että Venäjällä kiekkoilijoita testataan WADAn tms toimesta, niin eiköhän mahdolliset käryämiset tännekin kantautuisi ilman Jalosen spämmiäkin.

Seurojen mahdollisista omista testeistä (tietääkö kukaan (DAF?) että tehdäänkö edes tällaisia todellisuudessa?), tuskin annetaan ulkopuolisille tietoja.

Hieman ihmetyttävät jääkiekon aktiiviseuraajat jotka tällaisten juorujen perässä juoksevat ja jeesustelevat ilman minkäänlaista näyttöä, ellei näytöksi lasketa sensaatiomedian temppuja ja tökeröä ja ylimielistä JKL:n johtoa. Peukku alas kaikille kolmelle taholle.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tästä syystä Jalosen olisi pitänyt jo keväällä -12 hankkia lausunnot Venäjältä ja todeta, ettei mitään dopingtestiä ole.
Miksi Venäjältä saakka?

Ensinnäkin... Summanen on hyvin todennäköisesti jo alunperin kertonut Jaloselle, että tapaus tuli ilmi seuran sisäisissä - epävirallisissa - testeissä.

Toisekseen... jos nämä joulukuiset kannabiksen jämät olisivat tulleet ilmi jossain virallisissa WADA:n tai ADT:n testeissä... tieto siitä olisi ollut Suomen Jääkiekkoliitolla huhtikuuhun mennessä - hyvin todennäköisesti jo ennen vuodenvaihdetta.

Edelleen mä perään sitä, että mitä vitun merkitystä sillä on, mitä jätkät tekevät vapaa-aikanaan? Vaihdetaan kannabiksen tilalle joku lääkevalmiste - sellainen, joka on kiellettyjen aineiden listalla kilpailutilanteissa, valmiste, joka on kielletty Suomessa, mutta sallittua jossain muussa maassa. Suomalainen huippu-urheilija nauttii kyseistä lääkeainetta kilpailukauden ulkopuolella - vaikkapa yskänlääkettä - maassa, jossa sen käyttö on laillista. Epäviralliset testit näyttävät, että hän on nauttinut kilpailutilanteissa kiellettyä - ja Suomessa laitonta lääkeainetta vapaa-aikanaan.

Missä on tapahtunut virhe/rikos/rike?
Miksi tällaista suomalaista huippu-urheilijaa ei tulisi valita Suomen maajoukkueeseen, jos hän sinne omien kykyjensä ja ominaisuuksiensa puolesta pääsee?
 

P.Sihvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole. Antaa urheilun näyttää, kuka kulloinkin on
Heh, Lapanen...

Onneksi on Jatkoajan kaltaisia keskustelupalstoja, joilla referoidaan trolli-medioita sen verran kattavasti, että itse säästyy siltä häpeältä että antaisi 'klikkausäänensä' jollekin turheilulehdelle. Klikkaaminen tosiaan on vähän kuin antaisi näille äänensä; klikkausmäärillä myydään mainostilaa.

Summabis-episodin anti onkin tähän mennessä ollut lähinnä se, että joku IS vaikuttaa yhtäkkiä aivan asialliselta urheilumedialta. Se on kyllä hiton huolestuttavaa se, huolestuttavinta koko farssissa.

Tämä menee nyt sivu aiheen, mutta saanen kysyä: Onko tässä nyt kyseessä se sama nimimerkki, jolla oli jotain arvovaltaa joskus ammoin, kun itsekin otin ensi askeleita Jatkoajassa ja jopa ennen sitä!? Sittemmin ovat nämä Lapaset ja vastaavat osoittautuneet pelkiksi valeasiantuntijoiksi. Lahdesta kirjoitteli jokin Eisenh... tms. Jatkoajan ytimestä minulle sitten paljasteltiin näiden nimimerkkien henkilöllisyyttä. Oli kamala pettymys havaita, että kyseessä ei ollutkaan ollenkaan mitään jääkiekkoa ymmärtäviä henkilöitä. Sen tähden päätin itse ottaa roolia ja maksaa hintaa siltä osin, että toin kehiin oman nimimerkkini, jolla on sentään jotakin uskottavuutta, kai.

Johtava alias P.Sihvonen alias...
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Tästä syystä Jalosen olisi pitänyt jo keväällä -12 hankkia lausunnot Venäjältä ja todeta, ettei mitään dopingtestiä ole.

Dudella oli kisojen alla, omien sanojensa mukaan miljoona asiaa päällä, yhtä aikaa ja sitten kuulee joltain tarinan kärähtäneistä pelaajista. Miksi ihmeessä hän tuhlaisi aikaa turhiin väitteisiin, sellaisten kiireiden ja paineiden alla? Vaikka tällainen testi oltaisiin tehty ja siitä löytyisi raskauttavaa materiaalia, niin kisojen alla sellaista ei oltu virallisten kanavien kautta prosessoitu, joten pelaajat olivat ja ovat edelleen puhtaita. Oli epäillykset kuinka likaisia tahansa. Jos Jalonen seuraavassa haastattelussa kertoo, että "Joo, kuulin tällaisia väitteitä kisojen alla, mutta ilman kovia todisteita, painoin asian villasella", niin Jalonen muuttuu hetkessä UL:n "puolesta puhujasta" sitä vastaan. Jopa hänen tekonsa, jättää asiaan reagoimatta, kertoo siitä, kuinka paljon painoa hän näille huhuille pisti. Jos pelaajia alettaisiin maajoukkueesta pudottaa huhujen takia, niin ei montaa kautta menisi alimpiin divisiooniin putoamisessa.

Edit. toisaalta kaikkihan me täällä, minä mukaan lukien, ollaan urheilulehden asialla, kun möyhitään tätä olematonta paskakasaa. Mutta niinkuin muslimella palaa proppu pommi muhammedeista, niin saattaa täälläkin läikkyä, kun leijonalle piirretään marisätkä huulille...
 
Viimeksi muokattu:

number.seven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketaramäen Kollit
Olen tuntenut Teemu Selänteen siitä asti kun oli jalka poikki Sm liigassa. Leuka oli normaali, nyt aika massiivinen???? Saa nähdä, miten Mikken ja Vatasen leuka turpoaa ensi kaudella?"Jay" Leinollakin tuo leuka on turvonnut massiivisesti. Ai niin, miten tää liittyy kannabis keskusteluun? Miettikää itse? Pajautukset ei muuta luustoa..vai?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kai se olennainen asia tässä on, ettei dopingrikettä edes väitetä tapahtuneen. Eli kun siitä ei oikein ole puhumista niin ei ihme, että asia sitten menee liiton loisteliaan, suvereenin, ennennäkemättömän taitavan medianhallinnan ihmettelyksi sekä keskusteluksi siitä, että tappaako ensimmäinen vai toinen marihuana-piikki jne. Urheilulehti nämä hommat osaa, se on myönnettävä. (Taitaapa nyt sketsi-, korjaan media-hahmo "Johtavakin" olla vähän hapan kollegan läpilyönnistä tuosta ah niin nyrpeästä viestistään päätellen...)
 
Mitenköhän moderaattorit suhtautuisi jos JA:n joku tekisi ihan oman palstan "Kal€n sekoilut" tai "Kummolan tyhjän tynnyrin kuminaa"? Vähän samassa hengessä kuin Hifk-osiossa ruodittiin Penan toilailuja. On meinaan tämänkin tapuksen osalta Kalella niin tyhjää ja järjetöntä (tosin märkää paskaa tursuaa puntista ja huolella) kommentointia ettei mitään rajaa. Eikö liitolla todellakaan ole mitään mahdollisuutta nostaa tämä kaveria henkseleistä narikkaan ja lähteä eteenpäin uudella vetäjällä? Huonommaksi ei voi enää mennä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Missä on tapahtunut virhe/rikos/rike?
Miksi tällaista suomalaista huippu-urheilijaa ei tulisi valita Suomen maajoukkueeseen, jos hän sinne omien kykyjensä ja ominaisuuksiensa puolesta pääsee?

Helvetin hyvä viesti Mr.Foxilta. Ainoa syy valitsemattomuuteen olisi nimenomaan siinä, että käytetty Suomessa laiton nautintoaine oli juuri kannabis. Karjalaa lipittävä kiekkokansa ei moista vaan voi hyväksyä, ei sitten millään. Doping-rikettä ei ole tapahtunut.

Johtavankin öinen tajunnanvirta voisi hieman vähentyä, jos ne bisset vaihtuis blossiin.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Miksi Venäjältä saakka?

Ensinnäkin... Summanen on hyvin todennäköisesti jo alunperin kertonut Jaloselle, että tapaus tuli ilmi seuran sisäisissä - epävirallisissa - testeissä.

Toisekseen... jos nämä joulukuiset kannabiksen jämät olisivat tulleet ilmi jossain virallisissa WADA:n tai ADT:n testeissä... tieto siitä olisi ollut Suomen Jääkiekkoliitolla huhtikuuhun mennessä - hyvin todennäköisesti jo ennen vuodenvaihdetta.

Edelleen mä perään sitä, että mitä vitun merkitystä sillä on, mitä jätkät tekevät vapaa-aikanaan? Vaihdetaan kannabiksen tilalle joku lääkevalmiste - sellainen, joka on kiellettyjen aineiden listalla kilpailutilanteissa, valmiste, joka on kielletty Suomessa, mutta sallittua jossain muussa maassa. Suomalainen huippu-urheilija nauttii kyseistä lääkeainetta kilpailukauden ulkopuolella - vaikkapa yskänlääkettä - maassa, jossa sen käyttö on laillista. Epäviralliset testit näyttävät, että hän on nauttinut kilpailutilanteissa kiellettyä - ja Suomessa laitonta lääkeainetta vapaa-aikanaan.
Sä olet kujalla.
Se on ihan se ja sama missä ja mitä kiellettyjen aineiden listalla olevaa nautitaan missä tahansa jos osallistut siinä maassa kilpailuun, jossa samainen aine kiellettyjen listalla. Katsos urheilijan vastuu.

Tätä on se urheilijan vapaa-aika. Sitä kun ei siinä mielessä ole, että et urheilija urasi aikana voi nauttia laillisesti pelisääntöjen vastaisesti mitään mikä luokitellaan kielletyksi sääntöjen mukaan. Näin siis By the book.

Muutoinkin tuntuu et käyt ihan pikkasen kierroksilla tän asian suhteen...
Mitä väliä?

Ongelma tässä ei edes ole mikään onko aine listalla vai eikö sen pitäisi sinne kuulua. Eikä se oliko pelaajat kisoissa vai käyttivätkö he vaiko ei. Ongelma on kalifi, joka ei nyt tajuakaan peliä, jota tässä pelataan
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seurojen mahdollisista omista testeistä (tietääkö kukaan (DAF?) että tehdäänkö edes tällaisia todellisuudessa?), tuskin annetaan ulkopuolisille tietoja.

Onhan se ihan yleistä tietoa, että noita testejä tehdään. Vesa Rantanen vahvisti tuon asia vielä eilen televisiossa kertomalla, että kaikissa miljoonaluokan urheilujoukkueissa noita tehdään. Syitä mm: tiedetään varoittaa kavereita tai laittaa vaikka loukkaantuneiden listalle jos oikeat testaajat tulossa. Saadaan mahdollisesti valttikortit itselle jos pelaajan sopimus halutaan purkaa. Taisi olla muitakin syitä, mutta tuossa mielestäni ne selkeimmät.
 

Hopeinen Kuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh....P.Sihvonen

Tämä menee nyt sivu aiheen, mutta saanen kysyä.......

Jatkoajan ytimestä minulle sitten paljasteltiin näiden nimimerkkien henkilöllisyyttä. Oli kamala pettymys havaita, että kyseessä ei ollutkaan ollenkaan mitään jääkiekkoa ymmärtäviä henkilöitä......
...

Sivuun menee, mutta menköön.

Tarkoitatko, että "ytimessä" olevat henkilöt ovat paljastaneet nimimerkin/nimimerkkien todelliset henkilöllisyydet ? Vaikea uskoa tätä.

Taidat vaan puhua "ytimestä", joka kattaa tuntemasi henkilöt ja heidän nimimerkkinsä....sen vielä voi uskoa, jotenkin. Eli "tietosi" toisten nimimerkkien takana olevista henkilöistä perustuu kaverisuhteille....joita kutsut
Jatkoajan ytimeksi, ja heidän "paljastuksilleen"...

Heh, jokaisella on oma ytimensä, joihin P. Sihvonen selvästikin omasta mielestään kuuluu :) :) :)

Mutta ota ihan iisisti, en lähde tätä P****n jauhamista enempiä jatkamaan...
 

Zaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Musta tässä ei ole kyse pelkästään mahdollisesta dopingrikkeestä, vaan myös pilvestä itsestään. Vaikka osa kansasta sen kuinka haluaa laillistaa ja on sitä mieltä, että viina on vaarallisempaa, on kannabis kuitenkin Suomessa yhä luokiteltu huumausaineeksi ja sen käyttäminen on laitonta. Viina ja tupakka eivät ole laittomia, vaikka minusta huippu-urheilijan pitäisi tajuta ottaa soppaa kohtuudella ja olla polttamatta kokonaan. Huumeet ovat Suomessa tavallisten talliaisten keskuudessa todella iso juttu, ja vaikka kyse on nyt "vain" pilvestä, niin ihmettelen sitä, että täällä viitsitään vähätellä asian merkitystä. Jos se ei omaa persettä kutita, niin se ei tarkoita, etteikö iso osa kansasta välittäisi.

Eniten tuolla kannabiksen mahdollisella käytöllä tässä tapauksessa on merkitystä sponsorisopimuksille. Kuinka moni yritys haluaa profiloitua sellaisen joukkueen/liiton tukijaksi, joka sallii huumeidenkäyttäjien pelata riveissään? Jos jonkun mielestä tuo termi "huumeidenkäyttäjä" on tässä tapauksessa liioiteltu, niin olkoon, mutta mustavalkoisesti (eli LAIN mukaan) katsottuna se on täysin käyttökelpoinen. Se on ihan sama, vaikka mitään vedenpitäviä todisteita näiden testien tuloksista ei koskaan saataisi, imagotappio on jo tapahtunut ja joku sponsori saattaa ottaa hatkat.

Imagotappio on ainakin osittain Kalen ja liiton oma vika, mutta myös Jalonen on ajatellut asiaa keväällä lyhytnäköisesti. Ymmärrän, miksi hän ei ole jättänyt pelaajia tämän takia valitsematta (kun ei ole mustaa valkoisella) mutta toisaalta hänen olisi pitänyt tajuta, että asia voi tulla esiin myöhemmin ja siitä ei voi seurata mitään hyvää. Jos ja kun kyseessä on nimenomaan tämä Omskin kaksikko, niin heidät olisi ihan hyvin voinut jättää valitsematta eikä kukaan olisi valittanut asiasta. Jalonen on kuitenkin aina ollut oman tiensä kulkija ja vastannut myös valintojensa seurauksista, joten minusta tämä on sinänsä linjassa hänen muiden toimiensa kanssa.

Popparithan tässä on pakko kaivaa esiin. Kale on tehnyt taas vaihteeksi pellen itsestään ristiriitaisilla lausunnoillaan ja nyt vielä kuulemma UL haastetaan oikeuteen. Kalen olisi pitänyt valita linjansa heti kättelyssä, eikä ensin pahoitella asiaa ja sitten kieltää kaikki. Liitto ei hyötyisi oikeudenkäynnistä todennäköisesti yhtään millään lailla, pikemminkin imagotappio vaan suurenisi. Toivottavasti siellä on joku, joka tämän ymmärtää.

Elämme mielenkiintoisia aikoja nyt keväällä. Savustaako Kummola Jalosen ulos jo nyt? Ottaako Erkka joukkueen komentoonsa jo ennen MM-kisoja? Valitaanko nämä kaverit joukkueeseen?
 
Tässäkään ketjussa ei ole luvallista keskustella nimimerkkien henkilöllisyyksistä.

Mikäli tämän viestin jälkeen niitä vielä tulee, voitte olla varmoja pelikiellosta, jonka pituus saattaa olla kovinkin pitkä.

Moderaattorit
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Musta tässä ei ole kyse pelkästään mahdollisesta dopingrikkeestä, vaan myös pilvestä itsestään. Vaikka osa kansasta sen kuinka haluaa laillistaa ja on sitä mieltä, että viina on vaarallisempaa, on kannabis kuitenkin Suomessa yhä luokiteltu huumausaineeksi ja sen käyttäminen on laitonta.

Elämme mielenkiintoisia aikoja nyt keväällä. Savustaako Kummola Jalosen ulos jo nyt? Ottaako Erkka joukkueen komentoonsa jo ennen MM-kisoja? Valitaanko nämä kaverit joukkueeseen?

Aivan, jos puhuttaisiin jostain perusmömmöistä, niin kukaan ei erityisemmin välittäisi. Mutta nyt, kun karibialainen huumekulttuuri uhkaa rintamalle lähteviä leijonia, niin johan syntyy heti enemmän kohua kuin Seiskassa konsanaan. Dopingilla sentään pyritään voittoon, mutta nämä mahdolliset huumeveikot sen sijaan vain pitävät rennosti kivaa ja sekös suomalaista perusjarnoa harmaassa arjessaan vituttaa entistä enemmän."Pössyttelevät vaan, eivätkä valmistaudukaan 24/7 voittamaan hurreja, että minulla olisi edes yksi hyvä päivä. Ne siat!" Kiekkoliiton vaalimalle happyfamily-imagolle tämä on tietysti aivan yhtä myrkyllistä, jos leijonia ei voidakaan enää pitää automaattisesti äärimmäisinä kunniakansalaisina, joiden näkemistä voi myydä hinnoilla millä hyvänsä. Pasin ilmaveivit vielä saatiin hyssyteltyä, mutta nyt pitää ehkä uusia tapetit kokonaan, kun laiton huume haisee.

Jos Kummola sattuisi erottamaan Jalosen tämän olemattoman asian seurauksena, niin olisihan se melkoinen show ja Rautakansleri luultavasti ampuisi itseään ratkaisevasti jalkaan. Uskottavuuden rippeetkin menisivät, mutta tuskinpa mies silloinkaan itse eroaisi vaan jatkaisi omalla uhkailun ja jyrähtelyn linjallaan. Odotan innolla, että mitä tästä seuraa ja kuinka pahasti eri tahot imagonsa vielä tahraavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös