Onko aika soittaa sinfonia? Luultavasti ei, ehkä pikemminkin surumarssi sen suhteen, miten nopeasti tuli tuorein tasaluku täyteen. Vain reilut seitsemän kuukautta sitten tuli kolme tonnia täyteen, tämän viestin myötä tulee siis täyteen 4 000 viestiä Jatkoajan foorumille!
Vietin 18.9.2012 merkkipäivääni Jatkiksella, yhdeksän vuotta eli 108 kuukautta tuli täyteen. Jotenkin nurinkurinen kehitys ollut viestien kirjoittamisella, sillä tosiaan neljäsosa kaikista viesteistäni on kirjoitettu 7/108 kuukauden aikana, ja sellainen kutina on, että aika kahdesta tonnista kolmeen on myös tullut parin viime vuoden aikana suht nopsaan.
Alkuvuosina tahti taas oli selvästi verkkaisempaa ja keskittyi enemmän Mestis/TuTo-puolelle ja maajoukkueosioon, nyt on vapaa keskustelu ottanut tukevan niskalenkin. No, eipä minulla nykyisin enää vapaa-aikoinani elämää pahemmin olekaan sellaisena kuin sen tunnemme. On vain yksi. JA-foorumi. Mikä on säälittävää, jos sitä tarkemmin miettii.
No, on minulla sentään vielä matkaa Mestarien ja Suurmestarien tasolle, mikä on hyväkin asia. Toivottavasti ei se viisi tonnia tulisi ihan näin nopsaan kasaan.
Viestejä on tullut per päivä 1,21 viestiä. Viime kerralla olin vielä alle yhden keskiarvossa. Viestien keskimääräistä merkkimäärää ei valitettavasti saa otettua, se taitaisi olla keskivertoa suurempi.
Ai niin, vertailu muihin. Viimeksi olin rekisteröityneiden kirjoittajien listauksessa sivulla 9, nyt olen kivunnut sivulle 7 eli viestien kirjoittamisen määrässä olen sijalla 188 yhteensä 11 409 jatkislaisesta. Ei sen puoleen, että tämä mikään kilpailu olisi ja että haluaisin ykkössivulle päästä. Siitä ei tosin ole toivoa, sinne ei alta kymppitonnin ole nytkään kenelläkään asiaa. Edelleen nostan hattua schollin 22 858 viestille, varsinkin kun hän on rekisteröitynyt palstalle vain kolme viikkoa minun jälkeeni. Oma viestimääräni näyttää itse asiassa varsin vaatimattomalta tuohon verrattuna.
Katkase!