Päästiin sitten tuhanteen asti näköjään n. 1,5 vuodessa. Eli tämä on 1001. viesti Jatkoaikaan. Keskimäärin 1,75 viestiä per päivä.
EDIT: Tutkittuani historiatietojani, kävi ilmi että ekat 5000 viestiä tuli ulos noin 8 vuoden aikana mutta seuraavat 5000 viimeisimmän 3,5 vuoden aikana.
Ei kai niitä kovin "näppärästi" saa tutkailtua. Minä tein niin, että selasin tätä viestiketjua taaksepäin ja katsoin mitä merkkipaaluja olin milloinkin kuitannut tänne. Siitä tein jakolaskua, että millä aikavälillä on tullut esim edellinen tonni täyteen jne.Mistä noita historiatietoja saa näppärästi tutkailtua, saako jotain vuositilastoja jostain ulos?
Ei kai niitä kovin "näppärästi" saa tutkailtua. Minä tein niin, että selasin tätä viestiketjua taaksepäin ja katsoin mitä merkkipaaluja olin milloinkin kuitannut tänne. Siitä tein jakolaskua, että millä aikavälillä on tullut esim edellinen tonni täyteen jne.
Tuolla viestimäärällä näyttää pääsevän myös tällä hetkellä sijalle 105 palstan viestien kokonaismäärässä, joka tuntuu aika erikoiselta. Miellän kuitenkin olevani varsin tuntematon/näkymätön nimimerkki ja noilla samoilla sijoilla satasen molemmin puolin pyörii sellaisia ns. tuttuja/tunnettuja nickejä, jotka tuntuvat kirjoittavan tänne paljon enemmän kuin allekirjoittanut. Oma käsityksenihän on, että naputtelen lähinnä ajoittain KooKoo-osioon, jota ei mestis-fanien ulkopuolella paljon edes lueta.