Merkkipaaluviestit

  • 238 547
  • 2 643

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Jahas, tuhat paukahti näemmä tänään täyteen ja ihan huomaamatta. Nyt taulussa tämä mukaanlukien 1003 viestiä - puhdasta asiaa tietysti!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on 2200:s viesti tälle foorumille.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on sivullekirjoittaneen 13000. viesti Jatkoajan keskustelupalstalle.

Keskimäärin olen kirjoittanut 3,13 viestiä per päivä, näemmä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Viesti numero 900. Tonnia lähestytään hieman yli kahden viestin päiväkeskiarvolla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt se sitten tapahtui. Viestien ka per päivä on nyt tasan 1,00

Ei siihen mennyt kuin sellaiset reilut 2400 viestiä :)

Edit. 2500 täynnä. Aika hurjia viestimääriä on tullut kirjoiteltua näiden Olympialaisten aikana. Varmaan jotain 50-70 viestin ka:lla ollaan menty.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Katos, vähän kuin välillä kun katsoo kelloa ja arvaa melkein ajan oikein. Tämä on 5002 viesti Jatkoaikaan. Vajaa kahdeksan vuotta siihen on mennyt. Siitä kun tänne lopulta kirjautui, on kirjoittaminen muuttunut aika pirusti nopeammaksi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tämä viesti tulee olemaan 2222 viesti tälle palstalle. Muistaakseni olen joskus kirjoittanut ihan asiaakin mutta en nyt muista, että miksi tai minne...
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eka viesti!

Pitkään ja monta kertaa on kirjoitusoikeuksia haettu ja vihdoin natsasi. Eikös tällainen foorumin korkkaus kuulu ehdottomasti merkkipaaluihin?
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Ei varsinaisesti merkkipaaluviesti, mutta huomasin, että olen täällä jo neljä vuotta viettänyt aikaani. Nykyisin tosin tulee hieman enemmän notkuttua täällä ja kirjoiteltua. Ehkä liikaakin.
 

RDivis

Jäsen
Pädäm, pädäm, päm, päm. Viesti nro. 3000. Onhan täällä aikaa vietetty ja paljon. Aktiivista kirjoitteluaikaa on vähemmän, kuin mitä rekisteröitymispäivä antaa ymmärtää. Siltikin vierailu palstalla on jo piiitkään ollut päivittäistä(lähes).

Paskaa tullaan suoltamaan myös jatkossakin! ;)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ja tällä viestillä rikottiin 2000 viestin raja. Monta vuotta kituutettiin parinsadan viestin tahdilla, kunnes hiljalleen aloin aktivoitua ja tässä on tulos. Lopetan viestien kirjoittamisen, kun 30 000 viestiä on mennyt rikki.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onko aika soittaa sinfonia? Luultavasti ei, ehkä pikemminkin surumarssi sen suhteen, miten nopeasti tuli tuorein tasaluku täyteen. Vain reilut seitsemän kuukautta sitten tuli kolme tonnia täyteen, tämän viestin myötä tulee siis täyteen 4 000 viestiä Jatkoajan foorumille!

Vietin 18.9.2012 merkkipäivääni Jatkiksella, yhdeksän vuotta eli 108 kuukautta tuli täyteen. Jotenkin nurinkurinen kehitys ollut viestien kirjoittamisella, sillä tosiaan neljäsosa kaikista viesteistäni on kirjoitettu 7/108 kuukauden aikana, ja sellainen kutina on, että aika kahdesta tonnista kolmeen on myös tullut parin viime vuoden aikana suht nopsaan.

Alkuvuosina tahti taas oli selvästi verkkaisempaa ja keskittyi enemmän Mestis/TuTo-puolelle ja maajoukkueosioon, nyt on vapaa keskustelu ottanut tukevan niskalenkin. No, eipä minulla nykyisin enää vapaa-aikoinani elämää pahemmin olekaan sellaisena kuin sen tunnemme. On vain yksi. JA-foorumi. Mikä on säälittävää, jos sitä tarkemmin miettii.

No, on minulla sentään vielä matkaa Mestarien ja Suurmestarien tasolle, mikä on hyväkin asia. Toivottavasti ei se viisi tonnia tulisi ihan näin nopsaan kasaan.

Viestejä on tullut per päivä 1,21 viestiä. Viime kerralla olin vielä alle yhden keskiarvossa. Viestien keskimääräistä merkkimäärää ei valitettavasti saa otettua, se taitaisi olla keskivertoa suurempi.

Ai niin, vertailu muihin. Viimeksi olin rekisteröityneiden kirjoittajien listauksessa sivulla 9, nyt olen kivunnut sivulle 7 eli viestien kirjoittamisen määrässä olen sijalla 188 yhteensä 11 409 jatkislaisesta. Ei sen puoleen, että tämä mikään kilpailu olisi ja että haluaisin ykkössivulle päästä. Siitä ei tosin ole toivoa, sinne ei alta kymppitonnin ole nytkään kenelläkään asiaa. Edelleen nostan hattua schollin 22 858 viestille, varsinkin kun hän on rekisteröitynyt palstalle vain kolme viikkoa minun jälkeeni. Oma viestimääräni näyttää itse asiassa varsin vaatimattomalta tuohon verrattuna.

Katkase!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
2500 tuli äsken täyteen - hitaasti mutta varmasti aivolimani valuu näppiksen kautta tänne kaatikselle.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
200 viestä täyteen Hawkin osalta! Rekisteröidyin tänne sivustolle 5.12.2011 ja viestejä on lähetelty 0.64/per päivä tahdilla. Vähän tuosta pitäisi kiriä, mutta eiköhän se 500 saada täyteen vähintään samassa ajassa kun nyt nuo 200.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Katos perkele, kaks sataa tuli mulla täyteen perjantaina. Toki suuri osa viesteistä mennyt peliluolaan, mutta kuitenkin. Viestit per päivä huikea 2.31 ennen tätä viestiä ja pitää muistaa, että lasku on alkanut siitä päivästä, kun tunnuksia hain, eli siinä on kymmenen päivää liikaa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Juuri tuli huomaamatta 1000 viestiä täyteen. Jälkeen päin ajateltuna tuntee kummaliselta, että kirjoitin tuon merkkipaaluviestini vitutusketjuun, jonne en yleensä ikinä kirjoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös